jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoor dus bij de blauwe hesjes, de blauwe brigade![]()
Ah, veel succes dan!quote:Op maandag 14 november 2011 19:06 schreef Bluezz het volgende:
In 20 uur tijd gaat een heel ziekenhuis over op het systeem waarvan wij als werkgroepleden met zijn allen verantwoordelijk zijn voor de inrichting daarvan![]()
En migraine, ow men, wat was dat altijd vreselijk
Bedankt nog voor de tip Annezz!! Geen aaipet genomen, is verleidelijk maar we hebben ook al een laptop en een vaste PC. Heb liever korting danquote:Op maandag 14 november 2011 19:07 schreef AnneX het volgende:
Wat zorgverzeker. betreft: wij zijn nooit verzekerd geweest voor tandheelkunde.
Alleen een jaar op advies van de tandarts toen twee kronen aan de beurt waren.
Vgz/trias/univé is een fusie.
Nu nog bij ohra net als de overige verzekeringen en daardoor korting op het pakket.
Zij zijn de laatsten met premie bekend maken.
Sjonge, golfer dat scheelt een slok op de borrel !!!nogmaals, let wel,op de aanvullende en de dekking van bv. fysio. ( en de schouder van B)
Ps. Ga je nu ook voor de aaaaipet? Dan zit je er twee jaar aan vast.
Eerder hadden zij ook dit soort acties.
Nee, we gaan niet voor een aaipet. We gaan voor de maximale premiekorting.quote:Op maandag 14 november 2011 19:07 schreef AnneX het volgende:
Ps. Ga je nu ook voor de aaaaipet? Dan zit je er twee jaar aan vast.
Eerder hadden zij ook dit soort acties.
Dank je!quote:Op maandag 14 november 2011 19:09 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet wenst krakje heel veel sterkte
quote:Op maandag 14 november 2011 19:22 schreef freecell het volgende:
http://s40.photobucket.co(...)1-11-14-17-54-31.mp4
Om te vieren dat ik terug ben een kort filmpje van de jongste vanavond onder het eten.
Sidenote: hij was ziek en vertikte daardoor zijn middagslaapje..
quote:Op maandag 14 november 2011 19:02 schreef Bluezz het volgende:
Draaiboekje voor de geinteresseerdenCoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoor dus bij de blauwe hesjes, de blauwe brigade
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Vermakelijk was het.quote:Op maandag 14 november 2011 20:30 schreef Pietverdriet het volgende:
BBC2 harry baaikers over bloemkool
Welke site heb je op vergeleken golfer?quote:Op maandag 14 november 2011 18:46 schreef golfer het volgende:
N.a.v. AnneX haar United Consumertip de ziektekostenverzekering vergeleken met hun aanbieding van VGZ en over gestapt vanaf Delta Lloyd. Scheelt voor ons tweeën dus 52 euro premie per maand, omdat we alle overbodige zaken als kraamzorg en sterilisatie en besnijdenis enzo eruit hebben gehaald. Beperkte aanvullende verzekering is voldoende voor ons.
12x52 euro=624 euro op jaarbasis dat we besparen.
ik spreek wel eens een fokker buiten fok om. zoals jijzelfquote:Op maandag 14 november 2011 21:22 schreef FutureFairytale het volgende:
weer thuis, fok op mobiel werkte ffies niet, nu weer op pc
@ FD; via via? via wie/waar?
@ Golfer; ja ik was in het dorp bij paps dus nu kon ik ze eten, waren lekker
@ DE; verwacht begin deze week antwoord. ik heb gesprekken gehad bij 2 bedrijven; snoep en beauty.
Op dit moment heb ik meer chocokruidnoten opquote:Op maandag 14 november 2011 21:32 schreef flying-dutchman het volgende:
Wat eten jullie trouwens meer chocokruidnoten of gewone kruidnoten
nog niks op dit jaar, net mn eerste sintsnoepgoed op; een stukje banketletter.quote:Op maandag 14 november 2011 21:32 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ik spreek wel eens een fokker buiten fok om. zoals jijzelf
Wat eten jullie trouwens meer chocokruidnoten of gewone kruidnoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |