Dat denk ik ookquote:Op zondag 13 november 2011 15:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die eindigen als Vinyl: voor de liefhebber.
we hebben meer boeken dan kast dus alles past sowieso nietquote:Op zondag 13 november 2011 15:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bij ons staat alles er in. Wel op schrijver/genre geselecteerd.
Dit is ook wel gaaf maar ik heb helemaal niet zoveel en zo kleurrijke boeken.quote:Op zondag 13 november 2011 15:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bij ons staat alles er in. Wel op schrijver/genre geselecteerd.
Coolquote:Op zondag 13 november 2011 15:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit is ook wel gaaf maar ik heb helemaal niet zoveel en zo kleurrijke boeken.
[ afbeelding ]
ja maar, het staat niet op auteurquote:Op zondag 13 november 2011 15:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tof indeed. Maar je gaat nooit meer een cd vindenquote:Op zondag 13 november 2011 15:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Cooldat zou ik met mijn cd's kunnen doen
Daarom laat ik het ook maar op alfabet staan.quote:Op zondag 13 november 2011 15:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tof indeed. Maar je gaat nooit meer een cd vinden.
Bijna al mijn boeken zijn zeg maar in hun eentje van die auteurquote:Op zondag 13 november 2011 15:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja maar, het staat niet op auteur
vrienden van mij hebben het zo maar ik vind het helemaal niet mooiquote:Op zondag 13 november 2011 15:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die had ik op mijn studentenkamer altijdquote:Op zondag 13 november 2011 15:56 schreef Tegan het volgende:
Owja ik wou nog zeggen. Ik denk dat dit ook mijn eerste jaar zonder boom wordt. Een grote kan ik niet vervoeren en/of past sowieso niet denk ik ergens. Misschien dat ik nog een miniboom ergens tegenkom, want dat lijkt me wel tof. Gewoon een meter of kleiner ofzo.
stiefvader haalde ze ergensquote:
Zoiets wil ik wel qua aantal cadeautjes.quote:Op zondag 13 november 2011 17:05 schreef Tegan het volgende:
Zoiets wil ik wel qua grootte.
[ afbeelding ]
bij ons zie je de kerstboom soms nietquote:Op zondag 13 november 2011 17:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zoiets wil ik wel qua aantal cadeautjes.
Ziet er mooi uitquote:Op zondag 13 november 2011 17:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
bij ons zie je de kerstboom soms niet
meer dit
[ afbeelding ]
mooi inpak papier trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |