Die verkopen ze toch ook wel gewoon in de binnenstad?quote:Op maandag 14 november 2011 11:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jellybeans, die verkopen ze in de Reeshof blijkbaar.
Dat zijn vast nepperds.quote:Op maandag 14 november 2011 11:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die verkopen ze toch ook wel gewoon in de binnenstad?.
quote:Op maandag 14 november 2011 11:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die verkopen ze toch ook wel gewoon in de binnenstad?.
Zoiets was het volgens mij inderdaad.quote:
.. Zelfs bij Jamin ofzo?quote:
Volgens mij wel. Ik eet ze niet maar een vriendin van me die kon echt de verschillen uitleggenquote:
Moet je het elke dag doen en dan niet bij thuiskomst gelijk alle jellybeans opeten.quote:Op maandag 14 november 2011 11:51 schreef rhubarbje het volgende:
alleen in de reeshof hebben ze de echte
3 kwartier heen fietsen en 3 kwartier terug
het leek me wel goed voor me
niet elke jamin heeft zequote:Op maandag 14 november 2011 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Ik eet ze niet maar een vriendin van me die kon echt de verschillen uitleggen
elke dag!quote:Op maandag 14 november 2011 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je het elke dag doen en dan niet bij thuiskomst gelijk alle jellybeans opeten.
Elke eerste maandag van de maandquote:Op maandag 14 november 2011 11:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
elke dag!
ben je gek geworden?
elke maandag misschien
ooit
zoiets jaquote:Op maandag 14 november 2011 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Elke eerste maandag van de maand
Succes met je project Rhu!quote:Op maandag 14 november 2011 11:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zoiets ja
Nou ik ga!
Hop hop and awaaaaaaay
of zoiets
Succes!quote:Op maandag 14 november 2011 11:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zoiets ja
Nou ik ga!
Hop hop and awaaaaaaay
of zoiets
Litpho toch?quote:Op maandag 14 november 2011 12:17 schreef Bengeltje het volgende:
Er bestaat geen snoepje die mij op een fiets krijgt.
Maar tussendoor ben je lang weggeweest?quote:Op maandag 14 november 2011 11:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Iets korter. Vierenhalf denk.
Maar inderdaad. Zegt ook wel weer wat over de gezelligheid hier.
quote:Op maandag 14 november 2011 11:52 schreef rhubarbje het volgende:
met de trein naar den bosch bus naar de Reeshof of zo en daar kopen in de binnenstad is vast efficiėnter
Mij welquote:Op maandag 14 november 2011 12:17 schreef Bengeltje het volgende:
Mij wel hoor. Al het snoep zon beetje.quote:Op maandag 14 november 2011 12:17 schreef Bengeltje het volgende:
Drie kwartier gaat mij ook wel te verquote:Op maandag 14 november 2011 12:58 schreef Tegan het volgende:
Er bestaat niets waar ik drie kwartier voor zou fietsen, behalve werk ofzo. How sad.
Ik doe het ook niet graag maar niet komen dat kan ik dan van mezelf toch niet makenquote:Op maandag 14 november 2011 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Drie kwartier gaat mij ook wel te ver
Ik fiets altijd 3 kwartier naar mijn werk. Althans, sinds ik geen studenten-OV meer heb. En sindsdien heb ik niet zo veel gewerkt eigenlijkquote:Op maandag 14 november 2011 12:58 schreef Tegan het volgende:
Er bestaat niets waar ik drie kwartier voor zou fietsen, behalve werk ofzo. How sad.
Fietsen is heerlijk!quote:Op maandag 14 november 2011 12:59 schreef Tegan het volgende:
Uberhaupt fietsen verder ook niets. Het is dat ik soms moet eten, anders zat ik nooit op de fiets.
Je PM-box zit volquote:Op maandag 14 november 2011 12:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die noem ik anders.Geen snoepje en ik fiets niet op hem.
Omdat terroristen een tulband hebben.quote:Op maandag 14 november 2011 14:17 schreef rhubarbje het volgende:
even een suffe vraag
waarom heet beijvick of hoe je dat ook spelt een massamoordenaar en geen terrorist?
ah ja uiteraardquote:Op maandag 14 november 2011 14:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Omdat terroristen een tulband hebben.
Misschien omdat ie niet zozeer angst wilde zaaien maar gewoon mensen wilde neermaaien?quote:Op maandag 14 november 2011 14:17 schreef rhubarbje het volgende:
even een suffe vraag
waarom heet beijvick of hoe je dat ook spelt een massamoordenaar en geen terrorist?
Volgens mij was zijn doel wel een signaal af te geven naar het volk dat het anders moestquote:Op maandag 14 november 2011 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien omdat ie niet zozeer angst wilde zaaien maar gewoon mensen wilde neermaaien?
Hij had er een politiek doel mee voor ogen dus het etiket terrorist lijkt me prima passen hier.quote:Op maandag 14 november 2011 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien omdat ie niet zozeer angst wilde zaaien maar gewoon mensen wilde neermaaien?
Je propt ze wel in je mond hoop ik hč?quote:Op maandag 14 november 2011 14:26 schreef rhubarbje het volgende:
ik zit me echt helemaal vol te proppen met beans![]()
nee overalquote:Op maandag 14 november 2011 14:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je propt ze wel in je mond hoop ik hč?
quote:Op maandag 14 november 2011 14:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee overal
oren neus vagina poepert
Anders heeft volgens mij een flinke tik van de molen gehad.quote:Breivik weigerde zich maandag schuldig te verklaren. ''Ik erken de handelingen, maar ben niet schuldig'', aldus Breivik.
''Ik ben een militaire bevelhebber in de Noorse verzetsbeweging en de Noorse Tempeliers'', die hij eerder omschreef als een internationale christelijke legerorde die strijdt tegen islamitische onderdrukking. Breivik zei de legitimiteit van de rechtbank niet te erkennen, ''omdat u uw mandaat heeft ontvangen van organisaties die multiculturalisme steunen''.
Gevalletje koekkoek jaquote:Op maandag 14 november 2011 14:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Anders heeft volgens mij een flinke tik van de molen gehad.
Nee, en ik blijf dus voorlopig uit de buurt van de Body Shopquote:Op maandag 14 november 2011 14:43 schreef Memento-Mori het volgende:
CL, ken je deze al en istie lekker?
[ afbeelding ]
zit orchidee inquote:Op maandag 14 november 2011 15:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, en ik blijf dus voorlopig uit de buurt van de Body Shop
je kan ook overmorgen naar tilburgquote:Op maandag 14 november 2011 15:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb trouwens misschien een kaartje voor Bush morgen
Maar dan kom ik niet meer thuis 's avondsquote:Op maandag 14 november 2011 15:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je kan ook overmorgen naar tilburgdas niet uitverkocht
Je mag hier wel op de bankquote:Op maandag 14 november 2011 15:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan kom ik niet meer thuis 's avondsMisschien. Moet dan de trein van 22.44 hebben.
Het is wel een e-ticket, dus ik ben benieuwdquote:Op maandag 14 november 2011 21:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Moet werken ,helaas. Hoe vaak is dat kaartje verkocht?of is t geen eticket?
nee maar toch zuur als je er niet in komt maar laten we positief zijnquote:Op maandag 14 november 2011 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is wel een e-ticket, dus ik ben benieuwdMaar het was geen wereldbedrag ofzo.
Berichtgrootte? Sms en mail idee?quote:Op maandag 14 november 2011 23:09 schreef CherryLips het volgende:
O verrek, je kunt DM's toch teruglezenWat is dan het verschil met een PM? De snelheid?
Ik kan niet.quote:Op maandag 14 november 2011 21:15 schreef CherryLips het volgende:
Wat lief, ik mag op allemaal banken crashen
Maar ik heb een kaartje voor de Melkweg morgenSterker nog, ik heb er twee voor de prijs die lager ligt dan de prijs van één kaartje
. Wie gaat er mee?
Dan klinkt "Ik kan niet" een stuk beter ja.quote:Op maandag 14 november 2011 23:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Anders zou ik zeggen 'ik durf niet'.
Ik heb je weggejaagd he?quote:Op maandag 14 november 2011 23:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zou ook nooit met jou meedurfen naar een concert!
Ik zag het niet eensquote:Op maandag 14 november 2011 23:47 schreef KomtTijd... het volgende:
Kut nu ben ik gequote voor ik het zag.
Wie gaat er nog meer mee dan?quote:Op maandag 14 november 2011 23:50 schreef rubbereend het volgende:
gezellig, donderdag met twee mooie dames op stap
Ik had het over mezelf natuurlijk, mutsenquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Beetje lief zijn voor MM heh!
quote:Op maandag 14 november 2011 23:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan klinkt "Ik kan niet" een stuk beter ja.
Jij bent niet eng, maar jou ontmoeten is engquote:
quote:Op maandag 14 november 2011 23:47 schreef KomtTijd... het volgende:
Kut nu ben ik gequote voor ik het zag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |