abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 november 2011 @ 22:12:38 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_104334852
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Niet meer actief op Fok!
  zondag 13 november 2011 @ 22:12:58 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_104334865
En ik ben vergeten wat ik allemaal moet doen bij het openen van een nieuw topic :').
Niet meer actief op Fok!
pi_104334949
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 22:06 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:D heb een vriendin die het ook doet, 3 keer per week een maand volhouden en je hebt succes.
Half uurtje per dag doet ze het voor de tv.
Ik probeer het elke avond te doen dat ik thuis ben. Maar dat was bijvoorbeeld afgelopen week nul keer, dus echt regelmatig doe ik het niet. Maar het is zooo leuk en ik word er zooo vrolijk van O+
pi_104335154
Klinkt goed Amsel!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_104335243
Ik lees net dat stevia op de Europese markt mag. Eindelijk! Morgen meer info proberen te vinden, zit nu op m'n foon.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 13 november 2011 @ 22:31:04 #6
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104335865
Wat is stevia?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 13 november 2011 @ 22:31:54 #7
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104335907
Weekmenu, ja ach, we doen op dinsdag en vrijdag boodschappen, dus wij doen ook wel sort of een weekmenu :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_104336583
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 22:19 schreef Syrena het volgende:
Ik lees net dat stevia op de Europese markt mag. Eindelijk! Morgen meer info proberen te vinden, zit nu op m'n foon.
huh.. ik heb het al tijden in huis. Gekocht bij de "dieet webshop"
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_104336704
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 22:31 schreef Tinkepink het volgende:
Wat is stevia?
"gezonde" zoetstof.
pi_104338394
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2011 22:44 schreef progje het volgende:

[..]

huh.. ik heb het al tijden in huis. Gekocht bij de "dieet webshop"
Stevia is toch alsnog minder volumineus dan gewone suiker?
En werkt het niet laxerend of winderig zoals andere zoetstoffen?
  Vis een optie? maandag 14 november 2011 @ 00:14:04 #11
70532 loveli
N
pi_104339567
Weet niet of het in NL ook zo is, maar in Duitsland valt (viel?) het onder mondverzorgingsmiddelen ofzo en was het al langer te koop.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 14 november 2011 @ 00:15:57 #12
70532 loveli
N
pi_104339624
Heb er even geen bronvermelding van.. Hoorde pas dat slecht humeur vlak voor het eten niet komt door een laa bloedsuiker, maar door een laag serotoninegehalte. Voedsel => beloning => serotonine. Binnenkort even de bron opzoeken.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 14 november 2011 @ 00:34:53 #13
70532 loveli
N
pi_104340135
Offtopic: vannacht slaap ik weer in m'n eigen bed onder m'n eigen deken en hoef ik geen *insert wat uit kleine kinderen of honden kan komen* meer op te ruimen.
crap in = crap out
pi_104341717
Laat gaan slapen werkt vast niet genezingsbevorderend? :+
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_104342030
Mij te koud ( = mogelijk glad) om te hardlopen, dus ik heb touwtjegesprongen en wat opgetrokken aan de rekstok.

Jagar, ik neem een lading (in stukjes gesneden) groente/fruit mee naar het werk.
Rantsoen voor vandaag: 1/2 komkommer, 1/2 paprika, 10 snoeptomaatjes, 2 wortels, 4 appels, 2 mandarijnen. Kost me 's avonds 5 minuten. Geeft me wat te knabbelen overdag en wat het avondeten ook wordt; genoeg groente/fruit heb ik wel binnen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_104342068
Zoveel neem ik niet mee, maar wel een bak tomaatjes, witlof of een paprika voor bij de lunch.
Beter dan de kantinesalades!
pi_104342369
Mogge.
Net de eerste eieren achter de kiezen :9
Heb tomaten en bleekselderij bij me om te knagen en 2 speltzdboterhammen.
Verder zwerft hier nog wel wat en heb ik nog een restje tomatensoep.

Rustig op kantoor dus ik ga snel aan het werk :W
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_104342392
Vandaag gaat niet veel worden qua lijstje. Hele nacht al aan het overgeven. Lig nu in bed met mijn favoriete rode emmer :P
  maandag 14 november 2011 @ 07:47:22 #19
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104342413
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 00:15 schreef loveli het volgende:
Heb er even geen bronvermelding van.. Hoorde pas dat slecht humeur vlak voor het eten niet komt door een laa bloedsuiker, maar door een laag serotoninegehalte. Voedsel => beloning => serotonine. Binnenkort even de bron opzoeken.
Koolhydraten hebben invloed op je serotineniveau. Daarom werkt low carb ook niet bij mij en moet ik bij het ontbijt koolhydraten eten.
pi_104342681
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 07:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vandaag gaat niet veel worden qua lijstje. Hele nacht al aan het overgeven. Lig nu in bed met mijn favoriete rode emmer :P
he bah, beterschap!

Zo, weer op het kantoor. Vandaag heb ik geen tijd om te eten, dus dat is makkelijk. :+

Nee, lunch moet lukken maar ik zit van 9 tot 1 in een meeting, en dan van 2 tot 4 lesgeven..Daarna maar eens kijken hoe het gaat.

Planning:
o: yoghurt met banaan en meusli
L: restje stoofpot met speltbrood
T: ik heb 2 mandarijnen bij me
D: wat de duutser bedenkt
T: iets lekkers.
pi_104342745
Blijft grappig eten tijdens een meeting, van boze tot verlangende blikken :P
  maandag 14 november 2011 @ 08:24:14 #22
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104342760
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 08:22 schreef Ml-etje het volgende:
Had je gisteren een meet?
pi_104342788
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 08:13 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

he bah, beterschap!

Zo, weer op het kantoor. Vandaag heb ik geen tijd om te eten, dus dat is makkelijk. :+

Nee, lunch moet lukken maar ik zit van 9 tot 1 in een meeting, en dan van 2 tot 4 lesgeven..Daarna maar eens kijken hoe het gaat.

Planning:
o: yoghurt met banaan en meusli
L: restje stoofpot met speltbrood
T: ik heb 2 mandarijnen bij me
D: wat de duutser bedenkt
T: iets lekkers.
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 08:22 schreef Ml-etje het volgende:
  maandag 14 november 2011 @ 08:31:33 #24
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104342828
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 08:27 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

[..]

Oh :') Te snel gelezen.
pi_104342839
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 08:31 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Oh :') Te snel gelezen.
:D vermoedde al zoiets.
pi_104342878
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2011 07:47 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Koolhydraten hebben invloed op je serotineniveau. Daarom werkt low carb ook niet bij mij en moet ik bij het ontbijt koolhydraten eten.
Ik denk dat je serotonine bedoelt ;)
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_104342930
mogguh!

ik merk dat ik dat moeilijk vind, eten tijdens een vergadering. We hebben hier meetings met een mannetje of 20 en meestal eet ik broodjes mee met de rest. maar liever eet ik mijn eigen eten of een salade.

vaak gaan we 's avonds ook uit eten en dan kies ik ook niet altijd het meest slankverantwoorde menu :@

Ik wil daar in de toekomst beter mee om leren gaan, ga aangeven bij de secretaresse dat ze een salade voor me bestelt bij meetings en met uit eten gaan beter opletten wat ik bestel. /damagecontrol

ben ik de enige die dit soort situaties moeilijk vindt?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_104342952
Nee. Meestal kan ik in mijn eentje thuis wel verleidingen weerstaan, maar op het werk vind ik het moeilijk om traktaties af te slaan.
pi_104342979
Soms kan ik de verleiding niet weerstaan, die broodjes zien er vaak lekkerder uit dan mijn salade of boterham.
Maar vaak bestel ik gewoon wat dat wel passend is.
En anders haal ik mijn eigen eten gewoon, vind het wel lastig wanneer ik onderweg ben.
Dan wordt het lastiger alles koel te houden.
pi_104343026
quote:
Ah Coco :* beterschap.
pi_104343068
quote:
Beterschap!
  Vis een optie? maandag 14 november 2011 @ 08:57:10 #32
70532 loveli
N
pi_104343154
Ivm gist kan ik slecht tegen brood, maar als er gezamenlijk gegeten wordt is er altijd de "ach voor deze ene keer kan het wel en iets anders vragen is moeilijk doen"-factor.

Coco, al afschied genomen van de emmer?
crap in = crap out
pi_104343208
mjaah, als ik zo ga redeneren dan ben ik binnen no time een bolletje :P

afgelopen week 2 dagen beurs, komende week rustig, week erna 3 dagen beurs/meetings, week erna sinterklaaslunch. En dan heb ik het nog niet over etentjes in het weekend/feestjes etc.

soms baal ik er echt van dat ik zo makkelijk aankom en zo moeilijk afval. was het maar andersom :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 14 november 2011 @ 09:03:23 #34
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104343232
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 08:57 schreef loveli het volgende:
Ivm gist kan ik slecht tegen brood, maar als er gezamenlijk gegeten wordt is er altijd de "ach voor deze ene keer kan het wel en iets anders vragen is moeilijk doen"-factor.

Coco, al afschied genomen van de emmer?
Dit. Uit eten vind ik geen probleem. Soep, vis, vlees en salades staan altijd wel op de kaart en anders treedt bovenstaande regel in werking.
Onderweg is wel lastig, want iets anders in de auto eten dan brood of fruit is lastig en ik heb niet altijd de tijd om iets gezonds te halen onderweg.
pi_104343264
beterschap Coco!
  Vis een optie? maandag 14 november 2011 @ 09:06:18 #36
70532 loveli
N
pi_104343282
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 09:02 schreef _aurum_ het volgende:
mjaah, als ik zo ga redeneren dan ben ik binnen no time een bolletje :P

afgelopen week 2 dagen beurs, komende week rustig, week erna 3 dagen beurs/meetings, week erna sinterklaaslunch. En dan heb ik het nog niet over etentjes in het weekend/feestjes etc.

soms baal ik er echt van dat ik zo makkelijk aankom en zo moeilijk afval. was het maar andersom :')
Frequentie van mijn meetings was gelukkig lager, anders had je me na een tijdje kunnen wegdragen. Gezondheidstechnisch at ik ook maar 1 broodje ipv 2 of 3, waar ik behoefte aan had.
crap in = crap out
pi_104343487
quote:
Oi. Iets verkeerds gegeten gister? Of een griepje? Beterschap in ieder geval!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_104343536
Wij hebben zelden meetings met eten en dat vind ik helemaal niet erg. Die ene keer dat er een lunch geregeld wordt, eet ik wel gewoon mee (hoewel ik niet zo'n fan ben van kleffe bolletjes, maar goed). Ik eet dan trouwens ook niet zoveel, al was het maar omdat bij mij eten en luisteren niet goed samengaan (door kauwen veel herrie in hoofd, heeft invloed op mijn gehoor).

Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is als je meerdere keren per week geen invloed op je lunch / avondeten hebt....
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 14 november 2011 @ 09:22:10 #39
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104343566
Ik vind dat ook lastig. Broodjes met de lunch enzo. Iets anders bestellen is geen optie eigenlijk. Deze week een etentje, diverse lunches, 30 nov uit eten, 1 dec uit eten en 6, 7 en 8 congres, dus dan hotelontbijt en wederom uit eten. Zucht :')
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_104343644
Blijf het vreemd vinden, als je niet tegen gist kan dan is iets anders eten wel een optie en als je gewoon die lunch niet wil eten is het geen optie?

Of ben ik nou zo makkelijk dat ik het gewoon af sla?
pi_104343672
Oh en ik bestel gewoon een maaltijdsalade als ik uit eten ga of troon de gasten mee naar een visrestaurant :9
Las Palmas is altijd heel vervelend geweest@ vorige job O+
  Vis een optie? maandag 14 november 2011 @ 09:30:29 #42
70532 loveli
N
pi_104343714
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 09:26 schreef Ml-etje het volgende:
Blijf het vreemd vinden, als je niet tegen gist kan dan is iets anders eten wel een optie en als je gewoon die lunch niet wil eten is het geen optie?

Of ben ik nou zo makkelijk dat ik het gewoon af sla?
Van een keer krijg ik niks, voel me er juist wat beter op (ivm vitamine B). Eet ik een week brood (, pizza of dingen met gistextract), dan kun je me wegdragen. Het werkt niet als een allergie dat het na 1 dosis meteen misgaat.
crap in = crap out
pi_104343794
Mogguh!

:')
Aangezien huiselijk geweld op afspraak wel heel vreemd is, moet ik maar concluderen dat Aurum naar een beurs gaat, niet beurs gemept wordt :D

Kan bij meetings de broodjes vaak wel laten liggen, zijn vaak van die harde bolletjes die zo irritant langs je gehemelte schrapen bij het eten dat je rest v/d dag last hebt. :{
Jat soms wel stiekem een plakje salami er tussen weg :@

Vervelend Coco :{ Gelukkig is de rode emmer bij je :)

Nog 30min en dan garnalen/pepertjes salade bikken! :9
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_104343803
Haai !

Beetje druk hier maar het gaat goed, al 2,5 mnd onder mijn doel van 75 kg !
Vanmorgen 72,5 kg.

Lijstje voor vandaag:

O: 450 gr kwark met honing en noten
T : mandarijnen
L : 4 crackers met zelfgemaakte eiersalade en 1/2 komkommer + iets van karnemelk
T : vergadering dus ik denk fruit
D: verrassing van de kids (ben laat thuis dus makkelijk maar ik denk witlofsalade met appel, kipreepjes, tomaat, paprika en walnoten)
S: les 6 van evy
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_104343871
Netjes Muks ^O^
Zou na je hardlopen nog wel wat eten trouwens.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_104343964
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2011 09:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind dat ook lastig. Broodjes met de lunch enzo. Iets anders bestellen is geen optie eigenlijk. Deze week een etentje, diverse lunches, 30 nov uit eten, 1 dec uit eten en 6, 7 en 8 congres, dus dan hotelontbijt en wederom uit eten. Zucht :')
Luxe problemen. B-)

Maar is de truc niet om gewoon proberen iets gezonds te bestellen in een restaurant? En de frietjes grotendeels te negeren? En alcohol zoveel mogelijk te skippen? En geen toetje te nemen maar een kop thee of koffie?

En in geval van een georganiseerde lunch, het broodje te kiezen met het magere beleg? Desnoods eet je 2 halve broodjes en gooi je de bovenkant van de broodjes weg?
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_104344005
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 09:38 schreef V1z0R het volgende:
Netjes Muks ^O^
Zou na je hardlopen nog wel wat eten trouwens.
oh ja dan eet ik nog een bakje optimelvla :D
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  Vis een optie? maandag 14 november 2011 @ 09:46:13 #48
70532 loveli
N
pi_104344030
In een restaurant kun je meestal wel wat goede keuzes maken. Meestal vraag ik rijst ipv friet of extra groente.

Henk, hoe is het met de winterjas?
crap in = crap out
  Licht Ontvlambaar maandag 14 november 2011 @ 09:49:12 #49
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_104344096
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 22:31 schreef Tinkepink het volgende:
Wat is stevia?
vies... nee serieus, ik heb het geprobeerd (kan er via via aankomen). De zoetjes maken dat de koffie naar drop smaakt. Dan liever koffie zonder suiker... Ik vind het een hele vervelende nasmaak hebben.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Vis een optie? maandag 14 november 2011 @ 09:55:03 #50
70532 loveli
N
pi_104344216
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 09:49 schreef Sjeen het volgende:

[..]

vies... nee serieus, ik heb het geprobeerd (kan er via via aankomen). De zoetjes maken dat de koffie naar drop smaakt. Dan liever koffie zonder suiker... Ik vind het een hele vervelende nasmaak hebben.
Dat klinkt zo fout!
crap in = crap out
pi_104344227
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 09:49 schreef Sjeen het volgende:

[..]

ik vind het ook super smerig en heb het weg gegooid ...

Hier wat info over stevia:
http://www.stevianederland.nl/
  maandag 14 november 2011 @ 09:56:40 #52
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104344252
Daglijstje
o. boterham met perenstroop, boterham met kaas
s. 20 minuten zeer intensieve oefeningen
t. 250 gram kwark
l. portabello met geitenkaas + honing + gemengde salade (sla, wittekool, wortel, mais, dressing)
s. 2 uurtjes wandelen
t. fruit
d. broodmaaltijd
  Licht Ontvlambaar maandag 14 november 2011 @ 09:57:53 #53
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_104344271
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 09:55 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat klinkt zo fout!
is minder fout dan het klinkt ;) Kan het meebestellen bij onze leverancier in VS. Maar hier in Nederland kun je het bij Stevija oid bestellen. Ze hebben er ook tandpasta van en poeder, vloeistof en dus die zoetjes. Ik vind het geen succes :N
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Vis een optie? maandag 14 november 2011 @ 09:58:51 #54
70532 loveli
N
pi_104344297
Heb al tijden een potje staan (poeder, zelf gekocht :P ), heb het nog niet geprobeerd. Zometeen koffie, eens kijken of ik het kan vinden.
crap in = crap out
  maandag 14 november 2011 @ 09:59:54 #55
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104344314
Ik ben sowieso niet zo"n fan van zoetstof. Mijn lichaam raakt er van in de war en krijgt zin in suiker.
pi_104344318
quote:
2s.gif Op maandag 14 november 2011 09:44 schreef Muks het volgende:

[..]

oh ja dan eet ik nog een bakje optimelvla :D
Ah oke :)

Zou zelf gaan voor een volk. boterham met kaas. De KH's in je lijstje zijn nu grotendeels suikers (fruit en zo) dus wat langzame KH's in combinatie met de eiwitten uit kaas zou niet verkeerd zijn.
pi_104344339
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 09:46 schreef loveli het volgende:
In een restaurant kun je meestal wel wat goede keuzes maken. Meestal vraag ik rijst ipv friet of extra groente.

Henk, hoe is het met de winterjas?
Dat gaat uitstekend! B-)
Vanochtend 50 minuten gefietst en dat was heerlijk in mn fleece. Ben benieuwd of ik er vanavond nog zo over denk trouwens. :P
Doe wat je niet durft.
pi_104344979
Nou, ik had het vanochtend behoorlijk koud op de fiets... heb mijn handschoenen en sjaal maar weer tevoorschijn gehaald.
pi_104345176
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 10:00 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ah oke :)

Zou zelf gaan voor een volk. boterham met kaas. De KH's in je lijstje zijn nu grotendeels suikers (fruit en zo) dus wat langzame KH's in combinatie met de eiwitten uit kaas zou niet verkeerd zijn.
dat gaat helaas niet ivm tarweallergie, en speltbrood 's avonds is hier geen optie ivm maagklachten
pi_104345246
Ik gebruik ook stevia, gewoon gekocht bij de reform winkel, geen nare nasmaak of wat dan ook. Gebruik wel alleen de druppeltjes en alleen in de koffie. Verder niet eigenlijk. Heb voor voor bakken een suikervervanger, maar vaak neem ik dan toch liever honing of andere stroop (rijststroop bijv)
pi_104345249
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 10:29 schreef Ewelina het volgende:
Nou, ik had het vanochtend behoorlijk koud op de fiets... heb mijn handschoenen en sjaal maar weer tevoorschijn gehaald.
Mn handschoenen had ik ook aan idd. Maar die heb ik al vrij snel aan, want ik heb altijd koude handen. :)
Ik vond het vooral irritant dat mijn bril de hele tijd besloeg door de mist. :D
Doe wat je niet durft.
pi_104345366
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 10:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Mn handschoenen had ik ook aan idd. Maar die heb ik al vrij snel aan, want ik heb altijd koude handen. :)
Ik vond het vooral irritant dat mijn bril de hele tijd besloeg door de mist. :D
Oh, van beslagen glazen had ik dan geen last. :D
  maandag 14 november 2011 @ 10:56:44 #63
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104345625
Broodjes eet ik vaak gewoon mee. Bij diners kies ik idd vaak voor vis (jaja!), salade, maar meestal voor een vegetarisch gerecht. Zonder geitenkaas dan wel, want dat is het enige dat ik oprecht niet wegkrijg.
pi_104346116
quote:
2s.gif Op maandag 14 november 2011 10:38 schreef Muks het volgende:

[..]

dat gaat helaas niet ivm tarweallergie, en speltbrood 's avonds is hier geen optie ivm maagklachten
Oh, ja dan gaat dat niet. :{
pi_104346511
Mijn oren hadden het koud vanochtend :D. En stom, ik heb vannacht maar 6 uur geslapen vanwege een vergadering, die 10 minuten geduurd heeft en toen waren we al door onze punten heen :'). Dan was ik toch liever blijven liggen eigenlijk :@.
pi_104346958
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2011 10:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Broodjes eet ik vaak gewoon mee. Bij diners kies ik idd vaak voor vis (jaja!), salade, maar meestal voor een vegetarisch gerecht. Zonder geitenkaas dan wel, want dat is het enige dat ik oprecht niet wegkrijg.
Dat en koriander. Gruwel in het kwadraat!

Ik ben opgegroeid met volkoren boterhammen met verantwoord beleg, ik denk dat ik daarom kleffe bolletjes - liefst wit - echt heerlijk vind. Graag met een dikke laag boter en ik vind het heul niet erg als ze als ze al even gelegen hebben. Of als ze naar de salami smaken die er naast ligt.
pi_104346997
Dat van salami geldt alleen als er kaas opzit. Chocopasta die naar vlees smaakt is gewoon smerig :)
pi_104347039
_O- zelfde met tandpasta
pi_104347047
Ja, dat lijkt me ook anna :D.

Stevia heb ik in poedervorm in Peru geprobeerd. Ik vond het wel ok, beter dan andere zoetstof. Maar ik heb echt maar heel weinig gebruikt, omdat het veel geconcentreerder is dan suiker of zoetstof.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_104347080
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 11:46 schreef V1z0R het volgende:
_O- zelfde met tandpasta
Tandpasta die naar vlees smaakt? :? Heb je die per ongeluk op de dierenafdeling gekocht?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_104347142
Ik kreeg thuis ook alleen kleffe witte bolletjes met kaas of ei als we naar het strand gingen in de zomervakantie: héérlijk: een beetje zoet wit brood, het zout van de kaas of het ei. Ik eet het nu bijna nooit, maar vind het ook nog steeds lekker.

Nu heb ik dat koolhydraatarme brood ontdekt en dat vind ik niet vies. Helemaal niet zelfs.

Du planning:

O: gekookt eitje op zo'n boterham.^
L: beetje gestoofde kip die over is van gisteren. Met komkommer, tomaat, paprika.
T: kiwi
T: wodka
D: uit eten met een vriendin. Biefstuk, aangezien we naar zo'n oudhollandsche tent gaan met alleen biefstuk en kleddersla. :D Vast wel een wijntje.
pi_104347238
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 11:48 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Tandpasta die naar vlees smaakt? :? Heb je die per ongeluk op de dierenafdeling gekocht?
Kameraad had voor z'n hond tandpasta met leversmaak gekocht. Toch maar even geprobeerd :')

Wit bolletje kaas :9 Elke zaterdag na het voetballen! :D
pi_104347516
Duimen jullie mee? Ik heb net een reisgids besteld voor mijn vakantie, die als het goed is morgen wordt vrijgegeven in het warehouse en die dan nog even vanuit Engeland naar NL verzonden moet worden. En ik moet 'm uiterlijk volgende week woensdag hebben.

Ik vind koriander overigens heerlijk, maar er zijn dus mensen bij wie koriander de smaak van zeep heeft. Dat lijkt me niet zo tof. :P
Doe wat je niet durft.
pi_104347926
^O^ maar dat moet wel lukken toch lijkt me?

:D
pi_104348105
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 12:17 schreef V1z0R het volgende:

[ afbeelding ]
^^

ik heb zó geen zin om te werken :')
  Vis een optie? maandag 14 november 2011 @ 12:28:14 #76
70532 loveli
N
pi_104348254
Nog steeds druk?
crap in = crap out
pi_104348348
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 12:28 schreef loveli het volgende:
Nog steeds druk?
nee, gelukkig niet meer. 95% van de dingen zijn getackeld. Echt alsof er een loden last van mijn schouders af is, misschien dat ik daarom zo moe ben :? :+

Vanaaf op tijd naar bed *;
pi_104348607
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 12:23 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

^^

ik heb zó geen zin om te werken :')
ik ben kapot. Deel 1 zit erop. Nu deel 2 nog (lesgeven) en deel 3 (alles andere) en dan is m'n dag voorbij. Vooral het lesgven, daar moet ik nog wat energie voor zien te verzamelen. Misschien dat ik zo wel een dutje doe.
pi_104348817
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 12:43 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik ben kapot. Deel 1 zit erop. Nu deel 2 nog (lesgeven) en deel 3 (alles andere) en dan is m'n dag voorbij. Vooral het lesgven, daar moet ik nog wat energie voor zien te verzamelen. Misschien dat ik zo wel een dutje doe.
als het kan ,dan zou ik het zeker doen :Y
ik wou dat ik hier een dutje kon doen, ik zou het wel weten :')
pi_104348850
ik heb net een paar mentos gegeten, en eet nu een mandarijn voor een sugarboost. Als ik nu ga slapen word m'n deel 3 van de dag langer, dus kan beter nu werken en dat deel kort houden!
pi_104349170
Wilhelminapepermunt mijn nieuwe verslaving :') naja het is vast beter dan die potten kauwgom.

Co waar haal je je koolhydraat arme brood?

Succes Jagär!!

[ Bericht 17% gewijzigd door Ml-etje op 14-11-2011 13:14:52 ]
  Vis een optie? maandag 14 november 2011 @ 13:14:43 #82
70532 loveli
N
pi_104349363
Meer suiker, minder slijtage aan je tanden door kauwen. Keuzes..
crap in = crap out
pi_104349368
O hai, ik kom even boos klagen dat makelaars sukkels zijn.

Ten eerste, als je een huis hebt verhuurd, haal het dan verdomme van je website. (serieus, 6 keer voor niks gebeld). En ten tweede, als ik voldeed aan ál je eisen (hoofdhuurder verdient bruto 2400 euro in de maand/drie keer de huur netto in de maand en heeft een vast arbeidscontract) dan zou ik direct een huis KOPEN.

Argh.

Hoe is t verder hier? Ik heb een vrije dag, en zowaar even geen andere zooi te doen dan opruimen en boodschappen (en dus internetten, breien en downloaden). O+ ohja, en duizend makelaars bellen :'(
Kwak
pi_104349404
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 13:14 schreef loveli het volgende:
Meer suiker, minder slijtage aan je tanden door kauwen. Keuzes..
Help me even :D
Slaat het eerste op de perpermunt en het 2e op de kauwgom?
  Vis een optie? maandag 14 november 2011 @ 13:15:57 #85
70532 loveli
N
pi_104349409
Ml-etje: bij de appie. Kwak, vragen of je ipv geldverdienen ook een borg mag achterlaten?
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 14 november 2011 @ 13:16:32 #86
70532 loveli
N
pi_104349426
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 13:15 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Help me even :D
Slaat het eerste op de perpermunt en het 2e op de kauwgom?
:Y Behalve als jij je kauwgom direct doorslikt.
crap in = crap out
pi_104349524
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 13:15 schreef loveli het volgende:
Ml-etje: bij de appie. Kwak, vragen of je ipv geldverdienen ook een borg mag achterlaten?
oh, die borg eisen ze sowieso al... 1 maand huur vooruit, 1 maand huur als bemiddelingskosten, 2 maanden huur als borg :') dat wordt al een hele truc om aan te komen.

maar goed, niet getreurd, we hebben wel 2 bezichtigingen komende week dus wie weet...
Kwak
pi_104349615
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 12:17 schreef V1z0R het volgende:

[ afbeelding ]
Post vanuit de UK doet er soms best heel lang over. Heb wel eens boeken bij Amazon besteld die er echt ruim 2 weken over deden. Dus ik hoop heel erg hard dat het een verschil maakt dat het nu bij de drukkerij vandaan komt.
Doe wat je niet durft.
pi_104349688
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 13:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Post vanuit de UK doet er soms best heel lang over. Heb wel eens boeken bij Amazon besteld die er echt ruim 2 weken over deden. Dus ik hoop heel erg hard dat het een verschil maakt dat het nu bij de drukkerij vandaan komt.
Ik duim voor je :P. En voor mezelf, pakketje vanuit Amerika dat al een week bij de douane ligt en ik over 5 weken écht nodig heb.
  Vis een optie? maandag 14 november 2011 @ 13:25:42 #90
70532 loveli
N
pi_104349690
quote:

[..]

schoenen zijn er soms in 3 dagen
crap in = crap out
pi_104349919
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 13:25 schreef loveli het volgende:

[..]

schoenen zijn er soms in 3 dagen
Mijn concertkaartjes pas ook.
Het verschilt gewoon heel erg, dus ik hoop nu vooral veel geluk te hebben. :)
Doe wat je niet durft.
pi_104350031
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 13:16 schreef loveli het volgende:

[..]

:Y Behalve als jij je kauwgom direct doorslikt.
Hmm naja ik zoek vooral een gezondere mondverfrisser.
Die kauwgom heb ik meer kalchten van dan van de pepermunt.
  Vis een optie? maandag 14 november 2011 @ 13:44:13 #93
70532 loveli
N
pi_104350320
Kauwgom kan voor maagzuur zorgen (en slijtage). Het geeft je spijsvertering geen rust. Mondverfrisser: niet iets met suiker, want voeding voor bacterien.
/betweter :P
crap in = crap out
pi_104350466
Hooi. Ik ben ineens heel duizelig als ik beweeg :') knap lastig, want de nieuwe collega is nog steeds ziek, kan dus niet ingewerkt en dus moet ik nu stapels achterstallig wegwerken.

O: Brinta
T: Beker optimel
L: Drie snee-en volkoren met rookvlees, 2 mandarijnen
T: App0l
D: ?

Ik moet nog boodschappen doen, straks eens nadenken over wat ik ga inkopen en maken. Geen droptoppers kopen in elk geval...
pi_104350631
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 13:48 schreef Syrena het volgende:
Hooi. Ik ben ineens heel duizelig als ik beweeg :') knap lastig, want de nieuwe collega is nog steeds ziek, kan dus niet ingewerkt en dus moet ik nu stapels achterstallig wegwerken.

O: Brinta
T: Beker optimel
L: Drie snee-en volkoren met rookvlees, 2 mandarijnen
T: App0l
D: ?

Ik moet nog boodschappen doen, straks eens nadenken over wat ik ga inkopen en maken. Geen droptoppers kopen in elk geval...
t heerst volgens mij, duizeligheid + verkoudheid. Gek virusje, had t vorige week ook. Je bent niet echt ziek maar om nou te zeggen dat je je lekker voelt...
Kwak
  maandag 14 november 2011 @ 14:16:34 #96
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104351473
Baaahn djurrrno!

Sollibrievengroove hiero!

En ik moest lachen om Anna 8-)

Ik heb zin om van alles en nog wat te DOEN O+ Ik kan alleen de vinger er niet op leggen wat dat 'van alles en nog wat' is, dus werk ik en schrijf ik brieven :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_104351659
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 13:20 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

oh, die borg eisen ze sowieso al... 1 maand huur vooruit, 1 maand huur als bemiddelingskosten, 2 maanden huur als borg :') dat wordt al een hele truc om aan te komen.

maar goed, niet getreurd, we hebben wel 2 bezichtigingen komende week dus wie weet...
Klinkt bekend... Achterlijk hè, maar ze komen hun woningen toch wel kwijt. -O-
Dat van die bemiddelingskosten schijnt eigenlijk helemaal niet te mogen, en er zijn ook wel makelaars die dat niet vragen. Wij hebben nu twee keer geluk gehad. Maarja, het is ook wel weer begrijpelijk dat veel mensen het toch maar gewoon betalen.

"We", trouwens? Ga je samenwonen? :)
Know that while you sleep
Everything has changed
  maandag 14 november 2011 @ 14:33:11 #98
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104352052
O hai. Aangifte gelukt, gemeente :N. Alleen op afspraak. 's Ochtends wel vrije inloop. Ja, ik werk. En afspraak pas maandagmiddag om 15:05 mogelijk. Volgende week dus. Agente op bureau: ja, éigenlijk mag je niet rijden, maaarrrrr, als je de aangifte bij je hebt of aanvraagbewijs van de gemeente, is het niet zo'n probleem.

Gedoe }:| .

Mezelf maar getrakteerd op jurkje + jasje voor congres + kerst. Met 40% korting bij de Steps.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit model staat me toch echt het beste. Nog paar A-lijn jurkjes aangepast, maar mên, wat krijg ik daar een ass in :').

Ook gepast, halslijn stond me echt heel mooi, maar jurkje is niet stretchy en derhalve ongeschikt voor vrouwen met heupen en een kont :P. Jammer wel.

En ontopic, lijstje so far:

O: bakje kwark
L: 2 bth, 1x jam, 1x pindakaas

Over de rest nog geen idee :') Sorry :P. Ga niet sporten vandaag, want voel me niet helemaal jofel.

En nu weer aan het werk!
pi_104352251
Leuk jurkje XM!
pi_104352301
quote:

[..]

Ohw, m'n games zijn meestal binnen werkweek binnen. Nou, we hopen dan maar :)

Heb nu al zin in m'n D. Lekker mager rundergehakt met champignons, paprika en ui in een pitabroodje :9~
Knie doet nog wel kut, dus geen sporten ;(

Lijstje wordt dus:
O: havermout met melk en een banaan
T: Garnaal/pepertjes salade
L: 2 bth paprika, kipfilet en paard / nog wat salade / glas melk
T: 2 bth kipfilet
D: pitabroodje nom
T: cashews en glaasje wodka
Wat weinig eigenlijk...

En ik ben weer een stukje hoop verloren.
quote:
Okee me rekenmachiene spoort volgens mij niet... 0,5 - 0,25 = 0,25 #huh
Rekenmachine nodig om het te bereken en 'm dan ook nog eens niet geloven... |:(

Zou het zijn omdat we geen kwartjes meer hebben?

Staat je goed XM :Y
Zal trouwens de tip doorgeven aan deze mevrouw

:P
pi_104352389
L: beschuit
T: beschuit
T: kippensoep
D: ...?

Heb in ieder geval niet meer overgegeven *O* Voel me wel nog vaatdoekerig en heb koorts. Ach ja, een dagje in bed doorbrengen en deels achter de computer doet vast wonderen :) :s)

XM, wat staat dat jurkje je prachtig! :9
  Vis een optie? maandag 14 november 2011 @ 14:45:43 #102
70532 loveli
N
pi_104352394
Rekenmachiene ;(
crap in = crap out
  maandag 14 november 2011 @ 14:49:41 #103
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104352501
Kippensoep :9 Coco :*

Loflie O+ :+

Vertaalklusje van de Engelsen, keywords! O.a. 'online meetings', eitje :+

Vergeet ik bijna: mooi dat rode jurkje O+ Jasje ook, maar jurkje helemaal! :9

En nou heb ik ook nog het topic vermoord oO< Poor topic.

[ Bericht 13% gewijzigd door MariaEtcetera op 14-11-2011 16:18:39 ]
pi_104355723
Ik vind het jurkje mooi XM! en je figuur ook trouwens!

Ik doe een lijstje om het topic weer te reanimeren :)

O: yoghurt muesli appel kiwi
T: koffie verkeerd, rozijnen
L: 4 kleine speltboterhammetjes met leverworst (speciaal voor loveli)
T: bio mueslireep, omdat t kan en een stuk komkommer
S: half uur tot 3 kwartier steppen
D: zelfgemaakte pizza met veel veggies
T: yoghurt met wat gedroogd fruit als trek, anders blokje choco

En ik wil 1 klacht uiten, want ik blijf last hebben van mn buik en ik ben t wel beetje zat ondertussen. Vrijdag weer naar de dietiste...

[ Bericht 1% gewijzigd door Nallie op 14-11-2011 16:28:22 ]
Be someone that makes you happy
pi_104356698
'Online meetings' vertaalt niet naar eitje hoor, Maria :P

Wanneer is dat gekomen dan Nallie? Misschien dat je het kunt herleiden?
pi_104356779
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 16:45 schreef V1z0R het volgende:
'Online meetings' vertaalt niet naar eitje hoor, Maria :P

Wanneer is dat gekomen dan Nallie? Misschien dat je het kunt herleiden?
Nu ongeveer vanaf mei/juni. Koemelk schrappen helpt iets, maar t lijkt net alsof t nu toch langzaam weer erger wordt...
pi_104356953
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 16:47 schreef Nallie het volgende:

[..]

Nu ongeveer vanaf mei/juni. Koemelk schrappen helpt iets, maar t lijkt net alsof t nu toch langzaam weer erger wordt...
Zo lang al? Nee, dan begrijp ik dat je er wel genoeg van hebt...

Loveli had het laatst over een E nummer waar veel mensen slecht tegen kunnen. Moet je anders even zoeken en kijken of dat in je eten voorkomt.
pi_104357028
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 16:51 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Loveli had het laatst over een E nummer waar veel mensen slecht tegen kunnen. Moet je anders even zoeken en kijken of dat in je eten voorkomt.
Ik eet vrijwel geen e-nummers, ik vermoed dat t iets met gist/gluten. Of gewoon iets in mn darmen ofzo. Naja... the search continues...
pi_104357864
Lijstje:

O - halfvolle appelkwark met kaneel
T - groot stuk appelkruimelvlaai
L - wit puntje met rookworst en mosterd, beker melk
T - beker vivit, appel, banaan
D - tagliatelle met broccoli, kip, cashews, boursin cuisine

Ach ja, beter dan gisteren.
pi_104358006
Oh wauw XM, mooi jurkje! Die tweede met die mooie halslijn vind ik nog mooier, maar als jij er al niet in past zal mijn kont wel helemaal niet lukken.
pi_104358112
Maar aangezien ik net zie dat de Steps vanavond en morgen extra koopavond met hoge korting heeft... http://www.steps.nl/24-hrs-sale.html

Hmmm....
  maandag 14 november 2011 @ 17:16:28 #112
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104358119
Ja, die is ook mooier, maar ja :(. M'n brede booty paste er niet in. Zelfs niet in maat 40. En nu van alles weer 'gewoon' 38.

Thnx voor de complimentados trouwens! :)
  maandag 14 november 2011 @ 17:16:51 #113
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104358141
Passen kan altijd Amsel!
pi_104359262
quote:
18s.gif Op maandag 14 november 2011 14:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
O hai. Aangifte gelukt, gemeente :N. Alleen op afspraak. 's Ochtends wel vrije inloop. Ja, ik werk. En afspraak pas maandagmiddag om 15:05 mogelijk. Volgende week dus. Agente op bureau: ja, éigenlijk mag je niet rijden, maaarrrrr, als je de aangifte bij je hebt of aanvraagbewijs van de gemeente, is het niet zo'n probleem.

Gedoe }:| .

Mezelf maar getrakteerd op jurkje + jasje voor congres + kerst. Met 40% korting bij de Steps.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit model staat me toch echt het beste. Nog paar A-lijn jurkjes aangepast, maar mên, wat krijg ik daar een ass in :').

[ afbeelding ]

Ook gepast, halslijn stond me echt heel mooi, maar jurkje is niet stretchy en derhalve ongeschikt voor vrouwen met heupen en een kont :P. Jammer wel.

En ontopic, lijstje so far:

O: bakje kwark
L: 2 bth, 1x jam, 1x pindakaas

Over de rest nog geen idee :') Sorry :P. Ga niet sporten vandaag, want voel me niet helemaal jofel.

En nu weer aan het werk!
Die had ik ook bijna gekocht! (de rode) Is idd erg mooi.

Als ik geld had gehad, was ik zeker naar steps gegaan. 50% korting :o.
pi_104360565
Onderweg naar Steps... :)
pi_104361085
Nou, geen enkel jurkje bij de Steps dat ik de moeite van het kopen waard vond! Het jurkje met de mooie halslijn dat XM liet zien paste me wel (in maat 40 dan), maar ik kreeg er korte lompe pootjes in dus dat scheelt me weer ¤100 (want op de feestcollectie krijg je geen korting!)

Wel nog even in de uitverkoop bij Manfield een paar schoenen gekocht waarop ik al tijden zat te azen en die nu 50% goedkoper waren *)

En nu probeer ik alle oliebollenkramen te negeren en direct naar huis te gaan om braaf te gaan koken.
  maandag 14 november 2011 @ 18:28:32 #117
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104361192
Jammer Amsel! 38 was bij dat jurkje echt kansloos. 40 paste ik ook wel, maar hij trok een beetje rond mn heupen en daar stoorde ik me aan. Ga je er de hele tijd aan plukken en rechttrekken.
pi_104361202
Laptop weer terug na ruim drie weken! O+ *O*

Beperkt lijstje, voorraadkast was een beetje leeg :+

O: volkoren boterham pindakaas
T: volkoren boterham pindakaas
L: bruin pistoletje filet americain
T: volkoren boterham pindakaas, vier pepernoten
D: chili con carne, staat nu te pruttelen op het vuur
T: 2 kiwi's

Morgen boodschappen doen :Y
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_104361936
Steps :s) Bedankt voor de tip!

Ik wilde m'n pasta kleuren met bietjesvocht, maar het was niet genoeg. Kleur halfomhalfgehakt is vast niet zo mooi, maar lekker genoeg voor mij :Y)

2 rokjes, een jurkje en een shirtje. :')

[ Bericht 15% gewijzigd door MevrouwPuff op 14-11-2011 18:54:56 ]
pi_104363136
ik heb van 't weekend deze thuis gekregen, I like :Y

SPOILER
Voor de rest niet gaan trainen maar linea recta door naar huis, om een uur te gaan slapen. Ik voel me weer een beetje mens :')

Lijstje vandaag:

o: smoothie+nootjes
T: aardappeltjes en tomatensalade
L: rijst, groente en kip
T: kwark, havermout, bessen en amandelen
D: aardappel, kip en guacamole
T: kwark
pi_104363494
jippie, thuis, en stamppot zuurkool vanavond! *O* *O* *O*
  maandag 14 november 2011 @ 19:18:32 #122
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104363955
Snazzy Aurum! *O* Mooie kleur rood O+ Krijgen we nog een foto met jou erin? Dat toont vast interessanter dan het lange tengere meiske wat er nu in zit! Ik kan bij mijn nieuwe jurkje ook zo'n strik maken :D

O: twee sneetjes met kokosbrood
T: bolletje met leverworst
L: twee gekookte eieren en 1 snee brood
T: paar rozijnen
D: ovenschotel met gehakt, prei, rozijntjes, aardappelschijfjes en kerrie :9 :Y)
pi_104364277
Mooi jurkje aurum! Picca?
pi_104364792
Ok.. :')

SPOILER: spannend verhaal over mijn dag
Tot zover mijn dag, op lijstje na, wat kut is:

O: roggebrood met pindakaas
L: bord spinazie/champignonsoep met een bruin bolletje met wat roomboter
D: fajitas

T's waren koffie.

Vanavond wellicht nog maar wat walnoten/knackebrod met kaas ofzo :)

[ Bericht 1% gewijzigd door motorbloempje op 14-11-2011 19:39:29 ]
Ja doei.
pi_104364987
Mwah mo, het is weinig, maar hetgene wat je erin hebt gepropt is wel gezond.
pi_104365048
quote:
7s.gif Op maandag 14 november 2011 06:16 schreef sigme het volgende:
Mij te koud ( = mogelijk glad) om te hardlopen, dus ik heb touwtjegesprongen en wat opgetrokken aan de rekstok.

Jagar, ik neem een lading (in stukjes gesneden) groente/fruit mee naar het werk.
Rantsoen voor vandaag: 1/2 komkommer, 1/2 paprika, 10 snoeptomaatjes, 2 wortels, 4 appels, 2 mandarijnen. Kost me 's avonds 5 minuten. Geeft me wat te knabbelen overdag en wat het avondeten ook wordt; genoeg groente/fruit heb ik wel binnen.
Lijst
Touwtjespringen en optrekken dus
yoghurt & muesli
2 roggebroodjes pindakaas
het bovenstaande rantsoen
4 boterhammen vleesbeleg
1 warme chocolademelk met slagroom
avondeten: hapje aardappelpuree, pond gekookte koolrabi, goulash
toe: beetje griekse yoghurt met wat appel / kaneel / suiker / koek (overgebleven taartvulling)

Geen koekjes *O* :@
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_104365140
quote:
18s.gif Op maandag 14 november 2011 14:33 schreef XcUZ_Me het volgende:

SPOILER
Wat ben je toch een stijlvol lekker stuk.
  maandag 14 november 2011 @ 19:38:17 #128
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104365148
Raar Mo! Zo maak je nog eens wat mee :P Het bruischende leven van den student >:O

quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 19:36 schreef sigme het volgende:

[..]

Lijst
Touwtjespringen en optrekken dus
yoghurt & muesli
2 roggebroodjes pindakaas
het bovenstaande rantsoen
4 boterhammen vleesbeleg
1 warme chocolademelk met slagroom
avondeten: hapje aardappelpuree, pond gekookte koolrabi, goulash
toe: beetje griekse yoghurt met wat appel / kaneel / suiker / koek (overgebleven taartvulling)

Geen koekjes *O* :@
Geen koekjes! *O* _O_

Warme choco O+
Prima lijstje verder :Y)
  maandag 14 november 2011 @ 19:41:05 #129
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104365341
quote:
14s.gif Op maandag 14 november 2011 19:38 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat ben je toch een stijlvol lekker stuk.
:@ O+
pi_104365386
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 16:51 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Elk additief is een E-nummer; er zijn heel veel prima eetbare zaken met een E-nummer.
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 16:53 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ik eet vrijwel geen e-nummers, ik vermoed dat t iets met gist/gluten. Of gewoon iets in mn darmen ofzo. Naja... the search continues...
Geen e-nummers eten is belachelijk. Met veruit de meeste is niks mis, dat zijn hele gewone voedingsmiddelen.

Ik bleek afgelopen maanden last te hebben gehad van van die bouillonpoedertjes, die op kantoor bij de koffie/thee automaat liggen.
pi_104365536
Enummers zitten ook gewoon van nature in voedingsmiddelen, en zulks.
Ja doei.
pi_104365923
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 19:41 schreef sigme het volgende:

[..]

Elk additief is een E-nummer; er zijn heel veel prima eetbare zaken met een E-nummer.

[..]

Geen e-nummers eten is belachelijk. Met veruit de meeste is niks mis, dat zijn hele gewone voedingsmiddelen.

Ik bleek afgelopen maanden last te hebben gehad van van die bouillonpoedertjes, die op kantoor bij de koffie/thee automaat liggen.
Vind er weinig belachelijks aan.. doe t niet met opzet. Maar eet vooral vers en biologische producten, dus daar zit vrij weinig in aan additieven,
  Vis een optie? maandag 14 november 2011 @ 19:51:35 #133
70532 loveli
N
pi_104365967
Ik had het over E621, mononatriumglutamaat of ve-tsin. Niet iedereen kan daar even goed tegen. Selderij staat ok vaak aangegeven als allergeen, daar zit geloof ik natuurlijk glutamaat in.
crap in = crap out
pi_104366321
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 19:50 schreef Nallie het volgende:

[..]

Vind er weinig belachelijks aan.. doe t niet met opzet. Maar eet vooral vers en biologische producten, dus daar zit vrij weinig in aan additieven,
Als je denkt dat e-nummers verkeerd zijn en het goed is ze te mijden, dan vind ik dat wel belachelijk . In biologische producten zitten ook veel additieven, maar dan biologisch verbouwd.
pi_104366461
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 19:51 schreef loveli het volgende:
Ik had het over E621, mononatriumglutamaat of ve-tsin. Niet iedereen kan daar even goed tegen. Selderij staat ok vaak aangegeven als allergeen, daar zit geloof ik natuurlijk glutamaat in.
mononatriumglutamaat zit ook in oude kaas, worst, tomatenpuree en heel veel andere lekkere smakelijke dingen die beter worden na wat rijpen. Het kunstmatige spul is chemisch gelijk aan dat in natuurlijk gerijpt voor zover ik weet.
pi_104366487
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 19:58 schreef sigme het volgende:

[..]

Als je denkt dat e-nummers verkeerd zijn en het goed is ze te mijden, dan vind ik dat wel belachelijk . In biologische producten zitten ook veel additieven, maar dan biologisch verbouwd.
Ja het verschil tussen natuurlijke enummers en kunstmatige enummers, ik heb het dan over die laatste groep
pi_104366980
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 20:01 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ja het verschil tussen natuurlijke enummers en kunstmatige enummers, ik heb het dan over die laatste groep
Aha, dat klinkt niet belachelijk.
pi_104367258
quote:
14s.gif Op maandag 14 november 2011 20:09 schreef sigme het volgende:

[..]

Aha, dat klinkt niet belachelijk.
Weet jij wat voor mogelijk milieuverslindende en vervuilendestoffenachterlatende processen er nodig zijn voor de productie van kunstmatige e-nummers?

Ik ook niet. :+
pi_104367380
quote:
Kunstmatige E-nummers worden in een laboratorium gemaakt. Natuurlijke E-nummers komen uit natuurlijke bronnen en hebben een plantaardige, dierlijke of minerale afkomst
pi_104367566
Maar goed, t maakt verder niet uit. Ik eet gewoon liever dingen zoveel mogelijk vers en biologisch en dat moet ik lekker zelf weten. Maar t ging erom dat ik dus niet denk dat mijn klachten daar vandaan komen.
pi_104367688
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 20:13 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Weet jij wat voor mogelijk milieuverslindende en vervuilendestoffenachterlatende processen er nodig zijn voor de productie van kunstmatige e-nummers?

Ik ook niet. :+
Nee. Wat ik wel weet is dat niet-kunstmatige toevoegingen ook prima slecht voor iemand kunnen zijn en kunstmatige buitengewoon simpel kunnen wezen.
En niet-kunstmatige kunnen natuurlijk uitstekend milieuverslindend en vervuilend zijn.

Daar ging het me ook niet om. Zonder enige motivering alle e-nummers mijden vind ik dommig, meer niet.
pi_104368060
Lijstje:

O: 2 eieren opgebakken met champignons
T: szdboterham geitenkaas
L: restje tomatensoep, bleekselderij met 2 tomaten, peer
T: pistache
D: raapsteelstamppot + bakje sinaasappel kwark
T: stuk gevulde speculaas

Verder 3 bekertjes water en een glas water moet dus nog wat drinken.
pi_104368338
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 20:25 schreef Ml-etje het volgende:
Lijstje:

O: 2 eieren opgebakken met champignons
T: szdboterham geitenkaas
L: restje tomatensoep, bleekselderij met 2 tomaten, peer
T: pistache
D: raapsteelstamppot + bakje sinaasappel kwark
T: stuk gevulde speculaas

Verder 3 bekertjes water en een glas water moet dus nog wat drinken.
Was jij nou aan de pepermunt verslingerd geraakt? Er zijn van die hele kleintjes (Ozon), en volgens mij ook een Wilhelmina-variant (te koop bij Jumbo), zonder suiker.
Beter voor de lijn, beter voor de tanden en ook beter voor de frissigheid vind ik - die suikerpepermunt is minder sterk muntig en ik krijg een plakbek van die suiker, wat ook onfris voelt.
pi_104368403
Oh, en dat hele idee van veel water drinken is nodig / goed voor je is toch ook lang en breed wetenschappelijk onderuit gehaald?
pi_104368520
quote:
5s.gif Op maandag 14 november 2011 20:30 schreef sigme het volgende:

[..]

Was jij nou aan de pepermunt verslingerd geraakt? Er zijn van die hele kleintjes (Ozon), en volgens mij ook een Wilhelmina-variant (te koop bij Jumbo), zonder suiker.
Beter voor de lijn, beter voor de tanden en ook beter voor de frissigheid vind ik - die suikerpepermunt is minder sterk muntig en ik krijg een plakbek van die suiker, wat ook onfris voelt.
Oeh nu duimen dat ze ze ook elders hebben.
Heb nu maar niks gekocht :')

quote:
5s.gif Op maandag 14 november 2011 20:31 schreef sigme het volgende:
Oh, en dat hele idee van veel water drinken is nodig / goed voor je is toch ook lang en breed wetenschappelijk onderuit gehaald?
Jeps dat is het ook alleen merk ik dat ik net even beter functioneer als ik wat meer drink dan het minimum.
Oh en het toilet vindt het ook prettiger :+
  Vis een optie? maandag 14 november 2011 @ 20:33:00 #146
70532 loveli
N
pi_104368529
Te weinig is in ieder geval niet goed voor je.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 14 november 2011 @ 20:33:26 #147
70532 loveli
N
pi_104368557
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 20:32 schreef Ml-etje het volgende:
Sociaal toilet :')
crap in = crap out
pi_104368626
XM gaaf jurkje trouwens, taille :9~ sexy!!
pi_104368682
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 20:33 schreef loveli het volgende:

[..]

Sociaal toilet :')
_O- dat mag ook wel voor een venb
pi_104368885
Ravioli gemaakt en het ws goed gelukt :9
Wel nog trek, dus ook nog een pak bietjes op :@
pi_104368898
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 20:32 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Oeh nu duimen dat ze ze ook elders hebben.
Heb nu maar niks gekocht :')

[..]

Jeps dat is het ook alleen merk ik dat ik net even beter functioneer als ik wat meer drink dan het minimum.
Ik kan helaas geen plaatje vinden van de wilhelmina'tjes - ook niet op de wilhelminasite, dus het zijn vast net-niet-wilhelmina's. Die Ozonnetjes hebben ze bij benzinestations en bij sommige supermarkten. Starbucks heeft ook goeie pepermunt.
  Vis een optie? maandag 14 november 2011 @ 20:40:54 #152
70532 loveli
N
pi_104369146
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 20:35 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

_O- dat mag ook wel voor een venb
Ik éét van venb :{
crap in = crap out
pi_104369168
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 20:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ravioli gemaakt en het ws goed gelukt :9
Wel nog trek, dus ook nog een pak bietjes op :@
_O- naja het is gezond.

quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 20:38 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik kan helaas geen plaatje vinden van de wilhelmina'tjes - ook niet op de wilhelminasite, dus het zijn vast net-niet-wilhelmina's. Die Ozonnetjes hebben ze bij benzinestations en bij sommige supermarkten. Starbucks heeft ook goeie pepermunt.
Ozonnetjes heb ik inderdaad wel eens eerder gezien duimen dat AH ze heeft.
Woon hier midden in de rimboe hé :P zou geen starbucks weten te zitten.
  Vis een optie? maandag 14 november 2011 @ 20:41:39 #154
70532 loveli
N
pi_104369230
Schiphol. Duh..

Schoonmaaktip: steradent in je plee tegen kalk enzo.
crap in = crap out
pi_104369308
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 20:19 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee. Wat ik wel weet is dat niet-kunstmatige toevoegingen ook prima slecht voor iemand kunnen zijn en kunstmatige buitengewoon simpel kunnen wezen.
En niet-kunstmatige kunnen natuurlijk uitstekend milieuverslindend en vervuilend zijn.

Daar ging het me ook niet om. Zonder enige motivering alle e-nummers mijden vind ik dommig, meer niet.
Ik heb prima redenen om e-nummers te mijden. Ik probeer gewoon een manier van eten te vinden waarbij ik niet elke dag de hele dag buikpijn heb. Vind ik niks dommigs aan.
pi_104369428
Ik ga voor KING pepermunt :9 Kwaliteit In Niets Geëvenaard 8-) Ben ik mee opgegroeid O+
  Vis een optie? maandag 14 november 2011 @ 20:45:26 #157
70532 loveli
N
pi_104369554
Het ideale kerkvoer. Kun je 20 minuten mee doen.
crap in = crap out
pi_104369584
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 20:41 schreef loveli het volgende:
Schiphol. Duh..

Schoonmaaktip: steradent in je plee tegen kalk enzo.
_O- volgende week voor mediation zijn dus laat ik de starbucks als niet koffiedrinker bezoeken.

Oh en dat heeft het venb-tje heul niet nodig O+
pi_104369654
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 20:45 schreef loveli het volgende:
:D _O- :D het geknerp en geknisper is bijvermaak.
pi_104369655
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 20:42 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ik heb prima redenen om e-nummers te mijden. Ik probeer gewoon een manier van eten te vinden waarbij ik niet elke dag de hele dag buikpijn heb. Vind ik niks dommigs aan.
Joh, rode biet IS een e-nummer. Het is dommig dat te mijden omdat er een e-nummer aan gekoppeld is. Of vitamine C. Etc.
  maandag 14 november 2011 @ 20:46:59 #161
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104369674
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 20:42 schreef Nallie het volgende:

[..]

Geen buikpijn proberen te krijgen is altijd een goed plan :Y Zo kwam ik er laatst weer the hard way achter dat frituur-eten voor mij geen goed idee is :+ Ene keer gaat het beter dan andere schijnbaar - ik koos voor huisgemaakte pasta ipv frituur bij een vriend thuis en nam daarna een paar losse snackjes (loempiaatje, bitterballetje) voor de smaak, maar dat was al niet hendig :')

Jij en sigme zijn het overigens best wel eens, alleen neemt zij de volledige betekenis van een e-nummer en jij de algemeen aanvaarde. De meeste mensen denken iig niet aan bieten als het gaat om e-nummers :P
pi_104369683
quote:
Ik zit net te lezen op hun website, en zelfs daar staat dit op :D Dat het de kunst is om met één pepermuntje een hele preek vol te houden, en dat de verfrissende werking van pepermunt je dan wakker houdt.
pi_104369728
:W hoi! Ben ik weer even!

zojuist van La Vialla pakketje gehad met proef hapjes + wijntje. Die koekjes waren :9 heerlijk!!
~ Bonito La Risa ~
  maandag 14 november 2011 @ 20:49:21 #164
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104369846
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 20:47 schreef Mixende_match het volgende:

zojuist van La Vialla pakketje gehad met proef hapjes + wijntje. Die koekjes waren :9 heerlijk!!
Oe, zou ik dat ook krijgen :D Ik had wel de gratiesj olijfolie! Ik heb alleen nog nooit iets besteld :@ :')
pi_104370761
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 20:47 schreef Mixende_match het volgende:

Hmm, over La Vialla gesproken... Per is zeker nog op vakantie?
  Vis een optie? maandag 14 november 2011 @ 21:02:24 #166
70532 loveli
N
pi_104370782
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2011 21:02 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Hmm, over La Vialla gesproken... Per is zeker nog op vakantie?
De egoiste!
crap in = crap out
pi_104371126
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 20:46 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Geen buikpijn proberen te krijgen is altijd een goed plan :Y Zo kwam ik er laatst weer the hard way achter dat frituur-eten voor mij geen goed idee is :+ Ene keer gaat het beter dan andere schijnbaar - ik koos voor huisgemaakte pasta ipv frituur bij een vriend thuis en nam daarna een paar losse snackjes (loempiaatje, bitterballetje) voor de smaak, maar dat was al niet hendig :')

Jij en sigme zijn het overigens best wel eens, alleen neemt zij de volledige betekenis van een e-nummer en jij de algemeen aanvaarde. De meeste mensen denken iig niet aan bieten als het gaat om e-nummers :P

Ik heb t ook met frituur :Y en met chips ook bijvoorbeeld, als t een flinke hoeveelheid is.

Ik heb gezegd dat ik t heb over kunstmatige enummers, en ik zeg ook niet dat het slecht is of wat dan ook. Ik probeer alleen gewoon zo min mogelijk toevoegingen binnen te krijgen.
En in biologische dingen zitten gewoon ook weinig kunstmatige toevoegingen.
Het maakt mij verder niet uit. Ik hoef geen gelijk te hebben, ik reageerde alleen op V1z0r...
pi_104371180
Mijn buren zijn ook op vakantie. De buurman kwam het vanmorgen speciaal even zeggen toen ik de auto aan het krabben was :D "Je krijgt een lekker rustig weekje!"

Alleen stampen de andere buren vandaag al de hele avond de trap op en af _O-

Wacht maar, tot ik die leuke weekendpapa heb, met zijn vier kinders >:)
  Vis een optie? maandag 14 november 2011 @ 21:22:19 #169
70532 loveli
N
pi_104372423
Syreen, hoeveel alimentatie moet je leuke weekendpapa betalen? Een flinke boombox is goedkoper.
crap in = crap out
pi_104372714
definitief lijstje, ik ben tevreden!

O: yoghurt met banaan en muesli
L: stoofpot met 3 speltboterhammen, kapje met wat nutella
T: 5 mentosjes, mandarijn
D:zuurkoolstamppot met wat spekjes en rookworst.
pi_104373141
Lijstje
O: dubbele boterham hagelslag
T: 3 automaatcapuccino, cupasoup
L: courgettesoup, dubbele boterham kaas, witlofsalade met mandarijn
T: een spijtig plakje cake, appel, mandarijn, sultana
D: pak bietjes, ravioli met gehaktvulling en saus van rode pesto
pi_104373443
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 20:49 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oe, zou ik dat ook krijgen :D Ik had wel de gratiesj olijfolie! Ik heb alleen nog nooit iets besteld :@ :')
Oeh, ik heb geen olijfolie gehad, heb het boek pas een maand geleden ofzo gehad hoor ;) Die koekjes waren heerlijk! haha
~ Bonito La Risa ~
pi_104374844
Lijstje vandaag:
O havermout & appel
T 2 bth, appelstroop, huttenkase
L 3 bth, smeerkaas, pindakaas
T's yoghurt & kiwi's, banaan, bth hagelslag
D bloemkool, aardappels, vegafilet
T magere kwark
B 2x halfuur gelopen van station naar uni en terug, omdat de zon zo lekker scheen. O+
en fietsen en lopen naar overal en weer terug, moeie benen nu.
There is no way to happiness, happiness is the way (Buddha)
  maandag 14 november 2011 @ 22:12:05 #174
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104376313
Bedtijd :)
pi_104377537
quote:
Daar moest ik ook gelijk aan denken!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_104377747
quote:
Opa en oma waren vroeger koster en vrouw van de koster van de gereformeerde kerk. Mijn zus en ik mochten na de dienst langs de banken op zoek naar achtergebleven snoepjes. Dat was dus altijd King, met af en toe een mentos. Wat een tijden waren dat! Als we echt lief waren geweest mochten we een flesje fris (met prik!) uit de immer koele kelder van de kerk. Wat we nooit mochten was in het spreekgestoelte klimmen en doen alsof we dominee waren ;)
pi_104377826
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 20:49 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik had ook de gratis olijfolie maar niet de koekjes ;(
Worry is a misuse of imagination
pi_104377921
Ik vind dat ik het goed gedaan heb vandaag!

O: kwark met havermout en banaan
Brrrr: 30 minuten fietsen door de kou
T: appel
L: dubbele boterham met ei en een plakje ham, een hele grote bak met gratis rauwkost
T: krentenbol
S: rondje gerend, de 5K heb ik bij lange na niet gehaald! Deadline nu verschoven naar 1-1 :)
D: zalmpakketje uit de oven met haricots vert, ui en prei, een spinaziesalade met komkommer en gegrilde paprika, paar gekookte en daarna opgebakken krieltjes
T: bakje yoghurt
T: handje kruidnoten

Morgen smeer ik een extra boterham om de krentenbol te vermijden.
pi_104378001
hoihoihoi, hee hallo hoi hoi!
klaag klaag: keelpijn :( laryngitis of pseudo kroep :(
klaag klaag: 0 concentratie

En gezond eten lukt ook niet en met dit weer sporten al helemaaal niet. En zonder fiets is ook alles een beetje lastig.

En 't vriendje is weer een week weg :'( Dus ben zielig en alleen!

Klaag!!!!!

Ben met een wijntje er bij mijn weekrooster in mijn moleskin aan het schrijven, even orde in de chaos scheppen :s) !
pi_104378206
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 22:41 schreef Probability het volgende:
hoihoihoi, hee hallo hoi hoi!
klaag klaag: keelpijn :( laryngitis of pseudo kroep :(
klaag klaag: 0 concentratie

En gezond eten lukt ook niet en met dit weer sporten al helemaaal niet. En zonder fiets is ook alles een beetje lastig.

En 't vriendje is weer een week weg :'( Dus ben zielig en alleen!

Klaag!!!!!

Ben met een wijntje er bij mijn weekrooster in mijn moleskin aan het schrijven, even orde in de chaos scheppen :s) !
Het is echt best lekker weer om te sporten hoor! Na een kwartier krijg je het wel warm.

Verder is het fijn dat je een agenda hebt, roosters opschrijven vond ik altijd een hoogtepunt. Ik zag laatst die van mij en daar had ik voor het laatst in juli iets in geschreven, dus nu twijfel ik of ik er een zal kopen voor 2012.
pi_104378275
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 21:22 schreef loveli het volgende:
Syreen, hoeveel alimentatie moet je leuke weekendpapa betalen? Een flinke boombox is goedkoper.
Hij krijgt partneralimentatie van zijn rijke vrouw :9 En een boombox vrijt niet zo lekker :7
pi_104378422
Het heeft wel echt he :o verkoudheid/keelontsteking. Ik geloof dat ik nu eindelijk over de top heen ben, op naar genezing :P.

King pepermunt, herinneringen O+.
pi_104378498
Onsmakelijk :D

[ Bericht 70% gewijzigd door Probability op 15-11-2011 14:41:35 ]
  Vis een optie? maandag 14 november 2011 @ 22:51:14 #184
70532 loveli
N
pi_104378519
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2011 22:46 schreef Syrena het volgende:

[..]

Hij krijgt partneralimentatie van zijn rijke vrouw :9 En een boombox vrijt niet zo lekker :7
Weet je hoe funest 4 rondrennende kinderen zijn voor je sexleven???
crap in = crap out
pi_104378712
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 22:51 schreef loveli het volgende:

[..]

Weet je hoe funest 4 rondrennende kinderen zijn voor je sexleven???
Die zijn er alleen in t weekend :7
pi_104379078
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2011 22:55 schreef Syrena het volgende:

[..]

Die zijn er alleen in t weekend :7
Die van mij wil alleen in het weekend! :'(

SPOILER
SPOILER
SPOILER
  Vis een optie? maandag 14 november 2011 @ 23:04:15 #187
70532 loveli
N
pi_104379189
_O- Trusten!
crap in = crap out
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 november 2011 @ 23:34:07 #188
163650 Greys
pi_104380646
:W

Even bij jullie 'spammen' voor de liefhebbers:
[WIN!] Slow Cooking kookboeken

(En nog slightly ontopic ook, want als je de vraag leest en daarover meer info gaat zoeken hoef je de komende dagen geen eten meer, goed voor de lijn :+ )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 15 november 2011 @ 02:50:50 #189
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104383714
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 23:02 schreef anna82 het volgende:

[..]

Die van mij wil alleen in het weekend! :'(

SPOILER
SPOILER
SPOILER
:D :')
pi_104384167
Mogge!

Lijstje off the day :P

O: 2 eieren met champi's
T: szdboterham met ehhh :? ah duik in mijn tas leerde dat er geitenkaas of ham is.
L: salade met spekjes, tomaat en ui
T: boterham of appel
D: prei/ansjovis met zalm en voor mij bulghur
T: laatste stukje gevulde speculaas
S: kettlebell training en pijnbank
  dinsdag 15 november 2011 @ 07:30:32 #191
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_104384219
Mogge,

Cursusdag
Lijst:
O: kwark en vla
T's: appel, 2 mandarijn
L: Kom soep, bolletje met kroket, bolletje met kaas, beker melk
T's: bolletje ham, peer
D: of een giga salade met blik tonijn of een bloemkool met tonijn
T: ?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_104384270
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 23:34 schreef Greys het volgende:
:W

Even bij jullie 'spammen' voor de liefhebbers:
[WIN!] Slow Cooking kookboeken

(En nog slightly ontopic ook, want als je de vraag leest en daarover meer info gaat zoeken hoef je de komende dagen geen eten meer, goed voor de lijn :+ )
Ik heb al meegedaan :7
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_104384298
Mogguh!

Gisteren dus rokje en jasje bij de Steps gescoord, en ook nog een simpele spijkerbroek in maat 38 :o. De rest van de collectie vond ik ook een beetje tegenvallen eigenlijk.

Lijstje van gisteren:
O: brinta, melk, rozijntjes
L: krentebol, bruin zacht broodje kaas, wit hard broodje vlees (denk dat 't gehakt was ofzo)
D: verschillende kleine voorgerechtjes, curryterrine van shii-take, spinazie en rozijnen met salade en brood, decaf-alcohol vrije Ierse koffie en twee witte wijntjes :9.

Planning van vandaag (weer hele dag op het lab met 1ejaars)
O: brinta, melk, rozijntjes
L: 4 volkoren boterhammen houmous
S: duurlooptraining (40 min)
D: soepje? en als ik idd ga sporten nog wel wat meer.
S: uur scubaduiken

Sport weet ik nog niet of die het gaat worden, want heb behoorlijke keelpijn (ja, ook al) en heb het idee dat die griep waar ik al twee weken tegen aan hik eindelijk door begint te zetten. Dus dan ga ik na mijn werk gewoon op de bank liggen.
Everything which is not impossible, will eventually happen
  dinsdag 15 november 2011 @ 07:46:35 #194
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104384365
Ola :)

Planning:

O: kwark
T: - vergadering
L: broodjes bij de vergadering
T: grapefruit
D: Griekse salade met brood

Welk jasje heb je gekocht Quin?
pi_104384419
Deze (in het echt issie mooier trouwens):

Bij de vestiging waar ik zaterdag was hadden ze alleen 40 en 36 dus hadden ze me 36 aangeraden, maar nu in een andere vestiging toch maar 38 genomen. Het kan allebei wel, maar met die 38 kan ik er tenminste nog iets onder doen :).

Wat een bitch trouwens achter de kassa in de tweede vestiging. Echt onprofessioneel hoe die de meisjes van de 1e vestiging in mijn bijzijn aan het beledigen en beoordelen was.. :X

O joy. Trein staat stil. Zal blij zijn als deze dag voorbij is.

[ Bericht 2% gewijzigd door Quinazoline op 15-11-2011 07:58:03 ]
pi_104384429
Wat is dat voor sexy weekendpapa van syrena? Waarom weet ik daar nog niks van af? :o

Heb volgens mij griepje te pakken. Nog steeds algeheel niet lekker. Misselijk, hoofdpijn, koorts. Weer een dagje in bed doorbrengen met afwisselend slapen, lezen en gamen (ingewikkeld in een dekentje O+)

Martijn heeft gisteren allemaal beschuit en kippensoep enzo voor me gekocht, dus eten komt wel redelijk ok.

SPOILER
pi_104384564
Beterschap Coco! En dat laatste is best een goede tip!
pi_104384619
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 07:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wat is dat voor sexy weekendpapa van syrena? Waarom weet ik daar nog niks van af? :o

Heb volgens mij griepje te pakken. Nog steeds algeheel niet lekker. Misselijk, hoofdpijn, koorts. Weer een dagje in bed doorbrengen met afwisselend slapen, lezen en gamen (ingewikkeld in een dekentje O+)

Martijn heeft gisteren allemaal beschuit en kippensoep enzo voor me gekocht, dus eten komt wel redelijk ok.

SPOILER
In die laatste categorie kan ik vertellen dat thee ook fijn is. Of nouja fijn, je kotst gewoon weer thee uit en het smaakt nog steeds naar thee. Aldus een vriendin van me, heb het zelf nooit geprobeerd, ik doe niet aan kotsen. En beterschap!

Ik heb vannacht best lekker geslapen ondanks stress en verkoudheid O+. Mag toch gezegd worden, want ik zat er gisteravond compleet doorheen omdat al mijn afspraken/plannen in de soep liepen en het me geld ging kosten.
pi_104384671
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 07:52 schreef Cocotrimonium het volgende:

SPOILER
:D @ spoiler! Beterschap!
pi_104385571
Mogguh!

Beterschap Cococakes!
Gisteren nog wel gewonnen neem ik aan? Jammer dat ik niet mee kon doen :{
Goede tip van die bananen :D Maar heb een hekel aan kotsen en hoop dat ik de rest van m'n leven dat niet hoef te doen :')

Is inderdaad een net lijstje Anna ^O^
Vind ze bij jou bijna altijd wel goed eigenlijk :D

Oeh, jij duikt Quina? Is dat leuk? :@

Denk dat de boterham de beste optie is Ml-etje, vooral omdat je nog kettlebell training hebt :Y
pi_104385604
Duiken is leuk *O* Maar dan vooral in Egypte, vind ik :+
pi_104385622
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 09:17 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!

Beterschap Cococakes!
Gisteren nog wel gewonnen neem ik aan? Jammer dat ik niet mee kon doen :{
Goede tip van die bananen :D Maar heb een hekel aan kotsen en hoop dat ik de rest van m'n leven dat niet hoef te doen :')

Is inderdaad een net lijstje Anna ^O^
Vind ze bij jou bijna altijd wel goed eigenlijk :D

Oeh, jij duikt Quina? Is dat leuk? :@

Denk dat de boterham de beste optie is Ml-etje, vooral omdat je nog kettlebell training hebt :Y
Eet ze beide wel op ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 09:19 schreef Goodbye het volgende:
Ja? Het lijkt me enorm mooi maar durf niet :@
pi_104385634
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 09:20 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Eet ze beide wel op ;)

[..]

Waarom durf je niet? Zorgen dat je ergens een goede opleiding krijgt, dat geeft wel zelfvertrouwen. :Y
pi_104385682
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 09:20 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Waarom durf je niet? Zorgen dat je ergens een goede opleiding krijgt, dat geeft wel zelfvertrouwen. :Y
Allerlei waanideeën waarvan ik weet dat het onzin is ;)

Als ik weer een beetje op de rails ben zal ik de Mr eens aanporren of hij het leuk vindt.
pi_104385871
Ik ben misselijk. Op kantoor.
Wat kan ik het beste eten om er vanaf te komen?

Ik heb hier beschikbaar:
- havermout
- melk
- bos munt
- banaan
- stroopwafel
- tucjes
- evt. nog meer fruit.

Nog steeds niet in winterjas overigens. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_104385967
Als het van alcohol is, dan melk.
En *niet winterjas boks*
quote:

[..]

Eet ze beide wel op ;)
Nog beter :D
pi_104385997
quote:

[..]

Ik ben nu bezig met een eerste cursus. Heb nog nooit buiten een zwembad gedoken, maar wilde het gewoon proberen. 10 lessen in een zwembad en een afduikweekend, en dan ben ik Open Water Diver. Eerst vond ik het ook eng, maar omdat je in zo'n veilige omgeving oefent raak je ermee vertrouwd en is het niet meer eng :). Ik vind het erg leuk, alleen de zwembadles is van 22-23 en dat is eigenlijk gewoon te laat voor mij.
pi_104386005
Muntthee!
pi_104386159
Het is niet van de alchol v1z0r! Ik zou niet durven op een maandag!
Muntthee heb ik al voor mn neus staan Nallie. De kou en het lichte gebrek aan slaap helpt ook niet echt mee in het fitter worden vrees ik.

Nouja, ga mn havermout maar even maken. Misschien helpt het. :)
Doe wat je niet durft.
pi_104386498
Als je nog niks gegeten hebt zou ik daar sowieso mee beginnen, HPKW.

Offtopic ebay vraagje (want volgens mij zitten hier experts):
SPOILER
Volgens mij ga ik mijn soepje vanavond maar vervangen door een fatsoenlijke groentesoep, of iets anders met veel 'gezond'. Kan het wel gebruiken.
  Vis een optie? dinsdag 15 november 2011 @ 10:09:20 #211
70532 loveli
N
pi_104386804
Henk, droog biscuitje in de buurt?
crap in = crap out
pi_104386832
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 09:58 schreef Quinazoline het volgende:
Als je nog niks gegeten hebt zou ik daar sowieso mee beginnen, HPKW.

Offtopic ebay vraagje (want volgens mij zitten hier experts):
SPOILER
Volgens mij ga ik mijn soepje vanavond maar vervangen door een fatsoenlijke groentesoep, of iets anders met veel 'gezond'. Kan het wel gebruiken.
Ik heb pas besteld bij www.figleaves.com. Als je daar de code TWENTY gebruikt, krijg je nog eens 20% korting en de witte en de zwarte zijn nu 31,45 pond. Komt wel wat verzendkosten bij.
Ze hebben er ook leuke bikini's trouwens. B-)

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 10:09 schreef loveli het volgende:
Henk, droog biscuitje in de buurt?
Helaasch! Ik zit nu aan de havermout. En het lijkt iets beter te gaan.
Voodeel van havermout:
SPOILER
Doe wat je niet durft.
pi_104386898
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 10:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik heb pas besteld bij www.figleaves.com. Als je daar de code TWENTY gebruikt, krijg je nog eens 20% korting en de witte en de zwarte zijn nu 31,45 pond. Komt wel wat verzendkosten bij.
Ze hebben er ook leuke bikini's trouwens. B-)

[..]

Helaasch! Ik zit nu aan de havermout. En het lijkt iets beter te gaan.
Voodeel van havermout:
SPOILER
En als je er banaan doorheen doet dan smaakt het ook hetzelfde ;)
pi_104386941
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 10:13 schreef Nallie het volgende:

[..]

En als je er banaan doorheen doet dan smaakt het ook hetzelfde ;)
Ik ben bang dat banaan door mn havermout iets te veel van het goede is. :D
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? dinsdag 15 november 2011 @ 10:16:27 #215
70532 loveli
N
pi_104386982
Quin: wereldwijd zoeken en sorteren op laagste prijs inc verzendkosten. Bij de goedkoopste feedback bekijken en als daar niets geks tussen staat bieden. Voordat je biedt betaalwijze controleren. Paypal is makkelijk als je dat hebt, naar Duitsland en Frankrijk kun je vaak ook met overschrijving betalen. Marktplaats is vrijblijvender. Fake kom je bij duurdere dingen tegen, BH's zijn meestal oude voorraad.
crap in = crap out
  dinsdag 15 november 2011 @ 10:32:08 #216
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_104387361
Hallooo
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_104387430
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 november 2011 10:32 schreef Muis006 het volgende:
Hallooo
w/
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 15 november 2011 @ 10:35:39 #218
70532 loveli
N
pi_104387438
<3
crap in = crap out
  dinsdag 15 november 2011 @ 10:36:16 #219
148689 Muis006
pi_104387455
O+ O+

Hoe is het met jullie?
pi_104387503
beterschap CoCo :*
pi_104387572
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 10:38 schreef progje het volgende:
beterschap CoCo :*
Dat!

En hier gaat 't wel goed, eigenlijk O+ En met de Muis?
Ja doei.
  dinsdag 15 november 2011 @ 10:43:16 #222
148689 Muis006
pi_104387628
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 november 2011 10:41 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat!

En hier gaat 't wel goed, eigenlijk O+ En met de Muis?
Ook goed :) ik ga weer fulltime naar de uni en dat is leuk.

Ik begin statistiek zelfs interessant te vinden _O- noes.

Trouwens Mo, dat vrouwtje uit NCIS LA doet mij altijd aan Edna Mode denken :p

Beterschap Coco!
  dinsdag 15 november 2011 @ 10:45:02 #223
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104387670
  dinsdag 15 november 2011 @ 10:45:50 #224
148689 Muis006
pi_104387689
_O- Aww
  Vis een optie? dinsdag 15 november 2011 @ 10:48:13 #225
70532 loveli
N
pi_104387747
Beterschap Coco!

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 09:19 schreef Goodbye het volgende:
Pas iets gehoord over zoetwaterslakjes met parasieten. Sindsdien ben ik wat huiverig. Door de immuunreactie krijgt je lever het formaat van die van een volgestampte gans.
crap in = crap out
pi_104387748
<-- ook in kerstversie ;)
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 15 november 2011 @ 10:49:02 #227
70532 loveli
N
pi_104387770
Muis, ben jij helemaal verlost van de medische molem of moet je nog meedraaien?
crap in = crap out
pi_104387795
quote:
O+

Hedgehog, y u no called bushpig?

[ Bericht 0% gewijzigd door V1z0R op 15-11-2011 10:57:55 ]
pi_104387801
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 10:48 schreef loveli het volgende:
Beterschap Coco!

[..]

Pas iets gehoord over zoetwaterslakjes met parasieten. Sindsdien ben ik wat huiverig. Door de immuunreactie krijgt je lever het formaat van die van een volgestampte gans.
Zoetwaterslakjes in Egypte??

Hola, Muizelientje! :*

én Egelientje!! :D
  dinsdag 15 november 2011 @ 10:50:41 #230
148689 Muis006
pi_104387820
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 10:49 schreef loveli het volgende:
Muis, ben jij helemaal verlost van de medische molem of moet je nog meedraaien?
Ik moet nog meedraaien, maar minder intensief dan eerst. Ik heb nu neuro, oogarts, en 2 fysio's, dus valt mee.
  dinsdag 15 november 2011 @ 10:52:22 #231
148689 Muis006
pi_104387852
Hoi Cootje w/ ik las iets over vakantie?

Mo, dankje voor de reminder *)
pi_104387866
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 10:48 schreef loveli het volgende:
Beterschap Coco!

[..]

Dat zal wel in de Nijl zijn, denk ik? Daar duik ik gelukkig niet in :P
pi_104387979
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 10:53 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat zal wel in de Nijl zijn, denk ik? Daar duik ik gelukkig niet in :P
Psies! De zee is bremzout en daar is de plees toe bie!!
  Vis een optie? dinsdag 15 november 2011 @ 10:58:34 #234
70532 loveli
N
pi_104387988
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 10:58 schreef conleche het volgende:

[..]

*koffie pakt*
crap in = crap out
pi_104387990
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 10:52 schreef Muis006 het volgende:
Mo, dankje voor de reminder *)
NP!
Ja doei.
pi_104387999
quote:

[..]

Word 8-)
  dinsdag 15 november 2011 @ 11:05:00 #237
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104388153
quote:

[..]

Ik dacht bij 'plees' aanvankelijk 'toiletten' :') :D
pi_104388236
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 11:05 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik dacht bij 'plees' aanvankelijk 'toiletten' :') :D
Daar zal het gerust voor gebruikt worden ook. Arme vissies. ;(

lijst.

O: gekookt eitje, KH-arm brood met kaas
T: kiwi
S: stepshape/interval
L: 2x KH-arm brood met geitenkaas, honing en paprika
T: wodka
D: witlof ham/kaas uit de oven. Puree en een vleesje dat ik nog moet halen.

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 15-11-2011 12:31:03 ]
pi_104388332
Arme vissies? Dat is voeding voor die beestjes hoor...
Hoe was de biefstuk en kleddersla trouwens? :P
pi_104388447
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 11:11 schreef V1z0R het volgende:
Arme vissies? Dat is voeding voor die beestjes hoor...
Hoe was de biefstuk en kleddersla trouwens? :P
Die waren echt heul lekker. :9 Met champignons en jus. En er was ook nog friet met mayo en wijn en ze hebben ons de deur uitgekeken. Dus was gezellig. :Y
  dinsdag 15 november 2011 @ 11:16:23 #241
148689 Muis006
pi_104388461
Ik heb Dean Martin al de hele dag in mijn hoofd zitten :P

The weather outside is frightful..
pi_104388487
* motorbloempje zit met smart te wachten tot de buren het startsein geven om de kerstverlichting aan te doen :P
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 15 november 2011 @ 11:17:55 #243
70532 loveli
N
pi_104388498
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 november 2011 11:16 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb Dean Martin al de hele dag in mijn hoofd zitten :P

The weather outside is frightful..
O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 15 november 2011 @ 11:19:11 #244
70532 loveli
N
pi_104388530
Overburen van m'n zus hebben de kerstboom buiten al verlicht.
De overbuurman heeft terminale longkanker enm haalt de kerst mogelijk niet.
crap in = crap out
pi_104388594
Dat is naar Loveli..

Op Amsterdam CS hangen ook al slingers met rode kerstballen...
  dinsdag 15 november 2011 @ 11:24:07 #246
148689 Muis006
pi_104388671
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 11:19 schreef loveli het volgende:
Overburen van m'n zus hebben de kerstboom buiten al verlicht.
De overbuurman heeft terminale longkanker enm haalt de kerst mogelijk niet.
Ahw ;( dat is aandoenlijk en verschrikkelijk tegelijkertijd.
pi_104388700
-O- ;(

wat Muis zegt!

Ik hoop iig dat dit niet de laatste kerst met schoonmams wordt :@ ;( -O- :X
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 15 november 2011 @ 11:25:31 #248
70532 loveli
N
pi_104388721
Hij had een ritueel dat hij keek of er post is. Met een sigaret. Tien keer per dag. Geloof dat hij nog steeds rookt..
crap in = crap out
pi_104388757
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 11:16 schreef conleche het volgende:

[..]

Die waren echt heul lekker. :9 Met champignons en jus. En er was ook nog friet met mayo en wijn en ze hebben ons de deur uitgekeken. Dus was gezellig. :Y
:9
Het is dan misschien simpel, maar zoiets vind ik dus echt heerlijk :D :@
Met de frietjes dan het vocht en jus van de biefstuk opnemen, klein beetje mayo d'r bij... :9~
Helemaal als het de Fred Flintstone is bij Ribhouse Texas... 750gr aan rib-eye.... O+
*raapt zichzelf op*
  Vis een optie? dinsdag 15 november 2011 @ 11:27:38 #250
70532 loveli
N
pi_104388781
Zompige frietjes?? Blegh.
crap in = crap out
  dinsdag 15 november 2011 @ 11:28:18 #251
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104388801
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 11:26 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Het is dan misschien simpel, maar zoiets vind ik dus echt heerlijk :D :@
Met de frietjes dan het vocht en jus van de biefstuk opnemen, klein beetje mayo d'r bij... :9~
Helemaal als het de Fred Flintstone is bij Ribhouse Texas... 750gr aan rib-eye.... O+
*raapt zichzelf op*
Volgende meet: steakrestaurant! :+

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 11:24 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ahw ;( dat is aandoenlijk en verschrikkelijk tegelijkertijd.
Dat ja! Ik dacht 'aw! O+ ;( '
pi_104389195
Sorry, had mezelf even helemaal gek gemaakt met het idee. :')
Maar leuk dat het gezellig was Co :Y En waren ze niet gewoon aan het nakijken? :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 11:28 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Volgende meet: steakrestaurant! :+

^O^ :D

En loveli, da's dan van vleessappen en jus, is heul anders.
pi_104389475
Las alleen steakhouse :9~ * verder werkt
pi_104389869
Ik heb zin in frietjes! Thanks V1z0r...

Lijstje dan maar:

O: havermout met banaan en rozijntjes
T: koffie verkeerd, hand pepernoten (ben mn appel vergeten...)
L: 2 kleine speltboterhammen met pindakaas
L2: bakje groente, champignons, courgette, tomaat en een gekookt ei
T: wat nootjes en wat gedroogd fruit
D: nog geen idee, ga vrijwilligerswerk doen en is wat pot schaft..
S: heen en weer fietsen naar Amsterdam Noord ;)
pi_104390616
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 10:58 schreef loveli het volgende:

[..]

*koffie pakt*
ik las koffer pakt :')

LOL @ Martijn :')
  Vis een optie? dinsdag 15 november 2011 @ 12:28:45 #256
70532 loveli
N
pi_104390675
Moet koffer zo uitpaken. *zucht*
crap in = crap out
pi_104390750
pi_104390768
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 11:40 schreef V1z0R het volgende:
Sorry, had mezelf even helemaal gek gemaakt met het idee. :')
Maar leuk dat het gezellig was Co :Y En waren ze niet gewoon aan het nakijken? :P

[..]

^O^ :D

En loveli, da's dan van vleessappen en jus, is heul anders.
Nakijken? Ik zat gewoon op een stoel hoor, Viez. Ik was daar niet aan het paraderen!

Twentisme? :P
  dinsdag 15 november 2011 @ 12:37:39 #259
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104390886
pi_104391245
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 11:59 schreef Nallie het volgende:
Ik heb zin in frietjes! Thanks V1z0r...

S: heen en weer fietsen naar Amsterdam Noord ;)
Weer bezichtiging Nallie?
Sorry van de patat trouwens, maar Co begon er over }:| :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 12:32 schreef conleche het volgende:

[..]

Nakijken? Ik zat gewoon op een stoel hoor, Viez. Ik was daar niet aan het paraderen!

Twentisme? :P
Dat zou je aan een Tukker moeten vragen :P :')
Was waarschijnlijk nog beetje duf of zo...
pi_104391296
ik heb spierpijn van mijn kruin tot mijn tenen, maar ik ga vandaag trainen *peptalk geeft*

Lijstje:

O: smoothie+nootjes
T: aardappel+shake
L: rijst, kip en groente
T: kwark en nootjes
S: rug/biceps en buik+ cardio
D: aardappels, biefstuk en paprika
T: aardappels, kip en guacamole
T: kwark.
pi_104391389
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 12:53 schreef V1z0R het volgende:

[..]

[..]

Dat zou je aan een Tukker moeten vragen :P :')
Was waarschijnlijk nog beetje duf of zo...
Tomato, tomeeto. :+

Ik wil nog even een fijn tussendoortje promoten. Volle kwark (niet te veel, want het is zwaar, zo tussen de 120 en 150 gram zeg maar.) met limoen- en of citroensap. Zoetstof (ik gebruik natrena vloeibaar, daar proef ik geen bijsmaak aan) en dan bevroren fruit erdoor. Ik doe meestal aardbeien, framboos of mango of een mengeling ervan. Roeren en het kan mee naar je werk. Tegen de tijd dat je het wilt eten is het fruit ontdooid. Echt veeeeel lekkerder dan kant en klare vruchtenkwark of yoghurt. En het vult weer een paar uur.
pi_104391955
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 12:58 schreef conleche het volgende:

[..]

Tomato, tomeeto. :+

Ik wil nog even een fijn tussendoortje promoten. Volle kwark (niet te veel, want het is zwaar, zo tussen de 120 en 150 gram zeg maar.) met limoen- en of citroensap. Zoetstof (ik gebruik natrena vloeibaar, daar proef ik geen bijsmaak aan) en dan bevroren fruit erdoor. Ik doe meestal aardbeien, framboos of mango of een mengeling ervan. Roeren en het kan mee naar je werk. Tegen de tijd dat je het wilt eten is het fruit ontdooid. Echt veeeeel lekkerder dan kant en klare vruchtenkwark of yoghurt. En het vult weer een paar uur.
Oh, ze verkopen ook tomaten daar bij jou in Rotterdam? :+ :')

Eens met je promotie trouwens, al vind ik het zoetstof overbodig. Zo houdt je het fruit tenminste ook goed, bij die kant en klare is het altijd zo zompig.
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 12:54 schreef _aurum_ het volgende:
ik heb spierpijn van mijn kruin tot mijn tenen, maar ik ga vandaag trainen *peptalk geeft*

Lijstje:

O: smoothie+nootjes
T: aardappel+shake
L: rijst, kip en groente
T: kwark en nootjes
S: rug/biceps en buik+ cardio [ afbeelding ]
D: aardappels, biefstuk en paprika
T: aardappels, kip en guacamole
T: kwark.
^O^, LOL @ de aardappel als T in de ochtend :P

Ik ga vanavond ook weer, maar dat wordt dus weer lichtjes squatten en DLen. Is ook wel fijn, maar je mist toch het gevoel van een zware training.
  Vis een optie? dinsdag 15 november 2011 @ 13:20:24 #264
70532 loveli
N
pi_104391993
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 13:18 schreef V1z0R het volgende:
^O^, LOL @ de aardappel als T in de ochtend :P
Heb overwogen te ontbijten met een restant boerenkoolstamppot. Aangezien het middag is overweeg ik het nu als lunch.
crap in = crap out
pi_104392118
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 12:53 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Nope, t vrijwilligerswerk is in Noord!
Hell no dat ik daar ga wonen :P
  dinsdag 15 november 2011 @ 13:42:39 #266
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104392597
Mn avocado's waren niet lekker ;( Dus nu heb ik broodje Co!

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 13:25 schreef Nallie het volgende:

[..]

Nope, t vrijwilligerswerk is in Noord!
Hell no dat ik daar ga wonen :P
Wat voor vrijwilligerswerk doe jij? *aagje*
pi_104392701
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 13:42 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Wat voor vrijwilligerswerk doe jij? *aagje*
Doe t niet vast hoor, had ik daar maar tijd voor!
Maar dit is voor 1 keertje, restaurant voor minder bedeelden/mensen met een sociale achterstand. Met als doel hun netwerk te versterken.
Zit interessante organisatie achter, met wellicht ooit baanperspectieven!
pi_104392770
:W altruïsme :D :P
pi_104392887
Echt altruïsme bestaat volgens mij niet ;)
  dinsdag 15 november 2011 @ 13:56:12 #270
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104393013
pi_104393032
Zelfopoffering voor diegene die je komt vermoorden?
  Vis een optie? dinsdag 15 november 2011 @ 13:57:09 #272
70532 loveli
N
pi_104393036
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 13:51 schreef Nallie het volgende:
Echt altruïsme bestaat volgens mij niet ;)
Moeder Theresa?
crap in = crap out
pi_104393167
Maar als je iets goeds doet, dan hou je er altijd ook zelf een goed gevoel aan over. En dan doe je het dus niet puur voor een ander ;)

Natuurlijk altijd beter als je iets voor anderen én jezelf doet..
pi_104393221
Die ja Maria :Y
pi_104393512
Maar dan is zelfopoffering nog wel een vorm van altruïsme. Was de mens puur egoïstisch dan deed je dat niet. :6 ;)

Garnalen :9~ *werkt een stuk of 7 vorkjes weg*
pi_104393612
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 13:20 schreef loveli het volgende:

[..]

Heb overwogen te ontbijten met een restant boerenkoolstamppot. Aangezien het middag is overweeg ik het nu als lunch.
Lekker!

Ik ontbijt wel eens met kliekjes van het avondeten. :Y
pi_104393713
Jezelf laten opofferen om iemand anders blij te maken?

Zoals die gast die zichzelf door een ander liet opeten :{w
pi_104394047
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 14:16 schreef Nallie het volgende:
Jezelf laten opofferen om iemand anders blij te maken?

Ehm, nee, niet in dat geval. :')
Nee, in een hij of jij dood situatie. Dan is het minst egoïstische toch om jezelf te laten vermoorden.
  Vis een optie? dinsdag 15 november 2011 @ 14:27:10 #279
70532 loveli
N
pi_104394077
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 14:16 schreef Nallie het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 13:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
crap in = crap out
  dinsdag 15 november 2011 @ 14:30:50 #280
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104394206
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 14:27 schreef loveli het volgende:

[..]

[..]

Lekker ding hoor, die Co! :9
pi_104394208
Dat 'afslank'boek van Co wordt dan wel heel rigoureus. :D
pi_104394346
Waarom zie ik nu die foto zonder benen van gister voor me? ;(
pi_104394430
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 november 2011 14:33 schreef conleche het volgende:
Hihihihi :7
  dinsdag 15 november 2011 @ 14:39:55 #284
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104394604
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 november 2011 14:33 schreef conleche het volgende:
*haalt restjes Co uit mond en biedt aan als vredesoffer*

Vriendjes? :7
pi_104394771
Is er iets wat ik kan doen tegen keelontsteking? Mama en huisgenootjes zeggen dat het geen zin heeft om langs de dokter te gaan..
  Vis een optie? dinsdag 15 november 2011 @ 14:44:59 #286
70532 loveli
N
pi_104394839
Uit het hoofd: vitamine C, visolie (ontstekingsremmend), zink (weerstand), vlierbessenextract (weerstand), gorgelen met kamilleshizzle..
crap in = crap out
pi_104394866
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 14:39 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*haalt restjes Co uit mond en biedt aan als vredesoffer*

Vriendjes? :7
*Plakt restjes weer aan romp, maar iets lijkt anders.*
pi_104394894
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 14:43 schreef Probability het volgende:
Is er iets wat ik kan doen tegen keelontsteking? Mama en huisgenootjes zeggen dat het geen zin heeft om langs de dokter te gaan..
Als het bacterieel is haalt het wel degelijk uit. Dan helpt antibiotica namelijk. Heb je witte puntjes? Zit het vooral aan 1 kant?
  dinsdag 15 november 2011 @ 14:46:55 #289
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104394906
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 november 2011 14:45 schreef conleche het volgende:

[..]

*Plakt restjes weer aan romp, maar iets lijkt anders.*
Nothing a little papier-mâché won't fix! :7
pi_104394907
Vitamine c: check
visolie: uhm.. wil het wel overwegen ook al eet ik geen vis ;)
zink, vlierbessenextract, kamille moet ik nog even aanschaffen :)
pi_104394908
http://www.avogel.nl/Indi(...)ymptomen-slikken.php

staan ook nog wel wat tips..
Maar je moet wel opletten dat het geen angina wordt...

En wat bij mij altijd goed hielp was veel ijswater drinken... dat hielp vaak goed.
En vreemd genoeg zoute chips... (ranzig verhaaltje ;) maar dat maakte ik dan helemaal zacht in mijn mond met speeksel en dan kon ik het eenvoudig doorslikken zonder dat het pijn deed.) Ik weet niet waarom zoute chips hielp, maar het was vaak wel zo...
pi_104394963
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 14:46 schreef conleche het volgende:

[..]

Als het bacterieel is haalt het wel degelijk uit. Dan helpt antibiotica namelijk. Heb je witte puntjes? Zit het vooral aan 1 kant?
Volgens mijn huisgenootje leek het op pseudo kroep omdat ik er bij hoest als een zeehond :') Nee zie nog geen puntjes..
Heb ook nog geen opgezette lymfeklieren..
pi_104395040
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 14:46 schreef progje het volgende:
http://www.avogel.nl/Indi(...)ymptomen-slikken.php

staan ook nog wel wat tips..
Maar je moet wel opletten dat het geen angina wordt...

En wat bij mij altijd goed hielp was veel ijswater drinken... dat hielp vaak goed.
En vreemd genoeg zoute chips... (ranzig verhaaltje ;) maar dat maakte ik dan helemaal zacht in mijn mond met speeksel en dan kon ik het eenvoudig doorslikken zonder dat het pijn deed.) Ik weet niet waarom zoute chips hielp, maar het was vaak wel zo...
Ik kan nog gewoon crackers eten enz. Heb wel ijslollies en strepsels dat ga ik eens proberen :)
En juist wel of geen paracetamol?
pi_104395150
Ik denk t wel V1z... raar gespreksonderwerp ;)

Oh en Prob, ik zou wel paracetamol doen -> ontstekingsremmend.
En anders even bellen met assistente huisarts?
  Vis een optie? dinsdag 15 november 2011 @ 14:55:19 #295
70532 loveli
N
pi_104395228
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 14:53 schreef Nallie het volgende:
En anders even bellen met assistente huisarts?
Heb ik zo'n hekel aan.. Die weten iha niet meer dan je moeder of je huisgenootje.
crap in = crap out
pi_104395315
Oh naja de mijne weet altijd heel veel, net zoals de apotheker!

En mn quotefunctie werkt niet, steeds als ik wil klikken gaat ie naar t fobo ipv dat hij quote...
pi_104395349
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 14:55 schreef loveli het volgende:

[..]

Heb ik zo'n hekel aan.. Die weten iha niet meer dan je moeder of je huisgenootje.
Huisgenootje is laatste jaars geneeskunde :P Maar die wist het ook niet echt..
  Vis een optie? dinsdag 15 november 2011 @ 15:00:23 #298
70532 loveli
N
pi_104395398
De mijne is soms meer een firewall. Heel tevreden over de husiarts, niet zo over de assistente. En ze draagt te korte rokjes bij te dikke benen. Ik bedoel, als ze de trap afloopt hoef ik niet te zien dat ze onder haar katoenen maillot degelijk bedekkend ondergoed draagt. Heck, dat ondergoed bedekt meer dan dat rokje. En je kunt vaak meelezen op haar scherm.
crap in = crap out
pi_104395423
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:00 schreef loveli het volgende:
De mijne is soms meer een firewall. Heel tevreden over de husiarts, niet zo over de assistente. En ze draagt te korte rokjes bij te dikke benen. Ik bedoel, als ze de trap afloopt hoef ik niet te zien dat ze onder haar katoenen maillot degelijk bedekkend ondergoed draagt. Heck, dat ondergoed bedekt meer dan dat rokje. En je kunt vaak meelezen op haar scherm.
_O-
  Vis een optie? dinsdag 15 november 2011 @ 15:03:07 #300
70532 loveli
N
pi_104395483
Stiekem hoop ik dat ze meeleest en een broek aantrekt. Of broccoli gaat eten.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 15 november 2011 @ 15:03:20 #301
70532 loveli
N
pi_104395492
Vol(slank).
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')