GA JIJ ZE NOU NOG MEER TIPS EN TRUCS GEVEN OM MIJ TE MISHANDELENquote:Op maandag 14 november 2011 11:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wacht maar tot je bij je benen gegrepen wordt en naar de grond gehaald.
Paars > Blauw.
Wordt? Is!quote:Op maandag 14 november 2011 11:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mja, het wordt wel een minibaas.
Fok.rar is stap 3. Een rondje over de wallen stap 4.quote:Op maandag 14 november 2011 11:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De Britt foto's stap 3 en de FOK.rar stap 4?
Dus ik breng hem binnenkort een weekendje bij jou?quote:Op maandag 14 november 2011 11:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wordt? Is!
[..]
Fok.rar is stap 3. Een rondje over de wallen stap 4.
Dat zal volgend jaar worden.quote:Op maandag 14 november 2011 11:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus ik breng hem binnenkort een weekendje bij jou?
Is goedquote:
Tuurlijk.quote:Op maandag 14 november 2011 11:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
GA JIJ ZE NOU NOG MEER TIPS EN TRUCS GEVEN OM MIJ TE MISHANDELEN
Je hebt het idee dat ze dat nodig hebben?quote:
Anders ga jij ze tacklen!quote:Op maandag 14 november 2011 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt het idee dat ze dat nodig hebben?
quote:
Gewoon armen er omheen, onder de kont, iets omhoog komen en dan naar de grond vallen.quote:
Bij stap 1 gaat het al misquote:Op maandag 14 november 2011 12:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gewoon armen er omheen, onder de kont, iets omhoog komen en dan naar de grond vallen.
Je bent hopeloos!quote:
En een boksbalquote:
Ik kan niets beloven.quote:Op maandag 14 november 2011 12:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is goed![]()
Zolang hij maar niet bij een hoer naar binnen gaat!
Hehehe, die ken ik al.quote:
Hmm dan zou ie wel in de voetsporen van zn vader tredenquote:
Het de grond in boren is het leukste juist!quote:Op maandag 14 november 2011 12:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik kan niets beloven.
[..]
Hehehe, die ken ik al.
Zonder het naar-de-grond gedeelte deden wij altijd bij de Appie in het magazijn.
Niet op een betonnen vloer.quote:Op maandag 14 november 2011 12:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het de grond in boren is het leukste juist!
Goed punt.quote:
quote:
Bah vieze natte gedoequote:
dtp is toch al difterie , tyfus en polio ?quote:Op maandag 14 november 2011 13:23 schreef Vincpod het volgende:
Zoo, net vaccinaties gekregen. Tyfus, Gele Koorts, DTP, Havrix. Voorlopig ken ik er weer tegen aan.
DKTP is het doorgaans, met de K van....quote:Op maandag 14 november 2011 13:24 schreef leeell het volgende:
[..]
dtp is toch al difterie , tyfus en polio ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:Op maandag 14 november 2011 13:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
DKTP is het doorgaans, met de K van....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja dat wist ik wel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
quote:Op maandag 14 november 2011 14:02 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Klopt inderdaad
Edit: Oops verkeerd gelezen. Dan was het iets anders met een T, Geen flauw idee watik zal het even opzoeken.
![]()
[..]
Jammer he?
Het weekend was erger.quote:Op maandag 14 november 2011 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb besloten dat het gewoon ijskoud is.
Heb gvd al de hele dag stijve tepels
Het was dus Tetanusquote:Op maandag 14 november 2011 13:24 schreef leeell het volgende:
[..]
dtp is toch al difterie , tyfus en polio ?
Waarschijnlijk heb ik het gewoon ijskoud omdat ik nog steeds niet ben bijgekomen van het weekendquote:Op maandag 14 november 2011 15:08 schreef Ezechielk het volgende:
Mijn ouders verklaarden mij voor gek. 's Avonds gaan fietsen met een overhemd en zomerjasje aan.
Dat is toch niet normaal meer!quote:Op maandag 14 november 2011 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
3x achter elkaar op Vrij Parkeren landen en 3x bot vangen.
Ik vind het schandalig!!quote:
Oh elke familie heeft er wel minstens 1quote:
Eerlijk gezegd snap ik niet helemaal waarom dit soort dingen altijd zo'n ophef veroorzaken. Die kleuters doen toch ook alleen maar wat zij denken dat normaal is?quote:Op maandag 14 november 2011 17:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Er hadden twee kindjes doktertje gespeeld op de wc en toen stak een van de twee een thermometer in de kont van het andere kindje..
Hoezo meteen ouders gebeld?quote:Op maandag 14 november 2011 18:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ook niet, meteen ouders gebeld, directeur ingelicht dit dat. Terwijl het spelenderwijs gebeurd is zonder bijbedoelingen..
Hoe gaat het met je prikken ?quote:
Dus we kunnen nooit roddelenquote:Op maandag 14 november 2011 20:05 schreef LompeHork het volgende:
Ik ben er altijd hoor, maar soms post ik even niet meeik lees eigenlijk alles wel (na) als ik er even niet ben geweest!
Dit zegt ie alleen maar.quote:Op maandag 14 november 2011 20:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dus we kunnen nooit roddelen
OMG OMG OMGquote:
Meant to beeee.quote:Op maandag 14 november 2011 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OMG OMG OMG
En ik heb net lolly's gekocht!!
Alsof jij dat wist
Niet over mijquote:Op maandag 14 november 2011 20:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dus we kunnen nooit roddelen
Neuh, het is waarquote:
So truequote:
GUINNESS DRINKEN!quote:Op maandag 14 november 2011 20:21 schreef Tchock het volgende:
Ik ben wakker sinds 4 uur vanmiddag en ik moet er morgen vroeg uit dus moet normaal kunnen slapen straks. Wat nu?
And lots of it!!quote:
quote:
Why? Je kunt ook Grolsch Kanon drinken, nu in de aanbieding bij de DEEN! (tikt er 1 wegquote:
Dat kanon is ZO vies trouwens. Niet te geloven. Gister een blik van gedronkenquote:Op maandag 14 november 2011 20:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]Jij komt toch ook naar de ROO-meet?
[..]
Why? Je kunt ook Grolsch Kanon drinken, nu in de aanbieding bij de DEEN! (tikt er 1 weg)
Man man man, dat moet je ook gewoon uit fles drinken, en dat gewoon inschenken in een mooi glasquote:Op maandag 14 november 2011 20:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat kanon is ZO vies trouwens. Niet te geloven. Gister een blik van gedronken
Ik moet dat even navragen. Ik geloof dat we afgelopen zaterdag de plannen hadden omgegooid. Volgens mij neem ik mn broertje ook meequote:Op maandag 14 november 2011 20:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]Jij komt toch ook naar de ROO-meet?
[..]
Why? Je kunt ook Grolsch Kanon drinken, nu in de aanbieding bij de DEEN! (tikt er 1 weg)
Tof! Mij part neem je je zoon meequote:Op maandag 14 november 2011 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet dat even navragen. Ik geloof dat we afgelopen zaterdag de plannen hadden omgegooid. Volgens mij neem ik mn broertje ook mee
quote:
Ik geef het een weekquote:Op maandag 14 november 2011 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wij hebben hier in de gemeente een stuk of 4 Deen'sEn een Dirk vd Broek en binnenkort komt er een Jumbo/Plus oid geloof ik.
Ben benieuwd hoe lang die stand houdt.
Leffequote:Op maandag 14 november 2011 21:03 schreef krokdown het volgende:
gewoon leffe voor de eckte eckte eckte eckte eckt bazen.
Nee.quote:Op maandag 14 november 2011 20:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tof! Mij part neem je je zoon mee
[..]Zeker! De Jumbo (met die kutreclame's..) zijn gewoon bang, ze zitten overal, behalve waar Deen zit
Hoeveel bier nemen jullie mee aan boord eigenlijkquote:Op maandag 14 november 2011 21:25 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Volledig mee eens! Ik zit tegenwoordig aan de Becks, enige bier hier aan boord
Jullie mogen drinken aan boord?quote:Op maandag 14 november 2011 21:25 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Volledig mee eens! Ik zit tegenwoordig aan de Becks, enige bier hier aan boord
Natuurlijk! Hier in ieder geval nog wel, er zijn wel reders waar ze een non-alcohol beleid voeren. Maar daar ga ik heeuuul niet varen!quote:Op maandag 14 november 2011 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie mogen drinken aan boord?
Hoeveel is dat met hoeveel mensen voor hoe lang?quote:Op maandag 14 november 2011 21:26 schreef Vincpod het volgende:
Vanmiddag toevallig gestored, Anderhalve pallet
En hoe lang moeten jullie met anderhalve pallet doen?quote:Op maandag 14 november 2011 21:27 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Natuurlijk! Hier in ieder geval nog wel, er zijn wel reders waar ze een non-alcohol beleid voeren. Maar daar ga ik heeuuul niet varen!
Ik geloof dat dit ongeveer 60 kratten zijn en er stonden er nog 15 dus 75quote:Op maandag 14 november 2011 21:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoeveel is dat met hoeveel mensen voor hoe lang?
* Tchock nieuwsgierig zijn doet
We doen er ongeveer 6 tot 8 weken mee, maar als het bijna op is wordt er gewoon nieuwe besteldquote:Op maandag 14 november 2011 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En hoe lang moeten jullie met anderhalve pallet doen?
Op eilanden mag het niet, als ze mazzel hebben verkopen ze er alcoholvrij bier
Nicequote:Op maandag 14 november 2011 21:31 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Ik geloof dat dit ongeveer 60 kratten zijn en er stonden er nog 15 dus 75
[..]
We doen er ongeveer 6 tot 8 weken mee, maar als het bijna op is wordt er gewoon nieuwe besteld
quote:Op maandag 14 november 2011 21:34 schreef Vincpod het volgende:
Om het sub-forum er ook bij te betrekken: We hebben ook weer 10 kilo shag aan boord gekregen![]()
Nouja, ik en mijn vrouw zijn best verantwoordelijk hoorquote:Op maandag 14 november 2011 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.
Die is er de vorige keer bij geweest vanwege omstandigheden. FOK!meets vind ik nou niet echt de meest geschikte plek voor een kind
Ik ben ook verantwoordelijk maar ik ga echt niet een hele avond met mijn zoon in een kroeg zitten. Buiten dat vind ik het niet eerlijk tegenover de rest en al helemaal niet tegenover mn slaapplaats. Beetje lullig om tegen hem te zeggen dat we naar 'huis' moeten omdat mijn zoon naar bed moet bijvoorbeeld.quote:Op maandag 14 november 2011 21:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nouja, ik en mijn vrouw zijn best verantwoordelijk hoor
Lullig voor jequote:Op maandag 14 november 2011 21:44 schreef Vincpod het volgende:
!! Wil ik gaan douchen, heb ik geen geen handdoeken meer... Heb ik ze net allemaal in de wasmachine gedaan, dat wordt nog 3 uur wachten voordat ik kan douchen
Hoi jijquote:
Mogguh chickquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ochtendfipooopopoopp.
Good morning!
Hoi Hupsdemups!quote:
Ik sliep rond half 3 en om 7 uur ging mn wekker weer. Ik heb het ijskoud want ik moest net ff de scooter ophalen en ik heb geen jas. Ik heb heel veel behoefte aan een stevige knuffel van een echte man want ik heb een kutavond/nacht gehad.quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoi Hupsdemups!
Ik heb lekker lang geslapen! Werd een minuut voor de wekker wakker.
Hoe gaat het?
Hai! Prima, kon uitslapen dit dat!quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:07 schreef Vincpod het volgende:
Hooiiihoe gaat het deze goede morgen?
Jeetje zo laat? Bohquote:Op dinsdag 15 november 2011 10:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik sliep rond half 3 en om 7 uur ging mn wekker weer. Ik heb het ijskoud want ik moest net ff de scooter ophalen en ik heb geen jas. Ik heb heel veel behoefte aan een stevige knuffel van een echte man want ik heb een kutavond/nacht gehad.
Oh en ik wil terug mn bed in. Maar verder gaat het wel goed hoor
Sorry Hups voorlopig ben ik niet meer thuis om een knuffel te geven. Heb hier nog wel een dikke knuffel uit finland, een eland om precies te zijnquote:Op dinsdag 15 november 2011 10:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik sliep rond half 3 en om 7 uur ging mn wekker weer. Ik heb het ijskoud want ik moest net ff de scooter ophalen en ik heb geen jas. Ik heb heel veel behoefte aan een stevige knuffel van een echte man want ik heb een kutavond/nacht gehad.
Oh en ik wil terug mn bed in. Maar verder gaat het wel goed hoor
quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:15 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Sorry Hups voorlopig ben ik niet meer thuis om een knuffel te geven. Heb hier nog wel een dikke knuffel uit finland, een eland om precies te zijn
Mn jas ligt in Sliedrecht bij mn pa, ik zit in Gorinchem. Dus kwestie van een keertje ophalen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hai! Prima, kon uitslapen dit dat!
Met jou?
[..]
Jeetje zo laat? BohWanneer ga je een jas regelen dan?
En ik ben geen echte man en stevig knuffelen kan ik ook niet nu, dus een virtuele knuffel voor jou.Zoals Bobje altijd zong: Everything will be alright!
Aan het werk nu?
Een elandquote:Op dinsdag 15 november 2011 10:15 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Sorry Hups voorlopig ben ik niet meer thuis om een knuffel te geven. Heb hier nog wel een dikke knuffel uit finland, een eland om precies te zijn
Geniaal seizoen is dat jaquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:04 schreef Ezechielk het volgende:
Verdomme, het einde van Dexter Seizoen 4 is spannend.![]()
tjaaa ik zag het gaat over Dexter seizoen 4 dus zocht hem op en was hier toepasselijk, en in de andere slowchat om even iemand tot stilte te manen omdat ik hem toch al gekopieerd hadquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan, waarom post je dat gifje overal
Ik ben zo blij dat mijn officiële werktijd erop zit.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Geniaal seizoen is dat ja![]()
[ afbeelding ]
Ik zit alweer over de helft van Seizoen 6quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat mijn officiële werktijd erop zit.
Deel 11 en 12 heb ik ook hier op het werk, net als seizoen 5.
Ik loop hard in dus. Zaterdag en zondag seizoen 3 gekeken. Nu al bijna klaar met seizoen 4.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:08 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zit alweer over de helft van Seizoen 6maar dat is nu dus elke keer wachten op maandag voor de nieuwste aflevering dus moet weer even een kleine week in spanning afwachten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]KrabpaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gebruiken ze nooit, ze hebben liever het kleed
Oooww hier ook een ongebruikte krabpaal en vernaggelde tafelpotenquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gebruiken ze nooit, ze hebben liever het kleed
Ik krijg opeens nare flashbacks bij die opmerking.quote:
Wanneer gaan wij borrelen in Gorinchem?quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oooww hier ook een ongebruikte krabpaal en vernaggelde tafelpoten
Ik zag die foto ook weer voor mequote:Op dinsdag 15 november 2011 13:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik krijg opeens nare flashbacks bij die opmerking.
Mag niet zonder mijn toezicht.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij borrelen in Gorinchem?
quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hippe bril LH!
[..]
Mag niet zonder mijn toezicht.
Kaal plekje in zn afro?quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alsof je er iets aan kan veranderen.Jan zit flink onder de plak.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alsof je er iets aan kan veranderen.Jan zit flink onder de plak.
Hij is nogal meegaand lijkt welquote:
Ik heb hem goed opgevoed. Hij gaat er niet eens tegenin.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is nogal meegaand lijkt wel
Schat, iedere vrouw kan binnen 3 tellen veranderen in een kenau!quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Sjongejonge alsof ik zo'n tiran ben ofzo.![]()
Geen flauw idee wat een kenau is, maar ik geef je nu al gelijkquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat, iedere vrouw kan binnen 3 tellen veranderen in een kenau!
Ook jij, de mannen hier weten dat gewoon al
quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat, iedere vrouw kan binnen 3 tellen veranderen in een kenau!
Ook jij, de mannen hier weten dat gewoon al
Klikquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:54 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat een kenau is, maar ik geef je nu al gelijk
quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
kenau
` ke - nau de -woord (vrouwelijk) kenaus een potig vrouwmens, naar een legendarisch dappere vrouw (Kenau Symonsdochter Hasselaar) ten tijde van het beleg van Haarlem in 1572-`73
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/kenauVrouwmens.
Jij Helleveegquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
kenau
1) Bazige vrouw 2) Dappere vrouw 3) Dragonder 4) Feeks 5) Flinke vrouw 6) Forse vrouw 7) Haaibaai 8) Helleveeg 9) Ka 10) Kijfachtige vrouw 11) Kijfzieke vrouw 12) Kreng 13) Mannin 14) Manswijf 15)
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/ke!!!!!!_!__!_!_!!11212
Ja.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:57 schreef Vincpod het volgende:
Whaha, weer wat geleerd, een eng vrouwke dus
Maar hopen dat ik dat ding niet wakker maak. Ik geloof dat dan me leven niet zeker isquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja.
En helaas er zit een kenau verborgen in elke vrouw
Vaak komt die 1 keer per maand een beetje tevoorschijnquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:59 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Maar hopen dat ik dat ding niet wakker maak. Ik geloof dat dan me leven niet zeker is
Klinkt een beetje als jouw kenau!quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vaak komt die 1 keer per maand een beetje tevoorschijn![]()
Komt ook vaak tevoorschijn als je vergeet het dopje weer op de tandpasta te doen_!
Neuh, die is veel erger!quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:01 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als jouw kenau!
Als ik die onverwacht meemaak zet ik gewoon dit nummer opquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh, die is veel erger!
En dat dopje van de tandpasta kan me gestolen worden
Vooral doen, kan ik vast waarderen tijdens zo'n buiquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:04 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Als ik die onverwacht meemaak zet ik gewoon dit nummer op
Ik ben seizoen 1 van Dexter aan het downloadenquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:12 schreef Vincpod het volgende:
Ik ben gelijk in een monty python stemmingLife of brian aangezet
quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die films en series kijken en volgen.!
Ik mag niet downloaden, ik moet het doen met mijn huidige stashquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben seizoen 1 van Dexter aan het downloaden
Ik ontdekte dat ik nog 118 gig aan vrije ruimte heb dus ik kan best wel wat downloadenquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:17 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Ik mag niet downloaden, ik moet het doen met mijn huidige stash
Wrijf het er nog maar even inquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ontdekte dat ik nog 118 gig aan vrije ruimte heb dus ik kan best wel wat downloaden
Ik download eigenlijk nooit, mislukt altijd bij mijquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:22 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Wrijf het er nog maar even inIk heb ook nog 470 gig ongebruikt!
Volgende keer net wat beter voorbereiden, want nu blijft het ongebruikt
quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik download eigenlijk nooit, mislukt altijd bij mij
Is het ook niet. Maar er rust een vloek op bij mij.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:32 schreef Vincpod het volgende:
[..]Zo moeilijk is het nou ook weer niet toch?
Awwquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het ook niet. Maar er rust een vloek op bij mij.
Ik heb een tijdje nieuwsgroepen gebruikt, dat ging tenminste wel goed. Binnenkort maar weer eens gaan doenquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:36 schreef Vincpod het volgende:
[..]
AwwDie gaat vanzelf een keertje weg hoor. Met wat download je eigenlijk? Torrents, nieuwsgroepen?
Nieuwsgroepen download wel makkelijk vind ik. Maar download zelf altijd met torrents, ik download toch niet zo veel.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje nieuwsgroepen gebruikt, dat ging tenminste wel goed. Binnenkort maar weer eens gaan doen![]()
Torrents gebruikte ik vaak, nu ook voor Dexter.
Is waarheidquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wijsheid van de dag:
[ afbeelding ]
Ik download ook niet veel, mislukt toch altijdquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:40 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Nieuwsgroepen download wel makkelijk vind ik. Maar download zelf altijd met torrents, ik download toch niet zo veel.
Nagesynchroniseerd in het Duitsquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik download ook niet veel, mislukt toch altijd![]()
Woehoe seizoen 1 is binnen, nu zien wat hier mis mee is
Hahaquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik download ook niet veel, mislukt toch altijd![]()
Woehoe seizoen 1 is binnen, nu zien wat hier mis mee is
Klopt helemaalquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wijsheid van de dag:
[ afbeelding ]
Lach niet dat heb ik al een keer gehad dusquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nagesynchroniseerd in het Duits![]()
![]()
HAHAHAHAHA.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lach niet dat heb ik al een keer gehad dus
Whahahaquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lach niet dat heb ik al een keer gehad dus
Film downloaden staat DUIDELIJK bij dat het in het Engels is en met NL subs.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:43 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Haha![]()
Dit doet me trouwens denken aan een vriend van me. Op een of andere manier download hij alles in een andere taal. Spaans bij voorkeur
[..]
Klopt helemaal
Okee, dat is gewoon sneuquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Film downloaden staat DUIDELIJK bij dat het in het Engels is en met NL subs.
Film opzetten en opeens is het een heel andere film en in het Chinees << al 3x gehad!
Of 1 van de nieuwste films willen downloaden en er gewoon geen seeders voor vinden dus pas na 3 maanden had ik hem eindelijk binnen ofzo.
Dat zei ik tochquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:48 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Okee, dat is gewoon sneuJe bent inderdaad vervloekt
Nee. Zijn maar een paar nummers waar ik dat echt bij heb. Adele hoort er niet bij.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hupsss word jij ook meteen verdrietig als je Adele hoort zingen?
Oke! Dat kan natuurlijk. Boh die stem, kippenvel alles hier.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Zijn maar een paar nummers waar ik dat echt bij heb. Adele hoort er niet bij.
Dat krijg ik eigenlijk alleen met nummers waar ik emotionele herinneringen aan heb, positief of negatief.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oke! Dat kan natuurlijk. Boh die stem, kippenvel alles hier.
Ja is ook zo.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:53 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Dat krijg ik eigenlijk alleen met nummers waar ik emotionele herinneringen aan heb, positief of negatief.
Mijn 1TB is bijna volquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ontdekte dat ik nog 118 gig aan vrije ruimte heb dus ik kan best wel wat downloaden
Daarom Usenet dusquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Film downloaden staat DUIDELIJK bij dat het in het Engels is en met NL subs.
Film opzetten en opeens is het een heel andere film en in het Chinees << al 3x gehad!
Of 1 van de nieuwste films willen downloaden en er gewoon geen seeders voor vinden dus pas na 3 maanden had ik hem eindelijk binnen ofzo.
* Vincpod Heeft goed advies voor Maringo: Koop een extra hardeschijfquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:41 schreef Maringo het volgende:
[..]
Mijn 1TB is bijna volIk moet of wat gaan wissen, of stoppen met downloaden
Dat is m'n extra harde schijfquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:43 schreef Vincpod het volgende:
[..]
* Vincpod Heeft goed advies voor Maringo: Koop een extra hardeschijf
Natuurlijk wel! Koop er een USB-splitter bij, kan je weer 3 extra externe HD's aansluitenquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:48 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat is m'n extra harde schijfEentje die ik alleen gebruik voor alles wat ik download. Muziek kopieer ik dan vervolgens naar mn vaste HD. Dus daar heb ik wel wat van dubbel.
Maar ik heb dus geen usb poort voor nog een extra HD..
Ik heb op het moment alleen maar een netbook tot mijn beschikking. Ik zit nu Dexter te kijken op een klein kutschermpje. Ik voel mij min of meer gedwongen om die serie te gaan kijken maar kijk het echt liever op een normaal schermquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:41 schreef Maringo het volgende:
[..]
Mijn 1TB is bijna volIk moet of wat gaan wissen, of stoppen met downloaden
[..]
Daarom Usenet dus
En het voordeel van externe schijven is dat je ze ook kan loskoppelen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:51 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Natuurlijk wel! Koop er een USB-splitter bij, kan je weer 3 extra externe HD's aansluiten
Of een kabeltje naar je tv toe trekkenquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb op het moment alleen maar een netbook tot mijn beschikking. Ik zit nu Dexter te kijken op een klein kutschermpje. Ik voel mij min of meer gedwongen om die serie te gaan kijken maar kijk het echt liever op een normaal scherm![]()
Als ik weer een pc enz ter beschikking heb ga ik wel weer voor newsleechers
Tja, als dat zo makkelijk zou gaan. Alleen de snelheid gaat gigantisch omlaag. Ik denk dat ik de optie ga doen die ik hiervoor aandroeg.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:51 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Natuurlijk wel! Koop er een USB-splitter bij, kan je weer 3 extra externe HD's aansluiten
HAHAHAHA op antieke tv's kan dat niet schatquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
Of een kabeltje naar je tv toe trekken
Heb ik ook gedaan met mn vorige tv. Laptop ernaast, daar op afspelen en kijken op je tv
Nu heb ik een tv met een usb poort, dus is het een kwestie van de externe HD erop aansluiten, popcorn regelen en kijken maar.
En Dexter is een mustsee ja
[..]
Tja, als dat zo makkelijk zou gaan. Alleen de snelheid gaat gigantisch omlaag. Ik denk dat ik de optie ga doen die ik hiervoor aandroeg.
Zo keek ik thuis ook altijd me series.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
Of een kabeltje naar je tv toe trekken
Heb ik ook gedaan met mn vorige tv. Laptop ernaast, daar op afspelen en kijken op je tv
Nu heb ik een tv met een usb poort, dus is het een kwestie van de externe HD erop aansluiten, popcorn regelen en kijken maar.
En Dexter is een mustsee ja
[..]
Tja, als dat zo makkelijk zou gaan. Alleen de snelheid gaat gigantisch omlaag. Ik denk dat ik de optie ga doen die ik hiervoor aandroeg.
Mijn netbook heeft er 2!quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:00 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Zo keek ik thuis ook altijd me series.
Maar hoeveel USB poorten heb je dan? ik heb er op me laptop 4, ik zou dus 3 HD's kunnen aansluiten en een splitter voor mijn muis, toetsenbord, boxjes en microfoon. Of zie ik dit verkeerd?
Scart zat al op tv's uit de jaren 80.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HAHAHAHA op antieke tv's kan dat niet schat
quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn netbook heeft er 2!
Like a baws
mn toetsenbord heeft nog een originele PS2 poort aansluiting. Gewoon omdat dat een usb poort scheeltquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:00 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Zo keek ik thuis ook altijd me series.
Maar hoeveel USB poorten heb je dan? ik heb er op me laptop 4, ik zou dus 3 HD's kunnen aansluiten en een splitter voor mijn muis, toetsenbord, boxjes en microfoon. Of zie ik dit verkeerd?
Ja en hoe sluit ik daar dan mn netbook op aanquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:01 schreef Maringo het volgende:
[..]
Scart zat al op tv's uit de jaren 80.
Misschien is een meetje rotzooi eraf gooien wel makkelijkerquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:07 schreef Maringo het volgende:
[..]
mn toetsenbord heeft nog een originele PS2 poort aansluiting. Gewoon omdat dat een usb poort scheeltEn mijn geluid zit ook over de klassieke poorten omdat ik met usb headsets zulke slechte ervaringen heb. Maar daar heb ik wel een splitter. Daarmee kan ik dus wisselen tussen mn headset en mn boxen.
Verder heb ik ook maar 3 usb poorten. En die zijn voor m'n muis, HD en externe brander.
Met een USB -> SCART kabel?quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en hoe sluit ik daar dan mn netbook op aan
Oh dan ga ik van de week ff kijken of ik die kan vinden.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:11 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Misschien is een meetje rotzooi eraf gooien wel makkelijkerik hou al op
[..]
Met een USB -> SCART kabel?
Kijken wat er voor stekkers je laptop uit kunnen gaan. Naast een usb kan dat bv ook een S-video kabel zijn. Daar de goeie kabel bij zoeken, eventueel met connector ertussen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en hoe sluit ik daar dan mn netbook op aan
Ik was denk ik te voorbarig, ik geloof niet dat dit er echt isquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dan ga ik van de week ff kijken of ik die kan vinden.
Zoiets heb ik ook wel eens gehad jaquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:17 schreef Maringo het volgende:
[..]
Kijken wat er voor stekkers je laptop uit kunnen gaan. Naast een usb kan dat bv ook een S-video kabel zijn. Daar de goeie kabel bij zoeken, eventueel met connector ertussen.
Ik had het helemaal erg gedaan... Ik had nog connectors die van scart naar tulpstekkers gingen (Die kreeg je toentertijd bij de Super Nintendo). Tevens had ik een kabel die van de gele tulpstekker naar S-video ging en van de rood/wit tulpstekkers naar de standaard geluidspoort ging.
Het was een omweg, maar het werkte wel
Weetje wel welk merk en type netbook?quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook wel eens gehad ja
En je denkt toch niet echt dat ik weet wat voor uitgangen mijn netbookje heeft![]()
Dat staat er vast wel ergens opquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:29 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Weetje wel welk merk en type netbook?
Dat is een goed beginquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat staat er vast wel ergens op![]()
Asus Eee PC
Cheap ass
* Huppelmuts keert netbook om!quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat is een goed begin
Nu het serienummer nog.![]()
De goedkoopste heeft al een VGA aansluitingquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat is een goed begin
Nu het serienummer nog.![]()
* Huppelmuts gaat gaatjes tellenquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:42 schreef Vincpod het volgende:
[..]
De goedkoopste heeft al een VGA aansluitingDus de kans is groot dat Hupsel een VGA aansluiting heeft (In hupsels taal: blauw of zwart ding met 15 gaatjes
)
Zo'n kabel heb je dan nodig
Maar ik durf niks met zekerheid te zeggen
Die heb jijquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts gaat gaatjes tellen
Jij bent echt een alwetende blonde God hequote:
Klinkertje is er toch niet nu?quote:
Oh ik ben dus nog geen stap verderquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:52 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Ik ben benieuwdben een beetje aan het zoeken wat er allemaal kan
he watquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klinkertje is er toch niet nu?
Ja jij bent de enige jongedame hierquote:
True.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja jij bent de enige jongedame hier
Verder veel jochies en een oud wijfquote:
Dat is de VGA uitgang, maar na wat zoeken kom ik er net achter dat je daar ook geen ruk aan hebt geloof ikquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ik ben dus nog geen stap verder![]()
Maar hoe heet die uitgang dan? Ach ik zet van de week de meneer van de winkel wel aan het werk. Vinden ze leuk. Ga ik met laag uitgesneden shirtje en doen alsof ik niet eens weet hoe ik een netbook aan moet krijgen en ga ik zo'n stoere puistenkop vragen of ie me alles wil uitleggen.
Voelt hij zich ook een keer een echte eindbaas
En DW dan? En de mannen hier? En jij bent heul geen oud wijf.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verder veel jochies en een oud wijf
Ook een aantal oude mannen als ik me niet vergisquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verder veel jochies en een oud wijf
Welke mannen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En DW dan? En de mannen hier? En jij bent heul geen oud wijf.
Maringo, Lompert.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welke mannen?![]()
Zijn er mannen hier?
Hoiquote:
Maringo gaat voor mij kokenquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maringo, Lompert.Spermadonor ook wel.
En echte mannen kunnen koken!quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ben jij een echte man?
[..]
Maringo gaat voor mij koken
Eerst zien dat ik het overleef!quote:
Dat vind ik zo'n kutklusquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb net aardappelen geschild. Bazin he?
viezerikquote:
niets, nietsquote:
zwemmenquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:15 schreef Vincpod het volgende:
Godver, geen plekkie in de haven. Dat wordt niet stappen vanavond
Dat zie ik niet zitten, maar misschien met de reddingsboot... Even kijken waar we komen te liggen.quote:
Gooi het in de groep...quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:28 schreef Tchock het volgende:
Tering zeg, wat was me dat een kutdag.
pff, wat een baggerdag man! Gewoon lekker vroeg slapen en morgen een betere dag tegemoet gaanquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:37 schreef Tchock het volgende:
Vannacht 2 uur geslapen wegens enorm slaapprobleem, dus de hele dag koppijn en chagrijnig, het is veel te koud buiten wat echt absoluut niet meewerkt, de hele dag gekloot met treinen die niet reden, twee keer zo lang over mijn reis naar huis gedaan, ene fiets vernield, de andere gejat; oersaaie colleges.
Ze pakken inderdaad altijd de lelijkste fietsquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:57 schreef Tchock het volgende:
JaIk had mijn fiets nog wel zo mooi gepimpt met stickers en lampjes en 45 gejatte zadelhoesjes
Mijn theorie was, hoe meer ie opvalt hoe minder snel ze hem meenemen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:59 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Ze pakken inderdaad altijd de lelijkste fiets
Helaasch! Je kan hem nu wel eerder terugvindenquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn theorie was, hoe meer ie opvalt hoe minder snel ze hem meenemen.
Dat is kut hé. Het maakt je serieus kapot. Ik sliep vannacht pas om een uur of 6, en om kwart voor 8 gooide m'n ma een plank (quote:
Ik sliep rond 12 uur, en om half 3 ging mijn wekker weer.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is kut hé. Het maakt je serieus kapot. Ik sliep vannacht pas om een uur of 6, en om kwart voor 8 gooide m'n ma een plank () van de trap
Daar heb ik het maar even niet over.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:10 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik heb een koksopleiding gevolgd, dus koken lukt me wel.
Ik ook, moet mijn auto tanken voor morgenquote:
Sorry, maar dit kan niet. Vriendelijke groet, Ik.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:17 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Buiten is het koud, de auto is nog kouder.
Stap 1: Pak je autosleutels (Normale + Reserve)quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:17 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik ook, moet mijn auto tanken voor morgen
Stap 5: Begin met duwen omdat lege tank.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:19 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Stap 1: Pak je autosleutels (Normale + Reserve)
Stap 2: Ren naar je auto en start hem met je reserve sleutel
Stap 3: Stap uit doe je auto op slot en neem binnen een bak koffie met een sjekkie
Stap 4: Na 15 minuten stap je in de auto, deze is nu goed voorverwarmt
Stap 1: schenk een kop koffie in een beker die je af kunt sluitenquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:17 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik ook, moet mijn auto tanken voor morgen
Dan is het nog steeds koudquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stap 1: schenk een kop koffie in een beker die je af kunt sluiten
Stap 2: doe een dikke jas aan
Stap 3: wees een man en TANK
En als je niet meer bij je ouders woont?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:26 schreef Vincpod het volgende:
Je kan ook altijd je broertje (indien je deze hebt) vragen of hij even de auto wil tanken. Als beloning krijgt hij dan een lolly.
Haha morgen seizoen 1 klaar?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Daar zit ik dan. Netbook op schoot, oordopjes in, asbak en peuken binnen handbereik en als een ware junk de ene na de andere aflevering van Dexter kijken.
Gelukkig had ik toch al geen sociaal leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |