abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 november 2011 @ 22:02:39 #271
340692 CraHeX
Donuts eten op een stokje.
pi_104494274
@tokko1, Na het betalen met PayPal krijg ik een error, is dat normaal? (En ik heb t over de LighTake website, geld is wel afgeschreven)
pi_104494422
http://e.dealextreme.com/albums/sinterklaas-presents/index.html

serieus?

Gaan die amerikanen hier niet over trippen?
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_104494806
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 22:02 schreef CraHeX het volgende:
@tokko1, Na het betalen met PayPal krijg ik een error, is dat normaal? (En ik heb t over de LighTake website, geld is wel afgeschreven)
Had ik ook maar je kan via "order tracking" checken of alles goed is doorgekomen. Order ID staat in je paypal bevestigingsmail.
jaja, en azo...
  donderdag 17 november 2011 @ 22:13:16 #274
340692 CraHeX
Donuts eten op een stokje.
pi_104494867
Waar kan je dat tracken?

Edit: Nvm, ik heb t weer eens nie goed gelezen |:
pi_104495368
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 22:05 schreef sweetlady-o het volgende:
http://e.dealextreme.com/albums/sinterklaas-presents/index.html

serieus?

Gaan die amerikanen hier niet over trippen?
:D
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_104496994
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:53 schreef CraHeX het volgende:
Great tokko1! Ik bestel hem nu ook, bedankt voor de tip ;)
pi_104497350
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 15:19 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ach bij DX zijn ze ook wel eens wat selectief met reviews heb er al 2 een half jaar geleden gemaakt en geen één is geaccepteerd. Beiden waren niet echt positief.

Op Buyincoins is het het zelfde verhaal alleen dan erger + ze plaatsten ook zelf reviews. Daar kijk ik bij BIC dan ook helemaal niet meer naar. Producten zijn gewoon goed over het algemeen.
Pff, BIC is snel & goede producten.. Maar ik bestel nooit meer iets te samen daar, alles netjes apart. Ook de kleinste dingen xD.
Ze pleuren gewoon alles bij elkaar (eartips,kabels,...) niet echt ideaal..
Dus, voor alles een aparte brief, de postbode zal ook weer tevreden zijn! _O-

mmm
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Would it work?
Dan geef ik die in de feestdagen aan iedereen weg haha.

[ Bericht 7% gewijzigd door jonasr op 17-11-2011 23:19:05 ]
pi_104499082
Misschien lukt het wel met verschillende accounts aanmaken :P
pi_104499214
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 23:50 schreef thethoryd het volgende:
Misschien lukt het wel met verschillende accounts aanmaken :P
Maar ik doel net op het feit dat je met 1 acc gewoon 20 kunt aanklikken en de korten mee wordt verhoogt :P.
Als je via paypal 20cent voor 20 betaalt kunnen ze je achteraf toch niet meer zitte aanrekenen? :P.
  donderdag 17 november 2011 @ 23:58:54 #280
327191 RobertNL
For your gear.
pi_104499360
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 23:55 schreef jonasr het volgende:

[..]

Maar ik doel net op het feit dat je met 1 acc gewoon 20 kunt aanklikken en de korten mee wordt verhoogt :P.
Als je via paypal 20cent voor 20 betaalt kunnen ze je achteraf toch niet meer zitte aanrekenen? :P.
Je krijgt vast een refund of nog erger shopcredit D:
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_104499439
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 23:58 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Je krijgt vast een refund of nog erger shopcredit D:
Haha zal eens proberen xD.
20 = 19 cent xD. You never know.

mm, maar in paypal zie je dan dit;
1.

o Item number: CP_Q1118716017
o Item price: $0,09
o Quantity: 1

Krijg je er eentje, moet je wel 9cent betalen _O-
  vrijdag 18 november 2011 @ 00:06:33 #282
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_104499697

Na best wel een aantal erg goede ervaringen gehad te hebben met de Brainwavz van MP4Nation toch maar is besloten wat meer “high-end” te gaan en de M2 aan te schaffen.
Dit heb ik niet zomaar gedaan, hiervoor heb ik eerst een paar reviews online gelezen en bekeken en mijn verwachtingen waren best wel hoog gespannen om eerlijk te zijn. Uit reviews bleek het een redelijk bas monster te zijn, mijn verwachtingen waren dus best hoog. Ik heb ze nu een paar weken kunnen testen dus nu is het tijd voor mijn review!

Mijn eerste indruk was wow.. mooie nieuwe doos in vergelijking tot wat ik eerder van Brainwavz ontvangen heb. Nieuw leuk design. Maar waar het werkelijk om gaat zijn de oortjes, mooi in het zicht en redelijk makkelijk uit de doos te halen.
Ze voelen meteen goed stevig aan, mooie kabel en 60° connector. Daarnaast zit in de doos het alom bekende ronde hoesje die als altijd stevig en mooi is. Ook zitten er nog een paar setjes dopjes bij in verschillende maten waar je naar gelang uit kan kiezen voor ‘de beste sound’.

Eerst even kort over de kwaliteit van de M2’s. In het extreem kort: Super! En iets minder kort gewoon echt heel goed. De verschillende onderdelen zijn allemaal van hoogwaardige materialen gemaakt. De kabel is een core met daaromheen de signaaldraden gedraaid en daaromheen een plastic sleeve. Aan de ene kant een redelijk standaard maar gewoon goede connector. En aan de andere kant splits de kabel door middel van een hard plastic Y splitter richting de twee oortjes. De oortjes zelf bestaan uit gebrushed aluminium met voor een gedeelte matplastic finish(zware gedeelte).

Nu de geluidskwaliteit. Deze is net als de oortjes zelf erg solide maar met een net speciaal tintje(zwarte gedeelte). Dit speciale tintje is de duidelijk aanwezig maar absoluut niet storende bas.
Echt een tóp bas, niet zoals de Beats in-ears een opgeblazen bas waar de rest door wegvalt, maar een bas die naast het andere gedetailleerde geluid goed aanwezig is.
Het detail in de M2’s is net iets minder dan in de Brainwavz ProAlpha maar dit wordt ruimschoots door de lekkere bas gecompenseerd.
Kortom: Kwalitatief zeer goede oordopjes. Zowel bouwkwaliteit als het geluid is uitstekend te noemen en voor de mensen die van een goede duidelijke bas houden écht een must! (Prijs/kwaliteit echt een topper!)

(Alle bovenstaande afbeeldingen zijn door mijzelf gemaakt inc. foto's. Onderstaande is van MP4Nations site)

[ Bericht 0% gewijzigd door tokko1 op 18-11-2011 00:17:45 ]
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  vrijdag 18 november 2011 @ 00:10:29 #283
327191 RobertNL
For your gear.
pi_104499865
quote:
16s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:06 schreef tokko1 het volgende:
[ link | afbeelding ]

Na best wel een aantal erg goede ervaringen gehad te hebben met de Brainwavz van MP4Nation toch maar is besloten wat meer “high-end” te gaan en de M2 aan te schaffen.
Dit heb ik niet zomaar gedaan, hiervoor heb ik eerst een paar reviews online gelezen en bekeken en mijn verwachtingen waren best wel hoog gespannen om eerlijk te zijn. Uit reviews bleek het een redelijk bas monster te zijn, mijn verwachtingen waren dus best hoog. Ik heb ze nu een paar weken kunnen testen dus nu is het tijd voor mijn review!

[ afbeelding ]

Mijn eerste indruk was wow.. mooie nieuwe doos in vergelijking tot wat ik eerder van Brainwavz ontvangen heb. Nieuw leuk design. Maar waar het werkelijk om gaat zijn de oortjes, mooi in het zicht en redelijk makkelijk uit de doos te halen.
Ze voelen meteen goed stevig aan, mooie kabel en 60° connector. Daarnaast zit in de doos het alom bekende ronde hoesje die als altijd stevig en mooi is. Ook zitten er nog een paar setjes dopjes bij in verschillende maten waar je naar gelang uit kan kiezen voor ‘de beste sound’.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerst even kort over de kwaliteit van de M2’s. In het extreem kort: Super! En iets minder kort gewoon echt heel goed. De verschillende onderdelen zijn allemaal van hoogwaardige materialen gemaakt. De kabel is een core met daaromheen de signaaldraden gedraaid en daaromheen een plastic sleeve. Aan de ene kant een redelijk standaard maar gewoon goede connector. En aan de andere kant splits de kabel door middel van een hard plastic Y splitter richting de twee oortjes. De oortjes zelf bestaan uit gebrushed aluminium met voor een gedeelte matplastic finish(zware gedeelte).
[ afbeelding ]
Nu de geluidskwaliteit. Deze is net als de oortjes zelf erg solide maar met een net speciaal tintje(zwarte gedeelte). Dit speciale tintje is de duidelijk aanwezig maar absoluut niet storende bas.
Echt een tóp bas, niet zoals de Beats in-ears een opgeblazen bas waar de rest door wegvalt, maar een bas die naast het andere gedetailleerde geluid goed aanwezig is.
Het detail in de M2’s is net iets minder dan in de Brainwavz ProAlpha maar dit wordt ruimschoots door de lekkere bas gecompenseerd.
Kortom: Kwalitatief zeer goede oordopjes. Zowel bouwkwaliteit als het geluid is uitstekend te noemen en voor de mensen die van een goede duidelijke bas houden écht een must! (Prijs/kwaliteit echt een topper!)

(Alle bovenstaande afbeeldingen zijn door mijzelf gemaakt inc. foto's. Onderstaande is van MP4Nations site)
[ link | afbeelding ]
Nette review :D plaats hem ook nog even in het DX review topic ;)

Hoeveel beter zijn ze dan de Beta's? 10x beter of 2x beter? of gewoon ''anders''
  vrijdag 18 november 2011 @ 00:12:06 #284
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104499930
Anders zou ik zeggen. De soundstage van de Beta's is breder, klinkt wat ruimtelijker en gedetailleerder. De M2 heeft op zijn beurt weer alles wat je nodig hebt om je ruimschoots in je basskick te voorzien. ;)

Nette rev, tokkie. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 18 november 2011 @ 00:13:41 #285
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_104499982
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:10 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nette review :D plaats hem ook nog even in het DX review topic ;)

Hoeveel beter zijn ze dan de Beta's? 10x beter of 2x beter? of gewoon ''anders''
Vooral 'anders'.
Deze zijn kwalitatief echt een stapje hoger, Aluminium etc.. Qua geluid ook echt anders minder echte details zoals de Beta's hebben maar wel echte lekkere bas sound. Beta's zijn ook meer voor thuis en in rustige omgeving.. sluiten minder af enzo ;)

Heb ook nog wat Xears liggen waar de revieuw binnenkort ook wel klaar komt ;) Dan zal ik daarna wel is een overall vergelijking gaan klussen!
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  vrijdag 18 november 2011 @ 00:16:55 #286
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_104500101
zet die review ook maar in het bolgende topic tokko1 xd @shizz die doos met oortjes zag er vet epic uit . Maar wat deed je met die herrie stoppers?
BAM dit is 3KB
  vrijdag 18 november 2011 @ 00:21:21 #287
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104500250
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:16 schreef Loll het volgende:
zet die review ook maar in het bolgende topic tokko1 xd @shizz die doos met oortjes zag er vet epic uit . Maar wat deed je met die herrie stoppers?
Ik was niet degene met opbergboxen voor m'n oortjes hoor, lees pagina 2 nog eens na... Chinese Webshops topic #174 Waar de LAPO niet een nieuwe wil openen . En 'herrie stoppers'? Weetje, jij bent echt vaak heel slecht te volgen. :') _O-
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:24 schreef Loll het volgende:
wat zat er in een muts?
Hier kon ik ook niet veel wijs uit... :{

Anyhoezers. Hier een relaxt nummer voor je Beta/M2/...
Put the bass to the test.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_104500524
Ook even die 0.01$ deal besteld! Thx Tokko1.

Daarnaast moet ik melden dat mijn Awei 900**(te laat om op te zoeken) Helaas niet in mijn telefoon werken, hoor de zang niet meer en als geheel erg flets. In m'n laptop doet hij het wel, zal hem morgen eens in de Iphone 4 stoppen. Misschien dat het komt doordat de mic+oordopjes uit 1 ingang gaan?

Ben trouwens ook mijn beta's-weer-kwijt :X Helaas terug bij m'n oude vertrouwde Kanen's
  vrijdag 18 november 2011 @ 00:38:32 #289
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104500671
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:32 schreef jopiede het volgende:
Ook even die 0.01$ deal besteld! Thx Tokko1.

Daarnaast moet ik melden dat mijn Awei 900**(te laat om op te zoeken) Helaas niet in mijn telefoon werken, hoor de zang niet meer en als geheel erg flets. In m'n laptop doet hij het wel, zal hem morgen eens in de Iphone 4 stoppen. Misschien dat het komt doordat de mic+oordopjes uit 1 ingang gaan?

Ben trouwens ook mijn beta's-weer-kwijt :X Helaas terug bij m'n oude vertrouwde Kanen's
ES900i soms? :P Meh, eigenlijk niet, zou gewoon moeten werken op een 3.5mm-socket.

Oortjes verloren? Alweer? Zal je maar gebeuren bij oortjes van 249,- euro. ;(
Toch maar goed dat we hier fan zijn van bang-for-buck-and-not-that-a-biggie-in-case-of-loss. ;)
  vrijdag 18 november 2011 @ 00:42:08 #290
327191 RobertNL
For your gear.
pi_104500756
Heb zelf op dit moment vaak 2 setjes oordopjes mee 1 voor op de fiets (de Xears) en de beta's/awei's voor het lopen en in de trein. De laatste 2 hebben best veel last van de wind, daar de Xears dat veel minder hebben. Maar het geluid van de Awei/beta's vind ik weer beter waardoor ik die in de trein prefereer :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:38 schreef shiznuts het volgende:

[..]

ES900i soms? :P Meh, eigenlijk niet, zou gewoon moeten werken op een 3.5mm-socket.

Oortjes verloren? Alweer? Zal je maar gebeuren bij oortjes van 249,- euro. ;(
Toch maar goed dat we hier fan zijn van bang-for-buck-and-not-that-a-biggie-in-case-of-loss. ;)
True that...
pi_104501078
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:49 schreef Eric_Cantona het volgende:
Speciaal voor Rene90 (e.v.a.) ;)

[ afbeelding ]
Thanks Eric,

Ga even kijken of het misschien leuk voor kerst is ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_104501236
Kan je die 0.01 deal ook vaker bestellen?
Top 5 China producten
pi_104501290
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 01:09 schreef rene90 het volgende:
Kan je die 0.01 deal ook vaker bestellen?
Blijkbaar wel, 10 in het mandje gedaan, couponcode toegevoegd en 10 cent afgerekend :')
Top 5 China producten
  vrijdag 18 november 2011 @ 01:22:46 #294
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104501367
Mja, verwacht niet dat die bestelling zal worden gehonoreerd. Normaal staat bij zulke acties dat er per persoon/account maar 1 stuk georderd mag worden en dat per twee weken. Zoals deze: ever buying.com/product37531.html
Maar goed, proberen kun je altijd.
pi_104501398
Heb er 8 besteld, leuk voor surprise oid
Wat een kuttopic :')
pi_104503754
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 01:25 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
Heb er 8 besteld, leuk voor surprise oid
Ik denk dat het feest niet door gaat:

11/18/2011 6:54:54 AM Quotation Created Order has been received. Order not paid for yet. Please contact customer.
11/18/2011 6:55:43 AM Instant Order Received Order has been received. Order appears to be paid. Please check transaction records before shipment.
11/18/2011 8:53:20 AM Collecting Products Now Processing.
11/18/2011 11:28:04 AM Cancelled system error, cancelled.
pi_104504873
Misschien anders per stuk bestellen.
Top 5 China producten
  vrijdag 18 november 2011 @ 10:11:51 #298
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_104504963
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 10:08 schreef rene90 het volgende:
Misschien anders per stuk bestellen.
Of gewoon één ;)
pi_104504999
ik zoek iets leuks voor kerst.
weet iemand wat?
pi_104505038
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 10:13 schreef 12koeto het volgende:
ik zoek iets leuks voor kerst.
weet iemand wat?
Budget? Categorie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: