BUZZ!!!quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:07 schreef SuperFruitig het volgende:
Iemand nog leuke party games voor op de PS3?
Ik heb geen move, en ga niet dansen of zingen.
Rock Band.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:07 schreef SuperFruitig het volgende:
Iemand nog leuke party games voor op de PS3?
Ik heb geen move, en ga niet dansen of zingen.
Inderdaad, degene waarvan (indien je de naam verkeerd leest) het net lijkt alsof je graag de edele delen van bevallige jonkvrouwen zou willen aanschouwen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:01 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Welke website? Die vernoemd is naar tussenfilmpjes?
Die shit is ook kk slechtquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jammer dat ze alles opnemen met hun telefoon
Nieuwe Buzz kopenquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:11 schreef SuperFruitig het volgende:
muuh
buzz is wel leuk maar als je al die vragen al 10x gezien hebt dan is het ook wel weer méh.
LBP heb ik, MNR vond ik suf.
Ik zoek meer iets in de trend van Mario Party, alleen dan niet voor de Wii![]()
Is er geen toffe racegame die je met meerdere mensen kunt doen en waarin het chaos is? Blur had dat volgens mij wel, maar misschien ook andere?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:11 schreef SuperFruitig het volgende:
muuh
buzz is wel leuk maar als je al die vragen al 10x gezien hebt dan is het ook wel weer méh.
LBP heb ik, MNR vond ik suf.
Ik zoek meer iets in de trend van Mario Party, alleen dan niet voor de Wii![]()
MW?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Is er geen toffe racegame die je met meerdere mensen kunt doen en waarin het chaos is? Blur had dat volgens mij wel, maar misschien ook andere?
Of een oude Burnout ofzo!quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:33 schreef Poit het volgende:
[..]
MW?
Hoeveel spelers moet het zijn dan fruitert?
Ik heb in de multiplayer ook veel lol gehad met Pain en Worms
Daar hebben ze beste lekkere banken staanquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:38 schreef Nebo het volgende:
Ik ben brak, maar moet tot 19.00 op de Uithof blijven
Als je stoned bent moet je foute clips op gaan zoeken op Vidzone!quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:42 schreef SocialDisorder het volgende:
Vroeger ook vaak gedaan: FIFA/PES met z'n 8en tegelijk
edit: terwijl we stoned waren, dat voegde veel aan het party-element toe.
Men, toen wij FIFA speelden met z'n allen was er nog geen VidZone, oldschool PS2 met multitap!quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Als je stoned bent moet je foute clips op gaan zoeken op Vidzone!
Pizzaman FTW
Oldschool FIFA spelen.. Dat kan echt niet hoor.. Vroegah speelde we ISS 98 met de multitap op de psx!!quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Men, toen wij FIFA speelden met z'n allen was er nog geen VidZone, oldschool PS2 met multitap!
Denk je dat wij het verschil merkten?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Oldschool FIFA spelen.. Dat kan echt niet hoor.. Vroegah speelde we ISS 98 met de multitap op de psx!!
Met je FIFA
Dat verschil merkte je nog als je onder de paddo's al snuivend aan het emmeren wasquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Denk je dat wij het verschil merkten?
VIJFENTWINTIG FUCKING EURO.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:20 schreef Wessiej het volgende:
FRUIT
https://frontoffice.paylogic.nl/flows/HEl2BVjgfsZs1/Tickets/
Vanavond weer Skyrim @ een maat van mequote:Op dinsdag 15 november 2011 15:31 schreef Poit het volgende:
Duitsland - Nederland vanavond toch?
LEKKER FOEBALLE KIJKUH!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |