Je moet het ook bijhouden!quote:Op maandag 14 november 2011 12:20 schreef Trollscience het volgende:
Ik scheer zelf ook niks, omdat het daarna altijd een week jeukt.
Ze vergeet alleen even te melden dat het 'bijhouden' geschiedt met een verfafbrander!quote:
Ja, scheren schijnt ook lastig te zijn in dat gebied. Ik spreek uit ervaring.quote:Op maandag 14 november 2011 12:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt me een pijnlijke aangelegenheid aangezien het om z'n ballen gaat....
quote:Op donderdag 17 november 2011 15:32 schreef DrBiemel het volgende:
Hoi, ik scheer altijd met een elektrisch scheermachine mijn oksels en schaamhaar...
Is lekker fris en houden de meiden van.
Wat dan? Is toch zo, althans dat heb ik al gehoord van meiden!quote:
Met elektrisch kan je niet fatsoenlijk glad scheren. Maar ik vond je laatste zin gewoon grappig.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:46 schreef DrBiemel het volgende:
[..]
Wat dan? Is toch zo, althans dat heb ik al gehoord van meiden!
Zeg me wat jij het liefst hebt dan?
Jawel hoor met elektrisch is bij mij altijd glad helemaal!!!quote:Op donderdag 17 november 2011 16:00 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Met elektrisch kan je niet fatsoenlijk glad scheren. Maar ik vond je laatste zin gewoon grappig.
Dat kan normaal gesproken niet omdat de mesjes niet over je huid glijden.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:01 schreef DrBiemel het volgende:
[..]
Jawel hoor met elektrisch is bij mij altijd glad helemaal!!!
Wel, wat is je msn?quote:Op donderdag 17 november 2011 16:56 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Dat kan normaal gesproken niet omdat de mesjes niet over je huid glijden.
... ik hoop dat je niet serieus bent..quote:Op donderdag 17 november 2011 23:20 schreef Gerjann93 het volgende:
Ik knip af en toe iets af, gooi het uit m'n dakraam en dan kan het weer een tijdje mee.
Schaamhaar tussen je voorhuid??quote:Op maandag 28 november 2011 23:05 schreef Bombshell het volgende:
Aan de bovenkant met de tondeuse, ballen met scheermes. Pobeer het wel bij te houden als het heel lang wordt zit de weleens een schaamhaar tussen je voorhuid pijnlijk!
quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:31 schreef mistermysterion het volgende:
Laten epileren. Dan heb je nergens last van.
Dan ben ik 2x zo lang bezig.quote:
Ja. Even laten intrekken en dan scheren. Ik gebruik een blauw/groen ladyscheermes daarvoor.quote:
Voor de liefhebber van sm eerst scheren met mesje, om daarna je ballen in smeren met ontharingscrème.quote:Op maandag 14 november 2011 13:17 schreef DomesticSlut het volgende:
Na het scheren geen strakke onderbroeken aandoen!
Niet voor iedereen geschikt maar ontharingscreme van Veet..
En als je ballen eens met rust gelaten worden, gewoon even zo laten... Natuurlijk ook niet altijd een optie als je iemand hebt die je iedere dag wilt likken ;-)))
Bosaapquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:55 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Schaamhaar scheren
Is zo klote dat bijhouden
Helemaal niet!quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:55 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Schaamhaar scheren
Is zo klote dat bijhouden
dat ze daar zelf niet opkomen terwijl het zo logisch als een klontje is.quote:
Keb et wel eens gedaan maar dan schuurt het nog steeds daar. Valt niet glad te krijgen joh!quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:55 schreef meisjeinhetrood het volgende:
ALTIJD met de haren mee! dan kan het dagelijks zonder problemen, na het douchen babycrème o.i.d. blijft je piemel mooi zacht en verzorgd.
Neem dat nou maar aan van een vrouw
Dat laatste is echt pijnlijk inderdaadquote:Op maandag 28 november 2011 23:05 schreef Bombshell het volgende:
Aan de bovenkant met de tondeuse, ballen met scheermes. Pobeer het wel bij te houden als het heel lang wordt zit de weleens een schaamhaar tussen je voorhuid pijnlijk!
quote:Op zondag 4 december 2011 20:10 schreef Crocodi1e het volgende:
Ik had een keer geschoren leek net een naaktslak
Dan heb je gewoon een babypik.quote:Op zondag 4 december 2011 20:10 schreef Crocodi1e het volgende:
bullshit, sommigen kunnen daar best tegenquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:52 schreef mapimapi het volgende:
Onder de douche met shampo of scheerschuim. Niet tegen de haarrichting in he!
Dat ding werkt nietquote:Op zondag 18 december 2011 20:59 schreef STING het volgende:
Elk lichaam is natuurlijk anders, maar ik heb goede ervaringen met de Philips Bodygroom:
[ afbeelding ]
quote:
ik wel. En ziet er toch beter uit.quote:
Oh sinds wanneer?quote:Op zondag 25 december 2011 09:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik wel. En ziet er toch beter uit.
quote:Op zondag 4 december 2011 20:10 schreef Crocodi1e het volgende:
Nee laseren vind ik pijnlijker maar is tenminste definitiefquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:20 schreef rosepetals het volgende:
Wax is de beste en makkelijkste oplossing. Maar ook de pijnlijkste.
Ja echt? Is het veel pijnlijker dan wax? Want ik dacht erover na om dat misschien te gaan doen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:14 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Nee laseren vind ik pijnlijker maar is tenminste definitief
Nee joh met zo'n ouderwets betrouwbaar scheermes:quote:Op maandag 14 november 2011 12:46 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Ze vergeet alleen even te melden dat het 'bijhouden' geschiedt met een verfafbrander!
Die haarwortels komen wel terug hoor..quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:14 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Nee laseren vind ik pijnlijker maar is tenminste definitief
Ja je haarzakjes worden verbrand en dat voel je wel. Wax is snel terwijl een laserbehandeling best lang duurt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:27 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja echt? Is het veel pijnlijker dan wax? Want ik dacht erover na om dat misschien te gaan doen.
Nee want de zakjes worden verbrand(en dan kunnen er ook geen wortels meer groeien), ik heb iig al 3 jaar geen haargroei meer nu.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die haarwortels komen wel terug hoor..
Dus nu loop je tot je overlijden met een figuurtje in je schaamhaar rond?quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:11 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ja je haarzakjes worden verbrand en dat voel je wel. Wax is snel terwijl een laserbehandeling best lang duurt.
[..]
Nee want de zakjes worden verbrand(en dan kunnen er ook geen wortels meer groeien), ik heb iig al 3 jaar geen haargroei meer nu.
Gladde oksels en gewoon netjes bijgewerkt, geen reden voor een huilie face lijkt me. Figuurtjes maak ik wel met een scheermesje of waxquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dus nu loop je tot je overlijden met een figuurtje in je schaamhaar rond?
Ja een figuurtje van jouw hoofdquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dus nu loop je tot je overlijden met een figuurtje in je schaamhaar rond?
You wish, geile stalkster van mequote:Op vrijdag 30 december 2011 12:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja een figuurtje van jouw hoofd
quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja een figuurtje van jouw hoofd
Ja draai met maar weer om.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
You wish, geile stalkster van me
Ik heb het gedaan en vond het minder pijnlijk dan wax. Echt de moeite waard ook.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:27 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja echt? Is het veel pijnlijker dan wax? Want ik dacht erover na om dat misschien te gaan doen.
Ik juist niet, waxen is 2 tellen maar die baantjes die ze trekken bij het laseren vond ik wel gevoelig.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan en vond het minder pijnlijk dan wax. Echt de moeite waard ook.
Ja wel gevoelig ja, maar niet pijnlijker dan wax.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:16 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ik juist niet, waxen is 2 tellen maar die baantjes die ze trekken bij het laseren vond ik wel gevoelig.
"Wat ga je doen?"quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:16 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ik juist niet, waxen is 2 tellen maar die baantjes die ze trekken bij het laseren vond ik wel gevoelig.
En geeft je vriend ondanks dat nog genoeg orale bevrediging?quote:Op maandag 14 november 2011 12:20 schreef Trollscience het volgende:
Ik scheer zelf ook niks, omdat het daarna altijd een week jeukt.
Achja voor iedereen verschillend natuurlijk. Bij wax tel ik tot 3 en dan is het ff tanden bijten maar een seconde later is het ook weer wegquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja wel gevoelig ja, maar niet pijnlijker dan wax.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |