Suske en Wiske, Asterix en Obelix, Lucky Luke, Frankaquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:33 schreef -Engel- het volgende:
Suske en Wiske daarvan hadden we thuis een hele stapel
quote:
haha hoezo dat nou weer?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:41 schreef Evie het volgende:
[..]
hahaha wist wel dat jij daarmee zou komen
Zou dat zo werken.... als je een stabiele relatie wilt.....quote:1. Een baan is belangrijk, maar niet het belangrijkste.
2. Een vaste levenspartner is noodzakelijk en nuttig: wacht niet af, maar zoek zelf een geschikte.
3. Kies een goeie
4. Schiet op!
5. Wacht met seks!
6. Krijg een kind en daarna nog meer.
7. Trouw!
6 is niet noodzakelijk en 7 ook nietquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:43 schreef -Engel- het volgende:
hmmm
1. Een baan is belangrijk, maar niet het belangrijkste.
2. Een vaste levenspartner is noodzakelijk en nuttig: wacht niet af, maar zoek zelf een geschikte.
3. Kies een goeie
4. Schiet op!
5. Wacht met seks!
6. Krijg een kind en daarna nog meer.
7. Trouw!
Zou dat zo werken.... als je een stabiele relatie wilt.....
Waar de neuk haal je die onzin nou vandaan?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:43 schreef -Engel- het volgende:
hmmm
[..]
quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:43 schreef -Engel- het volgende:
hmmm
[..]
hier vandaan:quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar de neuk haal je die onzin nou vandaan?
Als 6 en 7 optioneel zijn dan is het niet ergquote:
Omdat we ontiegelijk lekker zijnquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hier vandaan:
http://mikscommunicatieno(...)routes-naar-een.html
ik ben aan het uitzoeken waarom ik meestal mannen achter mij aan krijg die slechts op seks uitzijn
TB, je zou de rest van het stuk moeten lezen.... volgens de auteur is het essentieel voor een langdurige en stabiele relatiequote:Op zaterdag 12 november 2011 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
6 is niet noodzakelijk en 7 ook niet
Volgens de auteurquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
TB, je zou de rest van het stuk moeten lezen.... volgens de auteur is het essentieel voor een langdurige en stabiele relatie
Nee oke... er zal natuurlijk nog wel een onderzoek of zo naar gedaan moeten zijnquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens de auteurdat maakt het nog niet waar
Dat krijgt volgens mij iedere vrouw hoorquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hier vandaan:
http://mikscommunicatieno(...)routes-naar-een.html
ik ben aan het uitzoeken waarom ik meestal mannen achter mij aan krijg die slechts op seks uitzijn
Dat soort onderzoeken is allang gedaan en er zit ook een kern van waarheid in.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee oke... er zal natuurlijk nog wel een onderzoek of zo naar gedaan moeten zijn
mja... maar die krijgen er soms ook nog een relatie bij kado...quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:50 schreef Barbusse het volgende:
Dat krijgt volgens mij iedere vrouw hoor
Je denkt dat dit voor mannen niet opgaat dan?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mja... maar die krijgen er soms ook nog een relatie bij kado...
moehahaha instekenquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:52 schreef dawg het volgende:
ik ben niet zo van vrouwen versieren voor seks. ik ben sowieso de laatste tijd helemaal niet van vrouwen versieren of er uberhaupt moeite in steken (whehe, 'in steken').
Soms lijkt een relatie te hebben of houden voor een man minder belangrijk te zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je denkt dat dit voor mannen niet opgaat dan?
Hetzelfde kan je ook zeggen van vrouwen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Soms lijkt een relatie te hebben of houden voor een man minder belangrijk te zijn.
Het kan natuurlijk ook komen omdat mijn opvoeding zo geweest is ofzo weet ik veel
Preciesquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hetzelfde kan je ook zeggen van vrouwen.
mja...quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hetzelfde kan je ook zeggen van vrouwen.
Hmmm, ik herken dat totaal nietquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:58 schreef dawg het volgende:
[..]
geen zin, teveel moeite. en zoveel echt leuke zijn er sowieso niet.
Ja, ja en okequote:Op zaterdag 12 november 2011 21:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik moet er wel bij zeggen, alle relaties die ik heb gehad, ik vond ze toen ik er niet naar op zoek was.quote:
Dat ook natuurlijkquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:01 schreef Barbusse het volgende:
Ik moet er wel bij zeggen, alle relaties die ik heb gehad, ik vond ze toen ik er niet naar op zoek was.
ik ben kieskeurig en wat al niet meer. oh ja, geen zin in of behoefte aan. ik vind het soms wel leuk, als er een meisje hier rondhuppelt. ook wel voor wat langere tijd. maar eerlijk gezegd ben ik altijd blij of opgelucht als het over is etc. heeft verder niks met die meisjes te maken, want smaak heb ik wel.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hmmm, ik herken dat totaal niet
same goes for men..quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:58 schreef dawg het volgende:
[..]
exxenquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:06 schreef Barbusse het volgende:
Haha, hebben we het hier over, zie ik opeens een berichtje van mijn ex
Wat is daar grappig aan?quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:06 schreef Barbusse het volgende:
Haha, hebben we het hier over, zie ik opeens een berichtje van mijn ex
Positief denkenquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
Een voordeel van nog nooit een relatie hebben gehad is geen ex
Omdat het, uit het bericht op te maken, het wel een feit is dat ik blij moet zijn dat ik van haar af ben. En dat ben ik.quote:
sommige van mn ex zijn hex idd.. en verdomde lelijk, en ik was bang dat dat niet te overtreffen viel tot ik met haar innerlijk te maken kreegquote:
Fixedquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:09 schreef dawg het volgende:
[..]
dan ken je mij nog niet.
oh wacht, eerst over op je ex heenstappen.
Hmz op dat veld zijn wat complicaties opgetreden ben ik bang..quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:09 schreef dawg het volgende:
[..]
dan ken je mij nog niet.
oh wacht, eerst over je ex heenstappen.
Dan moet het wel heel erg zijnquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:10 schreef Evie het volgende:
[..]
sommige van mn ex zijn hex idd.. en verdomde lelijk, en ik was bang dat dat niet te overtreffen viel tot ik met haar innerlijk te maken kreeg![]()
![]()
Haha maar gelukkig bestaan er ook nog mooie leuke mensen... die dat soort mensen niet in mn leven willen hebben
Elk nadeel heeft zijn voordeelquote:
echt als je een foto moet pm ik m wel, en dan een lelijker innerlijk bij voorstellen dan het nogal pijnlijk aan de ogen zijnde uiterlijkquote:
vervelend voor je.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz op dat veld zijn wat complicaties opgetreden ben ik bang..
Goede instellingquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Elk nadeel heeft zijn voordeel
Ik heb wel een ex maar daar heb ik geen contact meer mee.
Ik haat mensen die bedreigen en ziekelijk nare spelletjes spelen, proberen al je vrienden tegen je op te zetten en alleen altijd uit eigenbelang over lijken gaan. En dat allemaal om een "vriendin" van je te verneuken.. sjah haat is denk ik wel een goed woord en terechtquote:
Jaquote:
Nee, dank je. Als je het niet erg vind, ik wil hem nog wel graag omhoog kunnen krijgen als mijn meisje zo komt.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:12 schreef Evie het volgende:
[..]
echt als je een foto moet pm ik m wel, en dan een lelijker innerlijk bij voorstellen dan het nogal pijnlijk aan de ogen zijnde uiterlijk![]()
Damnquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:12 schreef Evie het volgende:
[..]
echt als je een foto moet pm ik m wel, en dan een lelijker innerlijk bij voorstellen dan het nogal pijnlijk aan de ogen zijnde uiterlijk![]()
inderdaadquote:
"Always forgive your enemies. There is nothing that annoys them more." - Oscar Wilde.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik haat mensen die bedreigen en ziekelijk nare spelletjes spelen, proberen al je vrienden tegen je op te zetten en alleen altijd uit eigenbelang over lijken gaan. En dat allemaal om een "vriendin" van je te verneuken.. sjah haat is denk ik wel een goed woord en terecht
Jup. Ratio zegt afkappen die hap, maar dan hebben wij vrouwen altijd nog die hormonen en nog erger : GEVOELENSquote:
Sorry wil je de eeuwig durende impotentie na het aanschouwen ook eigenlijk niet aandoenquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
JaIk dacht dat ik erg was, maar ik ben Disney vergeleken met dit:
[..]
Nee, dank je. Als je het niet erg vind, ik wil hem nog wel graag omhoog kunnen krijgen als mijn meisje zo komt.
Working on it.. het is moeilijk een nog steeds bezig zijnde duivel te vergeven.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Always forgive your enemies. There is nothing that annoys them more." - Oscar Wilde.
Best een slimme kerel, die rare schrijver.
Dat vind ik lief van jequote:Op zaterdag 12 november 2011 22:15 schreef Evie het volgende:
Sorry wil je de eeuwig durende impotentie na het aanschouwen ook eigenlijk niet aandoen![]()
oki. 2 dingen die ik hier snel in zie/lees:quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik haat mensen die bedreigen en ziekelijk nare spelletjes spelen, proberen al je vrienden tegen je op te zetten en alleen altijd uit eigenbelang over lijken gaan. En dat allemaal om een "vriendin" van je te verneuken.. sjah haat is denk ik wel een goed woord en terecht
heb ik ook een keer gehad. en man wat ben ik nu blij dat ik van dat wijf af ben. dat ze uit mijn systeem is.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:15 schreef Evie het volgende:
[..]
Jup. Ratio zegt afkappen die hap, maar dan hebben wij vrouwen altijd nog die hormonen en nog erger : GEVOELENS![]()
![]()
. Maar wie weet..
3. Haat is nooit terecht. Haat is vermoeiend en alles consumerend.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:17 schreef dawg het volgende:
[..]
oki. 2 dingen die ik hier snel in zie/lees:
1. echte vrienden kennen je en zullen zich dus niet zo snel laten ompraten, en in elk geval het er dan eerst met je over hebben. als ze je daarna niet geloven of vertrouwen zijn het eigenlijk ook niet echt vrienden.
2. vriendin tussen quotes. dat impliceert een kennis en dan zou ik me niet zo druk maken. niet goedkeuren, maar me er niet zo mee bemoeien. plus mensen hebben zelf ook een mond.
tadaaaa.
Jup. Gelukkig prikken mijn vrienden er wel doorheen. Dat neemt niet weg dat ik regelmatig ook werd lastiggevallen door "mensen" of "vrienden van haar" die ze weer eens wat had wijsgemaakt.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:17 schreef dawg het volgende:
[..]
oki. 2 dingen die ik hier snel in zie/lees:
1. echte vrienden kennen je en zullen zich dus niet zo snel laten ompraten, en in elk geval het er dan eerst met je over hebben. als ze je daarna niet geloven of vertrouwen zijn het eigenlijk ook niet echt vrienden.
2. vriendin tussen quotes. dat impliceert een kennis en dan zou ik me niet zo druk maken. niet goedkeuren, maar me er niet zo mee bemoeien. plus mensen hebben zelf ook een mond.
tadaaaa.
ik heb ook een vriend die heel veel (over relatief kleine dingen weliswaar) lulverhalen vertelt. ik kan het niet helpen maar als hij dan weer eens een verhaaltje vertelt voel ik mezelf als het ware op hem neerkijken omdat het eigenlijk best wel zielig is, zulke onzekerheid. maar goed, kan verder erg goed met hem lachen enzo, en ik weet hoe hij is.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
3. Haat is nooit terecht. Haat is vermoeiend en alles consumerend.
Begint ook weg te ebben naar een verdomde tifushekel, omdat ik nooit zo wil worden als dat.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
3. Haat is nooit terecht. Haat is vermoeiend en alles consumerend.
dan heb je het in den beginne eigenlijk al te ver laten komen. maar goed, makkelijk oordelen aangezien ik de details niet ken (en niet hoef te kennen, privacy etc, ik begrijp het allemaal!quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Jup. Gelukkig prikken mijn vrienden er wel doorheen. Dat neemt niet weg dat ik regelmatig ook werd lastiggevallen door "mensen" of "vrienden van haar" die ze weer eens wat had wijsgemaakt.
En het begint lastig te worden als ze je pakt op/via degene vanwie je houdt waar ze nogal op een ziekelijke manier macht over hield.
Maar eind goed al goed..ergens. Karma doet zijn/haar werk
quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:19 schreef dawg het volgende:
[..]
heb ik ook een keer gehad. en man wat ben ik nu blij dat ik van dat wijf af ben. dat ze uit mijn systeem is.
geen tips hiervoor behalve dus met mij daten zodat je die sukkel zo vergeten bent.
Hahaha achteraf is altijd makkelijk praten. Denk dat ik haar kop dan op dag 1 zou hebben verbeterd met een paar mooie zinnen voor het om te onthouden voor de rest van het leven.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:24 schreef dawg het volgende:
[..]
dan heb je het in den beginne eigenlijk al te ver laten komen. maar goed, makkelijk oordelen aangezien ik de details niet ken (en niet hoef te kennen, privacy etc, ik begrijp het allemaal!).
?quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:28 schreef dawg het volgende:
dat eerste kan niet meer, dat tweede wel.
hem laten lopen. of de deur in zijn gezicht dichtsmijten.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:28 schreef Evie het volgende:
[..]
?![]()
Ik ga een pilsje doen dus ben weer weg
Komt goed, niet teveel focussen op het verledenquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Begint ook weg te ebben naar een verdomde tifushekel, omdat ik nooit zo wil worden als dat.
Kan en zal ik ook zeker niet laten als het me pijn doetquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:30 schreef dawg het volgende:
[..]
hem laten lopen. of de deur in zijn gezicht dichtsmijten.
anyway, adiossss
Enjoyquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:28 schreef Evie het volgende:
[..]
?![]()
Ik ga een pilsje doen dus ben weer weg
oke danquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat het, uit het bericht op te maken, het wel een feit is dat ik blij moet zijn dat ik van haar af ben. En dat ben ik.
Hey Bolderbastquote:
Dat dacht ikquote:
Ola!quote:
Nicequote:Op zaterdag 12 november 2011 22:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ola!
Alles goed daar?
Hier is alles prima. Vanavond lekker een strandwandeling gemaakt in het maanlicht en ook nog lekker gegeten bij een grieks restaurant waar ik toevallig langs kwam. Dus prima avondje hier.
Ah, l'amour!....quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik geniet even van een wijntje, na een dag werk. Zodadelijk komt mijn meisje, dus de nacht kan alleen maar beter worden.
Nou, l´amour.....quote:
Hete harde neukseks?quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, l´amour.....Afgaande op haar laatste smsjes iets anders
![]()
"Make me cum till I scream no more"quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Make me cum till I scream no more"
![]()
mooi tochquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dacht ik2 jaar geleden liep ik te janken dat ze weg was, maar het is serieus een zegen geweest.
In je up?quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:40 schreef Spezza19 het volgende:
?
Hier is alles prima. Vanavond lekker een strandwandeling gemaakt in het maanlicht en ook nog lekker gegeten bij een grieks restaurant waar ik toevallig langs kwam. Dus prima avondje hier.
Maar welquote:
Dat dacht ik.quote:
Tenzij je humpty dumpty het laat afwetenquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar welDit gaat een goede nacht worden
a gezelligquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Neuh, met een vriend van mij....
Geen paniek, komt goedquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tenzij je humpty dumpty het laat afweten
* Barbusse zet de download aan voor meer Scrubsquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:01 schreef Spezza19 het volgende:
Turk had gelijk.... Het blijft een lekker nummer
Edit: voor hen die het niet snappen
Heerlijke seriequote:Op zaterdag 12 november 2011 23:14 schreef -Engel- het volgende:
oooo ik vroeg me al af wat je met Turk bedoelde.... zeg dan scrubs
Hoe kan je als Scrubs kijker nou niet weten wie ik bedoel met Turk?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:14 schreef -Engel- het volgende:
oooo ik vroeg me al af wat je met Turk bedoelde.... zeg dan scrubs
Dat vroeg ik me ook af eigenlijkquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoe kan je als Scrubs kijker nou niet weten wie ik bedoel met Turk?
omdat ik scrubs toen nog niet gekoppeld had aan het woord turk...quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoe kan je als Scrubs kijker nou niet weten wie ik bedoel met Turk?
twitter:IJSTHEE twitterde op zaterdag 12-11-2011 om 23:48:50Watch out America! A bearded man with lots of black guys just took over Holland! #Sinterklaasintocht #Terrorism reageer retweet
quote:
Hey konijntje.quote:
Niet het goede soort helaas.quote:Op zondag 13 november 2011 18:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
*schreeuwt* Hallo missb, Nog last van een kater?? *stopt met schreeuwen*
quote:Op zondag 13 november 2011 18:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet het goede soort helaas.Pff, ik kwam er maar niet in gisteren..
Er wilde wel een 21 jarige mdma'ert met me tongzoenen
Hij was niet lelijkquote:Op zondag 13 november 2011 18:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]was t n lekkere mdma'ert? van leeftijd voel je niks hoor
dus je hebt t gewoon gedaan?quote:Op zondag 13 november 2011 18:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij was niet lelijkJochies @ mdma zijn wel überschattig.
Nopequote:
Ohquote:
Zie je nu hoe ik niet in de stemming was?quote:Op zondag 13 november 2011 18:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Oh
ik ben ook n bietje moe, gister van 19 tot 3 op london calling geweest, nachttrein van 4.17 dus om 5 uur kon ik slapen (maar was ik klaarwakker) dus sliep 6 uur en vandaag pokketreinreis terug
* Memento-Mori geeft missb n aai over dr bolquote:Op zondag 13 november 2011 18:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zie je nu hoe ik niet in de stemming was?
Waar is dat ook alweer van?quote:Op zondag 13 november 2011 18:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
* Memento-Mori geeft missb n aai over dr bol
Ja, maar mijn bui hielp ook gewoon niet. Maar echt van dat superjonge studentenvolk, vond ik wel wat minder.quote:
401k was er ook van hierquote:Op zondag 13 november 2011 18:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, maar mijn bui hielp ook gewoon niet. Maar echt van dat superjonge studentenvolk, vond ik wel wat minder.
quote:
ik heb ook heel hard voor je gezongen hoor, alleen hoorde je dat nietquote:Op zondag 13 november 2011 18:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja?
Kwam nog een gozer tegen die ook jarig was. En kluts en beetman hebben heel hard voor me gezongen
quote:Op zondag 13 november 2011 18:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb ook heel hard voor je gezongen hoor, alleen hoorde je dat niet
Ja de slimmere mensen van vroeger zijn dat station inmiddels wel gepasseerdquote:Op zondag 13 november 2011 18:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, maar mijn bui hielp ook gewoon niet. Maar echt van dat superjonge studentenvolk, vond ik wel wat minder.
Oh je bent zo grappigquote:Op zondag 13 november 2011 18:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja de slimmere mensen van vroeger zijn dat station inmiddels wel gepasseerd
Ja. Heb me wel vermaakt. Daarna nog afterparty in de poema en bij paar maten thuis, rond 12 uur bedje in voor twee uurtjes. Ga zo even fatsoenlijk bijslapen.quote:Op zondag 13 november 2011 18:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja?
Kwam nog een gozer tegen die ook jarig was. En kluts en beetman hebben heel hard voor me gezongen
Dus jij bent ook zo'n balletje?quote:Op zondag 13 november 2011 18:43 schreef 401k het volgende:
[..]
Ja. Heb me wel vermaakt. Daarna nog afterparty in de poema en bij paar maten thuis, rond 12 uur bedje in voor twee uurtjes. Ga zo even fatsoenlijk bijslapen.
Verschrikkelijk ballerig. Hallo London School of Economics. Graadje erger dan de kneusjes van het Gele Kasteel of de paapjes van Veritas.quote:Op zondag 13 november 2011 18:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus jij bent ook zo'n balletje?
quote:Op zondag 13 november 2011 18:48 schreef 401k het volgende:
[..]
Verschrikkelijk ballerig. Hallo London School of Economics. Graadje erger dan de kneusjes van het Gele Kasteel of de paapjes van Veritas.
Ah 401k is je jaarsalarisquote:Op zondag 13 november 2011 18:48 schreef 401k het volgende:
[..]
Verschrikkelijk ballerig. Hallo London School of Economics. Graadje erger dan de kneusjes van het Gele Kasteel of de paapjes van Veritas.
Oh dat geloof ik ook wel hoor.quote:Op zondag 13 november 2011 18:50 schreef 401k het volgende:
Mwa, Utrecht is sowieso erg ballerig, kunnen ze wat van, maar kan 't goed met ze vinden. Zodra je 't taaltje kent heb je alleen maar lol.
Ik neem aan dat hij een grapje maakte hoorquote:Op zondag 13 november 2011 18:53 schreef 401k het volgende:
[..]
Komt in de buurt. Zit op drie keer Rutte. 401k
Die balletjes op school vroeger snapte mijn humor ook al nooitquote:Op zondag 13 november 2011 18:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij een grapje maakte hoor
quote:
Héérlijkquote:
Ik niet ik weeg ongeveer 63 kgquote:
Hoe lang ben je? Ik 1.81 m en de verhouding klopt niet echt bij mijquote:
1,78quote:Op zondag 13 november 2011 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe lang ben je? Ik 1.81 m en de verhouding klopt niet echt bij mij
even klein dusquote:
Pff dat is veelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 november 2011 20:59 schreef -Engel- het volgende:
Ik ben blij dat ik toch naar de doop ben gegaan
Wat een lief hummeltje, geen kick toen er drie plonsjes water over heen ging
En hoogstens een klein geschei toen ze honger kreeg en haar broek gelijk maar ff volgooide
En ik heb met een man vol passie over dozen horen pratenVan een neefje, nichtje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Kom je wel vaker in de kerk of is dit een uitzondering?quote:
Ik ga er heen als ik dat nodig acht.... en niet enkel naar kerkenquote:Op zondag 13 november 2011 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom je wel vaker in de kerk of is dit een uitzondering?
Je gaat ook naar de moskee, synagoge, tempel?quote:Op zondag 13 november 2011 21:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ga er heen als ik dat nodig acht.... en niet enkel naar kerken
quote:Op zondag 13 november 2011 20:59 schreef -Engel- het volgende:
Ik ben blij dat ik toch naar de doop ben gegaan
Wat een lief hummeltje, geen kick toen er drie plonsjes water over heen ging
En hoogstens een klein geschei toen ze honger kreeg en haar broek gelijk maar ff volgooide
En ik heb met een man vol passie over dozen horen pratenGolfkartonnen dozen? Valt daar zoveel over te vertellen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar sommige ruimtes noem ik geen kerk maar een geloofsruimtequote:Op zondag 13 november 2011 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je gaat ook naar de moskee, synagoge, tempel?
Blijkbaar welquote:Op zondag 13 november 2011 21:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Golfkartonnen dozen? Valt daar zoveel over te vertellen dan?
Op die manier kom ik daar ook wel eensquote:Op zondag 13 november 2011 21:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, maar sommige ruimtes noem ik geen kerk maar een geloofsruimte>>> vaak worden die ruimtes ook gebruikt voor concerten ofzo.... dat zijn naar mijn idee niet echt kerken
Moskee ben ik ooit een keer aan de zijkant geweestIn een tempel ben ik wel geweest maar dat was niet om te bidden
Helemaal goed tochquote:Op zondag 13 november 2011 21:33 schreef Spezza19 het volgende:
Koud buiten.
Maar toch even mijn wandeling gemaakt.nu lekker binnen. Radio aan met rustgevende muziek van Yagya en een glas whisky
Eenvoud kan soms heerlijk zijn
Coolquote:Op zondag 13 november 2011 21:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Inderdaad. Nu nog een open haard fixen
Ja doe dat evenquote:Op zondag 13 november 2011 21:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Inderdaad. Nu nog een open haard fixen
Een echte kerk ja.... dan galmt het lekkerquote:Op zondag 13 november 2011 21:38 schreef ArTiC het volgende:
Meer dan genoeg kerken waar ook concerten gegeven worden. Nergens klinkt een klassiek concert beter dan in een kerk
Paradiso!quote:Op zondag 13 november 2011 21:38 schreef ArTiC het volgende:
Meer dan genoeg kerken waar ook concerten gegeven worden. Nergens klinkt een klassiek concert beter dan in een kerk
Warme chocomelquote:
Echte cacao, schepje suiker, halfvolle of volle melk schuimig kloppen et voila yumyumquote:Op zondag 13 november 2011 21:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Warme chocomel![]()
Nooit begrepen wat mensen daar lekker aan vinden
Sorry, maar nog steeds bah.quote:Op zondag 13 november 2011 21:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Echte cacao, schepje suiker, halfvolle of volle melk schuimig kloppen et voila yumyum
mja dat bedacht ik me ook deze avond toen ik terug reed... het was mistig, kil en vochtig.quote:Op zondag 13 november 2011 21:46 schreef Spezza19 het volgende:
Ik warm mezelf wel met een goede whisky tijdens deze koude dagen. Heb nu pas ook voor het eerst het gevoel dat de winter er aan komt.
Whiskey is ook goedquote:Op zondag 13 november 2011 21:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Warme chocomel![]()
Nooit begrepen wat mensen daar lekker aan vinden
Klinkt als een gemiddelde vrouwquote:Op zondag 13 november 2011 21:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mja dat bedacht ik me ook deze avond toen ik terug reed... het was mistig, kil en vochtig.
quote:
Kil snap ik nog welquote:
nat en kil idd... maar mistig...quote:Op zondag 13 november 2011 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kil snap ik nog welen nat ... dat behoeft geen uitleg denk ik
Omdat vrouwen altijd zo vaag zijn en nooit zeggen wat ze nou echt bedoelen. Signalen geven die wij mannen altijd maar verkeerd interpreteren etc etcquote:
die snap ik ook nietquote:
We doen een spelletjequote:Op zondag 13 november 2011 22:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Omdat vrouwen altijd zo vaag zijn en nooit zeggen wat ze nou echt bedoelen. Signalen geven die wij mannen altijd maar verkeerd interpreteren etc etc
De zelfreiniging van moeder aardequote:Op zondag 13 november 2011 22:34 schreef -Engel- het volgende:
zo te zien gaat de ijstijd lichtjes van start:
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
Tja, new World order hè?quote:Op zondag 13 november 2011 23:21 schreef 401k het volgende:
Eén Italiaan weg, krijg je er in een week tijd twee van Goldman Sachs voor terug: Mario Draghi (ECB, oud-topman Goldman Sachs) en Mario Monti (nieuwe beoogde premier Italië, Board of International Advisors Goldman Sachs).
En die Amerikaanse zaken banken hadden al teveel macht in Italië, vooral bij de lagere overheden.
Wakker!quote:Op maandag 14 november 2011 07:56 schreef PeuRac het volgende:
Pff, doe eens niet zo wakkerIk moet nog een test maken voordat ik kan gaan slapen
Die heb jij zo vaak!quote:Op maandag 14 november 2011 08:36 schreef MNR het volgende:
De dag vandaag begint echt geweldig. Heb zo'n goed humeur
Da's niet zo handigquote:Op maandag 14 november 2011 08:42 schreef Cue_ het volgende:
Grumbl, ik kan een kaartje van een voorstelling voor morgen niet vinden in m'n mail
Hoeveel zaten er nog?quote:Op maandag 14 november 2011 08:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ook, toen liep ik de hoek om en zag Occupy Leeuwarden weer en had het direct warm
Vanmiddag maar even bellen.quote:
lol, ik zou het er niet warm van krijgen, maar zou wel even lachenquote:Op maandag 14 november 2011 08:45 schreef stbabylon het volgende:
Ik ook, toen liep ik de hoek om en zag Occupy Leeuwarden weer en had het direct warm
Hahahaquote:Op maandag 14 november 2011 08:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het zijn er meer geworden! Vrijdag 3 tentjes en een 6 meter hoge tipi. Nu 8 tentjes en een 6 meter hoge tipi!quote:
Niet handig. Die mik ik altijd in mn GMail, daar ben ik nog nooit iets kwijtgeraakt.quote:Op maandag 14 november 2011 08:42 schreef Cue_ het volgende:
Grumbl, ik kan een kaartje van een voorstelling voor morgen niet vinden in m'n mail
Koop een dagboekquote:Op maandag 14 november 2011 08:46 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga slapen, wordt heel vrolijk van m'n aankopen, totdat ik het bonnetje zien, $500 in 15min uitgegeven
GMailquote:Op maandag 14 november 2011 08:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet handig. Die mik ik altijd in mn GMail, daar ben ik nog nooit iets kwijtgeraakt.
Ik heb het nu als mn primaire mail, ook omdat je met GMail pushmail kan gebruiken op de iPhone.quote:Op maandag 14 november 2011 08:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
GMail
Nooit iets weggooien
Zoekfunctie
Ik ga morgen poepen.quote:Op maandag 14 november 2011 08:51 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga morgen wel een daklozen centrum versieren voor kerst.
Ik heb het nu als mn primaire mail, ook omdat je GMail geintregeerd kan gebruiken op de Android.quote:Op maandag 14 november 2011 08:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb het nu als mn primaire mail, ook omdat je met GMail pushmail kan gebruiken op de iPhone.
Oh! Linkje met uitleg?quote:Op maandag 14 november 2011 08:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb het nu als mn primaire mail, ook omdat je met GMail pushmail kan gebruiken op de iPhone.
quote:
Ga ik nu eerst doen, daarna lekker slapenquote:
quote:Op maandag 14 november 2011 08:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ga naar Phonehouse.nl
Klik de Samsung Galaxy S2 aan
Reken af
Mik je ei-foon in de prullenbak
Dikke doei!!quote:Op maandag 14 november 2011 08:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ga naar Phonehouse.nl
Reken af
Wow, je bent de eerste waar ik dat van hoor. Hoe voelt dat nou? Dumbing down?quote:Op maandag 14 november 2011 08:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Dikke doei!!
Ben van Android naar iPhone gegaan. Veeeeeel contenter
Same here, maar kan hem gewoon niet vindenquote:Op maandag 14 november 2011 08:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet handig. Die mik ik altijd in mn GMail, daar ben ik nog nooit iets kwijtgeraakt.
Ja, heb ik zo'n Samsung-ding met dat inferieure Android wat ik over een half jaar al niet meer kan updaten.quote:Op maandag 14 november 2011 08:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ga naar Phonehouse.nl
Reken af
De 3G daarentegenquote:Op maandag 14 november 2011 08:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, heb ik zo'n Samsung-ding met dat inferieure Android wat ik over een half jaar al niet meer kan updaten.Mn meer dan 2 jaar oude iPhone 3GS kan nog steeds de laatste iOS versie draaien, en snel!
!
Mijn jaar oude HTC Desire doet het gewoon met de nieuwste Android. Niet dat het nodig is, de oude versie doet het ook primaquote:Op maandag 14 november 2011 08:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, heb ik zo'n Samsung-ding met dat inferieure Android wat ik over een half jaar al niet meer kan updaten.Mn meer dan 2 jaar oude iPhone 3GS kan nog steeds de laatste iOS versie draaien, en snel!
!
Tot je over een paar maanden de nieuwste apps niet meer kan draaien omdat die een nieuwere Android-versie nodig heeft. En wow, een telefoon van wel een heel jaar oud die nog actueel is, ONGEKEND!quote:Op maandag 14 november 2011 09:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn jaar oude HTC Desire doet het gewoon met de nieuwste Android. Niet dat het nodig is, de oude versie doet het ook prima
En terecht, test ik nu voor mijn werk, veel mooier, logischer en eenduidigerquote:Op maandag 14 november 2011 09:07 schreef Q. het volgende:
Ik zou eerder voor Windows Phone 7.5 gaan dan voor Android btw.
Dat is zeer te betwijfelen Q-tje. Daarbij, op Android kun je van alles draaien, hoeft niet eerst langs de Apple-gestapo. Dus er zijn altijd voldoende alternatievenquote:Op maandag 14 november 2011 09:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Tot je over een paar maanden de nieuwste apps niet meer kan draaien omdat die een nieuwere Android-versie nodig heeft. En wow, een telefoon van wel een heel jaar oud die nog actueel is, ONGEKEND!
Ja, want Apple en Android zijn heel onlogisch. Dat je calculator opent als je op foto's klikt enzoquote:Op maandag 14 november 2011 09:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En terecht, test ik nu voor mijn werk, veel mooier, logischer en eenduidiger.
Apple niet natuurlijkquote:Op maandag 14 november 2011 09:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, want Apple en Android zijn heel onlogisch. Dat je calculator opent als je op foto's klikt enzo
Ik hou van onderdrukking en het verkopen van mijn ziel.quote:Op maandag 14 november 2011 09:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is zeer te betwijfelen Q-tje. Daarbij, op Android kun je van alles draaien, hoeft niet eerst langs de Apple-gestapo. Dus er zijn altijd voldoende alternatieven
Ja, zag ik ook, das wel grappig, al lijkt het me niet echt praktischquote:Op maandag 14 november 2011 09:12 schreef stbabylon het volgende:
Over telefoons gesproken. Ik zag van het weekend een reclame voor de nieuwe Nokia met touchscreen OVERAL (ook achterkant, zijkant, boven- en onderkant). Dat zag er wel kicken uit
wtf? dat lijkt me helemaal nietsquote:Op maandag 14 november 2011 09:12 schreef stbabylon het volgende:
Over telefoons gesproken. Ik zag van het weekend een reclame voor de nieuwe Nokia met touchscreen OVERAL (ook achterkant, zijkant, boven- en onderkant). Dat zag er wel kicken uit
Dat klinkt irritant.quote:Op maandag 14 november 2011 09:12 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben benieuwd of Nokia weer wat marktaandeel kan terug veroveren met zn WP7-phones.quote:Op maandag 14 november 2011 09:12 schreef stbabylon het volgende:
Ik weet het niet, het is een prima OS, goeie support etc maar ik vrees dat ze toch te laat zijn.quote:Op maandag 14 november 2011 09:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Nokia weer wat marktaandeel kan terug veroveren met zn WP7-phones.
Misschien neem ik er wel een goedkope WP7-phone erbij, voor naast mn iPhone.quote:Op maandag 14 november 2011 09:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En terecht, test ik nu voor mijn werk, veel mooier, logischer en eenduidiger.
Nee inderdaadquote:Op maandag 14 november 2011 09:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zag ik ook, das wel grappig, al lijkt het me niet echt praktisch.
Toch jammer, ik gun Android geen bestaan.quote:Op maandag 14 november 2011 09:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet het niet, het is een prima OS, goeie support etc maar ik vrees dat ze toch te laat zijn.
Dat heb ik nu dusquote:Op maandag 14 november 2011 09:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Misschien neem ik er wel een goedkope WP7-phone erbij, voor naast mn iPhone.
Mwah, zo diep zit het bij mij ook nietquote:Op maandag 14 november 2011 09:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Toch jammer, ik gun Android geen bestaan.
Dat komt alleen dat ze de verkeerde leiding hebben! Duitsers zijn vrijwel onverwoestbaarquote:
Nooit last van gehadquote:Op maandag 14 november 2011 09:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, zo diep zit het bij mij ook niet. Ik kan alleen niet zo tegen dat opgehemel van een OS dat nog lang niet af en en mij te buggy is.
Alleen al dat geneuzel met je SD kaart, die unmount soms gewoon, weg apps.....
Daar geloof ik nou helemaal niets van!quote:Op maandag 14 november 2011 08:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wow, je bent de eerste waar ik dat van hoor. Hoe voelt dat nou? Dumbing down?
heb je mazzelquote:Op maandag 14 november 2011 09:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nooit last van gehad
(wel van een SD kaart die kats naar de klote was, maar dat lag aan het baasje (ik dus))
Ik ken serieus alleen maar mensen die begonnen zijn met iPhone, begonnen zijn met Android, of van iPhone naar Android zijn overgestapt.quote:Op maandag 14 november 2011 09:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Daar geloof ik nou helemaal niets van!
Voelt heerlijk! Veel betere touch, veel minder foutgevoelig, blijft minder hangen, heb veel betere connectie (Android liet altijd zooooooo op zich wachten). Nee, echt, ben blij ermee
Mag ik bij jou komen eten?quote:Op maandag 14 november 2011 09:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hmmm, vandaag maar eens aan de echte herfst/winter maaltijden. Suddervlees en stoofpeertjes
Vlees ligt al lekker in de marinade
Die kon ik niet op kenteken krijgenquote:Op maandag 14 november 2011 09:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat komt alleen dat ze de verkeerde leiding hebben! Duitsers zijn vrijwel onverwoestbaar
Tiger vs. 80 Shermans
Tiger 50 - Shermans 0
Alleen verloren omdat zijn munitie op was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |