Zou er duizelig van wordenquote:Op zondag 13 november 2011 15:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit is ook wel gaaf maar ik heb helemaal niet zoveel en zo kleurrijke boeken.
[ afbeelding ]
Links is van jou? En rechts van de ander?quote:Op zondag 13 november 2011 20:34 schreef Thrust het volgende:
[..]
Zou er duizelig van wordenWij hebben het maar zo bij elkaar gegooid [ afbeelding ]
De mijne ook. Dunne poep FTWquote:Op zondag 13 november 2011 19:44 schreef rhubarbje het volgende:
fuckerdefuck mijn buik staat op ontploffen
ik zit zo vol!
Hey hallo! Hoe is het met jullie en de beestenboel?quote:Op zondag 13 november 2011 20:34 schreef Thrust het volgende:
[..]
Zou er duizelig van wordenWij hebben het maar zo bij elkaar gegooid [ afbeelding ]
Gaat wel lekker, druk op een leuke manier. Hoe gaat het met jullie?quote:Op zondag 13 november 2011 21:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hey hallo! Hoe is het met jullie en de beestenboel?
Ik wou bijna reageren, maar als het zo moeilijk is om mensen mee te krijgen moeten ze wel héél slecht zijn.quote:Op zondag 13 november 2011 22:42 schreef Memento-Mori het volgende:
ik wil donderdag gaan , nu iemand meekrijgen
Oeh, als je iets tofs vindt geef maar een gil dan ga ik ook kopenquote:Op zondag 13 november 2011 22:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil ook een klein boompje, maar geen echte. Misschien bij de Blokker. En dan met roze ballen.
Wat een kutwijf.quote:Op maandag 14 november 2011 08:30 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij heeft Miss me aangestoken
quote:Op maandag 14 november 2011 08:43 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb nergens last van. Heerlijk.
* Kuukske klopt af.
Zolang je niet te veel in detail treedt mag dat.quote:
Daar hebben wij ook last van op dit moment.quote:Op maandag 14 november 2011 10:52 schreef Bengeltje het volgende:
Ben benieuwd wanneer mijn zin om op te ruimen en iets leuks te doen weer terugkomt.
Nu is het meer het moet.....al komt er niemand en ziet niemand het..en mij stoort het niet eens meer als er iets blijft liggen.
De bijwerkingen, van de nieuwe pillen, beginnen weg te trekken. DAT is goed.quote:Op maandag 14 november 2011 10:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Daar hebben wij ook last van op dit moment.
Hoe is het verder?
quote:Op maandag 14 november 2011 10:52 schreef Bengeltje het volgende:
Ben benieuwd wanneer mijn zin om op te ruimen en iets leuks te doen weer terugkomt.
Nu is het meer het moet.....al komt er niemand en ziet niemand het..en mij stoort het niet eens meer als er iets blijft liggen.
Met onszelf prima. Beetje druk enzo, dus alles schiet er bij in. Maar Anna's oma ligt in het ziekenhuis sinds vorige week en we hebben geen idee wat de afloop gaat zijn.quote:Op maandag 14 november 2011 10:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De bijwerkingen, van de nieuwe pillen, beginnen weg te trekken. DAT is goed.
wacht nog op datgene wat ze eigenlijk zouden moeten doen. Verder dus zijn dagelijkse gangetje.
Hoe is het bij jullie.
Je moet wel ergens tegen kunnen als je in deze SC wilt vertoeven koekje!quote:
Grrrutje, dat weet ik ook wel na een jaar of eh.. vijf. Maar dan nog.quote:Op maandag 14 november 2011 11:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Je moet wel ergens tegen kunnen als je in deze SC wilt vertoeven koekje!
Ai, in iedergeval niet voor een heup uit de kom wat die "oudjes" ook wel vaker hebben.quote:Op maandag 14 november 2011 11:02 schreef Anthraxx het volgende:
Met onszelf prima. Beetje druk enzo, dus alles schiet er bij in. Maar Anna's oma ligt in het ziekenhuis sinds vorige week en we hebben geen idee wat de afloop gaat zijn.
Zit je al vijf jaar bij deze kliek?quote:Op maandag 14 november 2011 11:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Grrrutje, dat weet ik ook wel na een jaar of eh.. vijf. Maar dan nog.
Al 5 jaar projectielbraken en spetteren!quote:Op maandag 14 november 2011 11:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zit je al vijf jaar bij deze kliek?Vastgeroest zeg..
Iets korter. Vierenhalf denk.quote:Op maandag 14 november 2011 11:15 schreef Bengeltje het volgende:
Zit je al vijf jaar bij deze kliek?Vastgeroest zeg..
Nee, hoewel ze afgelopen weekend wel gevallen was en weer terug kon naar het ziekenhuisquote:Op maandag 14 november 2011 11:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ai, in iedergeval niet voor een heup uit de kom wat die "oudjes" ook wel vaker hebben.![]()
sterkte.
Hoort dat bij de kliek? Dan is dat toch wel langer dan 5 jaar? Brr, viezerikken,quote:Op maandag 14 november 2011 11:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Al 5 jaar projectielbraken en spetteren!
Ah, ik nog lang niet. Ben hierheen gelokt door vriendjelief en blijven plakken.quote:Op maandag 14 november 2011 11:23 schreef Kuukske het volgende:
Iets korter. Vierenhalf denk.
Maar inderdaad. Zegt ook wel weer wat over de gezelligheid hier.
Ja, raar hoe dat soms zo plotseling kan veranderen.quote:Op maandag 14 november 2011 11:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, hoewel ze afgelopen weekend wel gevallen was en weer terug kon naar het ziekenhuis.
Best gek, op onze bruiloft was ze nog best kwiek en nu bijna 2 maanden later het tegenovergestelde.
Ahw tis sund.quote:Op maandag 14 november 2011 11:24 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, hoewel ze afgelopen weekend wel gevallen was en weer terug kon naar het ziekenhuis.
Best gek, op onze bruiloft was ze nog best kwiek en nu bijna 2 maanden later het tegenovergestelde.
Leg uit?quote:Op maandag 14 november 2011 11:42 schreef rhubarbje het volgende:
Oke ik heb een project vandaag
ik ga naar de reeshof fietsen
voor jellybeans
Op dat soort leeftijden kan het heel snel gaan ja.quote:Op maandag 14 november 2011 11:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
84. Een lichaam kan ook gewoon op zijn, dat besef ik mij ook wel
.
Da's best een eindje trappen Rhu.quote:Op maandag 14 november 2011 11:42 schreef rhubarbje het volgende:
Oke ik heb een project vandaag
ik ga naar de reeshof fietsen
voor jellybeans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |