Ik probeer het elke avond te doen dat ik thuis ben. Maar dat was bijvoorbeeld afgelopen week nul keer, dus echt regelmatig doe ik het niet. Maar het is zooo leuk en ik word er zooo vrolijk vanquote:Op zondag 13 november 2011 22:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]heb een vriendin die het ook doet, 3 keer per week een maand volhouden en je hebt succes.
Half uurtje per dag doet ze het voor de tv.
huh.. ik heb het al tijden in huis. Gekocht bij de "dieet webshop"quote:Op zondag 13 november 2011 22:19 schreef Syrena het volgende:
Ik lees net dat stevia op de Europese markt mag. Eindelijk! Morgen meer info proberen te vinden, zit nu op m'n foon.
Stevia is toch alsnog minder volumineus dan gewone suiker?quote:Op zondag 13 november 2011 22:44 schreef progje het volgende:
[..]
huh.. ik heb het al tijden in huis. Gekocht bij de "dieet webshop"
Koolhydraten hebben invloed op je serotineniveau. Daarom werkt low carb ook niet bij mij en moet ik bij het ontbijt koolhydraten eten.quote:Op maandag 14 november 2011 00:15 schreef loveli het volgende:
Heb er even geen bronvermelding van.. Hoorde pas dat slecht humeur vlak voor het eten niet komt door een laa bloedsuiker, maar door een laag serotoninegehalte. Voedsel => beloning => serotonine. Binnenkort even de bron opzoeken.
he bah, beterschap!quote:Op maandag 14 november 2011 07:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vandaag gaat niet veel worden qua lijstje. Hele nacht al aan het overgeven. Lig nu in bed met mijn favoriete rode emmer
Had je gisteren een meet?quote:Op maandag 14 november 2011 08:22 schreef Ml-etje het volgende:
Blijft grappig eten tijdens een meeting, van boze tot verlangende blikken
quote:Op maandag 14 november 2011 08:13 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
he bah, beterschap!
Zo, weer op het kantoor. Vandaag heb ik geen tijd om te eten, dus dat is makkelijk.![]()
Nee, lunch moet lukken maar ik zit van 9 tot 1 in een meeting, en dan van 2 tot 4 lesgeven..Daarna maar eens kijken hoe het gaat.
Planning:
o: yoghurt met banaan en meusli
L: restje stoofpot met speltbrood
T: ik heb 2 mandarijnen bij me
D: wat de duutser bedenkt
T: iets lekkers.
quote:Op maandag 14 november 2011 08:22 schreef Ml-etje het volgende:
Blijft grappig eten tijdens een meeting, van boze tot verlangende blikken
quote:
Ik denk dat je serotonine bedoeltquote:Op maandag 14 november 2011 07:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Koolhydraten hebben invloed op je serotineniveau. Daarom werkt low carb ook niet bij mij en moet ik bij het ontbijt koolhydraten eten.
Ah Cocoquote:Op maandag 14 november 2011 07:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vandaag gaat niet veel worden qua lijstje. Hele nacht al aan het overgeven. Lig nu in bed met mijn favoriete rode emmer
Beterschap!quote:Op maandag 14 november 2011 07:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dit. Uit eten vind ik geen probleem. Soep, vis, vlees en salades staan altijd wel op de kaart en anders treedt bovenstaande regel in werking.quote:Op maandag 14 november 2011 08:57 schreef loveli het volgende:
Ivm gist kan ik slecht tegen brood, maar als er gezamenlijk gegeten wordt is er altijd de "ach voor deze ene keer kan het wel en iets anders vragen is moeilijk doen"-factor.
Coco, al afschied genomen van de emmer?
Frequentie van mijn meetings was gelukkig lager, anders had je me na een tijdje kunnen wegdragen. Gezondheidstechnisch at ik ook maar 1 broodje ipv 2 of 3, waar ik behoefte aan had.quote:Op maandag 14 november 2011 09:02 schreef _aurum_ het volgende:
mjaah, als ik zo ga redeneren dan ben ik binnen no time een bolletje
afgelopen week 2 dagen beurs, komende week rustig, week erna 3 dagen beurs/meetings, week erna sinterklaaslunch. En dan heb ik het nog niet over etentjes in het weekend/feestjes etc.
soms baal ik er echt van dat ik zo makkelijk aankom en zo moeilijk afval. was het maar andersom
Oi. Iets verkeerds gegeten gister? Of een griepje? Beterschap in ieder geval!quote:Op maandag 14 november 2011 07:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Van een keer krijg ik niks, voel me er juist wat beter op (ivm vitamine B). Eet ik een week brood (, pizza of dingen met gistextract), dan kun je me wegdragen. Het werkt niet als een allergie dat het na 1 dosis meteen misgaat.quote:Op maandag 14 november 2011 09:26 schreef Ml-etje het volgende:
Blijf het vreemd vinden, als je niet tegen gist kan dan is iets anders eten wel een optie en als je gewoon die lunch niet wil eten is het geen optie?
Of ben ik nou zo makkelijk dat ik het gewoon af sla?
Luxe problemen.quote:Op maandag 14 november 2011 09:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind dat ook lastig. Broodjes met de lunch enzo. Iets anders bestellen is geen optie eigenlijk. Deze week een etentje, diverse lunches, 30 nov uit eten, 1 dec uit eten en 6, 7 en 8 congres, dus dan hotelontbijt en wederom uit eten. Zucht
oh ja dan eet ik nog een bakje optimelvlaquote:Op maandag 14 november 2011 09:38 schreef V1z0R het volgende:
Netjes Muks
Zou na je hardlopen nog wel wat eten trouwens.
vies... nee serieus, ik heb het geprobeerd (kan er via via aankomen). De zoetjes maken dat de koffie naar drop smaakt. Dan liever koffie zonder suiker... Ik vind het een hele vervelende nasmaak hebben.quote:
Dat klinkt zo fout!quote:Op maandag 14 november 2011 09:49 schreef Sjeen het volgende:
[..]
vies... nee serieus, ik heb het geprobeerd (kan er via via aankomen). De zoetjes maken dat de koffie naar drop smaakt. Dan liever koffie zonder suiker... Ik vind het een hele vervelende nasmaak hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |