Had ik ook maar je kan via "order tracking" checken of alles goed is doorgekomen. Order ID staat in je paypal bevestigingsmail.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:02 schreef CraHeX het volgende:
@tokko1, Na het betalen met PayPal krijg ik een error, is dat normaal? (En ik heb t over de LighTake website, geld is wel afgeschreven)
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:05 schreef sweetlady-o het volgende:
http://e.dealextreme.com/albums/sinterklaas-presents/index.html
serieus?
Gaan die amerikanen hier niet over trippen?
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:53 schreef CraHeX het volgende:
Great tokko1! Ik bestel hem nu ook, bedankt voor de tip
Pff, BIC is snel & goede producten.. Maar ik bestel nooit meer iets te samen daar, alles netjes apart. Ook de kleinste dingen xD.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:19 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ach bij DX zijn ze ook wel eens wat selectief met reviews heb er al 2 een half jaar geleden gemaakt en geen één is geaccepteerd. Beiden waren niet echt positief.
Op Buyincoins is het het zelfde verhaal alleen dan erger + ze plaatsten ook zelf reviews. Daar kijk ik bij BIC dan ook helemaal niet meer naar. Producten zijn gewoon goed over het algemeen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Would it work?
Dan geef ik die in de feestdagen aan iedereen weg haha.
[ Bericht 7% gewijzigd door jonasr op 17-11-2011 23:19:05 ]
Maar ik doel net op het feit dat je met 1 acc gewoon 20 kunt aanklikken en de korten mee wordt verhoogtquote:Op donderdag 17 november 2011 23:50 schreef thethoryd het volgende:
Misschien lukt het wel met verschillende accounts aanmaken
Je krijgt vast een refund of nog erger shopcredit D:quote:Op donderdag 17 november 2011 23:55 schreef jonasr het volgende:
[..]
Maar ik doel net op het feit dat je met 1 acc gewoon 20 kunt aanklikken en de korten mee wordt verhoogt.
Als je via paypal 20cent voor 20 betaalt kunnen ze je achteraf toch niet meer zitte aanrekenen?.
Haha zal eens proberen xD.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:58 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Je krijgt vast een refund of nog erger shopcredit D:
Nette reviewquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:06 schreef tokko1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Na best wel een aantal erg goede ervaringen gehad te hebben met de Brainwavz van MP4Nation toch maar is besloten wat meer “high-end” te gaan en de M2 aan te schaffen.
Dit heb ik niet zomaar gedaan, hiervoor heb ik eerst een paar reviews online gelezen en bekeken en mijn verwachtingen waren best wel hoog gespannen om eerlijk te zijn. Uit reviews bleek het een redelijk bas monster te zijn, mijn verwachtingen waren dus best hoog. Ik heb ze nu een paar weken kunnen testen dus nu is het tijd voor mijn review!
[ afbeelding ]
Mijn eerste indruk was wow.. mooie nieuwe doos in vergelijking tot wat ik eerder van Brainwavz ontvangen heb. Nieuw leuk design. Maar waar het werkelijk om gaat zijn de oortjes, mooi in het zicht en redelijk makkelijk uit de doos te halen.
Ze voelen meteen goed stevig aan, mooie kabel en 60° connector. Daarnaast zit in de doos het alom bekende ronde hoesje die als altijd stevig en mooi is. Ook zitten er nog een paar setjes dopjes bij in verschillende maten waar je naar gelang uit kan kiezen voor ‘de beste sound’.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerst even kort over de kwaliteit van de M2’s. In het extreem kort: Super! En iets minder kort gewoon echt heel goed. De verschillende onderdelen zijn allemaal van hoogwaardige materialen gemaakt. De kabel is een core met daaromheen de signaaldraden gedraaid en daaromheen een plastic sleeve. Aan de ene kant een redelijk standaard maar gewoon goede connector. En aan de andere kant splits de kabel door middel van een hard plastic Y splitter richting de twee oortjes. De oortjes zelf bestaan uit gebrushed aluminium met voor een gedeelte matplastic finish(zware gedeelte).
[ afbeelding ]
Nu de geluidskwaliteit. Deze is net als de oortjes zelf erg solide maar met een net speciaal tintje(zwarte gedeelte). Dit speciale tintje is de duidelijk aanwezig maar absoluut niet storende bas.
Echt een tóp bas, niet zoals de Beats in-ears een opgeblazen bas waar de rest door wegvalt, maar een bas die naast het andere gedetailleerde geluid goed aanwezig is.
Het detail in de M2’s is net iets minder dan in de Brainwavz ProAlpha maar dit wordt ruimschoots door de lekkere bas gecompenseerd.
Kortom: Kwalitatief zeer goede oordopjes. Zowel bouwkwaliteit als het geluid is uitstekend te noemen en voor de mensen die van een goede duidelijke bas houden écht een must! (Prijs/kwaliteit echt een topper!)
(Alle bovenstaande afbeeldingen zijn door mijzelf gemaakt inc. foto's. Onderstaande is van MP4Nations site)
[ link | afbeelding ]
Vooral 'anders'.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:10 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nette reviewplaats hem ook nog even in het DX review topic
Hoeveel beter zijn ze dan de Beta's? 10x beter of 2x beter? of gewoon ''anders''
Ik was niet degene met opbergboxen voor m'n oortjes hoor, lees pagina 2 nog eens na... Chinese Webshops topic #174 Waar de LAPO niet een nieuwe wil openen . En 'herrie stoppers'? Weetje, jij bent echt vaak heel slecht te volgen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:16 schreef Loll het volgende:
zet die review ook maar in het bolgende topic tokko1 xd @shizz die doos met oortjes zag er vet epic uit . Maar wat deed je met die herrie stoppers?
Hier kon ik ook niet veel wijs uit...quote:
ES900i soms?quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:32 schreef jopiede het volgende:
Ook even die 0.01$ deal besteld! Thx Tokko1.
Daarnaast moet ik melden dat mijn Awei 900**(te laat om op te zoeken) Helaas niet in mijn telefoon werken, hoor de zang niet meer en als geheel erg flets. In m'n laptop doet hij het wel, zal hem morgen eens in de Iphone 4 stoppen. Misschien dat het komt doordat de mic+oordopjes uit 1 ingang gaan?
Ben trouwens ook mijn beta's-weer-kwijtHelaas terug bij m'n oude vertrouwde Kanen's
True that...quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:38 schreef shiznuts het volgende:
[..]
ES900i soms?Meh, eigenlijk niet, zou gewoon moeten werken op een 3.5mm-socket.
Oortjes verloren? Alweer? Zal je maar gebeuren bij oortjes van 249,- euro.
Toch maar goed dat we hier fan zijn van bang-for-buck-and-not-that-a-biggie-in-case-of-loss.
Thanks Eric,quote:Op donderdag 17 november 2011 20:49 schreef Eric_Cantona het volgende:
Speciaal voor Rene90 (e.v.a.)
[ afbeelding ]
Blijkbaar wel, 10 in het mandje gedaan, couponcode toegevoegd en 10 cent afgerekendquote:Op vrijdag 18 november 2011 01:09 schreef rene90 het volgende:
Kan je die 0.01 deal ook vaker bestellen?
Ik denk dat het feest niet door gaat:quote:Op vrijdag 18 november 2011 01:25 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
Heb er 8 besteld, leuk voor surprise oid
Of gewoon éénquote:
Budget? Categorie?quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:13 schreef 12koeto het volgende:
ik zoek iets leuks voor kerst.
weet iemand wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |