GA JIJ ZE NOU NOG MEER TIPS EN TRUCS GEVEN OM MIJ TE MISHANDELENquote:Op maandag 14 november 2011 11:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wacht maar tot je bij je benen gegrepen wordt en naar de grond gehaald.
Paars > Blauw.
Wordt? Is!quote:Op maandag 14 november 2011 11:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mja, het wordt wel een minibaas.
Fok.rar is stap 3. Een rondje over de wallen stap 4.quote:Op maandag 14 november 2011 11:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De Britt foto's stap 3 en de FOK.rar stap 4?
Dus ik breng hem binnenkort een weekendje bij jou?quote:Op maandag 14 november 2011 11:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wordt? Is!
[..]
Fok.rar is stap 3. Een rondje over de wallen stap 4.
Dat zal volgend jaar worden.quote:Op maandag 14 november 2011 11:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus ik breng hem binnenkort een weekendje bij jou?
Is goedquote:
Tuurlijk.quote:Op maandag 14 november 2011 11:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
GA JIJ ZE NOU NOG MEER TIPS EN TRUCS GEVEN OM MIJ TE MISHANDELEN
Je hebt het idee dat ze dat nodig hebben?quote:
Anders ga jij ze tacklen!quote:Op maandag 14 november 2011 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt het idee dat ze dat nodig hebben?
quote:
Gewoon armen er omheen, onder de kont, iets omhoog komen en dan naar de grond vallen.quote:
Bij stap 1 gaat het al misquote:Op maandag 14 november 2011 12:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gewoon armen er omheen, onder de kont, iets omhoog komen en dan naar de grond vallen.
Je bent hopeloos!quote:
En een boksbalquote:
Ik kan niets beloven.quote:Op maandag 14 november 2011 12:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is goed![]()
Zolang hij maar niet bij een hoer naar binnen gaat!
Hehehe, die ken ik al.quote:
Hmm dan zou ie wel in de voetsporen van zn vader tredenquote:
Het de grond in boren is het leukste juist!quote:Op maandag 14 november 2011 12:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik kan niets beloven.
[..]
Hehehe, die ken ik al.
Zonder het naar-de-grond gedeelte deden wij altijd bij de Appie in het magazijn.
Niet op een betonnen vloer.quote:Op maandag 14 november 2011 12:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het de grond in boren is het leukste juist!
Goed punt.quote:
quote:
Bah vieze natte gedoequote:
dtp is toch al difterie , tyfus en polio ?quote:Op maandag 14 november 2011 13:23 schreef Vincpod het volgende:
Zoo, net vaccinaties gekregen. Tyfus, Gele Koorts, DTP, Havrix. Voorlopig ken ik er weer tegen aan.
DKTP is het doorgaans, met de K van....quote:Op maandag 14 november 2011 13:24 schreef leeell het volgende:
[..]
dtp is toch al difterie , tyfus en polio ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:Op maandag 14 november 2011 13:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
DKTP is het doorgaans, met de K van....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja dat wist ik wel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
quote:Op maandag 14 november 2011 14:02 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Klopt inderdaad
Edit: Oops verkeerd gelezen. Dan was het iets anders met een T, Geen flauw idee watik zal het even opzoeken.
![]()
[..]
Jammer he?
Het weekend was erger.quote:Op maandag 14 november 2011 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb besloten dat het gewoon ijskoud is.
Heb gvd al de hele dag stijve tepels
Het was dus Tetanusquote:Op maandag 14 november 2011 13:24 schreef leeell het volgende:
[..]
dtp is toch al difterie , tyfus en polio ?
Waarschijnlijk heb ik het gewoon ijskoud omdat ik nog steeds niet ben bijgekomen van het weekendquote:Op maandag 14 november 2011 15:08 schreef Ezechielk het volgende:
Mijn ouders verklaarden mij voor gek. 's Avonds gaan fietsen met een overhemd en zomerjasje aan.
Dat is toch niet normaal meer!quote:Op maandag 14 november 2011 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
3x achter elkaar op Vrij Parkeren landen en 3x bot vangen.
Ik vind het schandalig!!quote:
Oh elke familie heeft er wel minstens 1quote:
Eerlijk gezegd snap ik niet helemaal waarom dit soort dingen altijd zo'n ophef veroorzaken. Die kleuters doen toch ook alleen maar wat zij denken dat normaal is?quote:Op maandag 14 november 2011 17:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Er hadden twee kindjes doktertje gespeeld op de wc en toen stak een van de twee een thermometer in de kont van het andere kindje..
Hoezo meteen ouders gebeld?quote:Op maandag 14 november 2011 18:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ook niet, meteen ouders gebeld, directeur ingelicht dit dat. Terwijl het spelenderwijs gebeurd is zonder bijbedoelingen..
Hoe gaat het met je prikken ?quote:
Dus we kunnen nooit roddelenquote:Op maandag 14 november 2011 20:05 schreef LompeHork het volgende:
Ik ben er altijd hoor, maar soms post ik even niet meeik lees eigenlijk alles wel (na) als ik er even niet ben geweest!
Dit zegt ie alleen maar.quote:Op maandag 14 november 2011 20:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dus we kunnen nooit roddelen
OMG OMG OMGquote:
Meant to beeee.quote:Op maandag 14 november 2011 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OMG OMG OMG
En ik heb net lolly's gekocht!!
Alsof jij dat wist
Niet over mijquote:Op maandag 14 november 2011 20:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dus we kunnen nooit roddelen
Neuh, het is waarquote:
So truequote:
GUINNESS DRINKEN!quote:Op maandag 14 november 2011 20:21 schreef Tchock het volgende:
Ik ben wakker sinds 4 uur vanmiddag en ik moet er morgen vroeg uit dus moet normaal kunnen slapen straks. Wat nu?
And lots of it!!quote:
quote:
Why? Je kunt ook Grolsch Kanon drinken, nu in de aanbieding bij de DEEN! (tikt er 1 wegquote:
Dat kanon is ZO vies trouwens. Niet te geloven. Gister een blik van gedronkenquote:Op maandag 14 november 2011 20:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]Jij komt toch ook naar de ROO-meet?
[..]
Why? Je kunt ook Grolsch Kanon drinken, nu in de aanbieding bij de DEEN! (tikt er 1 weg)
Man man man, dat moet je ook gewoon uit fles drinken, en dat gewoon inschenken in een mooi glasquote:Op maandag 14 november 2011 20:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat kanon is ZO vies trouwens. Niet te geloven. Gister een blik van gedronken
Ik moet dat even navragen. Ik geloof dat we afgelopen zaterdag de plannen hadden omgegooid. Volgens mij neem ik mn broertje ook meequote:Op maandag 14 november 2011 20:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]Jij komt toch ook naar de ROO-meet?
[..]
Why? Je kunt ook Grolsch Kanon drinken, nu in de aanbieding bij de DEEN! (tikt er 1 weg)
Tof! Mij part neem je je zoon meequote:Op maandag 14 november 2011 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet dat even navragen. Ik geloof dat we afgelopen zaterdag de plannen hadden omgegooid. Volgens mij neem ik mn broertje ook mee
quote:
Ik geef het een weekquote:Op maandag 14 november 2011 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wij hebben hier in de gemeente een stuk of 4 Deen'sEn een Dirk vd Broek en binnenkort komt er een Jumbo/Plus oid geloof ik.
Ben benieuwd hoe lang die stand houdt.
Leffequote:Op maandag 14 november 2011 21:03 schreef krokdown het volgende:
gewoon leffe voor de eckte eckte eckte eckte eckt bazen.
Nee.quote:Op maandag 14 november 2011 20:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tof! Mij part neem je je zoon mee
[..]Zeker! De Jumbo (met die kutreclame's..) zijn gewoon bang, ze zitten overal, behalve waar Deen zit
Hoeveel bier nemen jullie mee aan boord eigenlijkquote:Op maandag 14 november 2011 21:25 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Volledig mee eens! Ik zit tegenwoordig aan de Becks, enige bier hier aan boord
Jullie mogen drinken aan boord?quote:Op maandag 14 november 2011 21:25 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Volledig mee eens! Ik zit tegenwoordig aan de Becks, enige bier hier aan boord
Natuurlijk! Hier in ieder geval nog wel, er zijn wel reders waar ze een non-alcohol beleid voeren. Maar daar ga ik heeuuul niet varen!quote:Op maandag 14 november 2011 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie mogen drinken aan boord?
Hoeveel is dat met hoeveel mensen voor hoe lang?quote:Op maandag 14 november 2011 21:26 schreef Vincpod het volgende:
Vanmiddag toevallig gestored, Anderhalve pallet
En hoe lang moeten jullie met anderhalve pallet doen?quote:Op maandag 14 november 2011 21:27 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Natuurlijk! Hier in ieder geval nog wel, er zijn wel reders waar ze een non-alcohol beleid voeren. Maar daar ga ik heeuuul niet varen!
Ik geloof dat dit ongeveer 60 kratten zijn en er stonden er nog 15 dus 75quote:Op maandag 14 november 2011 21:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoeveel is dat met hoeveel mensen voor hoe lang?
* Tchock nieuwsgierig zijn doet
We doen er ongeveer 6 tot 8 weken mee, maar als het bijna op is wordt er gewoon nieuwe besteldquote:Op maandag 14 november 2011 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En hoe lang moeten jullie met anderhalve pallet doen?
Op eilanden mag het niet, als ze mazzel hebben verkopen ze er alcoholvrij bier
Nicequote:Op maandag 14 november 2011 21:31 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Ik geloof dat dit ongeveer 60 kratten zijn en er stonden er nog 15 dus 75
[..]
We doen er ongeveer 6 tot 8 weken mee, maar als het bijna op is wordt er gewoon nieuwe besteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |