quote:
ik wel. En ziet er toch beter uit.quote:
Oh sinds wanneer?quote:Op zondag 25 december 2011 09:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik wel. En ziet er toch beter uit.
quote:Op zondag 4 december 2011 20:10 schreef Crocodi1e het volgende:
Ik had een keer geschoren leek net een naaktslak
Nee laseren vind ik pijnlijker maar is tenminste definitiefquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:20 schreef rosepetals het volgende:
Wax is de beste en makkelijkste oplossing. Maar ook de pijnlijkste.
Ja echt? Is het veel pijnlijker dan wax? Want ik dacht erover na om dat misschien te gaan doen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:14 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Nee laseren vind ik pijnlijker maar is tenminste definitief
Nee joh met zo'n ouderwets betrouwbaar scheermes:quote:Op maandag 14 november 2011 12:46 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Ze vergeet alleen even te melden dat het 'bijhouden' geschiedt met een verfafbrander!
Die haarwortels komen wel terug hoor..quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:14 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Nee laseren vind ik pijnlijker maar is tenminste definitief
Ja je haarzakjes worden verbrand en dat voel je wel. Wax is snel terwijl een laserbehandeling best lang duurt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:27 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja echt? Is het veel pijnlijker dan wax? Want ik dacht erover na om dat misschien te gaan doen.
Nee want de zakjes worden verbrand(en dan kunnen er ook geen wortels meer groeien), ik heb iig al 3 jaar geen haargroei meer nu.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die haarwortels komen wel terug hoor..
Dus nu loop je tot je overlijden met een figuurtje in je schaamhaar rond?quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:11 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ja je haarzakjes worden verbrand en dat voel je wel. Wax is snel terwijl een laserbehandeling best lang duurt.
[..]
Nee want de zakjes worden verbrand(en dan kunnen er ook geen wortels meer groeien), ik heb iig al 3 jaar geen haargroei meer nu.
Gladde oksels en gewoon netjes bijgewerkt, geen reden voor een huilie face lijkt me. Figuurtjes maak ik wel met een scheermesje of waxquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dus nu loop je tot je overlijden met een figuurtje in je schaamhaar rond?
Ja een figuurtje van jouw hoofdquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dus nu loop je tot je overlijden met een figuurtje in je schaamhaar rond?
You wish, geile stalkster van mequote:Op vrijdag 30 december 2011 12:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja een figuurtje van jouw hoofd
quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja een figuurtje van jouw hoofd
Ja draai met maar weer om.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
You wish, geile stalkster van me
Ik heb het gedaan en vond het minder pijnlijk dan wax. Echt de moeite waard ook.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:27 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja echt? Is het veel pijnlijker dan wax? Want ik dacht erover na om dat misschien te gaan doen.
Ik juist niet, waxen is 2 tellen maar die baantjes die ze trekken bij het laseren vond ik wel gevoelig.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan en vond het minder pijnlijk dan wax. Echt de moeite waard ook.
Ja wel gevoelig ja, maar niet pijnlijker dan wax.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:16 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ik juist niet, waxen is 2 tellen maar die baantjes die ze trekken bij het laseren vond ik wel gevoelig.
"Wat ga je doen?"quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:16 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ik juist niet, waxen is 2 tellen maar die baantjes die ze trekken bij het laseren vond ik wel gevoelig.
En geeft je vriend ondanks dat nog genoeg orale bevrediging?quote:Op maandag 14 november 2011 12:20 schreef Trollscience het volgende:
Ik scheer zelf ook niks, omdat het daarna altijd een week jeukt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |