Idemquote:Op zondag 13 november 2011 15:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het word mijn eerste jaar ooit zonder
nee hoor ik koop ook cd's en mijn lief ookquote:Op zondag 13 november 2011 15:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat doe ik al genoegik ben de enige die nog cd's koopt
aah dat is fijnquote:
Die dingen zijn toch allang antiek?quote:
Boeken bestaan ook nog steedsquote:Op zondag 13 november 2011 15:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die dingen zijn toch allang antiek?
Ik heb er nog een paar voor in de auto, maar dat is alleen omdat die autoradio ook antiek is, zo zonder USB.
omdat ebooks relatief nieuw zijn en gewoon heel anders zijn dan boekenquote:Op zondag 13 november 2011 15:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Boeken bestaan ook nog steedsik zag vrijdag zo waar nog dat er casettebandjes waren van bands
E-readers zijn dan ook nog niet zo lang gemeengoed. i.t.t. MP3-spelers.quote:Op zondag 13 november 2011 15:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Boeken bestaan ook nog steedsik zag vrijdag zo waar nog dat er casettebandjes waren van bands
Dat hij het bestand niet kan lezenquote:Op zondag 13 november 2011 15:43 schreef Tegan het volgende:
Wat zegt hij?
Ik dacht dat dat allemaal wel backwards compadible was, dus klinkt imo eerder als een corrupt bestand. Maar ik weet niet zeker of dat zo is met 2010
.
Bel de microsoft supportdesk!quote:Op zondag 13 november 2011 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat hij het bestand niet kan lezen
Zolang ebooks duurder zijn dan echte boeken, begin ik er toch maar niet aan.quote:Op zondag 13 november 2011 15:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat ebooks relatief nieuw zijn en gewoon heel anders zijn dan boeken
mp3tjes zijn ook al weer antiek en op geen enkele manier minder prettig dan cd's
terwijl een ebook toch echt niet het zelfde is als een gewoon boek en ook nog duurder in aanschaf
mijn vriend maakt selecties voor in de boekenkast want dat staat beterquote:Op zondag 13 november 2011 15:45 schreef Anthraxx het volgende:
Ebooks lezen anders dan een boek vind ik. Plus een volle boekenkast staat geweldig in huis
.
Die eindigen als Vinyl: voor de liefhebber.quote:Op zondag 13 november 2011 15:46 schreef tijnbrein het volgende:
En toch denk ik dat cd's nog wel een tijdje blijven bestaan.
Vast wel. Mijn opa heeft ook nog videobanden.quote:Op zondag 13 november 2011 15:46 schreef tijnbrein het volgende:
En toch denk ik dat cd's nog wel een tijdje blijven bestaan.
Daar val ik bij in slaap. Kan er de aandacht niet bijhoudenquote:Op zondag 13 november 2011 15:45 schreef Tegan het volgende:
Ik kan echt geen eboeken lezen. Wat ik nog wel wil proberen is audioboeken
.
Bij mij staan er bijna alleen maar chicklits inquote:Op zondag 13 november 2011 15:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijn vriend maakt selecties voor in de boekenkast want dat staat beter
chiclits mogen er niet in
<alt><tab> is een bitch heh!quote:Op zondag 13 november 2011 15:45 schreef Tegan het volgende:
Ik kan echt geen eboeken lezen. Wat ik nog wel wil proberen is audioboeken
.
Bij ons staat alles er in. Wel op schrijver/genre geselecteerdquote:Op zondag 13 november 2011 15:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijn vriend maakt selecties voor in de boekenkast want dat staat beter
chiclits mogen er niet in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |