quote:
Nadat jullie die draak hadden verslagen, heb je de tovenaar gewoon is ze rug gestokenquote:Op dinsdag 15 november 2011 08:46 schreef SocialDisorder het volgende:
Skyrim is trouwens een bazengame. Loop gisteren heel chill naar een quest toe, komt er out of FUCKING NOWHERE een draak tevoorschijn. Weet je wat ik dan doe? Ik ren m'n reet eraf. Ik kom per ongeluk een tovenaar tegen die voorstelt dat we samen wel even die draak een lesje leren. We fucken die draak up, goed, de tovenaar overleeft het sprookje niet, maar je kan niet alles hebben, maar ik heb wel mooi m'n Dragonsoul en onderdelen voor m'n Dragon Armor.
nietes.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:26 schreef badboynova het volgende:
[..]
Nadat jullie die draak hadden verslagen, heb je de tovenaar gewoon is ze rug gestoken
GAM SC fainted.quote:
It's super effective!quote:
Ik heb altijd gelijkquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:02 schreef Kuukske het volgende:
ROSSSSSSJEUHH? Je had gelijk. Het was druk op de kruising.
Trauma's aan die gamequote:Op dinsdag 15 november 2011 11:14 schreef Kuukske het volgende:
Had jij nou nog een Xbox met Dance Central over? / te leen?
Haha uhm ja hoor, volgens mij welquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:14 schreef Kuukske het volgende:
Had jij nou nog een Xbox met Dance Central over? / te leen?
Bestaat er een mogelijkheid dat ik die een keertje mag proberen? Ik twijfel nog over vóór of na de bevalling. Ik denk dat springen en hupsen atm niet heel handig isquote:
Dan hupst hij/zij er zo uit!quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bestaat er een mogelijkheid dat ik die een keertje mag proberen? Ik twijfel nog over vóór of na de bevalling. Ik denk dat springen en hupsen atm niet heel handig is.
Kun je nog hupsen en springen dan?quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bestaat er een mogelijkheid dat ik die een keertje mag proberen? Ik twijfel nog over vóór of na de bevalling. Ik denk dat springen en hupsen atm niet heel handig is.
Jahoor, van mij mag je hem best uitproberen hoorquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, eh. Mwoah.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:26 schreef SocialDisorder het volgende:
Kun je nog hupsen en springen dan?
Gamen in bed?quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:30 schreef Rossdale het volgende:
Jahoor, van mij mag je hem best uitproberen hoorMomenteel gebruik ik hem niet. Al ga ik hem wel weer gebruiken wanneer we een TV voor de slaapkamer kopen. Maar dat kan nog wel een paar maanden gaan duren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |