Dat laatste zou vooral mijn manier zijnquote:Op maandag 14 november 2011 11:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Bubbeltjesplastic isoleert ook goed![]()
Of dode blaadjes.
En anders koop je in het voorjaar gewoon een nieuwe
+1quote:Op maandag 14 november 2011 11:42 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat laatste zou vooral mijn manier zijn
Die heb ik genoeg!quote:Op maandag 14 november 2011 11:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Bubbeltjesplastic isoleert ook goed![]()
Of dode blaadjes.
Mja, dat is al drie jaar mijn manier. Met wisselende planten. Mijn ouders worden het een beetje zat me telkens hetzelfde verjaardagskado te geven dus ik wil hen in ieder geval laten zien dat ik het heb geprobeerd.quote:En anders koop je in het voorjaar gewoon een nieuwe
Dierenwinkelquote:Op maandag 14 november 2011 11:37 schreef Cat22 het volgende:
*Lakens, touw en isolatie zoeken gaat*
Hooi is in dit huishouden niet te vinden, daar zal ik eens bij mijn ouders voor gaan sjoppen.
Valt tegen.quote:
Nee, vind ik absoluut nietquote:
Ooh ja truestory. Maar, waarom dan een deken? Want je hebt toch ook de kachel an?quote:Op maandag 14 november 2011 12:08 schreef oh-oh het volgende:
Ja, als ik dr niet ben is Chico dr ook niet
quote:Op maandag 14 november 2011 12:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja truestory. Maar, waarom dan een deken? Want je hebt toch ook de kachel an?
quote:
Helemaal niet. En ik vind iets al snel luguberquote:
Wtfquote:
Nee hier staat ie ook lekker aanquote:Op maandag 14 november 2011 12:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wtftis koud!
![]()
Ik ben toch niet de enige die de kachel aan heeft, toch?
jaaaaa die goeie ouwe tijd. Dat had ik vroeger ookquote:Op maandag 14 november 2011 12:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik woon in een appartement, ik laat de buren boven en onder en links en rechts gewoon stoken
Het is hier nooit kouder dan 17 graden eigenlijk.
En ik heb het niet snel koud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |