GA JIJ ZE NOU NOG MEER TIPS EN TRUCS GEVEN OM MIJ TE MISHANDELENquote:Op maandag 14 november 2011 11:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wacht maar tot je bij je benen gegrepen wordt en naar de grond gehaald.
Paars > Blauw.
Wordt? Is!quote:Op maandag 14 november 2011 11:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mja, het wordt wel een minibaas.
Fok.rar is stap 3. Een rondje over de wallen stap 4.quote:Op maandag 14 november 2011 11:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De Britt foto's stap 3 en de FOK.rar stap 4?
Dus ik breng hem binnenkort een weekendje bij jou?quote:Op maandag 14 november 2011 11:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wordt? Is!
[..]
Fok.rar is stap 3. Een rondje over de wallen stap 4.
Dat zal volgend jaar worden.quote:Op maandag 14 november 2011 11:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus ik breng hem binnenkort een weekendje bij jou?
Is goedquote:
Tuurlijk.quote:Op maandag 14 november 2011 11:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
GA JIJ ZE NOU NOG MEER TIPS EN TRUCS GEVEN OM MIJ TE MISHANDELEN
Je hebt het idee dat ze dat nodig hebben?quote:
Anders ga jij ze tacklen!quote:Op maandag 14 november 2011 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt het idee dat ze dat nodig hebben?
quote:
Gewoon armen er omheen, onder de kont, iets omhoog komen en dan naar de grond vallen.quote:
Bij stap 1 gaat het al misquote:Op maandag 14 november 2011 12:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gewoon armen er omheen, onder de kont, iets omhoog komen en dan naar de grond vallen.
Je bent hopeloos!quote:
En een boksbalquote:
Ik kan niets beloven.quote:Op maandag 14 november 2011 12:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is goed![]()
Zolang hij maar niet bij een hoer naar binnen gaat!
Hehehe, die ken ik al.quote:
Hmm dan zou ie wel in de voetsporen van zn vader tredenquote:
Het de grond in boren is het leukste juist!quote:Op maandag 14 november 2011 12:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik kan niets beloven.
[..]
Hehehe, die ken ik al.
Zonder het naar-de-grond gedeelte deden wij altijd bij de Appie in het magazijn.
Niet op een betonnen vloer.quote:Op maandag 14 november 2011 12:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het de grond in boren is het leukste juist!
Goed punt.quote:
quote:
Bah vieze natte gedoequote:
dtp is toch al difterie , tyfus en polio ?quote:Op maandag 14 november 2011 13:23 schreef Vincpod het volgende:
Zoo, net vaccinaties gekregen. Tyfus, Gele Koorts, DTP, Havrix. Voorlopig ken ik er weer tegen aan.
DKTP is het doorgaans, met de K van....quote:Op maandag 14 november 2011 13:24 schreef leeell het volgende:
[..]
dtp is toch al difterie , tyfus en polio ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:Op maandag 14 november 2011 13:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
DKTP is het doorgaans, met de K van....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja dat wist ik wel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
quote:Op maandag 14 november 2011 14:02 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Klopt inderdaad
Edit: Oops verkeerd gelezen. Dan was het iets anders met een T, Geen flauw idee watik zal het even opzoeken.
![]()
[..]
Jammer he?
Het weekend was erger.quote:Op maandag 14 november 2011 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb besloten dat het gewoon ijskoud is.
Heb gvd al de hele dag stijve tepels
Het was dus Tetanusquote:Op maandag 14 november 2011 13:24 schreef leeell het volgende:
[..]
dtp is toch al difterie , tyfus en polio ?
Waarschijnlijk heb ik het gewoon ijskoud omdat ik nog steeds niet ben bijgekomen van het weekendquote:Op maandag 14 november 2011 15:08 schreef Ezechielk het volgende:
Mijn ouders verklaarden mij voor gek. 's Avonds gaan fietsen met een overhemd en zomerjasje aan.
Dat is toch niet normaal meer!quote:Op maandag 14 november 2011 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
3x achter elkaar op Vrij Parkeren landen en 3x bot vangen.
Ik vind het schandalig!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |