jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoor dus bij de blauwe hesjes, de blauwe brigade![]()
Ah, veel succes dan!quote:Op maandag 14 november 2011 19:06 schreef Bluezz het volgende:
In 20 uur tijd gaat een heel ziekenhuis over op het systeem waarvan wij als werkgroepleden met zijn allen verantwoordelijk zijn voor de inrichting daarvan![]()
En migraine, ow men, wat was dat altijd vreselijk
Bedankt nog voor de tip Annezz!! Geen aaipet genomen, is verleidelijk maar we hebben ook al een laptop en een vaste PC. Heb liever korting danquote:Op maandag 14 november 2011 19:07 schreef AnneX het volgende:
Wat zorgverzeker. betreft: wij zijn nooit verzekerd geweest voor tandheelkunde.
Alleen een jaar op advies van de tandarts toen twee kronen aan de beurt waren.
Vgz/trias/univé is een fusie.
Nu nog bij ohra net als de overige verzekeringen en daardoor korting op het pakket.
Zij zijn de laatsten met premie bekend maken.
Sjonge, golfer dat scheelt een slok op de borrel !!!nogmaals, let wel,op de aanvullende en de dekking van bv. fysio. ( en de schouder van B)
Ps. Ga je nu ook voor de aaaaipet? Dan zit je er twee jaar aan vast.
Eerder hadden zij ook dit soort acties.
Nee, we gaan niet voor een aaipet. We gaan voor de maximale premiekorting.quote:Op maandag 14 november 2011 19:07 schreef AnneX het volgende:
Ps. Ga je nu ook voor de aaaaipet? Dan zit je er twee jaar aan vast.
Eerder hadden zij ook dit soort acties.
Dank je!quote:Op maandag 14 november 2011 19:09 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet wenst krakje heel veel sterkte
quote:Op maandag 14 november 2011 19:22 schreef freecell het volgende:
http://s40.photobucket.co(...)1-11-14-17-54-31.mp4
Om te vieren dat ik terug ben een kort filmpje van de jongste vanavond onder het eten.
Sidenote: hij was ziek en vertikte daardoor zijn middagslaapje..
quote:Op maandag 14 november 2011 19:02 schreef Bluezz het volgende:
Draaiboekje voor de geinteresseerdenCoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoor dus bij de blauwe hesjes, de blauwe brigade
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Vermakelijk was het.quote:Op maandag 14 november 2011 20:30 schreef Pietverdriet het volgende:
BBC2 harry baaikers over bloemkool
Welke site heb je op vergeleken golfer?quote:Op maandag 14 november 2011 18:46 schreef golfer het volgende:
N.a.v. AnneX haar United Consumertip de ziektekostenverzekering vergeleken met hun aanbieding van VGZ en over gestapt vanaf Delta Lloyd. Scheelt voor ons tweeën dus 52 euro premie per maand, omdat we alle overbodige zaken als kraamzorg en sterilisatie en besnijdenis enzo eruit hebben gehaald. Beperkte aanvullende verzekering is voldoende voor ons.
12x52 euro=624 euro op jaarbasis dat we besparen.
ik spreek wel eens een fokker buiten fok om. zoals jijzelfquote:Op maandag 14 november 2011 21:22 schreef FutureFairytale het volgende:
weer thuis, fok op mobiel werkte ffies niet, nu weer op pc
@ FD; via via? via wie/waar?
@ Golfer; ja ik was in het dorp bij paps dus nu kon ik ze eten, waren lekker
@ DE; verwacht begin deze week antwoord. ik heb gesprekken gehad bij 2 bedrijven; snoep en beauty.
Op dit moment heb ik meer chocokruidnoten opquote:Op maandag 14 november 2011 21:32 schreef flying-dutchman het volgende:
Wat eten jullie trouwens meer chocokruidnoten of gewone kruidnoten
nog niks op dit jaar, net mn eerste sintsnoepgoed op; een stukje banketletter.quote:Op maandag 14 november 2011 21:32 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ik spreek wel eens een fokker buiten fok om. zoals jijzelf
Wat eten jullie trouwens meer chocokruidnoten of gewone kruidnoten
jij wil een foto voor de kerstboom met je blote buik?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op maandag 14 november 2011 21:39 schreef Bluezz het volgende:
Je zit in het verkeerde topic, maar het klinkt goed Y
Zijn allemaal vrij nietszeggende (edoch komisch bedoelde) spoilers, dus zelfs al klik je er per ongeluk eens een aan, van het plot lees je nietquote:Op maandag 14 november 2011 21:55 schreef LieLie het volgende:
Keep up the spoilers trouwens, we zijn seizoen 1 van Dexter aan het downloaden![]()
Ja maar ja, da ken je van tevoren nie zien hequote:Op maandag 14 november 2011 21:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zijn allemaal vrij nietszeggende (edoch komisch bedoelde) spoilers, dus zelfs al klik je er per ongeluk eens een aan, van het plot lees je niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Ik heb gewoon via Consumer United de prijs van hun VGZ-aanbieding bekeken en die naast die van onze huidige Delta Lloyd gelegd.quote:Op maandag 14 november 2011 21:08 schreef Stereotomy het volgende:
Welke site heb je op vergeleken golfer?
Goed idee.quote:Op maandag 14 november 2011 22:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm FBTO bied vrije keuze in losse pakketjes.. gezinsplanning, therapieën.. zo kan ik bijna 20,- / maand besparenmorgen toch maar eens zorgvuldig naar kijken..
Je besnijdenis wel in het pakket houden. hoor.quote:Op maandag 14 november 2011 22:24 schreef Sunnythesun het volgende:
En dan zitten in de basisverzekering nog veel dingen die ik helemaal niet verzekerd wil hebbenkraamzorg, ivf, rollator.. Allemaal niet van toepassing
quote:Op maandag 14 november 2011 22:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Je besnijdenis wel in het pakket houden. hoor.
En wat is je to do dan voor dit weekend?quote:Op maandag 14 november 2011 22:46 schreef Stereotomy het volgende:
Ik maak een todo aan voor dit weekend.
Net ingeschreven op Monsterboard.
Sterilisatie is da bombquote:Op maandag 14 november 2011 22:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ohja!
Zag wel dat je sterilisatie apart kunt aanvinken.. die is nog wel bruikbaarmaar je kunt ook per maand je vinkjes wisselen blijkbaar, dus mocht het zo ver komen zien we dan wel weer wat we doen
1. Ruzie met vriendinquote:Op maandag 14 november 2011 23:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Tis een tijdje rustig geweest maar
F. heeft zojuist gebeld vanaf Peru (!!) met een heel (slijm)verhaal. Hij was zo blij met ons contact en we hadden een tijd geen contact maar hij kan me nu toch niet missen en hij wil bij mij zijn bla bla. Hij heeft alleen een vriendin. Nou ja, ik heb maar geluisterd en bijna niks terug gezegd. Ik ga (hopelijk) gewoon rustig blijven en waarschijnlijk heeft hij nu gewoon ff een inzinking en eenmaal in NL is het voor hem weer gewoon zoals het is. Maar wel raar ineens dit telefoontje
4. Trek in een strooplikkertje.quote:Op maandag 14 november 2011 23:11 schreef Bluezz het volgende:
1. Ruzie met vriendin
2. Geil
3. Dronken of iets anders gebruikt
Play your bets, pets
Nieuwe ziektekostenverzekering voor 2012 afsluiten en huidige opzeggen.quote:Op maandag 14 november 2011 23:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
En wat is je to do dan voor dit weekend?
combinatie denk ikquote:Op maandag 14 november 2011 23:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
1. Ruzie met vriendin
2. Geil
3. Dronken of iets anders gebruikt
Play your bets, pets
Ik vind het een stom gedoequote:Op maandag 14 november 2011 23:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nieuwe ziektekostenverzekering voor 2012 afsluiten en huidige opzeggen.
quote:
dan zou ik em toch moeten kennenquote:Op maandag 14 november 2011 23:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bekend van Schlagers voor alle feesten en partijen
quote:Op maandag 14 november 2011 23:21 schreef borisz het volgende:
[..]Oh fuck!! Why!?! Why!?! Waarom klikte ik??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 23:21 schreef borisz het volgende:
[..]mooie man .....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Het is cousin it.quote:Op maandag 14 november 2011 23:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh fuck!! Why!?! Why!?! Waarom klikte ik??![]()
Anticonceptie, die heb ik ergens ook apart zien staan.. toch ook wel handig. Heb ik meer aan dan aan IVFquote:Op maandag 14 november 2011 23:26 schreef Memento-Mori het volgende:
heb ook beetje gekeken maar voor mij maakt de maandpremie amper uit, qua wat ik verzekerd wil hebben (beetje goede tandartsverzekering, anticonceptie etc vandaar cz jongerenpakket) ik blijf gewoon daar
kom overal rond de 120 p/m uit, ben over cz heel tevreden, voor 2 euro pm stap ik niet over, en ook zo;'n algehele internetverzekering zie ikl niet zitten, maar damn wat is t duurquote:Op maandag 14 november 2011 23:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Anticonceptie, die heb ik ergens ook apart zien staan.. toch ook wel handig. Heb ik meer aan dan aan IVF![]()
Alleen helaas geen jongerenverzekering voor mij meer
terwijl ik me toch nog zo jong voel verdorie
Ik kom nu bij Unive op 117 uit (das met 1 pakketje er bij) maar zag al dat ik collectief bij Thijs mee op een kleine 100 kan komen met ongeveer het zelfde pakket. En bij FBTO zat ik net zelfs maar op 80,- of zoquote:Op maandag 14 november 2011 23:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kom overal rond de 120 p/m uit, ben over cz heel tevreden, voor 2 euro pm stap ik niet over, en ook zo;'n algehele internetverzekering zie ikl niet zitten, maar damn wat is t duur
dat fbto vind ik knap (ik zie sowieso als basis al 96 (ok zonder verhoogd eigen riciso danquote:Op maandag 14 november 2011 23:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik kom nu bij Unive op 117 uit (das met 1 pakketje er bij) maar zag al dat ik collectief bij Thijs mee op een kleine 100 kan komen met ongeveer het zelfde pakket. En bij FBTO zat ik net zelfs maar op 80,- of zoWeet alleen ff niet wat daar nu precies bij zat. Maar zit nog wel te overwegen mijn eigen risico op te hogen.. Twijfel daar nog ernstig over..
Morgen (of dit weekend als ik met Tav kan overleggen) als ik wakkerder ben nog maar eens goed kijken dus
voor jouw doen ga je best laat vandaagquote:Op maandag 14 november 2011 23:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Nu echt slapen btw.. kan wel weer merken dat ik mijn pilletje niet gehad heb
Ja maar daar ging het echt veel lager ineens.. weet niet meer wat ik gedaan had! Kwam er zelfs een tegen van maar 78,- of zo..quote:Op maandag 14 november 2011 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat fbto vind ik knap (ik zie sowieso als basis al 96 (ok zonder verhoogd eigen riciso dan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |