Ik probeer het elke avond te doen dat ik thuis ben. Maar dat was bijvoorbeeld afgelopen week nul keer, dus echt regelmatig doe ik het niet. Maar het is zooo leuk en ik word er zooo vrolijk vanquote:Op zondag 13 november 2011 22:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]heb een vriendin die het ook doet, 3 keer per week een maand volhouden en je hebt succes.
Half uurtje per dag doet ze het voor de tv.
huh.. ik heb het al tijden in huis. Gekocht bij de "dieet webshop"quote:Op zondag 13 november 2011 22:19 schreef Syrena het volgende:
Ik lees net dat stevia op de Europese markt mag. Eindelijk! Morgen meer info proberen te vinden, zit nu op m'n foon.
Stevia is toch alsnog minder volumineus dan gewone suiker?quote:Op zondag 13 november 2011 22:44 schreef progje het volgende:
[..]
huh.. ik heb het al tijden in huis. Gekocht bij de "dieet webshop"
Koolhydraten hebben invloed op je serotineniveau. Daarom werkt low carb ook niet bij mij en moet ik bij het ontbijt koolhydraten eten.quote:Op maandag 14 november 2011 00:15 schreef loveli het volgende:
Heb er even geen bronvermelding van.. Hoorde pas dat slecht humeur vlak voor het eten niet komt door een laa bloedsuiker, maar door een laag serotoninegehalte. Voedsel => beloning => serotonine. Binnenkort even de bron opzoeken.
he bah, beterschap!quote:Op maandag 14 november 2011 07:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vandaag gaat niet veel worden qua lijstje. Hele nacht al aan het overgeven. Lig nu in bed met mijn favoriete rode emmer
Had je gisteren een meet?quote:Op maandag 14 november 2011 08:22 schreef Ml-etje het volgende:
Blijft grappig eten tijdens een meeting, van boze tot verlangende blikken
quote:Op maandag 14 november 2011 08:13 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
he bah, beterschap!
Zo, weer op het kantoor. Vandaag heb ik geen tijd om te eten, dus dat is makkelijk.![]()
Nee, lunch moet lukken maar ik zit van 9 tot 1 in een meeting, en dan van 2 tot 4 lesgeven..Daarna maar eens kijken hoe het gaat.
Planning:
o: yoghurt met banaan en meusli
L: restje stoofpot met speltbrood
T: ik heb 2 mandarijnen bij me
D: wat de duutser bedenkt
T: iets lekkers.
quote:Op maandag 14 november 2011 08:22 schreef Ml-etje het volgende:
Blijft grappig eten tijdens een meeting, van boze tot verlangende blikken
quote:
Ik denk dat je serotonine bedoeltquote:Op maandag 14 november 2011 07:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Koolhydraten hebben invloed op je serotineniveau. Daarom werkt low carb ook niet bij mij en moet ik bij het ontbijt koolhydraten eten.
Ah Cocoquote:Op maandag 14 november 2011 07:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vandaag gaat niet veel worden qua lijstje. Hele nacht al aan het overgeven. Lig nu in bed met mijn favoriete rode emmer
Beterschap!quote:Op maandag 14 november 2011 07:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dit. Uit eten vind ik geen probleem. Soep, vis, vlees en salades staan altijd wel op de kaart en anders treedt bovenstaande regel in werking.quote:Op maandag 14 november 2011 08:57 schreef loveli het volgende:
Ivm gist kan ik slecht tegen brood, maar als er gezamenlijk gegeten wordt is er altijd de "ach voor deze ene keer kan het wel en iets anders vragen is moeilijk doen"-factor.
Coco, al afschied genomen van de emmer?
Frequentie van mijn meetings was gelukkig lager, anders had je me na een tijdje kunnen wegdragen. Gezondheidstechnisch at ik ook maar 1 broodje ipv 2 of 3, waar ik behoefte aan had.quote:Op maandag 14 november 2011 09:02 schreef _aurum_ het volgende:
mjaah, als ik zo ga redeneren dan ben ik binnen no time een bolletje
afgelopen week 2 dagen beurs, komende week rustig, week erna 3 dagen beurs/meetings, week erna sinterklaaslunch. En dan heb ik het nog niet over etentjes in het weekend/feestjes etc.
soms baal ik er echt van dat ik zo makkelijk aankom en zo moeilijk afval. was het maar andersom
Oi. Iets verkeerds gegeten gister? Of een griepje? Beterschap in ieder geval!quote:Op maandag 14 november 2011 07:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Van een keer krijg ik niks, voel me er juist wat beter op (ivm vitamine B). Eet ik een week brood (, pizza of dingen met gistextract), dan kun je me wegdragen. Het werkt niet als een allergie dat het na 1 dosis meteen misgaat.quote:Op maandag 14 november 2011 09:26 schreef Ml-etje het volgende:
Blijf het vreemd vinden, als je niet tegen gist kan dan is iets anders eten wel een optie en als je gewoon die lunch niet wil eten is het geen optie?
Of ben ik nou zo makkelijk dat ik het gewoon af sla?
Luxe problemen.quote:Op maandag 14 november 2011 09:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind dat ook lastig. Broodjes met de lunch enzo. Iets anders bestellen is geen optie eigenlijk. Deze week een etentje, diverse lunches, 30 nov uit eten, 1 dec uit eten en 6, 7 en 8 congres, dus dan hotelontbijt en wederom uit eten. Zucht
oh ja dan eet ik nog een bakje optimelvlaquote:Op maandag 14 november 2011 09:38 schreef V1z0R het volgende:
Netjes Muks
Zou na je hardlopen nog wel wat eten trouwens.
vies... nee serieus, ik heb het geprobeerd (kan er via via aankomen). De zoetjes maken dat de koffie naar drop smaakt. Dan liever koffie zonder suiker... Ik vind het een hele vervelende nasmaak hebben.quote:
Dat klinkt zo fout!quote:Op maandag 14 november 2011 09:49 schreef Sjeen het volgende:
[..]
vies... nee serieus, ik heb het geprobeerd (kan er via via aankomen). De zoetjes maken dat de koffie naar drop smaakt. Dan liever koffie zonder suiker... Ik vind het een hele vervelende nasmaak hebben.
ik vind het ook super smerig en heb het weg gegooid ...quote:Op maandag 14 november 2011 09:49 schreef Sjeen het volgende:
[..]
vies... nee serieus, ik heb het geprobeerd (kan er via via aankomen). De zoetjes maken dat de koffie naar drop smaakt. Dan liever koffie zonder suiker... Ik vind het een hele vervelende nasmaak hebben.
is minder fout dan het klinktquote:
Ah okequote:Op maandag 14 november 2011 09:44 schreef Muks het volgende:
[..]
oh ja dan eet ik nog een bakje optimelvla
Dat gaat uitstekend!quote:Op maandag 14 november 2011 09:46 schreef loveli het volgende:
In een restaurant kun je meestal wel wat goede keuzes maken. Meestal vraag ik rijst ipv friet of extra groente.
Henk, hoe is het met de winterjas?
dat gaat helaas niet ivm tarweallergie, en speltbrood 's avonds is hier geen optie ivm maagklachtenquote:Op maandag 14 november 2011 10:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ah oke
Zou zelf gaan voor een volk. boterham met kaas. De KH's in je lijstje zijn nu grotendeels suikers (fruit en zo) dus wat langzame KH's in combinatie met de eiwitten uit kaas zou niet verkeerd zijn.
Mn handschoenen had ik ook aan idd. Maar die heb ik al vrij snel aan, want ik heb altijd koude handen.quote:Op maandag 14 november 2011 10:29 schreef Ewelina het volgende:
Nou, ik had het vanochtend behoorlijk koud op de fiets... heb mijn handschoenen en sjaal maar weer tevoorschijn gehaald.
Oh, van beslagen glazen had ik dan geen last.quote:Op maandag 14 november 2011 10:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Mn handschoenen had ik ook aan idd. Maar die heb ik al vrij snel aan, want ik heb altijd koude handen.![]()
Ik vond het vooral irritant dat mijn bril de hele tijd besloeg door de mist.
Oh, ja dan gaat dat niet.quote:Op maandag 14 november 2011 10:38 schreef Muks het volgende:
[..]
dat gaat helaas niet ivm tarweallergie, en speltbrood 's avonds is hier geen optie ivm maagklachten
Dat en koriander. Gruwel in het kwadraat!quote:Op maandag 14 november 2011 10:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Broodjes eet ik vaak gewoon mee. Bij diners kies ik idd vaak voor vis (jaja!), salade, maar meestal voor een vegetarisch gerecht. Zonder geitenkaas dan wel, want dat is het enige dat ik oprecht niet wegkrijg.
Tandpasta die naar vlees smaakt?quote:
Kameraad had voor z'n hond tandpasta met leversmaak gekocht. Toch maar even geprobeerdquote:Op maandag 14 november 2011 11:48 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Tandpasta die naar vlees smaakt?Heb je die per ongeluk op de dierenafdeling gekocht?
^^quote:Op maandag 14 november 2011 12:17 schreef V1z0R het volgende:
maar dat moet wel lukken toch lijkt me?
[ afbeelding ]
nee, gelukkig niet meer. 95% van de dingen zijn getackeld. Echt alsof er een loden last van mijn schouders af is, misschien dat ik daarom zo moe benquote:
ik ben kapot. Deel 1 zit erop. Nu deel 2 nog (lesgeven) en deel 3 (alles andere) en dan is m'n dag voorbij. Vooral het lesgven, daar moet ik nog wat energie voor zien te verzamelen. Misschien dat ik zo wel een dutje doe.quote:Op maandag 14 november 2011 12:23 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^
ik heb zó geen zin om te werken
als het kan ,dan zou ik het zeker doenquote:Op maandag 14 november 2011 12:43 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ben kapot. Deel 1 zit erop. Nu deel 2 nog (lesgeven) en deel 3 (alles andere) en dan is m'n dag voorbij. Vooral het lesgven, daar moet ik nog wat energie voor zien te verzamelen. Misschien dat ik zo wel een dutje doe.
Help me evenquote:Op maandag 14 november 2011 13:14 schreef loveli het volgende:
Meer suiker, minder slijtage aan je tanden door kauwen. Keuzes..
quote:Op maandag 14 november 2011 13:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Help me even![]()
Slaat het eerste op de perpermunt en het 2e op de kauwgom?
oh, die borg eisen ze sowieso al... 1 maand huur vooruit, 1 maand huur als bemiddelingskosten, 2 maanden huur als borgquote:Op maandag 14 november 2011 13:15 schreef loveli het volgende:
Ml-etje: bij de appie. Kwak, vragen of je ipv geldverdienen ook een borg mag achterlaten?
Post vanuit de UK doet er soms best heel lang over. Heb wel eens boeken bij Amazon besteld die er echt ruim 2 weken over deden. Dus ik hoop heel erg hard dat het een verschil maakt dat het nu bij de drukkerij vandaan komt.quote:Op maandag 14 november 2011 12:17 schreef V1z0R het volgende:
maar dat moet wel lukken toch lijkt me?
[ afbeelding ]
Ik duim voor jequote:Op maandag 14 november 2011 13:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Post vanuit de UK doet er soms best heel lang over. Heb wel eens boeken bij Amazon besteld die er echt ruim 2 weken over deden. Dus ik hoop heel erg hard dat het een verschil maakt dat het nu bij de drukkerij vandaan komt.
schoenen zijn er soms in 3 dagenquote:Op maandag 14 november 2011 13:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Post vanuit de UK doet er soms best heel lang over. Heb wel eens boeken bij Amazon besteld die er echt ruim 2 weken over deden. Dus ik hoop heel erg hard dat het een verschil maakt dat het nu bij de drukkerij vandaan komt.
Mijn concertkaartjes pas ook.quote:
Hmm naja ik zoek vooral een gezondere mondverfrisser.quote:Op maandag 14 november 2011 13:16 schreef loveli het volgende:
[..]Behalve als jij je kauwgom direct doorslikt.
t heerst volgens mij, duizeligheid + verkoudheid. Gek virusje, had t vorige week ook. Je bent niet echt ziek maar om nou te zeggen dat je je lekker voelt...quote:Op maandag 14 november 2011 13:48 schreef Syrena het volgende:
Hooi. Ik ben ineens heel duizelig als ik beweegknap lastig, want de nieuwe collega is nog steeds ziek, kan dus niet ingewerkt en dus moet ik nu stapels achterstallig wegwerken.
O: Brinta
T: Beker optimel
L: Drie snee-en volkoren met rookvlees, 2 mandarijnen
T: App0l
D: ?
Ik moet nog boodschappen doen, straks eens nadenken over wat ik ga inkopen en maken. Geen droptoppers kopen in elk geval...
Klinkt bekend... Achterlijk hè, maar ze komen hun woningen toch wel kwijt.quote:Op maandag 14 november 2011 13:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
oh, die borg eisen ze sowieso al... 1 maand huur vooruit, 1 maand huur als bemiddelingskosten, 2 maanden huur als borgdat wordt al een hele truc om aan te komen.
maar goed, niet getreurd, we hebben wel 2 bezichtigingen komende week dus wie weet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit model staat me toch echt het beste. Nog paar A-lijn jurkjes aangepast, maar mên, wat krijg ik daar een ass in.
Ook gepast, halslijn stond me echt heel mooi, maar jurkje is niet stretchy en derhalve ongeschikt voor vrouwen met heupen en een kont. Jammer wel.
En ontopic, lijstje so far:
O: bakje kwark
L: 2 bth, 1x jam, 1x pindakaas
Over de rest nog geen ideeSorry
. Ga niet sporten vandaag, want voel me niet helemaal jofel.
En nu weer aan het werk![b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Ohw, m'n games zijn meestal binnen werkweek binnen. Nou, we hopen dan maarquote:Op maandag 14 november 2011 13:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Rekenmachine nodig om het te bereken en 'm dan ook nog eens niet geloven...quote:Okee me rekenmachiene spoort volgens mij niet... 0,5 - 0,25 = 0,25 #huh
Nu ongeveer vanaf mei/juni. Koemelk schrappen helpt iets, maar t lijkt net alsof t nu toch langzaam weer erger wordt...quote:Op maandag 14 november 2011 16:45 schreef V1z0R het volgende:
'Online meetings' vertaalt niet naar eitje hoor, Maria
Wanneer is dat gekomen dan Nallie? Misschien dat je het kunt herleiden?
Zo lang al? Nee, dan begrijp ik dat je er wel genoeg van hebt...quote:Op maandag 14 november 2011 16:47 schreef Nallie het volgende:
[..]
Nu ongeveer vanaf mei/juni. Koemelk schrappen helpt iets, maar t lijkt net alsof t nu toch langzaam weer erger wordt...
Ik eet vrijwel geen e-nummers, ik vermoed dat t iets met gist/gluten. Of gewoon iets in mn darmen ofzo. Naja... the search continues...quote:Op maandag 14 november 2011 16:51 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zo lang al? Nee, dan begrijp ik dat je er wel genoeg van hebt...
Loveli had het laatst over een E nummer waar veel mensen slecht tegen kunnen. Moet je anders even zoeken en kijken of dat in je eten voorkomt.
quote:Op maandag 14 november 2011 14:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
O hai. Aangifte gelukt, gemeente. Alleen op afspraak. 's Ochtends wel vrije inloop. Ja, ik werk. En afspraak pas maandagmiddag om 15:05 mogelijk. Volgende week dus. Agente op bureau: ja, éigenlijk mag je niet rijden, maaarrrrr, als je de aangifte bij je hebt of aanvraagbewijs van de gemeente, is het niet zo'n probleem.
Gedoe.
Mezelf maar getrakteerd op jurkje + jasje voor congres + kerst. Met 40% korting bij de Steps.Die had ik ook bijna gekocht! (de rode) Is idd erg mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit model staat me toch echt het beste. Nog paar A-lijn jurkjes aangepast, maar mên, wat krijg ik daar een ass in.
[ afbeelding ]
Ook gepast, halslijn stond me echt heel mooi, maar jurkje is niet stretchy en derhalve ongeschikt voor vrouwen met heupen en een kont. Jammer wel.
En ontopic, lijstje so far:
O: bakje kwark
L: 2 bth, 1x jam, 1x pindakaas
Over de rest nog geen ideeSorry
. Ga niet sporten vandaag, want voel me niet helemaal jofel.
En nu weer aan het werk!
Als ik geld had gehad, was ik zeker naar steps gegaan. 50% korting.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest niet gaan trainen maar linea recta door naar huis, om een uur te gaan slapen. Ik voel me weer een beetje mens
Lijstje vandaag:
o: smoothie+nootjes
T: aardappeltjes en tomatensalade
L: rijst, groente en kip
T: kwark, havermout, bessen en amandelen
D: aardappel, kip en guacamole
T: kwarkBe ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
SPOILER: spannend verhaal over mijn dagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot zover mijn dag, op lijstje na, wat kut is:
O: roggebrood met pindakaas
L: bord spinazie/champignonsoep met een bruin bolletje met wat roomboter
D: fajitas
T's waren koffie.
Vanavond wellicht nog maar wat walnoten/knackebrod met kaas ofzo
[ Bericht 1% gewijzigd door motorbloempje op 14-11-2011 19:39:29 ]Ja doei.
Lijstquote:Op maandag 14 november 2011 06:16 schreef sigme het volgende:
Mij te koud ( = mogelijk glad) om te hardlopen, dus ik heb touwtjegesprongen en wat opgetrokken aan de rekstok.
Jagar, ik neem een lading (in stukjes gesneden) groente/fruit mee naar het werk.
Rantsoen voor vandaag: 1/2 komkommer, 1/2 paprika, 10 snoeptomaatjes, 2 wortels, 4 appels, 2 mandarijnen. Kost me 's avonds 5 minuten. Geeft me wat te knabbelen overdag en wat het avondeten ook wordt; genoeg groente/fruit heb ik wel binnen.
quote:Op maandag 14 november 2011 14:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mezelf maar getrakteerd op jurkje + jasje voor congres + kerst. Met 40% korting bij de Steps.Wat ben je toch een stijlvol lekker stuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Geen koekjes!quote:Op maandag 14 november 2011 19:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Lijst
Touwtjespringen en optrekken dus
yoghurt & muesli
2 roggebroodjes pindakaas
het bovenstaande rantsoen
4 boterhammen vleesbeleg
1 warme chocolademelk met slagroom
avondeten: hapje aardappelpuree, pond gekookte koolrabi, goulash
toe: beetje griekse yoghurt met wat appel / kaneel / suiker / koek (overgebleven taartvulling)
Geen koekjes![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 19:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat ben je toch een stijlvol lekker stuk.
Elk additief is een E-nummer; er zijn heel veel prima eetbare zaken met een E-nummer.quote:Op maandag 14 november 2011 16:51 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zo lang al? Nee, dan begrijp ik dat je er wel genoeg van hebt...
Loveli had het laatst over een E nummer waar veel mensen slecht tegen kunnen. Moet je anders even zoeken en kijken of dat in je eten voorkomt.
Geen e-nummers eten is belachelijk. Met veruit de meeste is niks mis, dat zijn hele gewone voedingsmiddelen.quote:Op maandag 14 november 2011 16:53 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik eet vrijwel geen e-nummers, ik vermoed dat t iets met gist/gluten. Of gewoon iets in mn darmen ofzo. Naja... the search continues...
Vind er weinig belachelijks aan.. doe t niet met opzet. Maar eet vooral vers en biologische producten, dus daar zit vrij weinig in aan additieven,quote:Op maandag 14 november 2011 19:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Elk additief is een E-nummer; er zijn heel veel prima eetbare zaken met een E-nummer.
[..]
Geen e-nummers eten is belachelijk. Met veruit de meeste is niks mis, dat zijn hele gewone voedingsmiddelen.
Ik bleek afgelopen maanden last te hebben gehad van van die bouillonpoedertjes, die op kantoor bij de koffie/thee automaat liggen.
Als je denkt dat e-nummers verkeerd zijn en het goed is ze te mijden, dan vind ik dat wel belachelijk . In biologische producten zitten ook veel additieven, maar dan biologisch verbouwd.quote:Op maandag 14 november 2011 19:50 schreef Nallie het volgende:
[..]
Vind er weinig belachelijks aan.. doe t niet met opzet. Maar eet vooral vers en biologische producten, dus daar zit vrij weinig in aan additieven,
mononatriumglutamaat zit ook in oude kaas, worst, tomatenpuree en heel veel andere lekkere smakelijke dingen die beter worden na wat rijpen. Het kunstmatige spul is chemisch gelijk aan dat in natuurlijk gerijpt voor zover ik weet.quote:Op maandag 14 november 2011 19:51 schreef loveli het volgende:
Ik had het over E621, mononatriumglutamaat of ve-tsin. Niet iedereen kan daar even goed tegen. Selderij staat ok vaak aangegeven als allergeen, daar zit geloof ik natuurlijk glutamaat in.
Ja het verschil tussen natuurlijke enummers en kunstmatige enummers, ik heb het dan over die laatste groepquote:Op maandag 14 november 2011 19:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Als je denkt dat e-nummers verkeerd zijn en het goed is ze te mijden, dan vind ik dat wel belachelijk . In biologische producten zitten ook veel additieven, maar dan biologisch verbouwd.
Aha, dat klinkt niet belachelijk.quote:Op maandag 14 november 2011 20:01 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja het verschil tussen natuurlijke enummers en kunstmatige enummers, ik heb het dan over die laatste groep
Weet jij wat voor mogelijk milieuverslindende en vervuilendestoffenachterlatende processen er nodig zijn voor de productie van kunstmatige e-nummers?quote:
quote:Kunstmatige E-nummers worden in een laboratorium gemaakt. Natuurlijke E-nummers komen uit natuurlijke bronnen en hebben een plantaardige, dierlijke of minerale afkomst
Nee. Wat ik wel weet is dat niet-kunstmatige toevoegingen ook prima slecht voor iemand kunnen zijn en kunstmatige buitengewoon simpel kunnen wezen.quote:Op maandag 14 november 2011 20:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Weet jij wat voor mogelijk milieuverslindende en vervuilendestoffenachterlatende processen er nodig zijn voor de productie van kunstmatige e-nummers?
Ik ook niet.![]()
Was jij nou aan de pepermunt verslingerd geraakt? Er zijn van die hele kleintjes (Ozon), en volgens mij ook een Wilhelmina-variant (te koop bij Jumbo), zonder suiker.quote:Op maandag 14 november 2011 20:25 schreef Ml-etje het volgende:
Lijstje:
O: 2 eieren opgebakken met champignons
T: szdboterham geitenkaas
L: restje tomatensoep, bleekselderij met 2 tomaten, peer
T: pistache
D: raapsteelstamppot + bakje sinaasappel kwark
T: stuk gevulde speculaas
Verder 3 bekertjes water en een glas water moet dus nog wat drinken.
Oeh nu duimen dat ze ze ook elders hebben.quote:Op maandag 14 november 2011 20:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Was jij nou aan de pepermunt verslingerd geraakt? Er zijn van die hele kleintjes (Ozon), en volgens mij ook een Wilhelmina-variant (te koop bij Jumbo), zonder suiker.
Beter voor de lijn, beter voor de tanden en ook beter voor de frissigheid vind ik - die suikerpepermunt is minder sterk muntig en ik krijg een plakbek van die suiker, wat ook onfris voelt.
Jeps dat is het ook alleen merk ik dat ik net even beter functioneer als ik wat meer drink dan het minimum.quote:Op maandag 14 november 2011 20:31 schreef sigme het volgende:
Oh, en dat hele idee van veel water drinken is nodig / goed voor je is toch ook lang en breed wetenschappelijk onderuit gehaald?
Sociaal toiletquote:Op maandag 14 november 2011 20:32 schreef Ml-etje het volgende:
Oh en het toilet vindt het ook prettiger
quote:
Ik kan helaas geen plaatje vinden van de wilhelmina'tjes - ook niet op de wilhelminasite, dus het zijn vast net-niet-wilhelmina's. Die Ozonnetjes hebben ze bij benzinestations en bij sommige supermarkten. Starbucks heeft ook goeie pepermunt.quote:Op maandag 14 november 2011 20:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oeh nu duimen dat ze ze ook elders hebben.
Heb nu maar niks gekocht
[..]
Jeps dat is het ook alleen merk ik dat ik net even beter functioneer als ik wat meer drink dan het minimum.
Oh en het toilet vindt het ook prettiger
quote:Op maandag 14 november 2011 20:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ravioli gemaakt en het ws goed gelukt![]()
Wel nog trek, dus ook nog een pak bietjes op
Ozonnetjes heb ik inderdaad wel eens eerder gezien duimen dat AH ze heeft.quote:Op maandag 14 november 2011 20:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik kan helaas geen plaatje vinden van de wilhelmina'tjes - ook niet op de wilhelminasite, dus het zijn vast net-niet-wilhelmina's. Die Ozonnetjes hebben ze bij benzinestations en bij sommige supermarkten. Starbucks heeft ook goeie pepermunt.
Ik heb prima redenen om e-nummers te mijden. Ik probeer gewoon een manier van eten te vinden waarbij ik niet elke dag de hele dag buikpijn heb. Vind ik niks dommigs aan.quote:Op maandag 14 november 2011 20:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee. Wat ik wel weet is dat niet-kunstmatige toevoegingen ook prima slecht voor iemand kunnen zijn en kunstmatige buitengewoon simpel kunnen wezen.
En niet-kunstmatige kunnen natuurlijk uitstekend milieuverslindend en vervuilend zijn.
Daar ging het me ook niet om. Zonder enige motivering alle e-nummers mijden vind ik dommig, meer niet.
quote:Op maandag 14 november 2011 20:41 schreef loveli het volgende:
Schiphol. Duh..
Schoonmaaktip: steradent in je plee tegen kalk enzo.
quote:Op maandag 14 november 2011 20:45 schreef loveli het volgende:
Het ideale kerkvoer. Kun je 20 minuten mee doen.
Joh, rode biet IS een e-nummer. Het is dommig dat te mijden omdat er een e-nummer aan gekoppeld is. Of vitamine C. Etc.quote:Op maandag 14 november 2011 20:42 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik heb prima redenen om e-nummers te mijden. Ik probeer gewoon een manier van eten te vinden waarbij ik niet elke dag de hele dag buikpijn heb. Vind ik niks dommigs aan.
Geen buikpijn proberen te krijgen is altijd een goed planquote:Op maandag 14 november 2011 20:42 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik heb prima redenen om e-nummers te mijden. Ik probeer gewoon een manier van eten te vinden waarbij ik niet elke dag de hele dag buikpijn heb. Vind ik niks dommigs aan.
Ik zit net te lezen op hun website, en zelfs daar staat dit opquote:Op maandag 14 november 2011 20:45 schreef loveli het volgende:
Oe, zou ik dat ook krijgenquote:Op maandag 14 november 2011 20:47 schreef Mixende_match het volgende:
hoi! Ben ik weer even!
zojuist van La Vialla pakketje gehad met proef hapjes + wijntje. Die koekjes warenheerlijk!!
Hmm, over La Vialla gesproken... Per is zeker nog op vakantie?quote:Op maandag 14 november 2011 20:47 schreef Mixende_match het volgende:
hoi! Ben ik weer even!
zojuist van La Vialla pakketje gehad met proef hapjes + wijntje. Die koekjes warenheerlijk!!
De egoiste!quote:Op maandag 14 november 2011 21:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hmm, over La Vialla gesproken... Per is zeker nog op vakantie?
Ik heb t ook met frituurquote:Op maandag 14 november 2011 20:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Geen buikpijn proberen te krijgen is altijd een goed planZo kwam ik er laatst weer the hard way achter dat frituur-eten voor mij geen goed idee is
Ene keer gaat het beter dan andere schijnbaar - ik koos voor huisgemaakte pasta ipv frituur bij een vriend thuis en nam daarna een paar losse snackjes (loempiaatje, bitterballetje) voor de smaak, maar dat was al niet hendig
Jij en sigme zijn het overigens best wel eens, alleen neemt zij de volledige betekenis van een e-nummer en jij de algemeen aanvaarde. De meeste mensen denken iig niet aan bieten als het gaat om e-nummers![]()
Oeh, ik heb geen olijfolie gehad, heb het boek pas een maand geleden ofzo gehad hoorquote:Op maandag 14 november 2011 20:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe, zou ik dat ook krijgenIk had wel de gratiesj olijfolie! Ik heb alleen nog nooit iets besteld
![]()
Daar moest ik ook gelijk aan denken!quote:Op maandag 14 november 2011 20:45 schreef loveli het volgende:
Opa en oma waren vroeger koster en vrouw van de koster van de gereformeerde kerk. Mijn zus en ik mochten na de dienst langs de banken op zoek naar achtergebleven snoepjes. Dat was dus altijd King, met af en toe een mentos. Wat een tijden waren dat! Als we echt lief waren geweest mochten we een flesje fris (met prik!) uit de immer koele kelder van de kerk. Wat we nooit mochten was in het spreekgestoelte klimmen en doen alsof we dominee warenquote:Op maandag 14 november 2011 20:45 schreef loveli het volgende:
Ik had ook de gratis olijfolie maar niet de koekjesquote:Op maandag 14 november 2011 20:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe, zou ik dat ook krijgenIk had wel de gratiesj olijfolie! Ik heb alleen nog nooit iets besteld
![]()
Het is echt best lekker weer om te sporten hoor! Na een kwartier krijg je het wel warm.quote:Op maandag 14 november 2011 22:41 schreef Probability het volgende:
hoihoihoi, hee hallo hoi hoi!
klaag klaag: keelpijnlaryngitis of pseudo kroep
klaag klaag: 0 concentratie
En gezond eten lukt ook niet en met dit weer sporten al helemaaal niet. En zonder fiets is ook alles een beetje lastig.
En 't vriendje is weer een week wegDus ben zielig en alleen!
Klaag!!!!!
Ben met een wijntje er bij mijn weekrooster in mijn moleskin aan het schrijven, even orde in de chaos scheppen!
Hij krijgt partneralimentatie van zijn rijke vrouwquote:Op maandag 14 november 2011 21:22 schreef loveli het volgende:
Syreen, hoeveel alimentatie moet je leuke weekendpapa betalen? Een flinke boombox is goedkoper.
Weet je hoe funest 4 rondrennende kinderen zijn voor je sexleven???quote:Op maandag 14 november 2011 22:46 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hij krijgt partneralimentatie van zijn rijke vrouwEn een boombox vrijt niet zo lekker
Die zijn er alleen in t weekendquote:Op maandag 14 november 2011 22:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Weet je hoe funest 4 rondrennende kinderen zijn voor je sexleven???
Die van mij wil alleen in het weekend!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Even bij jullie 'spammen' voor de liefhebbers:
[WIN!] Slow Cooking kookboeken
(En nog slightly ontopic ook, want als je de vraag leest en daarover meer info gaat zoeken hoef je de komende dagen geen eten meer, goed voor de lijn)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 23:02 schreef anna82 het volgende:
[..]
Die van mij wil alleen in het weekend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
Mogge!
Lijstje off the day
O: 2 eieren met champi's
T: szdboterham met ehhhah duik in mijn tas leerde dat er geitenkaas of ham is.
L: salade met spekjes, tomaat en ui
T: boterham of appel
D: prei/ansjovis met zalm en voor mij bulghur
T: laatste stukje gevulde speculaas
S: kettlebell training en pijnbankBalorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....![]()
Mogge,
Cursusdag
Lijst:
O: kwark en vla
T's: appel, 2 mandarijn
L: Kom soep, bolletje met kroket, bolletje met kaas, beker melk
T's: bolletje ham, peer
D: of een giga salade met blik tonijn of een bloemkool met tonijn
T: ?Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Ik heb al meegedaanquote:Op maandag 14 november 2011 23:34 schreef Greys het volgende:
Even bij jullie 'spammen' voor de liefhebbers:
[WIN!] Slow Cooking kookboeken
(En nog slightly ontopic ook, want als je de vraag leest en daarover meer info gaat zoeken hoef je de komende dagen geen eten meer, goed voor de lijn)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
Mogguh!
Gisteren dus rokje en jasje bij de Steps gescoord, en ook nog een simpele spijkerbroek in maat 38. De rest van de collectie vond ik ook een beetje tegenvallen eigenlijk.
Lijstje van gisteren:
O: brinta, melk, rozijntjes
L: krentebol, bruin zacht broodje kaas, wit hard broodje vlees (denk dat 't gehakt was ofzo)
D: verschillende kleine voorgerechtjes, curryterrine van shii-take, spinazie en rozijnen met salade en brood, decaf-alcohol vrije Ierse koffie en twee witte wijntjes.
Planning van vandaag (weer hele dag op het lab met 1ejaars)
O: brinta, melk, rozijntjes
L: 4 volkoren boterhammen houmous
S: duurlooptraining (40 min)
D: soepje? en als ik idd ga sporten nog wel wat meer.
S: uur scubaduiken
Sport weet ik nog niet of die het gaat worden, want heb behoorlijke keelpijn (ja, ook al) en heb het idee dat die griep waar ik al twee weken tegen aan hik eindelijk door begint te zetten. Dus dan ga ik na mijn werk gewoon op de bank liggen.Everything which is not impossible, will eventually happen![]()
Ola
Planning:
O: kwark
T: - vergadering
L: broodjes bij de vergadering
T: grapefruit
D: Griekse salade met brood
Welk jasje heb je gekocht Quin?[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
Deze (in het echt issie mooier trouwens):
Bij de vestiging waar ik zaterdag was hadden ze alleen 40 en 36 dus hadden ze me 36 aangeraden, maar nu in een andere vestiging toch maar 38 genomen. Het kan allebei wel, maar met die 38 kan ik er tenminste nog iets onder doen.
Wat een bitch trouwens achter de kassa in de tweede vestiging. Echt onprofessioneel hoe die de meisjes van de 1e vestiging in mijn bijzijn aan het beledigen en beoordelen was..![]()
O joy. Trein staat stil. Zal blij zijn als deze dag voorbij is.
[ Bericht 2% gewijzigd door Quinazoline op 15-11-2011 07:58:03 ]Everything which is not impossible, will eventually happen![]()
Wat is dat voor sexy weekendpapa van syrena? Waarom weet ik daar nog niks van af?
Heb volgens mij griepje te pakken. Nog steeds algeheel niet lekker. Misselijk, hoofdpijn, koorts. Weer een dagje in bed doorbrengen met afwisselend slapen, lezen en gamen (ingewikkeld in een dekentje)
Martijn heeft gisteren allemaal beschuit en kippensoep enzo voor me gekocht, dus eten komt wel redelijk ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beterschap Coco! En dat laatste is best een goede tip!Balorig, niet te verwarren met ballorig!
quote:Op dinsdag 15 november 2011 07:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wat is dat voor sexy weekendpapa van syrena? Waarom weet ik daar nog niks van af?
Heb volgens mij griepje te pakken. Nog steeds algeheel niet lekker. Misselijk, hoofdpijn, koorts. Weer een dagje in bed doorbrengen met afwisselend slapen, lezen en gamen (ingewikkeld in een dekentje)
Martijn heeft gisteren allemaal beschuit en kippensoep enzo voor me gekocht, dus eten komt wel redelijk ok.In die laatste categorie kan ik vertellen dat thee ook fijn is. Of nouja fijn, je kotst gewoon weer thee uit en het smaakt nog steeds naar thee. Aldus een vriendin van me, heb het zelf nooit geprobeerd, ik doe niet aan kotsen. En beterschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb vannacht best lekker geslapen ondanks stress en verkoudheid. Mag toch gezegd worden, want ik zat er gisteravond compleet doorheen omdat al mijn afspraken/plannen in de soep liepen en het me geld ging kosten.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 07:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
Martijn heeft gisteren allemaal beschuit en kippensoep enzo voor me gekocht, dus eten komt wel redelijk ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ spoiler! Beterschap!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
Mogguh!
Beterschap Cococakes!
Gisteren nog wel gewonnen neem ik aan? Jammer dat ik niet mee kon doen
Goede tip van die bananenMaar heb een hekel aan kotsen en hoop dat ik de rest van m'n leven dat niet hoef te doen
Is inderdaad een net lijstje Anna
Vind ze bij jou bijna altijd wel goed eigenlijk
Oeh, jij duikt Quina? Is dat leuk?
Denk dat de boterham de beste optie is Ml-etje, vooral omdat je nog kettlebell training hebt
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.![]()
Duiken is leukMaar dan vooral in Egypte, vind ik
Eet ze beide wel opquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:17 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Beterschap Cococakes!
Gisteren nog wel gewonnen neem ik aan? Jammer dat ik niet mee kon doen
Goede tip van die bananenMaar heb een hekel aan kotsen en hoop dat ik de rest van m'n leven dat niet hoef te doen
Is inderdaad een net lijstje Anna
Vind ze bij jou bijna altijd wel goed eigenlijk
Oeh, jij duikt Quina? Is dat leuk?
Denk dat de boterham de beste optie is Ml-etje, vooral omdat je nog kettlebell training hebtJa? Het lijkt me enorm mooi maar durf nietquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:19 schreef Goodbye het volgende:
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Waarom durf je niet? Zorgen dat je ergens een goede opleiding krijgt, dat geeft wel zelfvertrouwen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Eet ze beide wel op
[..]
Ja? Het lijkt me enorm mooi maar durf niet
Allerlei waanideeën waarvan ik weet dat het onzin isquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waarom durf je niet? Zorgen dat je ergens een goede opleiding krijgt, dat geeft wel zelfvertrouwen.
Als ik weer een beetje op de rails ben zal ik de Mr eens aanporren of hij het leuk vindt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Ik ben misselijk. Op kantoor.
Wat kan ik het beste eten om er vanaf te komen?
Ik heb hier beschikbaar:
- havermout
- melk
- bos munt
- banaan
- stroopwafel
- tucjes
- evt. nog meer fruit.
Nog steeds niet in winterjas overigens.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL![]()
Als het van alcohol is, dan melk.
En *niet winterjas boks*Nog beterquote:
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.![]()
Ik ben nu bezig met een eerste cursus. Heb nog nooit buiten een zwembad gedoken, maar wilde het gewoon proberen. 10 lessen in een zwembad en een afduikweekend, en dan ben ik Open Water Diver. Eerst vond ik het ook eng, maar omdat je in zo'n veilige omgeving oefent raak je ermee vertrouwd en is het niet meer engquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja? Het lijkt me enorm mooi maar durf niet. Ik vind het erg leuk, alleen de zwembadles is van 22-23 en dat is eigenlijk gewoon te laat voor mij.
Everything which is not impossible, will eventually happen![]()
Het is niet van de alchol v1z0r! Ik zou niet durven op een maandag!
Muntthee heb ik al voor mn neus staan Nallie. De kou en het lichte gebrek aan slaap helpt ook niet echt mee in het fitter worden vrees ik.
Nouja, ga mn havermout maar even maken. Misschien helpt het.
Doe wat je niet durft.
Als je nog niks gegeten hebt zou ik daar sowieso mee beginnen, HPKW.
Offtopic ebay vraagje (want volgens mij zitten hier experts):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij ga ik mijn soepje vanavond maar vervangen door een fatsoenlijke groentesoep, of iets anders met veel 'gezond'. Kan het wel gebruiken.Everything which is not impossible, will eventually happen![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:58 schreef Quinazoline het volgende:
Als je nog niks gegeten hebt zou ik daar sowieso mee beginnen, HPKW.
Offtopic ebay vraagje (want volgens mij zitten hier experts):Ik heb pas besteld bij www.figleaves.com. Als je daar de code TWENTY gebruikt, krijg je nog eens 20% korting en de witte en de zwarte zijn nu 31,45 pond. Komt wel wat verzendkosten bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij ga ik mijn soepje vanavond maar vervangen door een fatsoenlijke groentesoep, of iets anders met veel 'gezond'. Kan het wel gebruiken.
Ze hebben er ook leuke bikini's trouwens.Helaasch! Ik zit nu aan de havermout. En het lijkt iets beter te gaan.quote:
Voodeel van havermout:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe wat je niet durft.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb pas besteld bij www.figleaves.com. Als je daar de code TWENTY gebruikt, krijg je nog eens 20% korting en de witte en de zwarte zijn nu 31,45 pond. Komt wel wat verzendkosten bij.
Ze hebben er ook leuke bikini's trouwens.
[..]
Helaasch! Ik zit nu aan de havermout. En het lijkt iets beter te gaan.
Voodeel van havermout:En als je er banaan doorheen doet dan smaakt het ook hetzelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be someone that makes you happy![]()
Ik ben bang dat banaan door mn havermout iets te veel van het goede is.quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:13 schreef Nallie het volgende:
[..]
En als je er banaan doorheen doet dan smaakt het ook hetzelfde
Doe wat je niet durft.
Quin: wereldwijd zoeken en sorteren op laagste prijs inc verzendkosten. Bij de goedkoopste feedback bekijken en als daar niets geks tussen staat bieden. Voordat je biedt betaalwijze controleren. Paypal is makkelijk als je dat hebt, naar Duitsland en Frankrijk kun je vaak ook met overschrijving betalen. Marktplaats is vrijblijvender. Fake kom je bij duurdere dingen tegen, BH's zijn meestal oude voorraad.crap in = crap out![]()
Ook goedquote:Op dinsdag 15 november 2011 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat!
En hier gaat 't wel goed, eigenlijkEn met de Muis?
ik ga weer fulltime naar de uni en dat is leuk.
Ik begin statistiek zelfs interessant te vindennoes.
Trouwens Mo, dat vrouwtje uit NCIS LA doet mij altijd aan Edna Mode denken :p
Beterschap Coco!![]()
Beterschap Coco!Pas iets gehoord over zoetwaterslakjes met parasieten. Sindsdien ben ik wat huiverig. Door de immuunreactie krijgt je lever het formaat van die van een volgestampte gans.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:19 schreef Goodbye het volgende:
crap in = crap out![]()
quote:
Hedgehog, y u no called bushpig?
[ Bericht 0% gewijzigd door V1z0R op 15-11-2011 10:57:55 ]Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.![]()
Zoetwaterslakjes in Egypte??quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:48 schreef loveli het volgende:
Beterschap Coco!
[..]
Pas iets gehoord over zoetwaterslakjes met parasieten. Sindsdien ben ik wat huiverig. Door de immuunreactie krijgt je lever het formaat van die van een volgestampte gans.
Hola, Muizelientje!![]()
én Egelientje!!![]()
![]()
Ik moet nog meedraaien, maar minder intensief dan eerst. Ik heb nu neuro, oogarts, en 2 fysio's, dus valt mee.quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:49 schreef loveli het volgende:
Muis, ben jij helemaal verlost van de medische molem of moet je nog meedraaien?![]()
Dat zal wel in de Nijl zijn, denk ik? Daar duik ik gelukkig niet inquote:Op dinsdag 15 november 2011 10:48 schreef loveli het volgende:
Beterschap Coco!
[..]
Pas iets gehoord over zoetwaterslakjes met parasieten. Sindsdien ben ik wat huiverig. Door de immuunreactie krijgt je lever het formaat van die van een volgestampte gans.
Psies! De zee is bremzout en daar is de plees toe bie!!quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat zal wel in de Nijl zijn, denk ik? Daar duik ik gelukkig niet in![]()
*koffie pakt*quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Psies! De zee is bremzout en daar is de plees toe bie!!crap in = crap out![]()
Wordquote:Op dinsdag 15 november 2011 10:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Psies! De zee is bremzout en daar is de plees toe bie!!
Ik dacht bij 'plees' aanvankelijk 'toiletten'quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Psies! De zee is bremzout en daar is de plees toe bie!!![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z![]()
Daar zal het gerust voor gebruikt worden ook. Arme vissies.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik dacht bij 'plees' aanvankelijk 'toiletten'![]()
![]()
lijst.
O: gekookt eitje, KH-arm brood met kaas
T: kiwi
S: stepshape/interval
L: 2x KH-arm brood met geitenkaas, honing en paprika
T: wodka
D: witlof ham/kaas uit de oven. Puree en een vleesje dat ik nog moet halen.
[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 15-11-2011 12:31:03 ]![]()
Arme vissies? Dat is voeding voor die beestjes hoor...
Hoe was de biefstuk en kleddersla trouwens?
Die waren echt heul lekker.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:11 schreef V1z0R het volgende:
Arme vissies? Dat is voeding voor die beestjes hoor...
Hoe was de biefstuk en kleddersla trouwens?Met champignons en jus. En er was ook nog friet met mayo en wijn en ze hebben ons de deur uitgekeken. Dus was gezellig.
![]()
![]()
* motorbloempje zit met smart te wachten tot de buren het startsein geven om de kerstverlichting aan te doen
Ja doei.![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:16 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb Dean Martin al de hele dag in mijn hoofd zitten
The weather outside is frightful..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
crap in = crap out![]()
Overburen van m'n zus hebben de kerstboom buiten al verlicht.
De overbuurman heeft terminale longkanker enm haalt de kerst mogelijk niet.crap in = crap out![]()
Dat is naar Loveli..
Op Amsterdam CS hangen ook al slingers met rode kerstballen...Be someone that makes you happy![]()
Ahwquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:19 schreef loveli het volgende:
Overburen van m'n zus hebben de kerstboom buiten al verlicht.
De overbuurman heeft terminale longkanker enm haalt de kerst mogelijk niet.dat is aandoenlijk en verschrikkelijk tegelijkertijd.
![]()
Hij had een ritueel dat hij keek of er post is. Met een sigaret. Tien keer per dag. Geloof dat hij nog steeds rookt..crap in = crap out![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Die waren echt heul lekker.Met champignons en jus. En er was ook nog friet met mayo en wijn en ze hebben ons de deur uitgekeken. Dus was gezellig.
Het is dan misschien simpel, maar zoiets vind ik dus echt heerlijk![]()
Met de frietjes dan het vocht en jus van de biefstuk opnemen, klein beetje mayo d'r bij...
Helemaal als het de Fred Flintstone is bij Ribhouse Texas... 750gr aan rib-eye....
*raapt zichzelf op*Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.![]()
Volgende meet: steakrestaurant!quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Het is dan misschien simpel, maar zoiets vind ik dus echt heerlijk![]()
Met de frietjes dan het vocht en jus van de biefstuk opnemen, klein beetje mayo d'r bij...
Helemaal als het de Fred Flintstone is bij Ribhouse Texas... 750gr aan rib-eye....
*raapt zichzelf op*![]()
Dat ja! Ik dacht 'aw!quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ahwdat is aandoenlijk en verschrikkelijk tegelijkertijd.
![]()
'
Sorry, had mezelf even helemaal gek gemaakt met het idee.
Maar leuk dat het gezellig was CoEn waren ze niet gewoon aan het nakijken?
quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Volgende meet: steakrestaurant!![]()
![]()
En loveli, da's dan van vleessappen en jus, is heul anders.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.![]()
Las alleen steakhouse* verder werkt
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Ik heb zin in frietjes! Thanks V1z0r...
Lijstje dan maar:
O: havermout met banaan en rozijntjes
T: koffie verkeerd, hand pepernoten (ben mn appel vergeten...)
L: 2 kleine speltboterhammen met pindakaas
L2: bakje groente, champignons, courgette, tomaat en een gekookt ei
T: wat nootjes en wat gedroogd fruit
D: nog geen idee, ga vrijwilligerswerk doen en is wat pot schaft..
S: heen en weer fietsen naar Amsterdam Noord
ik las koffer paktquote:
LOL @ Martijn
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet![]()
Nakijken? Ik zat gewoon op een stoel hoor, Viez. Ik was daar niet aan het paraderen!quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:40 schreef V1z0R het volgende:
Sorry, had mezelf even helemaal gek gemaakt met het idee.
Maar leuk dat het gezellig was CoEn waren ze niet gewoon aan het nakijken?
[..]![]()
En loveli, da's dan van vleessappen en jus, is heul anders.
Twentisme?![]()
![]()
quote:
Weer bezichtiging Nallie?quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:59 schreef Nallie het volgende:
Ik heb zin in frietjes! Thanks V1z0r...
S: heen en weer fietsen naar Amsterdam Noord
Sorry van de patat trouwens, maar Co begon er over![]()
Dat zou je aan een Tukker moeten vragenquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Nakijken? Ik zat gewoon op een stoel hoor, Viez. Ik was daar niet aan het paraderen!
Twentisme?![]()
![]()
Was waarschijnlijk nog beetje duf of zo...Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.![]()
ik heb spierpijn van mijn kruin tot mijn tenen, maar ik ga vandaag trainen *peptalk geeft*
Lijstje:
O: smoothie+nootjes
T: aardappel+shake
L: rijst, kip en groente
T: kwark en nootjes
S: rug/biceps en buik+ cardio
D: aardappels, biefstuk en paprika
T: aardappels, kip en guacamole
T: kwark.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet![]()
Tomato, tomeeto.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Weer bezichtiging Nallie?
![]()
[..]
Dat zou je aan een Tukker moeten vragen![]()
Was waarschijnlijk nog beetje duf of zo...
Ik wil nog even een fijn tussendoortje promoten. Volle kwark (niet te veel, want het is zwaar, zo tussen de 120 en 150 gram zeg maar.) met limoen- en of citroensap. Zoetstof (ik gebruik natrena vloeibaar, daar proef ik geen bijsmaak aan) en dan bevroren fruit erdoor. Ik doe meestal aardbeien, framboos of mango of een mengeling ervan. Roeren en het kan mee naar je werk. Tegen de tijd dat je het wilt eten is het fruit ontdooid. Echt veeeeel lekkerder dan kant en klare vruchtenkwark of yoghurt. En het vult weer een paar uur.![]()
Oh, ze verkopen ook tomaten daar bij jou in Rotterdam?quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Tomato, tomeeto.
Ik wil nog even een fijn tussendoortje promoten. Volle kwark (niet te veel, want het is zwaar, zo tussen de 120 en 150 gram zeg maar.) met limoen- en of citroensap. Zoetstof (ik gebruik natrena vloeibaar, daar proef ik geen bijsmaak aan) en dan bevroren fruit erdoor. Ik doe meestal aardbeien, framboos of mango of een mengeling ervan. Roeren en het kan mee naar je werk. Tegen de tijd dat je het wilt eten is het fruit ontdooid. Echt veeeeel lekkerder dan kant en klare vruchtenkwark of yoghurt. En het vult weer een paar uur.![]()
Eens met je promotie trouwens, al vind ik het zoetstof overbodig. Zo houdt je het fruit tenminste ook goed, bij die kant en klare is het altijd zo zompig.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:54 schreef _aurum_ het volgende:
ik heb spierpijn van mijn kruin tot mijn tenen, maar ik ga vandaag trainen *peptalk geeft*
Lijstje:
O: smoothie+nootjes
T: aardappel+shake
L: rijst, kip en groente
T: kwark en nootjes
S: rug/biceps en buik+ cardio [ afbeelding ]
D: aardappels, biefstuk en paprika
T: aardappels, kip en guacamole
T: kwark., LOL @ de aardappel als T in de ochtend
Ik ga vanavond ook weer, maar dat wordt dus weer lichtjes squatten en DLen. Is ook wel fijn, maar je mist toch het gevoel van een zware training.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.![]()
Heb overwogen te ontbijten met een restant boerenkoolstamppot. Aangezien het middag is overweeg ik het nu als lunch.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:18 schreef V1z0R het volgende:
, LOL @ de aardappel als T in de ochtend
crap in = crap out![]()
Nope, t vrijwilligerswerk is in Noord!quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Weer bezichtiging Nallie?
![]()
Hell no dat ik daar ga wonen
Mn avocado's waren niet lekkerDus nu heb ik broodje Co!
Wat voor vrijwilligerswerk doe jij? *aagje*quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:25 schreef Nallie het volgende:
[..]
Nope, t vrijwilligerswerk is in Noord!
Hell no dat ik daar ga wonen"Dijenkletserextravaganza!" - V1z![]()
Doe t niet vast hoor, had ik daar maar tijd voor!quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wat voor vrijwilligerswerk doe jij? *aagje*
Maar dit is voor 1 keertje, restaurant voor minder bedeelden/mensen met een sociale achterstand. Met als doel hun netwerk te versterken.
Zit interessante organisatie achter, met wellicht ooit baanperspectieven!Be someone that makes you happy![]()
![]()
altruïsme
![]()
Zelfopoffering voor diegene die je komt vermoorden?Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.![]()
Moeder Theresa?quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:51 schreef Nallie het volgende:
Echt altruïsme bestaat volgens mij nietcrap in = crap out![]()
Maar als je iets goeds doet, dan hou je er altijd ook zelf een goed gevoel aan over. En dan doe je het dus niet puur voor een ander
Natuurlijk altijd beter als je iets voor anderen én jezelf doet..Be someone that makes you happy![]()
Maar dan is zelfopoffering nog wel een vorm van altruïsme. Was de mens puur egoïstisch dan deed je dat niet.![]()
Garnalen*werkt een stuk of 7 vorkjes weg*
Lekker!quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb overwogen te ontbijten met een restant boerenkoolstamppot. Aangezien het middag is overweeg ik het nu als lunch.
Ik ontbijt wel eens met kliekjes van het avondeten.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!![]()
Jezelf laten opofferen om iemand anders blij te maken?
Zoals die gast die zichzelf door een ander liet opeten
Ehm, nee, niet in dat geval.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:16 schreef Nallie het volgende:
Jezelf laten opofferen om iemand anders blij te maken?
Zoals die gast die zichzelf door een ander liet opeten
Nee, in een hij of jij dood situatie. Dan is het minst egoïstische toch om jezelf te laten vermoorden.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:16 schreef Nallie het volgende:
Zoals die gast die zichzelf door een ander liet opetenquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
crap in = crap out![]()
Dat 'afslank'boek van Co wordt dan wel heel rigoureus.
Hihihihiquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:33 schreef conleche het volgende:
Waarom zie ik nu die foto zonder benen van gister voor me?
*haalt restjes Co uit mond en biedt aan als vredesoffer*quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:33 schreef conleche het volgende:
Waarom zie ik nu die foto zonder benen van gister voor me?
Vriendjes?
Is er iets wat ik kan doen tegen keelontsteking? Mama en huisgenootjes zeggen dat het geen zin heeft om langs de dokter te gaan..Worry is a misuse of imagination![]()
Uit het hoofd: vitamine C, visolie (ontstekingsremmend), zink (weerstand), vlierbessenextract (weerstand), gorgelen met kamilleshizzle..crap in = crap out![]()
*Plakt restjes weer aan romp, maar iets lijkt anders.*quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*haalt restjes Co uit mond en biedt aan als vredesoffer*
Vriendjes?![]()
Als het bacterieel is haalt het wel degelijk uit. Dan helpt antibiotica namelijk. Heb je witte puntjes? Zit het vooral aan 1 kant?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:43 schreef Probability het volgende:
Is er iets wat ik kan doen tegen keelontsteking? Mama en huisgenootjes zeggen dat het geen zin heeft om langs de dokter te gaan..![]()
Nothing a little papier-mâché won't fix!quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:45 schreef conleche het volgende:
[..]
*Plakt restjes weer aan romp, maar iets lijkt anders.*
Vitamine c: check
visolie: uhm.. wil het wel overwegen ook al eet ik geen vis
zink, vlierbessenextract, kamille moet ik nog even aanschaffen
Worry is a misuse of imagination![]()
http://www.avogel.nl/Indi(...)ymptomen-slikken.php
staan ook nog wel wat tips..
Maar je moet wel opletten dat het geen angina wordt...
En wat bij mij altijd goed hielp was veel ijswater drinken... dat hielp vaak goed.
En vreemd genoeg zoute chips... (ranzig verhaaltjemaar dat maakte ik dan helemaal zacht in mijn mond met speeksel en dan kon ik het eenvoudig doorslikken zonder dat het pijn deed.) Ik weet niet waarom zoute chips hielp, maar het was vaak wel zo...
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."![]()
Volgens mijn huisgenootje leek het op pseudo kroep omdat ik er bij hoest als een zeehondquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Als het bacterieel is haalt het wel degelijk uit. Dan helpt antibiotica namelijk. Heb je witte puntjes? Zit het vooral aan 1 kant?Nee zie nog geen puntjes..
Heb ook nog geen opgezette lymfeklieren..Worry is a misuse of imagination![]()
Ik kan nog gewoon crackers eten enz. Heb wel ijslollies en strepsels dat ga ik eens proberenquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:46 schreef progje het volgende:
http://www.avogel.nl/Indi(...)ymptomen-slikken.php
staan ook nog wel wat tips..
Maar je moet wel opletten dat het geen angina wordt...
En wat bij mij altijd goed hielp was veel ijswater drinken... dat hielp vaak goed.
En vreemd genoeg zoute chips... (ranzig verhaaltjemaar dat maakte ik dan helemaal zacht in mijn mond met speeksel en dan kon ik het eenvoudig doorslikken zonder dat het pijn deed.) Ik weet niet waarom zoute chips hielp, maar het was vaak wel zo...
En juist wel of geen paracetamol?Worry is a misuse of imagination![]()
Ik denk t wel V1z... raar gespreksonderwerp
Oh en Prob, ik zou wel paracetamol doen -> ontstekingsremmend.
En anders even bellen met assistente huisarts?Be someone that makes you happy![]()
Heb ik zo'n hekel aan.. Die weten iha niet meer dan je moeder of je huisgenootje.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:53 schreef Nallie het volgende:
En anders even bellen met assistente huisarts?crap in = crap out![]()
Oh naja de mijne weet altijd heel veel, net zoals de apotheker!
En mn quotefunctie werkt niet, steeds als ik wil klikken gaat ie naar t fobo ipv dat hij quote...Be someone that makes you happy![]()
Huisgenootje is laatste jaars geneeskundequote:Op dinsdag 15 november 2011 14:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb ik zo'n hekel aan.. Die weten iha niet meer dan je moeder of je huisgenootje.Maar die wist het ook niet echt..
Worry is a misuse of imagination![]()
De mijne is soms meer een firewall. Heel tevreden over de husiarts, niet zo over de assistente. En ze draagt te korte rokjes bij te dikke benen. Ik bedoel, als ze de trap afloopt hoef ik niet te zien dat ze onder haar katoenen maillot degelijk bedekkend ondergoed draagt. Heck, dat ondergoed bedekt meer dan dat rokje. En je kunt vaak meelezen op haar scherm.crap in = crap out![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:00 schreef loveli het volgende:
De mijne is soms meer een firewall. Heel tevreden over de husiarts, niet zo over de assistente. En ze draagt te korte rokjes bij te dikke benen. Ik bedoel, als ze de trap afloopt hoef ik niet te zien dat ze onder haar katoenen maillot degelijk bedekkend ondergoed draagt. Heck, dat ondergoed bedekt meer dan dat rokje. En je kunt vaak meelezen op haar scherm.
Be someone that makes you happy
Forum Opties Forumhop: Hop naar: