Dat laatste zou vooral mijn manier zijnquote:Op maandag 14 november 2011 11:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Bubbeltjesplastic isoleert ook goed![]()
Of dode blaadjes.
En anders koop je in het voorjaar gewoon een nieuwe
+1quote:Op maandag 14 november 2011 11:42 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat laatste zou vooral mijn manier zijn
Die heb ik genoeg!quote:Op maandag 14 november 2011 11:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Bubbeltjesplastic isoleert ook goed![]()
Of dode blaadjes.
Mja, dat is al drie jaar mijn manier. Met wisselende planten. Mijn ouders worden het een beetje zat me telkens hetzelfde verjaardagskado te geven dus ik wil hen in ieder geval laten zien dat ik het heb geprobeerd.quote:En anders koop je in het voorjaar gewoon een nieuwe
Dierenwinkelquote:Op maandag 14 november 2011 11:37 schreef Cat22 het volgende:
*Lakens, touw en isolatie zoeken gaat*
Hooi is in dit huishouden niet te vinden, daar zal ik eens bij mijn ouders voor gaan sjoppen.
Valt tegen.quote:
Nee, vind ik absoluut nietquote:
Ooh ja truestory. Maar, waarom dan een deken? Want je hebt toch ook de kachel an?quote:Op maandag 14 november 2011 12:08 schreef oh-oh het volgende:
Ja, als ik dr niet ben is Chico dr ook niet
quote:Op maandag 14 november 2011 12:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja truestory. Maar, waarom dan een deken? Want je hebt toch ook de kachel an?
quote:
Helemaal niet. En ik vind iets al snel luguberquote:
Wtfquote:
Nee hier staat ie ook lekker aanquote:Op maandag 14 november 2011 12:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wtftis koud!
![]()
Ik ben toch niet de enige die de kachel aan heeft, toch?
jaaaaa die goeie ouwe tijd. Dat had ik vroeger ookquote:Op maandag 14 november 2011 12:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik woon in een appartement, ik laat de buren boven en onder en links en rechts gewoon stoken
Het is hier nooit kouder dan 17 graden eigenlijk.
En ik heb het niet snel koud.
Wat mooiquote:
Sttttt, dat zou ook mijn gedachte zijn.....quote:Op maandag 14 november 2011 12:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik ook niet hoor. Wel luguber vond ik dat ik eigenlijk dacht dat ik gelijk maar 6 van die flessen mee moest nemen zodat ze allemaal mooi matchen straks, dat heb ik dan ook maar niet gedaan
Ik heb even ergens een gedeelte mist, maar je zou een tijdje terug van iemand toch een naaimachine krijgen?quote:Op maandag 14 november 2011 12:25 schreef oh-oh het volgende:
Hoerende schijtzooi, vindt ze 600 euro voor een naaimachine wel wat veel.
Wat heb ik nou aan zo een tante
Ik vind het ook niet erg om zelf achter dingen aan te zitten hoor, maar wel als het in het belang van het ziekenhuis is en niet in mijn belang. Ik bedoel het ziekenhuis wil natuurlijk geen mrsa-besmettingen, maar als ze dan geen actie ondernemen waardoor een mrsa-besmet persoon snel opgespoord kan worden dan vind ik dat jammer. Ik neem wel zelf contact op met het ziekenhuis, maar daarmee kan ik wel mijn stage op het spel zetten en dat vind ik jammer.quote:Op maandag 14 november 2011 12:33 schreef Muis006 het volgende:
Hee oognip, ik lees net je post: wen er maar aan dat je bij ziekenhuizen overal zelf achteraan moet zitten. Wat je met ze moet regelen doet er niet toe, als je er zelf geen druk achter zet gebeurt het 9 vd 10 keer niet (of niet bijtijds).
Oh-oh, ik vind het heel mooi staanhelemaal niet eng, het lijkt op dat witte zand.
Ik ben het helemaal met je eens hoor, het is ook raar van ze. Ik hoop dat alles goed aflooptquote:Op maandag 14 november 2011 12:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet erg om zelf achter dingen aan te zitten hoor, maar wel als het in het belang van het ziekenhuis is en niet in mijn belang. Ik bedoel het ziekenhuis wil natuurlijk geen mrsa-besmettingen, maar als ze dan geen actie ondernemen waardoor een mrsa-besmet persoon snel opgespoord kan worden dan vind ik dat jammer. Ik neem wel zelf contact op met het ziekenhuis, maar daarmee kan ik wel mijn stage op het spel zetten en dat vind ik jammer.
Als ik nou vorige week getest was en het was negatief, dan kon ik morgen gewoon beginnen en nu waarschijnlijk niet
Ohquote:Op maandag 14 november 2011 12:48 schreef oh-oh het volgende:
Kim is het pedaal kwijt en dat is niet los te krijgen, is heel oud model
Even heel plat gezegd... waarom zóu je?quote:Op maandag 14 november 2011 12:50 schreef Qwea het volgende:
ik twijfel wel of niet een elektrische deken voor Baloe kopen
Nou, datzelfde vroeg ik mij ook af... want als ik er ben dan ligt beer onder een dekbed... als de kachel uitstaat... en staat de kachel aan dat ligt ie er soms ook onder want dat vind hij blijkbaar lekkerquote:Op maandag 14 november 2011 12:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Even heel plat gezegd... waarom zóu je?
Lijkt ie het thuis vaak koud te hebben?
Persoonlijk zou ik er niet aan beginnen omdat ik het ding niet aan zou willen/durven zetten als ik weg ben en ik dan júist bang ben dat Bink het dan koud zou krijgen omdat ze dan inmiddels die elektrische deken gewend zou zijn. Dus ik begin d'r sowieso niet aan.
Het ziet er heel liefdevol uit Oh-ohquote:
Wat balen zeg, maar idd beter dat je even getest wordt.quote:Op maandag 14 november 2011 12:14 schreef Oognip het volgende:
Ik ben net op school geweest en morgen begint mijn stage in het ziekenhuis
Een maand geleden heb ik in moeten vullen of ik met een mrsa patient in contact ben geweest en dat ben ik misschien. Dat heb ik opgestuurd naar het ziekenhuis maar ik heb er niks van gehoord en morgen begint mijn stage al... Dus ik heb het op school gevraagd wat ik nu moet doen want ik neem toch aan dat het ziekenhuis mij niet wil hebben als ik mrsa-drager ben. Nu moet ik contact opnemen met het ziekenhuis en moet ik getest gaan worden waarschijnlijk. Als ik getest moet worden dan duurt het een paar dagen voordat de uitslag er is en mag ik dus nog niet morgen beginnen met stage, maar volgende week pas als ik geen drager ben. Mocht ik wel drager zijn dan gaat ziekenhuisstage niet door, maar dat zal wel niet.
Erg slordig dat ik er zelf zo achteraan moet zitten, het is tenslotte een ziekenhuis
Haha in het topic staat niets nieuwsquote:Op maandag 14 november 2011 13:07 schreef indaha het volgende:
[..]
Het ziet er heel liefdevol uit Oh-oh
[..]
Wat balen zeg, maar idd beter dat je even getest wordt.
Hoe is het met Evi( ja ik ga zo in het topic kijken hoor)
Oh wat leuk!Ik vind de fleece wel erg leuk, die met hartjes. Ik wil zelf een hangmatje gaan maken voor de katten maar dan een maatje groter dan normaal 60 cm breed of zo. En dan is zoiets fleece wel lekker als hangmatje denk ik. Ik ga eens kijken wat ze hier in de stad hebben of op de markt zaterdagquote:Op maandag 14 november 2011 12:40 schreef oh-oh het volgende:
Wel echt grappig dat Karel twee keer zoveel as heeft als Frits.
Logisch ook, maar Fritsje woog nog maar 1600 gram hooguit toen ie doodging, Karel was over de drie kilo, dus dat klopt precies!
Kijk, de stoffenmarktbuit:
[ afbeelding ]
Mariastofje, geen idee wat ik er mee moet, tas voeren of zo. Was maar 2 euro de meter, ik kon het niet laten liggen.
En tafelzeil, was ook heel goedkoop, en 6 gespen voor halsbanden, 3 keer paars drie keer turquoise.
[ afbeelding ]
Helemaal links dun pj stofje met circusprint, daarnaast dierenprintje, en dan drie hele dikke lappen fleece, grijs met hartjes, effen grijs voor daarbij en donkerblauw met paddenstoelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |