quote:Op maandag 14 november 2011 17:18 schreef wc-eend het volgende:
Ik hou niet zo van enge films shar.. so no help from me
ik download de spaanse nu, volgens mij heb ik de amerikaanse gezienquote:Op maandag 14 november 2011 17:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Dan moet je ze maar allebei achter elkaar gaan kijken
Cool, jij vermaakt je dan welquote:Op maandag 14 november 2011 17:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
ik download de spaanse nu, volgens mij heb ik de amerikaanse gezien
Spaanse moeten wel de betere wezen.quote:Op maandag 14 november 2011 17:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
ik download de spaanse nu, volgens mij heb ik de amerikaanse gezien
Shar is stiekem m'n droomvrouw.. Weet je waarom koei? Ze heeft Martyrs op Bluray!quote:Op maandag 14 november 2011 18:14 schreef koei het volgende:
De spaanse is erg tof! Heb de dubbel dvd met making of erbij en die is ook echt leuk om te kijken!
Deel 2 is minder dan deel 1 maar nog steeds tof!
martyrs is ook een goede film en human centipede hoor je ook gezien te hebben, al is dat net als attack the block meer humor.
De algemene Poitigheid van Alejandroquote:
Je kent me ook veel te goedquote:Op maandag 14 november 2011 18:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
De algemene Poitigheid van Alejandro
Ahhh cute!quote:Op maandag 14 november 2011 18:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Shar is stiekem m'n droomvrouw.. Weet je waarom koei? Ze heeft Martyrs op Bluray!
Thanks lotquote:
No shit Sherlockquote:Op maandag 14 november 2011 18:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Shar is stiekem m'n droomvrouw.. Weet je waarom koei? Ze heeft Martyrs op Bluray!
Gaat het een beetje met je?quote:
Zover als het kan.quote:Op maandag 14 november 2011 20:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Gaat het een beetje met je?
Gewoon in die DS3 toeren dat doet je goed.quote:Op maandag 14 november 2011 22:08 schreef Solique het volgende:
[..]
Zover als het kan.
Moet gewoon wat daagjes weg of tenminste wat afleiding hebben dat is alles.
quote:
quote:Op maandag 14 november 2011 18:27 schreef Poit het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 november 2011 22:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gewoon in die DS3 toeren dat doet je goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |