SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baas:![]()
![]()
![]()
Ajax ís de soap. En zonder fatsoenlijke resultaten zal het altijd een soap blijven in Amsterdam.quote:Op zondag 13 november 2011 22:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, de afgelopen 10 jaar zijn dramatisch geweest op elk gebied. Het beste voor Ajax is om alle figuren die er nu zitten in de top eruit te flikkeren, Cruijff de top te laten invullen en van daaruit verder werken.
Die zakenmensen etc die er nu zitten snappen er gewoon geen ene fuck van. geen fluwelen handschoenen, nokken met die kutsoap waar Hiddink het over heeft (en gelijk heeft). Een top neerzetten die weet hoe voetbal werkt op alle gebieden, en geen mensen die ongetwijfeld enorm veel verstand hebben van de normale zakenwereld.
Het liijkt me nu wel duidelijk dat die kennis volkomen waardeloos is in de voetbalwereld, de normale regels gelden gewoon niet.
quote:Op maandag 14 november 2011 14:18 schreef Ivotje het volgende:
Zelfs Hiddink past al voor die chaos in 020, ik vind het echt een geweldige strip worden! Hoop dat er een hele reeks van komt!
quote:Van der Wiel: "Er werd me een dip aangepraat"
Gregory van der Wiel heeft één van de zwaarste periodes uit zijn carrière achter de rug. De Ajacied, die zichzelf niet zó slecht vond spelen, kon het hogere verwachtingspatroon ook wel begrijpen. "Maar er werd me een dip aangepraat."
Sinds het WK in Zuid-Afrika, waar Van der Wiel een sterke indruk maakte, hebben mensen hogere verwachtingen. "En als je dat verwachtingspatroon niet elke week kan waarmaken, raken mensen teleurgesteld in je", zegt hij in De Pers.
Verklaren kan Van der Wiel zijn mindere vorm niet. "Tja... Waarom zijn bananen krom? Het heeft te maken met allerlei factoren. Voetbal is een teamsport. Als ik een individuele sport beoefende, bijvoorbeeld tennis, dan kon ik het alléén maar bij mezelf verklaren. Maar ik heb ook te maken met alles wat er om me heen gebeurt."
De verdediger is als rechtsback meer afhankelijk van zijn teamgenoten. "Als ik net dat balletje niet kwijt kan dat ik normaal wel kwijt kan... Als je net even verkeerd wordt aangespeeld... Of niet op tijd. Dus een centrale verdediger die in balbezit wacht, wacht en wacht. Uiteindelijk geen oplossing vindt en dan denkt: oh, ik geef 'm maar aan Greg."
"Maar dan zit ik er mee, onder druk. Dan kom ik in de problemen. Daar heb ik het ook met mijn teamgenoten over gehad, zeker. Die kleine dingetjes kunnen een grote invloed hebben op je spel. Daar kijkt niet iedereen doorheen. Zeker niet. Dan is het heel simpel: Greg heeft balverlies geleden, dus Greg speelt slecht."
Van der Wiel wikt en weegt bij het kiezen van zijn woorden. "Ik wil niet zeggen dat mijn prestaties bij Ajax onder een vergrootglas lagen... Maar er werd me meer een dip aangepraat dan dat ik dat zelf zo voelde. Ik denk dat de echte voetbalkenners dat ook wel hebben gezien."
http://www.voetbalprimeur(...)_dip_aangepraat.html
Zelfkritiek is duidelijk niet zijn feestje.quote:Op maandag 14 november 2011 17:20 schreef HeatWave het volgende:
Ja hoor Greg, op 10 meter dekken, je man laten lopen en er vervolgens niet achteraan sprinten maar je collega's het laten oplossen, dat hebben we allemaal verzonnen.
Nee, maar dat was allang duidelijk. Maar daar hebben eigenlijk de meeste Ajacieden uit de jeugd last van, die krijgen vanaf de Fjes alleen maar te horen hoe goed ze zijn...quote:Op maandag 14 november 2011 17:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Zelfkritiek is duidelijk niet zijn feestje.
Zo jong mogelijk indelen bij 5e klassers en ze leren om schoppen en beuken te ontwijken. Verliezen van bouwvakkers en vrouwen - dáár word je hard van.quote:Op maandag 14 november 2011 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar dat was allang duidelijk. Maar daar hebben eigenlijk de meeste Ajacieden uit de jeugd last van, die krijgen vanaf de Fjes alleen maar te horen hoe goed ze zijn...
Gaat voor hem niet echt op, hij is een keer weg gestuurd naar Haarlem en toen terug gekomen dus ik weet niet of het daaraan ligt, feit blijft wel dat hij nog lang geen dragende speler is, iets wat je wel zou verwachten van een veelvoudig international.quote:Op maandag 14 november 2011 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar dat was allang duidelijk. Maar daar hebben eigenlijk de meeste Ajacieden uit de jeugd last van, die krijgen vanaf de Fjes alleen maar te horen hoe goed ze zijn...
niet alleen voor Het NL elftal opgaat maar bij Ajax is het net zoquote:Zodra bepaalde internationals er honderd procent voor gaan, ze echt heel goed zijn. Zodra ze negentig procent geven, dan leveren ze niet een beetje in, maar een heleboel. Vooral als je in technisch opzicht de basiskwaliteiten beoordeelt, dan komen bepaalde spelers ineens veel tekort
Johan Cruijff
En ik hoop dat PSV failliet gaatquote:Op maandag 14 november 2011 14:18 schreef Ivotje het volgende:
Zelfs Hiddink past al voor die chaos in 020, ik vind het echt een geweldige strip worden! Hoop dat er een hele reeks van komt!
Had allang moeten gebeuren.quote:Op maandag 14 november 2011 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En ik hoop dat PSV failliet gaat
Schieten wij toch niets mee op, ik heb liever sterke concurrentie zodat wij ook echt goed moeten zijn om wat te winnen, het huidige niveau in de eredivisie is echt om te huilen zo slecht, wel spannend zeggen ze dan, maar ik zie liever goed voetbal.quote:
Twente heeft mooi de plek van psv ingenomen wmb, zou er echt geen traan om laten, zielloze kutclub, altijd geweest, zal het altijd blijven.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Schieten wij toch niets mee op, ik heb liever sterke concurrentie zodat wij ook echt goed moeten zijn om wat te winnen, het huidige niveau in de eredivisie is echt om te huilen zo slecht, wel spannend zeggen ze dan, maar ik zie liever goed voetbal.
Liever PSV dan Feyenooit en AZquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Twente heeft mooi de plek van psv ingenomen wmb, zou er echt geen traan om laten, zielloze kutclub, altijd geweest, zal het altijd blijven.
Laat fnoord maar weer terugkomen in de top, desnoods AZ, dan houden we een leuke groep clubs over om het alsnog spannend te maken.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Twente heeft mooi de plek van psv ingenomen
Dan zou het echt een waardeloze lul zijn. Hij zit er nota bene net.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:17 schreef Smoofie het volgende:
zal Ten Have de eer aan zichzelf houden en opstappen?
maakt het makkelijker om op te stappenquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dan zou het echt een waardeloze lul zijn. Hij zit er nota bene net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |