6xquote:Op maandag 14 november 2011 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Over voorkeuren gesproken, iemand nog geneukt van het weekend?
Neequote:
Op iOs niet. Daar gaat alles goed.quote:Op maandag 14 november 2011 09:22 schreef stbabylon het volgende:
Weird.. ik zie Godtje als LaPo in MyAT, en ik zie Cue_ als LaPo in het topic
Nop.. enkel gezoend. Jij?quote:Op maandag 14 november 2011 09:21 schreef stbabylon het volgende:
Neuj. Maar jij gaat vast vertellen jij wel!quote:Op maandag 14 november 2011 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sterker nog, ik krijg ditquote:Op maandag 14 november 2011 09:22 schreef stbabylon het volgende:
Weird.. ik zie Godtje als LaPo in MyAT, en ik zie Cue_ als LaPo in het topic
quote:Op maandag 14 november 2011 09:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Op iOs niet. Daar gaat alles goed.
Nee, niet eens een verjaardagswipquote:Op maandag 14 november 2011 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij had een jong broekkie kunnen hebbenquote:Op maandag 14 november 2011 09:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, niet eens een verjaardagswip
Daar doe ik niet aan, eerst trouwen!quote:Op maandag 14 november 2011 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo leuk was ie niet. Vooral jongquote:Op maandag 14 november 2011 09:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij had een jong broekkie kunnen hebben
Versch vlees!quote:Op maandag 14 november 2011 09:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo leuk was ie niet. Vooral jong
Oh nee, het gebeurde met hele geslachten hoor. Maar het waren geen uur+ sessies.quote:Op maandag 14 november 2011 09:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja was goed te doen
[..]
Wat is dat dan weer voor halfslachtigheid?
Op een jonge fiets kun je lekker roppen.quote:Op maandag 14 november 2011 09:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo leuk was ie niet. Vooral jong
Owww dan heb je gewoon geneukt.. niet een beetje. Alleen niet zo langquote:Op maandag 14 november 2011 09:26 schreef stbabylon het volgende:
Oh nee, het gebeurde met hele geslachten hoor. Maar het waren geen uur+ sessies.
quote:Op maandag 14 november 2011 09:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op een jonge fiets kun je lekker roppen.
Ja, ksnap ook niet waarom missb zo'n kans laat lopen....quote:Op maandag 14 november 2011 09:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had je mooi iemand op zijn seksuele hoogtepunt (ong).. ideaal toch.
Daarbij wat drank/drugs gehad.. dus kon ze dat evt mooi als excuus gebruiken mocht het zijn tegengevallen.quote:Op maandag 14 november 2011 09:28 schreef MNR het volgende:
Ja, ksnap ook niet waarom missb zo'n kans laat lopen....
twitter:youpvanthek twitterde op maandag 14-11-2011 om 09:27:43In Waalwijk worden cabrio's aangestoken, maar door wie? Een dakloze? reageer retweet
quote:Op maandag 14 november 2011 09:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, ksnap ook niet waarom missb zo'n kans laat lopen....
nou godt.. vertel eensquote:Op maandag 14 november 2011 09:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]Tja, god weet wanneer zo'n kans ooit nog komt.
i Haz the power!quote:Op maandag 14 november 2011 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sterker nog, ik krijg dit
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
quote:Op maandag 14 november 2011 09:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarbij wat drank/drugs gehad.. dus kon ze dat evt mooi als excuus gebruiken mocht het zijn tegengevallen.
quote:Op maandag 14 november 2011 09:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij de eerste de beste kut newbie die weer binnen komt wandelen.
quote:
Sinds de laatste keer dat ik je heb gesproken? Dat is niet waar hoor schat. Dat ijn maar een paar dagen, Geen jaar.quote:Op maandag 14 november 2011 09:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]ik ben weer een jaar verder he.
Op dergelijke leeftijd lijkt vast elke dag bijna een jaar..quote:Op maandag 14 november 2011 09:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sinds de laatste keer dat ik je heb gesproken? Dat is niet waar hoor schat. Dat ijn maar een paar dagen, Geen jaar.
Het zal wel zo voelen als je me zo lang niet spreekt maar schijn bedriegt.
quote:Op maandag 14 november 2011 09:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op dergelijke leeftijd lijkt vast elke dag bijna een jaar..
ow wacht...quote:Op maandag 14 november 2011 09:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij de eerste de beste kut newbie die weer binnen komt wandelen.
Dat zal het zijnquote:Op maandag 14 november 2011 09:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sinds de laatste keer dat ik je heb gesproken? Dat is niet waar hoor schat. Dat ijn maar een paar dagen, Geen jaar.
Het zal wel zo voelen als je me zo lang niet spreekt maar schijn bedriegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |