Zou er duizelig van wordenquote:Op zondag 13 november 2011 15:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit is ook wel gaaf maar ik heb helemaal niet zoveel en zo kleurrijke boeken.
[ afbeelding ]
Links is van jou? En rechts van de ander?quote:Op zondag 13 november 2011 20:34 schreef Thrust het volgende:
[..]
Zou er duizelig van wordenWij hebben het maar zo bij elkaar gegooid [ afbeelding ]
De mijne ook. Dunne poep FTWquote:Op zondag 13 november 2011 19:44 schreef rhubarbje het volgende:
fuckerdefuck mijn buik staat op ontploffen
ik zit zo vol!
Hey hallo! Hoe is het met jullie en de beestenboel?quote:Op zondag 13 november 2011 20:34 schreef Thrust het volgende:
[..]
Zou er duizelig van wordenWij hebben het maar zo bij elkaar gegooid [ afbeelding ]
Gaat wel lekker, druk op een leuke manier. Hoe gaat het met jullie?quote:Op zondag 13 november 2011 21:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hey hallo! Hoe is het met jullie en de beestenboel?
Ik wou bijna reageren, maar als het zo moeilijk is om mensen mee te krijgen moeten ze wel héél slecht zijn.quote:Op zondag 13 november 2011 22:42 schreef Memento-Mori het volgende:
ik wil donderdag gaan , nu iemand meekrijgen
Oeh, als je iets tofs vindt geef maar een gil dan ga ik ook kopenquote:Op zondag 13 november 2011 22:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil ook een klein boompje, maar geen echte. Misschien bij de Blokker. En dan met roze ballen.
Wat een kutwijf.quote:Op maandag 14 november 2011 08:30 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij heeft Miss me aangestoken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |