Die line zeggen 1000den mediums wereldwijd op dagelijkse basis. Ik had er een 85% hitrate mee i.i.g. En wederom is het ook vals onthouden, maar ik ga geeneens uitleggen waarom.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:35 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Dat lidteken trucje vraagt ie echt ELKE show... misschien is het niet zo bijzonder?
Klopt, maar hoe kan hij dat nou weten in dit specifieke geval?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:34 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Bronnen zijn gegeven.. als je het echt zo graag wilt weten koop je die boeken. Je kan niet van iemand verwachtne die tijd en moeite in zijn hobby steekt dat ie eventjes gaat uitleggen hoe iets werktDat is je eigen ruiten ingooien in het ergste geval en broodroof van vele andere coldreaders in een iets minder erg geval.
Je koopt boeken van 60 euro per stuk. je oefent dit jaren. Je hebt hier succes mee. Waarom zou jij dat gratis en voor niks even willen doorverklappen aan iemand anders die er alleen maar om vraagt en verder geen moeite doet?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:35 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Oh ja gooi het maar over die boeg"Het is een truc en goochelaars vertellen hun trucs nooit"
![]()
Ja en jij denkt dat er in iedere zaal de halve zaal vol zit met mensen met een VERS litteken?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:35 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Dat lidteken trucje vraagt ie echt ELKE show... misschien is het niet zo bijzonder?
Je bent gewoon nog te lui om wat met mijn berichten te doen. Dat zegt genoeg over jouw welwillendheid om iets vanuit een andere kant te zienquote:Op woensdag 16 november 2011 18:35 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Oh ja gooi het maar over die boeg"Het is een truc en goochelaars vertellen hun trucs nooit"
![]()
Vals onthouden alertquote:Op woensdag 16 november 2011 18:36 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Ja en jij denkt dat er in iedere zaal de halve zaal vol zit met mensen met een VERS litteken?
Hij vroeg dus niet 'is er iemand met een litteken' he!!! Hij stapte op een man af en zei gelijk
dat hij dat litteken had en dat het onlangs gebeurd was en dat het ook nog verkleurd was!
Nou.........knappe goochelaar als je dat kan!
Lees die boeken en je weet het. veel succes er meequote:Op woensdag 16 november 2011 18:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Klopt, maar hoe kan hij dat nou weten in dit specifieke geval?
Heb je videobeelden van die show? Als het precies zo gaat als jij hier zegt dan ben ik verbaastquote:Op woensdag 16 november 2011 18:36 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Ja en jij denkt dat er in iedere zaal de halve zaal vol zit met mensen met een VERS litteken?
Hij vroeg dus niet 'is er iemand met een litteken' he!!! Hij stapte op een man af en zei gelijk
dat hij dat litteken had en dat het onlangs gebeurd was en dat het ook nog verkleurd was!
Nou.........knappe goochelaar als je dat kan!
Ja nu het te warm onder je voeten word ren je wegquote:Op woensdag 16 november 2011 18:37 schreef Michielos het volgende:
[..]
Vals onthouden alert
Vals onthouden alert
Truc niet snappen alert
Ik weg van heir. Toedels
Je bent niet gek, je snapt alleen niet hoe het werkt. Niks mis mee, maar kom dan niet vertellen dat je alles goed ziet en accuraat onthoud (75% truc speelt daarop in), zeker wanneer 1000den onderzoeken het tegendeel bewijzen.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:38 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Ja nu het te warm onder je voeten word ren je weg
En nogmaals: ik ben niet gek, ik weet heus wel wat ik gezien en onthouden heb!
Zo zat ik laatst in een zaal met een medium die er zijn ding deed. Hij wist me zonder dat hij ook maar enige informatie had te vertellen van welk jaar ik ben en hoe mijn opa eruit zag. Hoe kan hij dat weten dan.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:34 schreef Bastard het volgende:
Ik krijg altijd zo het idee dat sommige mensen echt behoefte hebben aan houvast. Alles wat ze weten, natuurkunde, wiskunde, het is allemaal te gebruiken om zaken te verklaren, de hele wereld is te verklaren.
En als het niet te verklaren is, een medium die van spirits boodschappen doorkrijgt bijvoorbeeld, dan moet het wel een truc wezen. Immers zijn er trucjes bekend die een medium prima kunnen doen nabootsen.
Zonder houvast moeten er ideeen en gedachten aangepast worden, losgelaten worden, en dat is voor veel mensen moeilijk.
Adres van dat medium? En welke zaal? Was het een optreden? Thanksquote:Op woensdag 16 november 2011 18:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zo zat ik laatst in een zaal met een medium die er zijn ding deed. Hij wist me zonder dat hij ook maar enige informatie had te vertellen van welk jaar ik ben en hoe mijn opa eruit zag. Hoe kan hij dat weten dan.
Ach laat maar huilen hoor, ik vind het wel grappig om te zien hoe kleinerend ze word als eens een topic van haar andere reacties krijgt dan dat ze misschien had gewild (=ja knikkers).quote:Op woensdag 16 november 2011 18:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat ik zei betrof dan ook inhoudelijke contextplaatsing. Door posts en reacties in een juist daglicht te zetten raakt de achtergrond ze veel beter genuanceerd. Als je hier constant afgeeft op TRU en voormalige mods daarvan omdat je door je eigen postgedrag daar nu de consequenties van moet dragen, moet je niet proberen om langs de achterdeur van GC indirect over een TRU onderwerp te spuien.
Ik snap prima hoe dat werkt. Dat vertelt Derek ook gewoon. Hij 'spreekt' met mensenquote:Op woensdag 16 november 2011 18:39 schreef Michielos het volgende:
[..]
Je bent niet gek, je snapt alleen niet hoe het werkt. Niks mis mee, maar kom dan niet vertellen dat je alles goed ziet en accuraat onthoud (75% truc speelt daarop in), zeker wanneer 1000den onderzoeken het tegendeel bewijzen.
En je beginstelling ga ik geeneens in. Wat een bullshitIk winkelen, doei
Ja er zijn ook gewoon tv opnamen van gemaakt...............quote:Op woensdag 16 november 2011 18:38 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Heb je videobeelden van die show? Als het precies zo gaat als jij hier zegt dan ben ik verbaastIets zegt me dat je het heel erg schuin onthouden hebt
Als dat echt zo is linkjequote:Op woensdag 16 november 2011 18:43 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Ja er zijn ook gewoon tv opnamen van gemaakt...............
Ze?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ach laat maar huilen hoor, ik vind het wel grappig om te zien hoe kleinerend ze word als eens een topic van haar andere reacties krijgt dan dat ze misschien had gewild (=ja knikkers).
Volgens mij heb jij vooral moeite met het toegeven dat al die zweefcrap onzin is.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:34 schreef Bastard het volgende:
Ik krijg altijd zo het idee dat sommige mensen echt behoefte hebben aan houvast. Alles wat ze weten, natuurkunde, wiskunde, het is allemaal te gebruiken om zaken te verklaren, de hele wereld is te verklaren.
En als het niet te verklaren is, een medium die van spirits boodschappen doorkrijgt bijvoorbeeld, dan moet het wel een truc wezen. Immers zijn er trucjes bekend die een medium prima kunnen doen nabootsen.
Zonder houvast moeten er ideeen en gedachten aangepast worden, losgelaten worden, en dat is voor veel mensen moeilijk.
Dat zou trucage moeten wezen op basis van stiekeme vragen die ze stelt....quote:Op woensdag 16 november 2011 18:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zo zat ik laatst in een zaal met een medium die er zijn ding deed. Hij wist me zonder dat hij ook maar enige informatie had te vertellen van welk jaar ik ben en hoe mijn opa eruit zag. Hoe kan hij dat weten dan.
quote:Op woensdag 16 november 2011 18:44 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Als dat echt zo is linkjeZo niet, jammer
Ik heb zijn LIVEshow ook gezien en het was totaal andere approach als jij nu zo even neerzet.. misschien dat dat opvalt als je weet hoe het werkt en je het hele proces met een ruimere blik bekijkt dan
Shows zijn nog niet uitgezonden denk ik. Was in augustus in Amsterdam opgenomenquote:Op woensdag 16 november 2011 18:44 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Als dat echt zo is linkjeZo niet, jammer
Ik heb zijn LIVEshow ook gezien en het was totaal andere approach als jij nu zo even neerzet.. misschien dat dat opvalt als je weet hoe het werkt en je het hele proces met een ruimere blik bekijkt dan
okquote:Op woensdag 16 november 2011 18:49 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
[..]
Shows zijn nog niet uitgezonden denk ik. Was in augustus in Amsterdam opgenomen
dus zal dit of volgend jaar wel op tv te zien zijn.. En ja hij had ook een paar 'missertjes' maar
de voorbeelden die ik net gaf gingen precies zoals ik zei: hij stapte op die mensen af,
vroeg ze HELEMAAL niets maar begon gelijk over die bruiloft en litteken..
Ah mister oneliner die alleen maar modder wil gooien.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij vooral moeite met het toegeven dat al die zweefcrap onzin is.
Was op een spirituele beurs. Volgens mij betrof het Hub Souren, maar dat weet ik niet zeker meer.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:40 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Adres van dat medium? En welke zaal? Was het een optreden? ThanksIk beloof langs te gaan en eerlijk verslag uit te brengen
Vriendjes, zullen we alsjeblieft gewoon aardig zijn voor elkaar?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij vooral moeite met het toegeven dat al die zweefcrap onzin is.
Lolquote:Op woensdag 16 november 2011 18:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ah mister oneliner die alleen maar modder wil gooien.
Zonder dat ik medium ben kan ik al raden dat jij veel gepest bent vroeger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |