6xquote:Op maandag 14 november 2011 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Over voorkeuren gesproken, iemand nog geneukt van het weekend?
Neequote:
Op iOs niet. Daar gaat alles goed.quote:Op maandag 14 november 2011 09:22 schreef stbabylon het volgende:
Weird.. ik zie Godtje als LaPo in MyAT, en ik zie Cue_ als LaPo in het topic
Nop.. enkel gezoend. Jij?quote:Op maandag 14 november 2011 09:21 schreef stbabylon het volgende:
Neuj. Maar jij gaat vast vertellen jij wel!quote:Op maandag 14 november 2011 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sterker nog, ik krijg ditquote:Op maandag 14 november 2011 09:22 schreef stbabylon het volgende:
Weird.. ik zie Godtje als LaPo in MyAT, en ik zie Cue_ als LaPo in het topic
quote:Op maandag 14 november 2011 09:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Op iOs niet. Daar gaat alles goed.
Nee, niet eens een verjaardagswipquote:Op maandag 14 november 2011 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij had een jong broekkie kunnen hebbenquote:Op maandag 14 november 2011 09:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, niet eens een verjaardagswip
Daar doe ik niet aan, eerst trouwen!quote:Op maandag 14 november 2011 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo leuk was ie niet. Vooral jongquote:Op maandag 14 november 2011 09:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij had een jong broekkie kunnen hebben
Versch vlees!quote:Op maandag 14 november 2011 09:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo leuk was ie niet. Vooral jong
Oh nee, het gebeurde met hele geslachten hoor. Maar het waren geen uur+ sessies.quote:Op maandag 14 november 2011 09:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja was goed te doen
[..]
Wat is dat dan weer voor halfslachtigheid?
Op een jonge fiets kun je lekker roppen.quote:Op maandag 14 november 2011 09:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo leuk was ie niet. Vooral jong
Owww dan heb je gewoon geneukt.. niet een beetje. Alleen niet zo langquote:Op maandag 14 november 2011 09:26 schreef stbabylon het volgende:
Oh nee, het gebeurde met hele geslachten hoor. Maar het waren geen uur+ sessies.
quote:Op maandag 14 november 2011 09:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op een jonge fiets kun je lekker roppen.
Ja, ksnap ook niet waarom missb zo'n kans laat lopen....quote:Op maandag 14 november 2011 09:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had je mooi iemand op zijn seksuele hoogtepunt (ong).. ideaal toch.
Daarbij wat drank/drugs gehad.. dus kon ze dat evt mooi als excuus gebruiken mocht het zijn tegengevallen.quote:Op maandag 14 november 2011 09:28 schreef MNR het volgende:
Ja, ksnap ook niet waarom missb zo'n kans laat lopen....
twitter:youpvanthek twitterde op maandag 14-11-2011 om 09:27:43In Waalwijk worden cabrio's aangestoken, maar door wie? Een dakloze? reageer retweet
quote:Op maandag 14 november 2011 09:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, ksnap ook niet waarom missb zo'n kans laat lopen....
nou godt.. vertel eensquote:Op maandag 14 november 2011 09:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]Tja, god weet wanneer zo'n kans ooit nog komt.
i Haz the power!quote:Op maandag 14 november 2011 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sterker nog, ik krijg dit
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
quote:Op maandag 14 november 2011 09:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarbij wat drank/drugs gehad.. dus kon ze dat evt mooi als excuus gebruiken mocht het zijn tegengevallen.
quote:Op maandag 14 november 2011 09:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij de eerste de beste kut newbie die weer binnen komt wandelen.
quote:
Sinds de laatste keer dat ik je heb gesproken? Dat is niet waar hoor schat. Dat ijn maar een paar dagen, Geen jaar.quote:Op maandag 14 november 2011 09:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]ik ben weer een jaar verder he.
Op dergelijke leeftijd lijkt vast elke dag bijna een jaar..quote:Op maandag 14 november 2011 09:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sinds de laatste keer dat ik je heb gesproken? Dat is niet waar hoor schat. Dat ijn maar een paar dagen, Geen jaar.
Het zal wel zo voelen als je me zo lang niet spreekt maar schijn bedriegt.
quote:Op maandag 14 november 2011 09:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op dergelijke leeftijd lijkt vast elke dag bijna een jaar..
ow wacht...quote:Op maandag 14 november 2011 09:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij de eerste de beste kut newbie die weer binnen komt wandelen.
Dat zal het zijnquote:Op maandag 14 november 2011 09:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sinds de laatste keer dat ik je heb gesproken? Dat is niet waar hoor schat. Dat ijn maar een paar dagen, Geen jaar.
Het zal wel zo voelen als je me zo lang niet spreekt maar schijn bedriegt.
en dat is nieuws sinds wanneer?quote:Op maandag 14 november 2011 09:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeg je nu dat je missB niet wilt neuken?
Tsja, nu het nog kan he. Voor je het weet moeten we condoleren.quote:Op maandag 14 november 2011 09:36 schreef missbehavin het volgende:
Wel een hoop lieve felilicitaties gehad.
Gefeliciteerd met je 40equote:Op maandag 14 november 2011 09:36 schreef missbehavin het volgende:
ook namens mij.quote:
quote:
Heb je niet gezegd dat je moet fokken!??quote:Op maandag 14 november 2011 09:38 schreef Godtje het volgende:
GODVERDOMME![]()
![]()
Kunnen ze die auto niet ter plekke maken. Moet ik meerijden om een leenwagen op te halen.
Wat een dik gezeik. Alsof ik daar tijd voor heb,
Begin jij nu ook al?quote:
Voor oma? die kunnen dat niet joh.. gewoon een nokia 3310!quote:Op maandag 14 november 2011 09:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Toch ff weten hoor..Android of iPhone?
Ja, ik maak gvd geen grapje.quote:Op maandag 14 november 2011 09:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb je niet gezegd dat je moet fokken!??
quote:Op maandag 14 november 2011 09:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Toch ff weten hoor..Android of iPhone?
Wat is er met de auto gebeurd dan?quote:Op maandag 14 november 2011 09:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, ik maak gvd geen grapje.
Staat die wagen weer in Amsterdam. Moet ik hem later weer terug brengen.
Had hem beter naar naar de klote kunnen rijden terug naar huis.
Fellatiotaties?quote:Op maandag 14 november 2011 09:36 schreef missbehavin het volgende:
En een pijn in mijn bek nu.quote:
quote:
Ter ere van?quote:
Ik wist dat er nog een derde optie was... maar daar kon ik niet zo snel meer opkomen!quote:Op maandag 14 november 2011 09:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor oma? die kunnen dat niet joh.. gewoon een nokia 3310!
auto'squote:Op maandag 14 november 2011 09:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Ter ere van?
(ben nu ook wel benieuwd naar het auto verhaal van Godt... klinkt allemaal zo onlogisch..)
Uhm volgens mij was 1 van de directieleden 50 jaar geworden ofzo. Gewoon iemand die jarig is geweest.quote:Op maandag 14 november 2011 09:42 schreef MNR het volgende:
Ter ere van?
(ben nu ook wel benieuwd naar het auto verhaal van Godt... klinkt allemaal zo onlogisch..)
Stuk! Rijdt op 1 cilinder minder. Weet ik 99% zeker.quote:
En ze willen niet testen of jij gelijk hebt?quote:Op maandag 14 november 2011 09:45 schreef Godtje het volgende:
Stuk! Rijdt op 1 cilinder minder. Weet ik 99% zeker.
Volgens mji is het de bombine (kan ter plekke) volgens hun is het de verstuiver en kan niet ter plekke.
Godver
Dan maar de nieuwe range rover bestellen!
Godt is een manager, geen automonteur. Maar goed, managers denken wel vaker dat ze van dingen verstand hebbenquote:Op maandag 14 november 2011 09:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En ze willen niet testen of jij gelijk hebt?
En omdat je ergens je beroep niet in hebt gemaakt, kan je niet ergens anders ook verstand van hebben?quote:Op maandag 14 november 2011 09:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Godt is een manager, geen automonteur. Maar goed, managers denken wel vaker dat ze van dingen verstand hebben
Straattegel manager?quote:Op maandag 14 november 2011 09:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Godt is een manager, geen automonteur. Maar goed, managers denken wel vaker dat ze van dingen verstand hebben
Over het algemeen niet meer dan de mensen die er wel hun beroep van hebben gemaaktquote:Op maandag 14 november 2011 09:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En omdat je ergens je beroep niet in hebt gemaakt, kan je niet ergens anders ook verstand van hebben?
zelfs beroepsmensen kunnen het wel eens fout hebben en de leek gelijkquote:Op maandag 14 november 2011 09:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Over het algemeen niet meer dan de mensen die er wel hun beroep van hebben gemaakt
Godt is een manager.... managers willen toch vaak altijd dat dingen gaan zoals zij dat willen?quote:Op maandag 14 november 2011 09:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En omdat je ergens je beroep niet in hebt gemaakt, kan je niet ergens anders ook verstand van hebben?
Nog best vaak hoor, ze hebben het zo en zo geleerd en zo moet het, maar rekening houden met veranderingen etc is vaak heel lastig voor dat soort types.quote:Op maandag 14 november 2011 09:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
zelfs beroepsmensen kunnen het wel eens fout hebben en de leek gelijk
Dergelijke details vraag ik niet naar, want het is voor de persoon vast erg duidelijk hoe en wat. Tenminste bij Godt gok ik vaak wel dat er een soort van logica is. Bij vrouwen wil ik nog wel eens verder vragenquote:Op maandag 14 november 2011 09:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Godt is een manager.... managers willen toch vaak altijd dat dingen gaan zoals zij dat willen?
Ik weet niet, ik zou er niet zo'n punt van maken denk. Maar ik snap ook nog niet wat het issue nu is. Dat de auto in Amsterdam staat, dat hij geen leenauto heeft en daarvoor mee mag rijden of dat ze het niet ter plekke kunnen testen (de auto is toch al in A'dam?)
Anyways... ik 'luister' nog ff mee. Ik zie het probleem nog niet. Leenauto kunnen ze ook toch nog later brengen? Dat zou ik gewoon vragen.
Ja, daarom vraag ik het ook niet rechtstreeksquote:Op maandag 14 november 2011 09:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dergelijke details vraag ik niet naar, want het is voor de persoon vast erg duidelijk hoe en wat. Tenminste bij Godt gok ik vaak wel dat er een soort van logica is. Bij vrouwen wil ik nog wel eens verder vragen
Maar wie weet horen we het vanzelf wel
Ik mag dadelijk een van de meest saaie klusjes ever doen. Maar heb het ergste al gehad. Vandaag ff afronden en dan heb ik weer het gevoel dat het opgeruimd en geupdate is. En daar houd ik vanquote:Op maandag 14 november 2011 09:58 schreef Cue_ het volgende:
Geen zin om te werken, dan maar m'n papierzooi ordenen
Ik moet vandaag alleen maar puinruimen, het hele weekend nog geen zin in gehad.quote:Op maandag 14 november 2011 10:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik mag dadelijk een van de meest saaie klusjes ever doen. Maar heb het ergste al gehad. Vandaag ff afronden en dan heb ik weer het gevoel dat het opgeruimd en geupdate is. En daar houd ik van
Ik kan wel wat foto's van mijn huis plaatsen, dan valt je puin wel meequote:Op maandag 14 november 2011 10:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet vandaag alleen maar puinruimen, het hele weekend nog geen zin in gehad.
Heb van t weekend 3 wassen gedraaid, stofgezogen, geboend, de vaat gedaan, Bounty's kooitje verschoond en boodschappen gedaan. Dit allemaal op zondag. Had ik ook allemaal niet echt zin in, maar ik dacht aan het vooruitzicht: een lekker schone omgeving en dat was mijn drive. Dat en een beetje lekkere muziek op de achtergrond.... nou ja.... really out loud.quote:Op maandag 14 november 2011 10:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet vandaag alleen maar puinruimen, het hele weekend nog geen zin in gehad.
quote:Op maandag 14 november 2011 10:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan wel wat foto's van mijn huis plaatsen, dan valt je puin wel mee
quote:Op maandag 14 november 2011 10:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan wel wat foto's van mijn huis plaatsen, dan valt je puin wel mee
Het issue is dat het bedrijf een aardig bedrag betaald en dat ze met een omweg proberen die auto ergens te krijgen waar ik op voorhand heb aangegeven hem liever niet daar te hebben.quote:Op maandag 14 november 2011 09:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Godt is een manager.... managers willen toch vaak altijd dat dingen gaan zoals zij dat willen?
Ik weet niet, ik zou er niet zo'n punt van maken denk. Maar ik snap ook nog niet wat het issue nu is. Dat de auto in Amsterdam staat, dat hij geen leenauto heeft en daarvoor mee mag rijden of dat ze het niet ter plekke kunnen testen (de auto is toch al in A'dam?)
Anyways... ik 'luister' nog ff mee. Ik zie het probleem nog niet. Leenauto kunnen ze ook toch nog later brengen? Dat zou ik gewoon vragen.
quote:Op maandag 14 november 2011 10:11 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
Hoewel je nu wel het risico loopt dat je nooit meer gaat opruimen missb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |