Ik citeer:quote:
quote:
Ja, dat krijg je met van die preutse wijven.quote:
Speesjaal voor Ingquote:
Maak er een liedje van.quote:Op zondag 13 november 2011 22:08 schreef Qwea het volgende:
Ik had : Waar de vochtige rottende grotjes schimmelen
Ik ben niet preuts heurquote:Op zondag 13 november 2011 22:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je met van die preutse wijven.
Voor die brave Ingquote:
Ik heb morgen ook vrij maar lag er gisteren al om 22.00 uur in. Dus mag vandaag wat langer opblijven van mezelf.quote:Op zondag 13 november 2011 22:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga ook een wijntje nemen en dan straks lekker op tijd naar bed![]()
Morgen wel vrij, maar ik heb echt zin om es lekker heel veel uurtjes achtereen te slapen
Ik moet morgen aan de studiequote:Op zondag 13 november 2011 22:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb morgen ook vrij maar lag er gisteren al om 22.00 uur in. Dus mag vandaag wat langer opblijven van mezelf.
En wij maar wapperen en "Booooooeeeee!" roepenquote:Op zondag 13 november 2011 22:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maak er een liedje van.Je hebt nog 6 dagen.
quote:Op zondag 13 november 2011 22:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En wij maar wapperen en "Booooooeeeee!" roepen
quote:Op zondag 13 november 2011 22:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En wij maar wapperen en "Booooooeeeee!" roepen
Tik je eerst wat bockjes weg, heb je nergens last van.quote:
Ehm, ik drink niet.quote:Op zondag 13 november 2011 22:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tik je eerst wat bockjes weg, heb je nergens last van.![]()
(wij houden de walrussen wel van je af)
Eh neequote:
Nee, je zuiptquote:
Aan wie heb je nou weer je account uitgeleend?quote:
Whut?quote:Op zondag 13 november 2011 22:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zie Q echt voor me als een soort Gabber Piet, maar dan Gabster Qut ofzo
Zie, preuts.quote:Op zondag 13 november 2011 22:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh nee
Dat is alleen voor sommige mensen en in de sauna enzow
Strak strak in m'n trainingspak pakquote:
Nou zegquote:
quote:Op zondag 13 november 2011 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Strak strak in m'n trainingspak pak
Best domquote:Op zondag 13 november 2011 22:21 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ijdens-parkeren.html
Jakkes
Dus je tieten laten zien is half hoerig?quote:Op zondag 13 november 2011 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou zeg
Er zit heel veel tussen preuts en half-hoerig hoor
Lijkt me een heel akelige dood eerlijk gezegdquote:
Ew. Da's mijn geboortedorp.quote:Op zondag 13 november 2011 22:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Jakkes
Splat!quote:Op zondag 13 november 2011 22:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Jakkes
Neej, de dokter vraagt geld aan jou.quote:Op zondag 13 november 2011 22:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus je tieten laten zien is half hoerig?
Nou, ik zal voortaan geld aan de dokter vragen dan.
quote:Op zondag 13 november 2011 22:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Jakkes
quote:
Definieer 'rustig'.quote:
Nee, lijkt mij alleen maar benauwder wordenquote:Op zondag 13 november 2011 22:50 schreef Oognip het volgende:
Even een vraagje:
Evi is erg benauwd door al het snot in haar neusje. Heeft het zin om een druppel water in haar neusje te doen?
Ja? Ik kan me ook voorstellen dat het snot dan samen met het water uit haar neusje loopt.quote:Op zondag 13 november 2011 22:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, lijkt mij alleen maar benauwder worden
Ik zou het niet doen. Stel dat ze inademt en het erdoor gaat, heeft ze water in haar luchtpijp. En verder.....quote:Op zondag 13 november 2011 22:50 schreef Oognip het volgende:
Even een vraagje:
Evi is erg benauwd door al het snot in haar neusje. Heeft het zin om een druppel water in haar neusje te doen?
De ene DA zei van wel, de andere zei van niet. De DA die 'van niet' zei, bezwoer me: "Nee, daar gaat ze écht niet van stikken. Hoef je je absoluut geen zorgen over te maken. Ze zal proberen te blijven ademen door haar neus, maar als dat niet meer lukt, ademt ze gewoon door haar bekkie!"quote:Op zondag 13 november 2011 22:50 schreef Oognip het volgende:
Even een vraagje:
Toen Bliksem zo verkouden was had ik van de dierenarts een zoutoplossing gekregen voor in zijn neusje dus ik denk dat het op zich wel veilig is. Maar Ik doe het toch maar niet. Samen in de badkamer gaan zitten is een goed idee, dat ga ik zo doenquote:Op zondag 13 november 2011 22:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Stel dat ze inademt en het erdoor gaat, heeft ze water in haar luchtpijp. En verder.....
Dan zou ik nog eerder kijken na een manier om haar te laten stomen. Samen in de badkamer gaan zitten of zo met de douche op standje heet.
zoutoplossing is anders dan gewoon water, zout prikkelt de slijmvliezen ofzo toch?quote:Op zondag 13 november 2011 23:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Toen Bliksem zo verkouden was had ik van de dierenarts een zoutoplossing gekregen voor in zijn neusje dus ik denk dat het op zich wel veilig is. Maar Ik doe het toch maar niet. Samen in de badkamer gaan zitten is een goed idee, dat ga ik zo doenthanks!
Ik ben misschien een beetje dom, maar ik snap het nietquote:Op zondag 13 november 2011 22:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De ene DA zei van wel, de andere zei van niet. De DA die 'van niet' zei, bezwoer me: "Nee, daar gaat ze écht niet van stikken. Hoef je je absoluut geen zorgen over te maken. Ze zal proberen te blijven ademen door haar neus, maar als dat niet meer lukt, ademt ze gewoon door haar bekkie!"
Dus...
Nee van het snot zal ze niet stikken, maar ik dacht het misschien voor haar wat aangenamer te kunnen maken als ze weer door haar neusje kan ademen.quote:Op zondag 13 november 2011 23:01 schreef tombolafan het volgende:
Nou ja, van dat snot zal ze ook niet stikken dan toch? Ik denk niet dat ze er blijer van wordt als je dit probeert...
Maar ja, dan neem je haar eerst in de wurggreep om het water erin te doen, das niet zo aangenaamquote:Op zondag 13 november 2011 23:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee van het snot zal ze niet stikken, maar ik dacht het misschien voor haar wat aangenamer te kunnen maken als ze weer door haar neusje kan ademen.
Nou in de wurggreep zal wel meevallenquote:Op zondag 13 november 2011 23:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ja, dan neem je haar eerst in de wurggreep om het water erin te doen, das niet zo aangenaam
En t snot komt wel weer terug vrees ik
Een DA zei tegen me dat ik iets kon proberen met druppeltjes water, de ander zei dat dat absoluut geen zin had. Maar dat ik me geen zorgen hoefde te maken.quote:Op zondag 13 november 2011 23:02 schreef Oognip het volgende:
Ik ben misschien een beetje dom, maar ik snap het niet
Ah zoquote:Op zondag 13 november 2011 23:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een DA zei tegen me dat ik iets kon proberen met druppeltjes water, de ander zei dat dat absoluut geen zin had. Maar dat ik me geen zorgen hoefde te maken.
Overigens heb ik (toen Pluim zo verkouden was) neusdruppels gekregen
Is het onrustig geweest dan? * gaat teruglezenquote:
Als het de kast al haalt, meestal gaat het van de lijn weer om het lijf.quote:Op zondag 13 november 2011 13:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jij flikkert alles gewoon in de kast?
quote:Op maandag 14 november 2011 01:54 schreef Barbaaf het volgende:
Maar zo is het nu, en er is niks aan te doen, blij te zien dat je er niet voor wegloopt![]()
En die dame had de hondjes mooi in de zoeker, snapshots of niet, je herkent de geoefende fotograaf
De oude strijder
[ afbeelding ]
edit: als je aan een hogere resolutie van de foto van Sjon die ik gekopieerd heb kan komen wel ik 'm graag hebben, ik heb 'm net als achtergrond ingesteld maar op 1920x1200 verliest hij wat aan scherpte
quote:Op maandag 14 november 2011 01:47 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem zo mooi, maar pffffffff, zo heftig ook, zonder mn koplopertje...
Prachtige foto's, ook die in het hondenfototopicquote:Op maandag 14 november 2011 01:06 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Als het de kast al haalt, meestal gaat het van de lijn weer om het lijf.
En nog even Sjon Wayne uit een ander topic meesleuren
[ afbeelding ]
Ik blijf de hele dag in de trein zitten denkquote:Op maandag 14 november 2011 08:04 schreef Oognip het volgende:
Ik trek zo mooi mijn handschoenen aan op de fiets. Brr gister was het ook al zo koud
Wel dus, hoe wazigquote:Als je beltegoed op is, kun je je gesprek gewoon afmaken. Omdat je saldo wel negatief wordt, kun je daarna niet meer bellen, dus vul je tegoed direct aan!
Ik dacht dat op gewoon op was, dan neem ik maar geen simyo voor zoonlief in de toekomstquote:Op maandag 14 november 2011 09:41 schreef Croli het volgende:
Werkt ook zo met de OV-chip kaart. Als er voldoende saldo op staat voor een minimale rit, dan kun je gewoon inchecken. Als je vervolgens meer afstand maakt dan die minimale rit gaat dat extra in de min. Als je volgende keer weer oplaad wordt dat natuurlijk in mindering gebracht op wat je erbij opzet.
Wat idioot, zou ook eigenlijk niet moeten kunnen vind ikquote:Op maandag 14 november 2011 09:36 schreef senesta het volgende:
Gefeliciteerd Multi!![]()
Hoe kun je in vredesnaam met een prepaidkaartje in de min raken
Ja ik was ook helemaal verbaast. Zeven euro in de minquote:Op maandag 14 november 2011 10:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat idioot, zou ook eigenlijk niet moeten kunnen vind ik
Vroegah kreeg je dan voor je telefoongesprek een melding met 'u kunt nog 2 minuten bellen' en werd de verbinding gewoon verbroken. Lijkt me ook errug lastig dat geld nog te verhalen als provider, lang niet iedereen geeft zijn echte naam en adres op om 5 euro extra beltegoed te krijgen...quote:Op maandag 14 november 2011 10:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja ik was ook helemaal verbaast. Zeven euro in de minVerwacht je toch niet met een prepaidkaart?
Ik had al zo'n vermoeden dat het niet expres zou zijnquote:Op maandag 14 november 2011 10:50 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Omdat die voor mijn auto vloog
Het is ook echt koudquote:Op maandag 14 november 2011 11:23 schreef Qwea het volgende:
Ik ga zo mooi naar huis, ik heb het ijskoud
Als je niet weet dat dit over planten gaat, dan lijkt het of jij héle rare dingen gaat doenquote:Op maandag 14 november 2011 11:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Het is ook echt koudIk ga vanmiddag mijn banaantjes even inpakken en de kleintjes uitgraven en binnen zetten.
Dik hooi er omheen doen en vervolgens afdekken met een lakenquote:Op maandag 14 november 2011 11:29 schreef Cat22 het volgende:
Weet iemand hier trouwens hoe je een stokroos in pot (niet naar binnen te slepen) de winter laat overleven?
quote:Op maandag 14 november 2011 11:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dik hooi er omheen doen en vervolgens afdekken met een laken
quote:Op maandag 14 november 2011 11:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je niet weet dat dit over planten gaat, dan lijkt het of jij héle rare dingen gaat doen
Hooi op de bovenkant, hooi losjes met een touwtje om de stam, hooi om de pot, laken erover en die aan de onderkant met een touw dichtbindenquote:
Gamma, Praxis, etcquote:Op maandag 14 november 2011 11:31 schreef _Multiply86_ het volgende:
Weet iemand trouwens waar je een rubberen ontstopper kan kopen?zon plop dingHebben ze die bij de blokker?
quote:Op maandag 14 november 2011 11:31 schreef Muis006 het volgende:
Catje, sowieso beschut zetten. Wij hebben ook een roos in pot, die staat nu op de veranda tegen het huis aan, en als het te koud wordt doen we er isolatie omheen. Gaat al jaren goed.
*Lakens, touw en isolatie zoeken gaat*quote:Op maandag 14 november 2011 11:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hooi op de bovenkant, hooi losjes met een touwtje om de stam, hooi om de pot, laken erover en die aan de onderkant met een touw dichtbinden
Dat laatste zou vooral mijn manier zijnquote:Op maandag 14 november 2011 11:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Bubbeltjesplastic isoleert ook goed![]()
Of dode blaadjes.
En anders koop je in het voorjaar gewoon een nieuwe
+1quote:Op maandag 14 november 2011 11:42 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat laatste zou vooral mijn manier zijn
Die heb ik genoeg!quote:Op maandag 14 november 2011 11:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Bubbeltjesplastic isoleert ook goed![]()
Of dode blaadjes.
Mja, dat is al drie jaar mijn manier. Met wisselende planten. Mijn ouders worden het een beetje zat me telkens hetzelfde verjaardagskado te geven dus ik wil hen in ieder geval laten zien dat ik het heb geprobeerd.quote:En anders koop je in het voorjaar gewoon een nieuwe
Dierenwinkelquote:Op maandag 14 november 2011 11:37 schreef Cat22 het volgende:
*Lakens, touw en isolatie zoeken gaat*
Hooi is in dit huishouden niet te vinden, daar zal ik eens bij mijn ouders voor gaan sjoppen.
Valt tegen.quote:
Nee, vind ik absoluut nietquote:
Ooh ja truestory. Maar, waarom dan een deken? Want je hebt toch ook de kachel an?quote:Op maandag 14 november 2011 12:08 schreef oh-oh het volgende:
Ja, als ik dr niet ben is Chico dr ook niet
quote:Op maandag 14 november 2011 12:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja truestory. Maar, waarom dan een deken? Want je hebt toch ook de kachel an?
quote:
Helemaal niet. En ik vind iets al snel luguberquote:
Wtfquote:
Nee hier staat ie ook lekker aanquote:Op maandag 14 november 2011 12:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wtftis koud!
![]()
Ik ben toch niet de enige die de kachel aan heeft, toch?
jaaaaa die goeie ouwe tijd. Dat had ik vroeger ookquote:Op maandag 14 november 2011 12:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik woon in een appartement, ik laat de buren boven en onder en links en rechts gewoon stoken
Het is hier nooit kouder dan 17 graden eigenlijk.
En ik heb het niet snel koud.
Wat mooiquote:
Sttttt, dat zou ook mijn gedachte zijn.....quote:Op maandag 14 november 2011 12:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik ook niet hoor. Wel luguber vond ik dat ik eigenlijk dacht dat ik gelijk maar 6 van die flessen mee moest nemen zodat ze allemaal mooi matchen straks, dat heb ik dan ook maar niet gedaan
Ik heb even ergens een gedeelte mist, maar je zou een tijdje terug van iemand toch een naaimachine krijgen?quote:Op maandag 14 november 2011 12:25 schreef oh-oh het volgende:
Hoerende schijtzooi, vindt ze 600 euro voor een naaimachine wel wat veel.
Wat heb ik nou aan zo een tante
Ik vind het ook niet erg om zelf achter dingen aan te zitten hoor, maar wel als het in het belang van het ziekenhuis is en niet in mijn belang. Ik bedoel het ziekenhuis wil natuurlijk geen mrsa-besmettingen, maar als ze dan geen actie ondernemen waardoor een mrsa-besmet persoon snel opgespoord kan worden dan vind ik dat jammer. Ik neem wel zelf contact op met het ziekenhuis, maar daarmee kan ik wel mijn stage op het spel zetten en dat vind ik jammer.quote:Op maandag 14 november 2011 12:33 schreef Muis006 het volgende:
Hee oognip, ik lees net je post: wen er maar aan dat je bij ziekenhuizen overal zelf achteraan moet zitten. Wat je met ze moet regelen doet er niet toe, als je er zelf geen druk achter zet gebeurt het 9 vd 10 keer niet (of niet bijtijds).
Oh-oh, ik vind het heel mooi staanhelemaal niet eng, het lijkt op dat witte zand.
Ik ben het helemaal met je eens hoor, het is ook raar van ze. Ik hoop dat alles goed aflooptquote:Op maandag 14 november 2011 12:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet erg om zelf achter dingen aan te zitten hoor, maar wel als het in het belang van het ziekenhuis is en niet in mijn belang. Ik bedoel het ziekenhuis wil natuurlijk geen mrsa-besmettingen, maar als ze dan geen actie ondernemen waardoor een mrsa-besmet persoon snel opgespoord kan worden dan vind ik dat jammer. Ik neem wel zelf contact op met het ziekenhuis, maar daarmee kan ik wel mijn stage op het spel zetten en dat vind ik jammer.
Als ik nou vorige week getest was en het was negatief, dan kon ik morgen gewoon beginnen en nu waarschijnlijk niet
Ohquote:Op maandag 14 november 2011 12:48 schreef oh-oh het volgende:
Kim is het pedaal kwijt en dat is niet los te krijgen, is heel oud model
Even heel plat gezegd... waarom zóu je?quote:Op maandag 14 november 2011 12:50 schreef Qwea het volgende:
ik twijfel wel of niet een elektrische deken voor Baloe kopen
Nou, datzelfde vroeg ik mij ook af... want als ik er ben dan ligt beer onder een dekbed... als de kachel uitstaat... en staat de kachel aan dat ligt ie er soms ook onder want dat vind hij blijkbaar lekkerquote:Op maandag 14 november 2011 12:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Even heel plat gezegd... waarom zóu je?
Lijkt ie het thuis vaak koud te hebben?
Persoonlijk zou ik er niet aan beginnen omdat ik het ding niet aan zou willen/durven zetten als ik weg ben en ik dan júist bang ben dat Bink het dan koud zou krijgen omdat ze dan inmiddels die elektrische deken gewend zou zijn. Dus ik begin d'r sowieso niet aan.
Het ziet er heel liefdevol uit Oh-ohquote:
Wat balen zeg, maar idd beter dat je even getest wordt.quote:Op maandag 14 november 2011 12:14 schreef Oognip het volgende:
Ik ben net op school geweest en morgen begint mijn stage in het ziekenhuis
Een maand geleden heb ik in moeten vullen of ik met een mrsa patient in contact ben geweest en dat ben ik misschien. Dat heb ik opgestuurd naar het ziekenhuis maar ik heb er niks van gehoord en morgen begint mijn stage al... Dus ik heb het op school gevraagd wat ik nu moet doen want ik neem toch aan dat het ziekenhuis mij niet wil hebben als ik mrsa-drager ben. Nu moet ik contact opnemen met het ziekenhuis en moet ik getest gaan worden waarschijnlijk. Als ik getest moet worden dan duurt het een paar dagen voordat de uitslag er is en mag ik dus nog niet morgen beginnen met stage, maar volgende week pas als ik geen drager ben. Mocht ik wel drager zijn dan gaat ziekenhuisstage niet door, maar dat zal wel niet.
Erg slordig dat ik er zelf zo achteraan moet zitten, het is tenslotte een ziekenhuis
Haha in het topic staat niets nieuwsquote:Op maandag 14 november 2011 13:07 schreef indaha het volgende:
[..]
Het ziet er heel liefdevol uit Oh-oh
[..]
Wat balen zeg, maar idd beter dat je even getest wordt.
Hoe is het met Evi( ja ik ga zo in het topic kijken hoor)
Oh wat leuk!Ik vind de fleece wel erg leuk, die met hartjes. Ik wil zelf een hangmatje gaan maken voor de katten maar dan een maatje groter dan normaal 60 cm breed of zo. En dan is zoiets fleece wel lekker als hangmatje denk ik. Ik ga eens kijken wat ze hier in de stad hebben of op de markt zaterdagquote:Op maandag 14 november 2011 12:40 schreef oh-oh het volgende:
Wel echt grappig dat Karel twee keer zoveel as heeft als Frits.
Logisch ook, maar Fritsje woog nog maar 1600 gram hooguit toen ie doodging, Karel was over de drie kilo, dus dat klopt precies!
Kijk, de stoffenmarktbuit:
[ afbeelding ]
Mariastofje, geen idee wat ik er mee moet, tas voeren of zo. Was maar 2 euro de meter, ik kon het niet laten liggen.
En tafelzeil, was ook heel goedkoop, en 6 gespen voor halsbanden, 3 keer paars drie keer turquoise.
[ afbeelding ]
Helemaal links dun pj stofje met circusprint, daarnaast dierenprintje, en dan drie hele dikke lappen fleece, grijs met hartjes, effen grijs voor daarbij en donkerblauw met paddenstoelen
Wat ziet hij er goed uitquote:Op maandag 14 november 2011 13:30 schreef oh-oh het volgende:
Thnx Senes!
Ik heb ook nog plukjes haar, daar moet ik ook nog iets mee doen...
Sonic zegt ff hoi, 454 gram vandaag, mn kleine stinkegel
[ afbeelding ]
oehquote:Op maandag 14 november 2011 13:30 schreef oh-oh het volgende:
Thnx Senes!
Ik heb ook nog plukjes haar, daar moet ik ook nog iets mee doen...
Sonic zegt ff hoi, 454 gram vandaag, mn kleine stinkegel
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 november 2011 14:16 schreef Oognip het volgende:
Evi heeft nu wel koorts dus toch maar naar de dierenarts zo.
Serieusquote:Op maandag 14 november 2011 14:53 schreef Muis006 het volgende:
Moet je een mooie horen? Ik gebruik speciale zalf 's nachts, omdat mijn ogen niet helemaal sluiten en mijn ogen anders uitdrogen (mijn oog is al eens open geweest). Kom ik net bij de apotheek (met recept), krijg ik het niet mee omdat ik het 'te snel gebruik'.
Boos doesn't even cover it![]()
*Slikt woorden in*
Och jeetje Fritz blijft ook maar klungelenquote:Op maandag 14 november 2011 14:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]Het zit ook niet mee...
Ik ga zo ook weer even met Fritz; die heeft nu weer een ontstoken oog en hij zit al een week met zijn ene voorpootje omhoog
Jezus, wat een ellende met fritzquote:Op maandag 14 november 2011 14:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]Het zit ook niet mee...
Ik ga zo ook weer even met Fritz; die heeft nu weer een ontstoken oog en hij zit al een week met zijn ene voorpootje omhoog
Ja goeie vraagquote:Op maandag 14 november 2011 15:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Serieusen wat nu dan? Dan maar een uitgedroogd oog of zo?
Ja je kunt hem wel aanklagen als je schade oploopt maar je moet juist voorkomen dat je schade oploopt. Hopelijk krijgt je vader het mee en anders misschien de huisarts maar weer bellen?quote:Op maandag 14 november 2011 15:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja goeie vraag
Mijn vader is nu "vriendelijk verzoeken" of ie het meegeeft. Hij had me ook de verkeerde pil meegegevenmoeilijk he, recepten lezen.
Ik ga het wel aankaarten bij mijn specialist en HA.
Als ik schade oploop klaag ik 'm aan.
Daar lijkt het niet op; hij mankeert schijnbaar verder niets.quote:Op maandag 14 november 2011 15:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Och jeetje Fritz blijft ook maar klungelenHeeft ie misschien het calicivirus? Dat hebben ze hier altijd als ze met een pootje omhoog zitten.
Zo gezond als een vis (behalve in het dagelijks gebruik). Vreemd hequote:Op maandag 14 november 2011 15:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Bij creme is het onmogelijk om na te gaan hoe lang een pt. er mee kan doen, dus wat een "fijne" apotheek heb je Muis.
Slaat echt nergens op.![]()
En wat is Fritzzz aan de kwakkel de laatste tijd Elies![]()
Is er nog wat uit z'n bloedonderzoek gekomen?
Ik word altijd een beetje ongedurig van die onbekende klachtenquote:
Ja, dat snap ik wel ja dat je daar ongedurig van wordt.quote:Op maandag 14 november 2011 15:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar lijkt het niet op; hij mankeert schijnbaar verder niets.
[..]
Zo gezond als een vis (behalve in het dagelijks gebruik). Vreemd he
[..]
Ik word altijd een beetje ongedurig van die onbekende klachten
ook vaag dat er geen verklaring voor die mankheid isquote:Op maandag 14 november 2011 16:32 schreef ElisaB het volgende:
Zijn we weer; klein beetje ontstoken oog (niets bijzonders; heeft waarschijnlijk te maken met de wond die er boven zit, die het gevolg is van een klein knokpartijtje) en de mankheid is een raadsel. Niets gevonden in elk geval, dus we zullen het wel weer gaan meemaken
Ja, met de 2 nieuwe Dexters word het helemaal spannend. Komen zo gauw mogelijk je kant op!quote:Op maandag 14 november 2011 16:37 schreef oh-oh het volgende:
Stregaaaaa
We hebben gisteren eindelijk de Dexters gekeken, dat was er nog niet van gekomen met alle ellende, het wordt wel echt fakking spannend inene he![]()
En Muis, wat een ontieglijke horken bij je apotheek
Moet ik es langsgaan?
Mijn huis is helemaal spik en span, de hondjes zijn uitgelaten en geschoren, zo nog ff nakies wassen, maar nu eerst ff chillen in mn joggingbroek op de bank.
Jeetje nog steeds onduidelijkheid over dat pootje dus... Kan dat niet ook met die knokpartij te maken hebben? Misschien te hard geslagen of zo?quote:Op maandag 14 november 2011 16:32 schreef ElisaB het volgende:
Zijn we weer; klein beetje ontstoken oog (niets bijzonders; heeft waarschijnlijk te maken met de wond die er boven zit, die het gevolg is van een klein knokpartijtje) en de mankheid is een raadsel. Niets gevonden in elk geval, dus we zullen het wel weer gaan meemaken
Hier loopt Datura, onze kleine poes, soms ook maar zo mank. Niks aan het pootje te zien, we mogen overal aan voelen... en de volgende dag loopt ze weer als een kieviet.quote:Op maandag 14 november 2011 16:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
ook vaag dat er geen verklaring voor die mankheid is
quote:Op maandag 14 november 2011 16:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
ook vaag dat er geen verklaring voor die mankheid is
De DA vermoedt inderdaad dat hij gewoon een beetje lomp heeft gedaan, zich verstapt heeft of een beetjke te hard gerost heeft. In elk geval: geen breuk, geen wonden, geen bulten, geen afwijkingen. Ze heeft getrokken, geduwd, gedraaid, geknepen en geklopt, maar niets dat een opgewonden reactie van Fritz teweeg bracht. Hij zat haar vooral een beetje schaapachtig aan te kijkenquote:Op maandag 14 november 2011 16:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jeetje nog steeds onduidelijkheid over dat pootje dus... Kan dat niet ook met die knokpartij te maken hebben? Misschien te hard geslagen of zo?
Heb je nog oogzalf gekregen voor het oogje of moet Fritz het vanzelf oplossen?
Ah ik hoop van harte dat het vanaf nu beter met Fritz gaat en blijft gaanquote:Op maandag 14 november 2011 16:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
De DA vermoedt inderdaad dat hij gewoon een beetje lomp heeft gedaan, zich verstapt heeft of een beetjke te hard gerost heeft. In elk geval: geen breuk, geen wonden, geen bulten, geen afwijkingen. Ze heeft getrokken, geduwd, gedraaid, geknepen en geklopt, maar niets dat een opgewonden reactie van Fritz teweeg bracht. Hij zat haar vooral een beetje schaapachtig aan te kijken
Voor het oog heb ik zalf meegekregen
Hier wisselt het: hij komt op drie poten aanhollen en spingt dan vol overgave in de krabpaal, alwaar hij zich vervolgens 10 minuten helemaal uitleeft. Dan laat ie zich eruit storten, gaat zitten en trekt meteen zijn pootje opquote:Op maandag 14 november 2011 16:44 schreef Strega het volgende:
[..]
Hier loopt Datura, onze kleine poes, soms ook maar zo mank. Niks aan het pootje te zien, we mogen overal aan voelen... en de volgende dag loopt ze weer als een kieviet.
Ja, Datura dus ook. Ik vermoed dat ze het ook wel eens expres doet, zo van even extra TLC.quote:Op maandag 14 november 2011 16:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hier wisselt het: hij komt op drie poten aanhollen en spingt dan vol overgave in de krabpaal, alwaar hij zich vervolgens 10 minuten helemaal uitleeft. Dan laat ie zich eruit storten, gaat zitten en trekt meteen zijn pootje op
Ja, het zijn manipulerende slimmerds!quote:Op maandag 14 november 2011 16:58 schreef oh-oh het volgende:
Mijn Frits ging manklopen als ie niet wilde wandelen.
Maar die was niet erg consequent met welke poot ie drama trapte, dus dat werkte zelden![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 16:58 schreef oh-oh het volgende:
Maar die was niet erg consequent met welke poot ie drama trapte, dus dat werkte zelden![]()
Je weet het niet....quote:Op maandag 14 november 2011 17:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]![]()
Fritz is wel erg consequent. Zou het zo'n doortrapt loeder zijn dat ie zelfs daar rekening mee houdt
Jullie hartstikke ongerust, hij lachen in een hoekjequote:Op maandag 14 november 2011 17:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]![]()
Fritz is wel erg consequent. Zou het zo'n doortrapt loeder zijn dat ie zelfs daar rekening mee houdt
quote:Op maandag 14 november 2011 16:58 schreef oh-oh het volgende:
Mooi, en dat maar een mooie stage mag zijn!quote:Op maandag 14 november 2011 17:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jullie hartstikke ongerust, hij lachen in een hoekje
De meneer van het ziekenhuis gaat uitzoeken wat te doen met die mrsa. Morgen hoor ik het, ga iig wel gewoon naar stageZo'n zin in
Beetje onzinnig dit jaquote:Op maandag 14 november 2011 17:17 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)drijf-omgekomen.html
Goh, en ik maar denken dat het een natuurlijke doodsoorzaak was.
Ik bedoel; als ze je begraven in het bos en jouw voet in hun huis vinden, betekent toch niet automatisch dat ze je wat hebben aangedaan?
Welke?quote:
Na de laatste keer was de liefde over, dus ik denk niet dat dat het isquote:Op maandag 14 november 2011 17:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Fritzzzz is weer terug![]()
Lijkt me niet dat ie het erom doet, of hij moet een crush op de DA hebben
HALLO ING?! NOEM JE MIJ EN YMME NOU IN DEZELFDE ZIN?! GAAT HET NIET?quote:Op maandag 14 november 2011 17:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Welke?
Die walrusvoetballert of die ene met die hamster en die hond en dat allergische kind?
Och, ze twijfelen wel vaker aan dingen waarbij ik denk:quote:Op maandag 14 november 2011 17:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik bedoel; als ze je begraven in het bos en jouw voet in hun huis vinden, betekent toch niet automatisch dat ze je wat hebben aangedaan?
Nou ja...jullie zijn beide wel een beetje euhm...hoe zeg je dat?quote:Op maandag 14 november 2011 17:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
HALLO ING?! NOEM JE MIJ EN YMME NOU IN DEZELFDE ZIN?! GAAT HET NIET?
Kom op zeg, dat heeft ze toch allemaal zelf gedaanquote:Op maandag 14 november 2011 17:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Onhandig dekt de achterlijke acties van Ymme niet hoorquote:Op maandag 14 november 2011 17:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou ja...jullie zijn beide wel een beetje euhm...hoe zeg je dat?
Onhandig!
![]()
Hou je muil jij!quote:Op maandag 14 november 2011 17:20 schreef oh-oh het volgende:
Als je het over de duvel hebt
Hai Qutje
Daarom noemde ik jou ook als eerstequote:Op maandag 14 november 2011 17:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Onhandig dekt de achterlijke acties van Ymme niet hoor
Ooh nou, ik voel me toch onwijs vereerd.quote:Op maandag 14 november 2011 17:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daarom noemde ik jou ook als eerste![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 17:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daarom noemde ik jou ook als eerste![]()
Dat vraag ik me ook af; misschien om te chanteren met losgeld of mss paste ze niet in de kofferbak of voor in de soep of mss had ie een voetenfetisj.quote:Op maandag 14 november 2011 17:25 schreef tombolafan het volgende:
Ing
Waarom zouden ze trouwens in hemelsnaam een voet (één voet) ergens anders houden?
Je wilt niet weten hoe blij ik ben iddquote:
Fijn dat het nu goed gaat!quote:Op maandag 14 november 2011 17:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Voelen jullie de liefde ook in dit topic?![]()
Net trof ik boven 4 poesjes aan op ons bed, volgens mij is alles wel weer aardig koek en ei![]()
Jekkersquote:Ik hou van.. mij
hoor je nooit zingen
Ik hou van mij
wordt nooit gezegd
maar ik hou van mij
ga ik toch zingen
want ik hou van mij, van mij alleen en ik meen het echt, hehehehe!
Ik hou van mij, want ik ben te vertrouwen
Ik hou van mij, van mij kan ik op aan
Ik hou van mij, op mij kan ik tenminste bouwen
Ik hou van mij en ik laat mij nooit meer gaan!
Ik blijf bij mij, en niet voor even
Ik blijf bij mij, voor eeuwig en altijd
ben zelfs bereid mijn leven voor mezelf te geven
ik blijf bij mij, totdat de dood mij scheidt!
Ik hou van jou
zeg ik soms ook wel
Ik hou van jou, schat en ik meen het echt
maar ik hou van jou zeg ik alleen maar voor de spiegel
zo komt ik hou van jou weer bij mezelf terecht, heeey!
Ik hou van mij, van mij, van mij
en van geen ander, yeah yeah!
Want ik ben verreweg, de leukste die ik ken, jeuh
Ik hoef mezelf zonodig ook van mij niet te veranderen
ik hou van mij mezelf, gewoon zo als ik ben
Want ik hou van jou
betekent meestal:
schat, hier heb je mijn problemen, los maar op, jeuh!
ik leef in een hel en verwacht van jou de hemel (ja)
Je geeft de hel weg, dank je wel zeg,
rot lekker op
Damn, da's goed nieuwsquote:Op maandag 14 november 2011 17:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Net trof ik boven 4 poesjes aan op ons bed, volgens mij is alles wel weer aardig koek en ei![]()
Dus je hebt eigenlijk gebrek aan bitchfight en daarom start je er hier 1.quote:Op maandag 14 november 2011 17:25 schreef Ingetje79 het volgende:
quote:
quote:
Dat is echt zo fijn!quote:Op maandag 14 november 2011 17:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[..]![]()
Tom lag stijf tegen Mel aan en Luna lag aan de andere kant en liet zich wassen door Baileys.
Ik was serieus gewoon helemaal ontroerd
Wat een mooi nieuwsquote:Op maandag 14 november 2011 17:34 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Tom lag stijf tegen Mel aan en Luna lag aan de andere kant en liet zich wassen door Baileys.
Ik was serieus gewoon helemaal ontroerd
quote:
Zwabber! Long time, no seequote:
Oh, ik maakte me meer zorgen of het goed ging met je!quote:Op maandag 14 november 2011 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geen zorgen, de dvd's komen er aan
Voelt dat nu niet raar?quote:Op maandag 14 november 2011 18:19 schreef Mama_Mia het volgende:
Er is een stukje van mijn haar af:
[ afbeelding ]
Ik moet echt heeeeeel erg wennen ja. Ik weet nog niet of ik het mooi vind eerlijk gezegdquote:
Ja, erbij is iets moeilijker dan er af!quote:Op maandag 14 november 2011 18:33 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik moet echt heeeeeel erg wennen ja. Ik weet nog niet of ik het mooi vind eerlijk gezegd
Preciesquote:Op maandag 14 november 2011 18:35 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, erbij is iets moeilijker dan er af!![]()
Maar kan me voorstellen dat je er aan moet wennen.
Dan was jij dus niet jarig, ik haal je altijd in de war met die die wel jarig isquote:Op maandag 14 november 2011 18:24 schreef Mama_Mia het volgende:
Gefeliciteerd waarmee? Met mijn korte haar?
oh, dat ook hoor, was alleen druk met een project voor schoolquote:Op maandag 14 november 2011 18:30 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh, ik maakte me meer zorgen of het goed ging met je!
Zo ben ikquote:Op maandag 14 november 2011 18:37 schreef Mama_Mia het volgende:
Nee ik was in Augustus jarig, maar uh, alsnog bedankt?
Multi is jarigquote:Op maandag 14 november 2011 18:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan was jij dus niet jarig, ik haal je altijd in de war met die die wel jarig is
Ja da bedoel ik, ik weet nooit wie Multi of wie M_M isquote:Op maandag 14 november 2011 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Multi is jarig
Ing, wat een geweldig nieuws!
quote:Op maandag 14 november 2011 18:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja da bedoel ik, ik weet nooit wie Multi of wie M_M is
ZWABBER! WAAR IS MIJN ROOT LINKquote:Op maandag 14 november 2011 18:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh, dat ook hoor, was alleen druk met een project voor school
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |