Voor de liefhebber van sm eerst scheren met mesje, om daarna je ballen in smeren met ontharingscrème.quote:Op maandag 14 november 2011 13:17 schreef DomesticSlut het volgende:
Na het scheren geen strakke onderbroeken aandoen!
Niet voor iedereen geschikt maar ontharingscreme van Veet..
En als je ballen eens met rust gelaten worden, gewoon even zo laten... Natuurlijk ook niet altijd een optie als je iemand hebt die je iedere dag wilt likken ;-)))
Bosaapquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:55 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Schaamhaar scheren
Is zo klote dat bijhouden
Helemaal niet!quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:55 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Schaamhaar scheren
Is zo klote dat bijhouden
dat ze daar zelf niet opkomen terwijl het zo logisch als een klontje is.quote:
Keb et wel eens gedaan maar dan schuurt het nog steeds daar. Valt niet glad te krijgen joh!quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:55 schreef meisjeinhetrood het volgende:
ALTIJD met de haren mee! dan kan het dagelijks zonder problemen, na het douchen babycrème o.i.d. blijft je piemel mooi zacht en verzorgd.
Neem dat nou maar aan van een vrouw
Dat laatste is echt pijnlijk inderdaadquote:Op maandag 28 november 2011 23:05 schreef Bombshell het volgende:
Aan de bovenkant met de tondeuse, ballen met scheermes. Pobeer het wel bij te houden als het heel lang wordt zit de weleens een schaamhaar tussen je voorhuid pijnlijk!
quote:Op zondag 4 december 2011 20:10 schreef Crocodi1e het volgende:
Ik had een keer geschoren leek net een naaktslak
Dan heb je gewoon een babypik.quote:Op zondag 4 december 2011 20:10 schreef Crocodi1e het volgende:
Ik had een keer geschoren leek net een naaktslak
bullshit, sommigen kunnen daar best tegenquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:52 schreef mapimapi het volgende:
Onder de douche met shampo of scheerschuim. Niet tegen de haarrichting in he!
Dat ding werkt nietquote:Op zondag 18 december 2011 20:59 schreef STING het volgende:
Elk lichaam is natuurlijk anders, maar ik heb goede ervaringen met de Philips Bodygroom:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |