ik ga snoeihard Skyrim spelen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:31 schreef Poit het volgende:
Duitsland - Nederland vanavond toch?
LEKKER FOEBALLE KIJKUH!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:38 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik ga snoeihard Skyrim spelen.Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
quote:
Leuk om te kijken hoe iemand een RPG speelt, koop hem dan zelfquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:32 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
VIJFENTWINTIG FUCKING EURO.
Ik zal het eens aan mn vrouwtje voorgooien
[..]
Vanavond weer Skyrim @ een maat van me
Dude.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Leuk om te kijken hoe iemand een RPG speelt, koop hem dan zelf
quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Leuk om te kijken hoe iemand een RPG speelt, koop hem dan zelf
quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:38 schreef Poit het volgende:
Samen zo'n game doen is best prima.. Zeker met zo'n game als Skyrim waar je alleen maar aan het lopen bent. Kan je wel wat gezelschap gebruiken
Nee, zo'n knol loopt door, Spank der Spunkmeister!quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:49 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]daar heb ik toch een knol voor, Petrit de Geweldenaar!
Nja een film is wel iets anders toch?! Leuk idd bij een Mario gamequote:Op dinsdag 15 november 2011 16:10 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dude.
Of je nu een film kijkt met een maat van je, of dat je nu om de beurt wat speelt en wat commentaar levert op de game. Ik moet altijd smakelijk lachen om het feit dat, als ik klaar ben met spelen er een bounty van 5000 euro op mn hoofd staat
Dus?!quote:
Is toch alleen maar gezellig! Ik doe het zo vaak samen gamen, ook al is het een 1player gamequote:[..]
Dus?!
Moet ik ook nog.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:53 schreef Reintji het volgende:
Halo anniversary in de tas.
Just sayin'
Toffe gamequote:Op dinsdag 15 november 2011 17:03 schreef Poit het volgende:
Onder het mom van 'ik heb nog niet genoeg games niet uitgespeeld'
Iemand deze wel eens gespeeld? http://www.planetaxel.com/productDetails/730865001347
Vvvviiiieeeesss!!! Staat bij mij zeker ook op het lijstje, maar nu geen geld meerquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:53 schreef Reintji het volgende:
Halo anniversary in de tas.
Just sayin'
Je hoofd is een Falo!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |