SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in het Plein.
De OP is hier te vinden.SPOILER: niet voor zwakke magen!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat opera voor de cultuur rijken onder ons.
Telefoonmaatschappij seal of approvement:
[ Bericht 0% gewijzigd door telefoonmaatschappij op 18-11-2011 11:46:57 ]If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Niet liegenquote:Op maandag 14 november 2011 22:59 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Staat er nog steeds.
Ja gewoon t zelfde, hij is gwn boos omdat ik hem met plaats van AT heb verwisseltquote:
Jongen tochquote:Op maandag 14 november 2011 23:03 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ja gewoon t zelfde, hij is gwn boos omdat ik hem met plaats van AT heb verwisselt
helemaal niks gewoon t zelfde heb je alleen verwisselt met KK de tering hey.quote:
Ik weet zeker dat ik het prima met jullie kan vinden, maar ik denk dat TM alleen maar irritant is. Een beetje hoe ik een aantal jaar geleden was. Ik zou mezelf nu ook kenser irritant vinden.quote:
Tsja jij kent zijn facebook al enzo, daar kan je al een hoop vanaf halen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik het prima met jullie kan vinden, maar ik denk dat TM alleen maar irritant is. Een beetje hoe ik een aantal jaar geleden was. Ik zou mezelf nu ook kenser irritant vinden.
Dat in combinatie met fok inderdaad.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tsja jij kent zijn facebook al enzo, daar kan je al een hoop vanaf halen.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:00 schreef opgebaarde het volgende:
meeten, vrijwilliger het huis uit? Waarom zou iemand dat doen??
Da's alleen in de ochtend, we meeten niet 's ochtends.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:49 schreef opgebaarde het volgende:
Zulks een meet zal wel leiden tot goede gesprekken, continu: "mogguh", "moggel", "veertienpuntgif"
Wanneer wel dan?quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Da's alleen in de ochtend, we meeten niet 's ochtends.
Aww. 8(quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Wanneer wel dan?
Savonds gaat hem hier niet worden
Toch maar eens kijken wat voor vlees je in de kuip hebt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:10 schreef Roflpantoffel het volgende:
Wat is de meerwaarde overigens van meeten?zo haastig opzoek naar vrienden?
Nja door FB weten de meeste het toch al?quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Toch maar eens kijken wat voor vlees je in de kuip hebt.
Stiekem ga ik alleen voor barrie en muisraket.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:26 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Nja door FB weten de meeste het toch al?
quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Stiekem ga ik alleen voor barrie en muisraket.
Stiekem blijken wij twee mannen van 45 te zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Stiekem ga ik alleen voor barrie en muisraket.
Dat zou ZO GEWELDIG zijn!quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Stiekem blijken wij twee mannen van 45 te zijn.
Hihi, ik doe niet irritant hoorquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik het prima met jullie kan vinden, maar ik denk dat TM alleen maar irritant is. Een beetje hoe ik een aantal jaar geleden was. Ik zou mezelf nu ook kenser irritant vinden.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:44 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Heb gewoon een hele grote voorliefde om jouw te kloten
trollface.jpeg
Ho ho,quote:
Dat is waar, maar Shifto nu ook enzo. Was heus niet lullig bedoeld hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:22 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ho ho,
ik heb 2 topics terug ofzo al gemeld dat het weekend van de 19e mij dus niet uit kwam.
De vrijdag erop is prima wat mij betreft
quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Stiekem blijken wij twee mannen van 45 te zijn.
quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:30 schreef Muisraket het volgende:
Ik ga ook afzeggen voor vrijdag waarschijnlijk, mijn deeltentamen blijkt groter te zijn dan verwacht en ik kan me echt niet concentreren de laatste tijd... Mocht blijken dat ik het wél haal omdat ik morgen kei goed bezig ben of zo, dan laat ik het nog wel weten.
Zo blijft er niemand over, verplaatsen dus die hapquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:30 schreef Muisraket het volgende:
Ik ga ook afzeggen voor vrijdag waarschijnlijk, mijn deeltentamen blijkt groter te zijn dan verwacht en ik kan me echt niet concentreren de laatste tijd... Mocht blijken dat ik het wél haal omdat ik morgen kei goed bezig ben of zo, dan laat ik het nog wel weten.
omdat ik net lekker ben wezen douchen en nu dexter ga kijkenquote:
tegen de Duitsers is het nooit 'maar een oefenwedstrijd'quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Toch maar een oefenwedstrijd.
Wist al dat er zo'n reactie zou komenquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:45 schreef FedExpress het volgende:
[..]
tegen de Duitsers is het nooit 'maar een oefenwedstrijd'
Oke, dan is het volgende week vrijdag.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:17 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Zo blijft er niemand over, verplaatsen dus die hap
quote:Op woensdag 16 november 2011 16:19 schreef BarrieButsers het volgende:
Niet kunnen:
BarrieButsers
----
Kopieer en plak even met of je kan of niet..
BB, kun je ook niet even langsdroppen?quote:Kunnen:
A_T
Shifto
Muisraket
Niet kunnen:
BarrieButsers
quote:Kunnen:
A_T
Shifto
Muisraket
KK
Niet kunnen:
BarrieButsers
opgebaarde
quote:Op woensdag 16 november 2011 17:02 schreef bijdehand het volgende:
Kunnen:
A_T
Shifto
Muisraket
KK
bdh
Niet kunnen:
BarrieButsers
opgebaarde
Tfm
Echt hequote:Op woensdag 16 november 2011 19:26 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Zelfs dan zeggen mensen af geloof me
Veel succes!quote:Op woensdag 16 november 2011 23:02 schreef bijdehand het volgende:
Ik heb een paper daarom ben ik er niet
ben te laat begonnen. Had er 3 weken voor en moet morgen inleverenquote:
Standaard procedurequote:Op woensdag 16 november 2011 23:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ben te laat begonnen. Had er 3 weken voor en moet morgen inleveren
Oepsquote:Op woensdag 16 november 2011 23:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ben te laat begonnen. Had er 3 weken voor en moet morgen inleveren
meestal wel jaquote:Op woensdag 16 november 2011 23:11 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Standaard procedure
ja ben net klaar hahaquote:
ach mn referaat was iig voldoende!quote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 23:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ach mn referaat was iig voldoende!
ja zo geweldigquote:Op woensdag 16 november 2011 23:41 schreef BarrieButsers het volgende:
Die stem elke keer bij "Caaaarrrlll"
Inderdaad, goed gedaan bdh!quote:
Toffe site manquote:Op donderdag 17 november 2011 12:51 schreef opgebaarde het volgende:
Ik heb zojuist 9gag leren kennen (kende al wel wat plaatjes) en heb me een goed uur kostelijk vermaakt.
Waar was het voor?quote:Op donderdag 17 november 2011 12:44 schreef BarrieButsers het volgende:
Leuk voor mij maar niet voor jullie. Net sollicitatie voor stage gehad en ging goed, moet alleen nog afwachten.Jullie nog wat te melden?
Hoeveel stages moet jij lopen?quote:Op donderdag 17 november 2011 12:44 schreef BarrieButsers het volgende:
Leuk voor mij maar niet voor jullie. Net sollicitatie voor stage gehad en ging goed, moet alleen nog afwachten.Jullie nog wat te melden?
quote:Op donderdag 17 november 2011 15:43 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Kent iemand pokemon nog?
Twee keer een half jaar.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoeveel stages moet jij lopen?
Da's wel kut, Barriequote:Op donderdag 17 november 2011 16:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
[..]
Twee keer een half jaar.En ik ben het niet geworden, ze vonden me niet serieus genoeg.. Waar ik gisteren een gesprek had is ook niks geworden, dus nu heb ik stress want er blijft ondertussen weinig over.
Moequote:Op donderdag 17 november 2011 16:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Shit happendsHoe is het met jou dan?
De gehele dag jouw koffie verzorgen?quote:Op donderdag 17 november 2011 16:50 schreef shifto het volgende:
BB wat voor stage moet je lopen, heel misschien is hier nog plek? Maar ik heb geeeeeeen idee wat je moet doen..
Bitch pleasequote:
Yeah!quote:Op donderdag 17 november 2011 19:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
De gehele dag jouw koffie verzorgen?
quote:
Dat hoort erbij hequote:Op donderdag 17 november 2011 19:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Yeah!En uiteraard voor veels te weinig salaris!
Wel héquote:
Eerst al geen serieus typetje nu al ook geen zorgzaam typetjequote:
Wie? Jij zeker?quote:Op donderdag 17 november 2011 20:24 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Eerst al geen serieus typetje nu al ook geen zorgzaam typetje![]()
.
en dassen zijn beesten die in een bos levenquote:Op vrijdag 18 november 2011 01:43 schreef Kutstudent het volgende:
Ik zie dit nu pas, maar ik wil bij deze even toevoegen dat de OP aangepast dient te worden. Studenten dragen namelijk geen stropdas, maar een das. Stropdassen zijn voor burgers.
Maar natuurlijkquote:Op vrijdag 18 november 2011 01:43 schreef Kutstudent het volgende:
Ik zie dit nu pas, maar ik wil bij deze even toevoegen dat de OP aangepast dient te worden. Studenten dragen namelijk geen stropdas, maar een das. Stropdassen zijn voor burgers.
KuBu?quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:06 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Wij arme KuBu's moeten het maar ontgelden bij jou he![]()
Ga jij een beetje de mist in hier.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:06 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Wij arme KuBu's moeten het maar ontgelden bij jou he![]()
Als er ooit een Amsterdammer was in hart en nieren, dan was het wel Klaas Bruinsma. Wat dat betreft vind ik het jammer dat ik geen jaren 80/90 Amsterdamse student ben. Dat was echt toen goddeloosheid in een vreemde vorm van stijl en klasse daar hoogtij vierde.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
ik voel veel liefde voor deze aflevering
En dat is erg omdat?quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:12 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nu is het alleen nog maar goddeloosheid.
Ik zeg niet dat dat erg is, maar ik vind het jammer dat het hele Amsterdamse zijn magie verloren heeft. Amsterdam sprak echt tot de verbeelding. Dat is gewoon weg.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
't Is niet mijn zoekactie, vriend.quote:
Hoi!quote:
Tsja, vind school toch even iets belangrijker dan FOK!. Maar kunnen we niet gewoon 2x meeten of zo, als elke keer 3/4 kan?quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:48 schreef DigitalGirl het volgende:
Jammer van die meeting, een ieder had nu aan een glas fristi kunnen zitten.
Welke Laurens?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:39 schreef Kutstudent het volgende:
Ik wil Lauren Verster op mijn piemel.
Volgens mij is het feit dat ik me heel hard moet inhouden om in paint een penis te tekenen en een foto van haar hoofd er op te plakken een teken dat ik moet gaan slapen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:39 schreef Kutstudent het volgende:
Ik wil Lauren Verster op mijn piemel.
quote:
Johan Derksen zegt: 'Doen!' (en ik zeg dat ook)quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze geile hoer met d'r zaadvragende ogen.
Voel je niks van johquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:36 schreef Kutstudent het volgende:
Nouja, helaas wordt dat gooische kutje van haar geneukt door Jortfucking
Kelder.
OMG dat meen je niet.quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:36 schreef Kutstudent het volgende:
Kelder.
Ninja edits.quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
OMG dat meen je niet.Vreselijke vent.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:54 schreef BarrieButsers het volgende:
Nou die edit duurde anders wel even
Omg, ik kan me niet herinneren dat ik de voordeur dicht heb gedaan. Mag hopen dat ik zo dom niet ben geweest
Ik zou willen dat ik die vent hierdoor meer kon gaan haten maar het is onmogelijk mijn haat voor hem te vergroten.quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:36 schreef Kutstudent het volgende:
Kelder.
Bossche Lauren.quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat zij uit het gooi ofzo kwam. Nouja, zo zie je maar weer, al het goeds komt uit Den Bosch.quote:
Oh godquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:19 schreef Kutstudent het volgende:
Het is wel zo dat hij een fucking goeie kledingstijl heeft, maar hoe hij zich daarmee profileert is ronduit walgelijk.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:46 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ja oke die brutells ofzo zijn wel baas
Alleen bij Gordon Gekko zijn bretels tof.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:46 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ja oke die brutells ofzo zijn wel baas
En bij mij.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alleen bij Gordon Gekko zijn bretels tof.
Bij mensen onder de 40 zijn ze nooit tof. Nooit.quote:
Ligt er gewoon aan hoe je ze draagt. Als het met een zakelijk 1000 dollar suit is kan het prima met bijpassende netjes gekapte stijl naar achter gekamde haren.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bij mensen onder de 40 zijn ze nooit tof. Nooit.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Volgens mij is het feit dat ik me heel hard moet inhouden om in paint een penis te tekenen en een foto van haar hoofd er op te plakken een teken dat ik moet gaan slapen.![]()
![]()
![]()
Het zou me verbazen als jou 'pakkencollectie' meer dan 150 euro heeft gekost.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:04 schreef Kutstudent het volgende:
Maargoed, dat kan helaas niet, want ik koop geen suits in die prijs range. Enkel schommelend rondom de 10000 dollar.
Nee dat is een traditie is ST ooit begonnen is en wij zetten 'm voort.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:16 schreef Muisraket het volgende:
Gaan we nu KK bashen nu Tuxxx weg is?
quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik loop nooit in pak. Het is wel echt zwaar vet maar ik heb er inderdaad het geld niet voor en in van die goedkope prullen ga ik niet lopen. Ik koop wel een goed pak als ik m'n master inga. Dan ga ik het denk ik pas nodig hebben.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het zou me verbazen als jou 'pakkencollectie' meer dan 150 euro heeft gekost.
En terecht, je ziet eruit als zakelijke elite.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:20 schreef DigitalGirl het volgende:
Een pak brengt respect met zich mee, plotseling gaan mensen je groeten.
Oké.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee dat is een traditie is ST ooit begonnen is en wij zetten 'm voort.
Elite, het woord alleen al. Herinnert me aan mijn Latijn lerares (schat van een vrouw overigens) die het had over dat we de 'bloem der natie' waren. Ga fietsen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En terecht, je ziet eruit als zakelijke elite.
Toen ik voor men stage een pak moest dragen kreeg ik opeens begroetingen van mensen die me normaal nog niet aan keken. Mensen zijn gewoon snel onder de indruk van een man in een pak.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En terecht, je ziet eruit als zakelijke elite.
Eens. Ik heb een wat goedkoper pak voor begrafenissen enzo, maar als ik later ga solliciteren of een master ga doen dan koop ik een mooi/goed pak.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik loop nooit in pak. Het is wel echt zwaar vet maar ik heb er inderdaad het geld niet voor en in van die goedkope prullen ga ik niet lopen. Ik koop wel een goed pak als ik m'n master inga. Dan ga ik het denk ik pas nodig hebben.
Logisch.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:20 schreef DigitalGirl het volgende:
Een pak brengt respect met zich mee, plotseling gaan mensen je groeten.
Als je bij bedrijven langs moet enzo (wat bij mij moet als ik ooit een master ga doen) dan kom ik niet in een shirt en sneakers.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:32 schreef DigitalGirl het volgende:
wat heeft het doen van een master te maken met een pak?
Ik in pakquote:
wtfquote:
Er lopen meer mensen in het bedrijfsleven rond zonder pak dan met pak hoor. Tegenwoordig is het dragen van een pak niet meer zo in, het dragen van een pak is meer een overblijfsel uit de jaren 50.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je bij bedrijven langs moet enzo (wat bij mij moet als ik ooit een master ga doen) dan kom ik niet in een shirt en sneakers.
Waarom moest jij voor je stage dan een pak aan?quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:46 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Er lopen meer mensen in het bedrijfsleven rond zonder pak dan met pak hoor. Tegenwoordig is het dragen van een pak niet meer zo in, het dragen van een pak is meer een overblijfsel uit de jaren 50.
Hij is heel oud.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Waarom moest jij voor je stage dan een pak aan?
Loop een fatsoenlijk advocatenkantoor/notariskantoor/fiscaal adviesbureau binnen en alle mannen dragen een pak.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:46 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Er lopen meer mensen in het bedrijfsleven rond zonder pak dan met pak hoor. Tegenwoordig is het dragen van een pak niet meer zo in, het dragen van een pak is meer een overblijfsel uit de jaren 50.
Dat is zowat nog de enige plaats jah...quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Loop een fatsoenlijk advocatenkantoor/notariskantoor/fiscaal adviesbureau binnen en alle mannen dragen een pak.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik loop nooit in pak. Het is wel echt zwaar vet maar ik heb er inderdaad het geld niet voor en in van die goedkope prullen ga ik niet lopen. Ik koop wel een goed pak als ik m'n master inga. Dan ga ik het denk ik pas nodig hebben.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:46 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het zit je niet mee hequote:Op zaterdag 19 november 2011 15:05 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Mijn grappen en grollen machine heeft zn kuren.
Hoog gehalte FAAL
omgquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:06 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
3 bakken koffie werkt nooit zo soepel
Je hebt mij wel in pak gezien, op FB profiel foto. maar dat is zon skeer gala pakquote:
Dat is geen pak ouwe.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:09 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Je hebt mij wel in pak gezien, op FB profiel foto. maar dat is zon skeer gala pak
Voor mij welquote:
Agreedquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:18 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man, deze film, dit karakter.
Ik ben hetero as fuck maar ik weet zeker dat Christian Bale een hoop vrouwen laat soppen als hij er zo bij loopt.
Alleen in de ogen van jongens van de leeftijdscategorie 13-19.quote:
Al kreeg ik er geld bijquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:18 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man, deze film, dit karakter.
Ik ben hetero as fuck maar ik weet zeker dat Christian Bale een hoop vrouwen laat soppen als hij er zo bij loopt.
Dat ziet er echt zwaar gay uit.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:22 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Alleen in de ogen van jongens van de leeftijdscategorie 13-19.
Ga dan voor zoiets...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:23 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Dat ziet er echt zwaar gay uit.
blauwe tinten op zo'n pak?quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Die gast ziet er misschien gay uit, maar dat pak absoluut niet.
BB zou geld toegeven...quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:23 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Dat ziet er echt zwaar gay uit.
Je mag hier ook wel zeggen dat jij hem graag zou doen. Dat accepteren wij gewoon.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |