Suske en Wiske, Asterix en Obelix, Lucky Luke, Frankaquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:33 schreef -Engel- het volgende:
Suske en Wiske daarvan hadden we thuis een hele stapel
quote:
haha hoezo dat nou weer?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:41 schreef Evie het volgende:
[..]
hahaha wist wel dat jij daarmee zou komen
Zou dat zo werken.... als je een stabiele relatie wilt.....quote:1. Een baan is belangrijk, maar niet het belangrijkste.
2. Een vaste levenspartner is noodzakelijk en nuttig: wacht niet af, maar zoek zelf een geschikte.
3. Kies een goeie
4. Schiet op!
5. Wacht met seks!
6. Krijg een kind en daarna nog meer.
7. Trouw!
6 is niet noodzakelijk en 7 ook nietquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:43 schreef -Engel- het volgende:
hmmm
1. Een baan is belangrijk, maar niet het belangrijkste.
2. Een vaste levenspartner is noodzakelijk en nuttig: wacht niet af, maar zoek zelf een geschikte.
3. Kies een goeie
4. Schiet op!
5. Wacht met seks!
6. Krijg een kind en daarna nog meer.
7. Trouw!
Zou dat zo werken.... als je een stabiele relatie wilt.....
Waar de neuk haal je die onzin nou vandaan?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:43 schreef -Engel- het volgende:
hmmm
[..]
quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:43 schreef -Engel- het volgende:
hmmm
[..]
hier vandaan:quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar de neuk haal je die onzin nou vandaan?
Als 6 en 7 optioneel zijn dan is het niet ergquote:
Omdat we ontiegelijk lekker zijnquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hier vandaan:
http://mikscommunicatieno(...)routes-naar-een.html
ik ben aan het uitzoeken waarom ik meestal mannen achter mij aan krijg die slechts op seks uitzijn
TB, je zou de rest van het stuk moeten lezen.... volgens de auteur is het essentieel voor een langdurige en stabiele relatiequote:Op zaterdag 12 november 2011 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
6 is niet noodzakelijk en 7 ook niet
Volgens de auteurquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
TB, je zou de rest van het stuk moeten lezen.... volgens de auteur is het essentieel voor een langdurige en stabiele relatie
Nee oke... er zal natuurlijk nog wel een onderzoek of zo naar gedaan moeten zijnquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens de auteurdat maakt het nog niet waar
Dat krijgt volgens mij iedere vrouw hoorquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hier vandaan:
http://mikscommunicatieno(...)routes-naar-een.html
ik ben aan het uitzoeken waarom ik meestal mannen achter mij aan krijg die slechts op seks uitzijn
Dat soort onderzoeken is allang gedaan en er zit ook een kern van waarheid in.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee oke... er zal natuurlijk nog wel een onderzoek of zo naar gedaan moeten zijn
mja... maar die krijgen er soms ook nog een relatie bij kado...quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:50 schreef Barbusse het volgende:
Dat krijgt volgens mij iedere vrouw hoor
Je denkt dat dit voor mannen niet opgaat dan?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mja... maar die krijgen er soms ook nog een relatie bij kado...
moehahaha instekenquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:52 schreef dawg het volgende:
ik ben niet zo van vrouwen versieren voor seks. ik ben sowieso de laatste tijd helemaal niet van vrouwen versieren of er uberhaupt moeite in steken (whehe, 'in steken').
Soms lijkt een relatie te hebben of houden voor een man minder belangrijk te zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je denkt dat dit voor mannen niet opgaat dan?
Hetzelfde kan je ook zeggen van vrouwen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Soms lijkt een relatie te hebben of houden voor een man minder belangrijk te zijn.
Het kan natuurlijk ook komen omdat mijn opvoeding zo geweest is ofzo weet ik veel
Preciesquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hetzelfde kan je ook zeggen van vrouwen.
mja...quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hetzelfde kan je ook zeggen van vrouwen.
Hmmm, ik herken dat totaal nietquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:58 schreef dawg het volgende:
[..]
geen zin, teveel moeite. en zoveel echt leuke zijn er sowieso niet.
Ja, ja en okequote:Op zaterdag 12 november 2011 21:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik moet er wel bij zeggen, alle relaties die ik heb gehad, ik vond ze toen ik er niet naar op zoek was.quote:
Dat ook natuurlijkquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:01 schreef Barbusse het volgende:
Ik moet er wel bij zeggen, alle relaties die ik heb gehad, ik vond ze toen ik er niet naar op zoek was.
ik ben kieskeurig en wat al niet meer. oh ja, geen zin in of behoefte aan. ik vind het soms wel leuk, als er een meisje hier rondhuppelt. ook wel voor wat langere tijd. maar eerlijk gezegd ben ik altijd blij of opgelucht als het over is etc. heeft verder niks met die meisjes te maken, want smaak heb ik wel.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hmmm, ik herken dat totaal niet
same goes for men..quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:58 schreef dawg het volgende:
[..]
exxenquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:06 schreef Barbusse het volgende:
Haha, hebben we het hier over, zie ik opeens een berichtje van mijn ex
Wat is daar grappig aan?quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:06 schreef Barbusse het volgende:
Haha, hebben we het hier over, zie ik opeens een berichtje van mijn ex
Positief denkenquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
Een voordeel van nog nooit een relatie hebben gehad is geen ex
Omdat het, uit het bericht op te maken, het wel een feit is dat ik blij moet zijn dat ik van haar af ben. En dat ben ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |