GA JIJ ZE NOU NOG MEER TIPS EN TRUCS GEVEN OM MIJ TE MISHANDELENquote:Op maandag 14 november 2011 11:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wacht maar tot je bij je benen gegrepen wordt en naar de grond gehaald.
Paars > Blauw.
Wordt? Is!quote:Op maandag 14 november 2011 11:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mja, het wordt wel een minibaas.
Fok.rar is stap 3. Een rondje over de wallen stap 4.quote:Op maandag 14 november 2011 11:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De Britt foto's stap 3 en de FOK.rar stap 4?
Dus ik breng hem binnenkort een weekendje bij jou?quote:Op maandag 14 november 2011 11:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wordt? Is!
[..]
Fok.rar is stap 3. Een rondje over de wallen stap 4.
Dat zal volgend jaar worden.quote:Op maandag 14 november 2011 11:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus ik breng hem binnenkort een weekendje bij jou?
Is goedquote:
Tuurlijk.quote:Op maandag 14 november 2011 11:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
GA JIJ ZE NOU NOG MEER TIPS EN TRUCS GEVEN OM MIJ TE MISHANDELEN
Je hebt het idee dat ze dat nodig hebben?quote:
Anders ga jij ze tacklen!quote:Op maandag 14 november 2011 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt het idee dat ze dat nodig hebben?
quote:
Gewoon armen er omheen, onder de kont, iets omhoog komen en dan naar de grond vallen.quote:
Bij stap 1 gaat het al misquote:Op maandag 14 november 2011 12:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gewoon armen er omheen, onder de kont, iets omhoog komen en dan naar de grond vallen.
Je bent hopeloos!quote:
En een boksbalquote:
Ik kan niets beloven.quote:Op maandag 14 november 2011 12:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is goed![]()
Zolang hij maar niet bij een hoer naar binnen gaat!
Hehehe, die ken ik al.quote:
Hmm dan zou ie wel in de voetsporen van zn vader tredenquote:
Het de grond in boren is het leukste juist!quote:Op maandag 14 november 2011 12:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik kan niets beloven.
[..]
Hehehe, die ken ik al.
Zonder het naar-de-grond gedeelte deden wij altijd bij de Appie in het magazijn.
Niet op een betonnen vloer.quote:Op maandag 14 november 2011 12:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het de grond in boren is het leukste juist!
Goed punt.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |