Ik probeer het elke avond te doen dat ik thuis ben. Maar dat was bijvoorbeeld afgelopen week nul keer, dus echt regelmatig doe ik het niet. Maar het is zooo leuk en ik word er zooo vrolijk vanquote:Op zondag 13 november 2011 22:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]heb een vriendin die het ook doet, 3 keer per week een maand volhouden en je hebt succes.
Half uurtje per dag doet ze het voor de tv.
huh.. ik heb het al tijden in huis. Gekocht bij de "dieet webshop"quote:Op zondag 13 november 2011 22:19 schreef Syrena het volgende:
Ik lees net dat stevia op de Europese markt mag. Eindelijk! Morgen meer info proberen te vinden, zit nu op m'n foon.
Stevia is toch alsnog minder volumineus dan gewone suiker?quote:Op zondag 13 november 2011 22:44 schreef progje het volgende:
[..]
huh.. ik heb het al tijden in huis. Gekocht bij de "dieet webshop"
Koolhydraten hebben invloed op je serotineniveau. Daarom werkt low carb ook niet bij mij en moet ik bij het ontbijt koolhydraten eten.quote:Op maandag 14 november 2011 00:15 schreef loveli het volgende:
Heb er even geen bronvermelding van.. Hoorde pas dat slecht humeur vlak voor het eten niet komt door een laa bloedsuiker, maar door een laag serotoninegehalte. Voedsel => beloning => serotonine. Binnenkort even de bron opzoeken.
he bah, beterschap!quote:Op maandag 14 november 2011 07:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vandaag gaat niet veel worden qua lijstje. Hele nacht al aan het overgeven. Lig nu in bed met mijn favoriete rode emmer
Had je gisteren een meet?quote:Op maandag 14 november 2011 08:22 schreef Ml-etje het volgende:
Blijft grappig eten tijdens een meeting, van boze tot verlangende blikken
quote:Op maandag 14 november 2011 08:13 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
he bah, beterschap!
Zo, weer op het kantoor. Vandaag heb ik geen tijd om te eten, dus dat is makkelijk.![]()
Nee, lunch moet lukken maar ik zit van 9 tot 1 in een meeting, en dan van 2 tot 4 lesgeven..Daarna maar eens kijken hoe het gaat.
Planning:
o: yoghurt met banaan en meusli
L: restje stoofpot met speltbrood
T: ik heb 2 mandarijnen bij me
D: wat de duutser bedenkt
T: iets lekkers.
quote:Op maandag 14 november 2011 08:22 schreef Ml-etje het volgende:
Blijft grappig eten tijdens een meeting, van boze tot verlangende blikken
quote:
Ik denk dat je serotonine bedoeltquote:Op maandag 14 november 2011 07:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Koolhydraten hebben invloed op je serotineniveau. Daarom werkt low carb ook niet bij mij en moet ik bij het ontbijt koolhydraten eten.
Ah Cocoquote:Op maandag 14 november 2011 07:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vandaag gaat niet veel worden qua lijstje. Hele nacht al aan het overgeven. Lig nu in bed met mijn favoriete rode emmer
Beterschap!quote:Op maandag 14 november 2011 07:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dit. Uit eten vind ik geen probleem. Soep, vis, vlees en salades staan altijd wel op de kaart en anders treedt bovenstaande regel in werking.quote:Op maandag 14 november 2011 08:57 schreef loveli het volgende:
Ivm gist kan ik slecht tegen brood, maar als er gezamenlijk gegeten wordt is er altijd de "ach voor deze ene keer kan het wel en iets anders vragen is moeilijk doen"-factor.
Coco, al afschied genomen van de emmer?
Frequentie van mijn meetings was gelukkig lager, anders had je me na een tijdje kunnen wegdragen. Gezondheidstechnisch at ik ook maar 1 broodje ipv 2 of 3, waar ik behoefte aan had.quote:Op maandag 14 november 2011 09:02 schreef _aurum_ het volgende:
mjaah, als ik zo ga redeneren dan ben ik binnen no time een bolletje
afgelopen week 2 dagen beurs, komende week rustig, week erna 3 dagen beurs/meetings, week erna sinterklaaslunch. En dan heb ik het nog niet over etentjes in het weekend/feestjes etc.
soms baal ik er echt van dat ik zo makkelijk aankom en zo moeilijk afval. was het maar andersom
Oi. Iets verkeerds gegeten gister? Of een griepje? Beterschap in ieder geval!quote:Op maandag 14 november 2011 07:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Van een keer krijg ik niks, voel me er juist wat beter op (ivm vitamine B). Eet ik een week brood (, pizza of dingen met gistextract), dan kun je me wegdragen. Het werkt niet als een allergie dat het na 1 dosis meteen misgaat.quote:Op maandag 14 november 2011 09:26 schreef Ml-etje het volgende:
Blijf het vreemd vinden, als je niet tegen gist kan dan is iets anders eten wel een optie en als je gewoon die lunch niet wil eten is het geen optie?
Of ben ik nou zo makkelijk dat ik het gewoon af sla?
Luxe problemen.quote:Op maandag 14 november 2011 09:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind dat ook lastig. Broodjes met de lunch enzo. Iets anders bestellen is geen optie eigenlijk. Deze week een etentje, diverse lunches, 30 nov uit eten, 1 dec uit eten en 6, 7 en 8 congres, dus dan hotelontbijt en wederom uit eten. Zucht
oh ja dan eet ik nog een bakje optimelvlaquote:Op maandag 14 november 2011 09:38 schreef V1z0R het volgende:
Netjes Muks
Zou na je hardlopen nog wel wat eten trouwens.
vies... nee serieus, ik heb het geprobeerd (kan er via via aankomen). De zoetjes maken dat de koffie naar drop smaakt. Dan liever koffie zonder suiker... Ik vind het een hele vervelende nasmaak hebben.quote:
Dat klinkt zo fout!quote:Op maandag 14 november 2011 09:49 schreef Sjeen het volgende:
[..]
vies... nee serieus, ik heb het geprobeerd (kan er via via aankomen). De zoetjes maken dat de koffie naar drop smaakt. Dan liever koffie zonder suiker... Ik vind het een hele vervelende nasmaak hebben.
ik vind het ook super smerig en heb het weg gegooid ...quote:Op maandag 14 november 2011 09:49 schreef Sjeen het volgende:
[..]
vies... nee serieus, ik heb het geprobeerd (kan er via via aankomen). De zoetjes maken dat de koffie naar drop smaakt. Dan liever koffie zonder suiker... Ik vind het een hele vervelende nasmaak hebben.
is minder fout dan het klinktquote:
Ah okequote:Op maandag 14 november 2011 09:44 schreef Muks het volgende:
[..]
oh ja dan eet ik nog een bakje optimelvla
Dat gaat uitstekend!quote:Op maandag 14 november 2011 09:46 schreef loveli het volgende:
In een restaurant kun je meestal wel wat goede keuzes maken. Meestal vraag ik rijst ipv friet of extra groente.
Henk, hoe is het met de winterjas?
dat gaat helaas niet ivm tarweallergie, en speltbrood 's avonds is hier geen optie ivm maagklachtenquote:Op maandag 14 november 2011 10:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ah oke
Zou zelf gaan voor een volk. boterham met kaas. De KH's in je lijstje zijn nu grotendeels suikers (fruit en zo) dus wat langzame KH's in combinatie met de eiwitten uit kaas zou niet verkeerd zijn.
Mn handschoenen had ik ook aan idd. Maar die heb ik al vrij snel aan, want ik heb altijd koude handen.quote:Op maandag 14 november 2011 10:29 schreef Ewelina het volgende:
Nou, ik had het vanochtend behoorlijk koud op de fiets... heb mijn handschoenen en sjaal maar weer tevoorschijn gehaald.
Oh, van beslagen glazen had ik dan geen last.quote:Op maandag 14 november 2011 10:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Mn handschoenen had ik ook aan idd. Maar die heb ik al vrij snel aan, want ik heb altijd koude handen.![]()
Ik vond het vooral irritant dat mijn bril de hele tijd besloeg door de mist.
Oh, ja dan gaat dat niet.quote:Op maandag 14 november 2011 10:38 schreef Muks het volgende:
[..]
dat gaat helaas niet ivm tarweallergie, en speltbrood 's avonds is hier geen optie ivm maagklachten
Dat en koriander. Gruwel in het kwadraat!quote:Op maandag 14 november 2011 10:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Broodjes eet ik vaak gewoon mee. Bij diners kies ik idd vaak voor vis (jaja!), salade, maar meestal voor een vegetarisch gerecht. Zonder geitenkaas dan wel, want dat is het enige dat ik oprecht niet wegkrijg.
Tandpasta die naar vlees smaakt?quote:
Kameraad had voor z'n hond tandpasta met leversmaak gekocht. Toch maar even geprobeerdquote:Op maandag 14 november 2011 11:48 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Tandpasta die naar vlees smaakt?Heb je die per ongeluk op de dierenafdeling gekocht?
^^quote:Op maandag 14 november 2011 12:17 schreef V1z0R het volgende:
maar dat moet wel lukken toch lijkt me?
[ afbeelding ]
nee, gelukkig niet meer. 95% van de dingen zijn getackeld. Echt alsof er een loden last van mijn schouders af is, misschien dat ik daarom zo moe benquote:
ik ben kapot. Deel 1 zit erop. Nu deel 2 nog (lesgeven) en deel 3 (alles andere) en dan is m'n dag voorbij. Vooral het lesgven, daar moet ik nog wat energie voor zien te verzamelen. Misschien dat ik zo wel een dutje doe.quote:Op maandag 14 november 2011 12:23 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^
ik heb zó geen zin om te werken
als het kan ,dan zou ik het zeker doenquote:Op maandag 14 november 2011 12:43 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ben kapot. Deel 1 zit erop. Nu deel 2 nog (lesgeven) en deel 3 (alles andere) en dan is m'n dag voorbij. Vooral het lesgven, daar moet ik nog wat energie voor zien te verzamelen. Misschien dat ik zo wel een dutje doe.
Help me evenquote:Op maandag 14 november 2011 13:14 schreef loveli het volgende:
Meer suiker, minder slijtage aan je tanden door kauwen. Keuzes..
quote:Op maandag 14 november 2011 13:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Help me even![]()
Slaat het eerste op de perpermunt en het 2e op de kauwgom?
oh, die borg eisen ze sowieso al... 1 maand huur vooruit, 1 maand huur als bemiddelingskosten, 2 maanden huur als borgquote:Op maandag 14 november 2011 13:15 schreef loveli het volgende:
Ml-etje: bij de appie. Kwak, vragen of je ipv geldverdienen ook een borg mag achterlaten?
Post vanuit de UK doet er soms best heel lang over. Heb wel eens boeken bij Amazon besteld die er echt ruim 2 weken over deden. Dus ik hoop heel erg hard dat het een verschil maakt dat het nu bij de drukkerij vandaan komt.quote:Op maandag 14 november 2011 12:17 schreef V1z0R het volgende:
maar dat moet wel lukken toch lijkt me?
[ afbeelding ]
Ik duim voor jequote:Op maandag 14 november 2011 13:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Post vanuit de UK doet er soms best heel lang over. Heb wel eens boeken bij Amazon besteld die er echt ruim 2 weken over deden. Dus ik hoop heel erg hard dat het een verschil maakt dat het nu bij de drukkerij vandaan komt.
schoenen zijn er soms in 3 dagenquote:Op maandag 14 november 2011 13:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Post vanuit de UK doet er soms best heel lang over. Heb wel eens boeken bij Amazon besteld die er echt ruim 2 weken over deden. Dus ik hoop heel erg hard dat het een verschil maakt dat het nu bij de drukkerij vandaan komt.
Mijn concertkaartjes pas ook.quote:
Hmm naja ik zoek vooral een gezondere mondverfrisser.quote:Op maandag 14 november 2011 13:16 schreef loveli het volgende:
[..]Behalve als jij je kauwgom direct doorslikt.
t heerst volgens mij, duizeligheid + verkoudheid. Gek virusje, had t vorige week ook. Je bent niet echt ziek maar om nou te zeggen dat je je lekker voelt...quote:Op maandag 14 november 2011 13:48 schreef Syrena het volgende:
Hooi. Ik ben ineens heel duizelig als ik beweegknap lastig, want de nieuwe collega is nog steeds ziek, kan dus niet ingewerkt en dus moet ik nu stapels achterstallig wegwerken.
O: Brinta
T: Beker optimel
L: Drie snee-en volkoren met rookvlees, 2 mandarijnen
T: App0l
D: ?
Ik moet nog boodschappen doen, straks eens nadenken over wat ik ga inkopen en maken. Geen droptoppers kopen in elk geval...
Klinkt bekend... Achterlijk hè, maar ze komen hun woningen toch wel kwijt.quote:Op maandag 14 november 2011 13:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
oh, die borg eisen ze sowieso al... 1 maand huur vooruit, 1 maand huur als bemiddelingskosten, 2 maanden huur als borgdat wordt al een hele truc om aan te komen.
maar goed, niet getreurd, we hebben wel 2 bezichtigingen komende week dus wie weet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit model staat me toch echt het beste. Nog paar A-lijn jurkjes aangepast, maar mên, wat krijg ik daar een ass in.
Ook gepast, halslijn stond me echt heel mooi, maar jurkje is niet stretchy en derhalve ongeschikt voor vrouwen met heupen en een kont. Jammer wel.
En ontopic, lijstje so far:
O: bakje kwark
L: 2 bth, 1x jam, 1x pindakaas
Over de rest nog geen ideeSorry
. Ga niet sporten vandaag, want voel me niet helemaal jofel.
En nu weer aan het werk![b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Ohw, m'n games zijn meestal binnen werkweek binnen. Nou, we hopen dan maarquote:Op maandag 14 november 2011 13:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Rekenmachine nodig om het te bereken en 'm dan ook nog eens niet geloven...quote:Okee me rekenmachiene spoort volgens mij niet... 0,5 - 0,25 = 0,25 #huh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |