Er moet gewoon een apart jailbreak topic komen. Het slaat nergens op om dit in het iPhone topic te doen. Het heeft niets met iOS te maken en het is een totaal verschillende doelgroep. Je doet toch ook niet Android en iOS in hetzelfde topic.quote:Op zondag 13 november 2011 21:21 schreef Bart het volgende:
Als dit topic verder gaat zoals het vorige deel, dan gaat het gewoon dicht. Werkelijk waar, kan er nou geen enkel Apple-topic zonder gebash en gezeik zijn? Zo niet, dan verdwijnen ze gewoon, geen moeite mee.
Voor de applicaties: rechtermuisknop en "aankopen overzetten"quote:Op zondag 13 november 2011 21:33 schreef RiKe het volgende:
Heren, ik heb een vraagje.
Ik heb een 4S 32gb met data er op.
Daarna heb ik mijn iMac opnieuw geïnstalleerd en is m'n iTunes natuurlijk weer leeg..
Is het mogelijk om data van de iPhone in te laden in iTunes?
Ik heb niet veel zin om alles opnieuw te moeten downloaden en in te stellen eigenlijk..
iOS is het enige besturingssysteem dat gejailbreakt kan worden. Hoe heeft dat niets met iOS te maken..? Bovendien is dit het iPhone-topic, waarbij dus de functionaliteit van de iPhone besproken dient te worden. Extra functionaliteit dmv jailbreak valt daar ook onder.quote:Op zondag 13 november 2011 21:35 schreef kadeya het volgende:
[..]
Er moet gewoon een apart jailbreak topic komen. Het slaat nergens op om dit in het iPhone topic te doen. Het heeft niets met iOS te maken en het is een totaal verschillende doelgroep. Je doet toch ook niet Android en iOS in hetzelfde topic.
TomTom heeft niets met jailbreak te maken. Gewoon voor betalen, pauper.quote:Op zondag 13 november 2011 21:34 schreef Skaai het volgende:
Ik mis 1 app die ik via mijn jailbreak had, en dat is TomTom. Verder mis ik helemaal niks sinds mijn update. Ik vind het eigenlijk wel fijn dat ie iets vlotter is en ik gewoon geluid heb bij sommige apps. Dat wilde nog wel eens mis gaan met de jailbreak.
TomTom had ik dankzij mijn jailbreak dus voor mij heeft het er wel mee te makenquote:Op zondag 13 november 2011 21:46 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
TomTom heeft niets met jailbreak te maken. Gewoon voor betalen, pauper.
Dit topic gaat dan ook niet om iOS maar om de iPhone.quote:Op zondag 13 november 2011 21:35 schreef kadeya het volgende:
[..]
Er moet gewoon een apart jailbreak topic komen. Het slaat nergens op om dit in het iPhone topic te doen. Het heeft niets met iOS te maken en het is een totaal verschillende doelgroep. Je doet toch ook niet Android en iOS in hetzelfde topic.
1 woord: Apple sub-forumquote:Op zondag 13 november 2011 21:21 schreef Bart het volgende:
Als dit topic verder gaat zoals het vorige deel, dan gaat het gewoon dicht. Werkelijk waar, kan er nou geen enkel Apple-topic zonder gebash en gezeik zijn? Zo niet, dan verdwijnen ze gewoon, geen moeite mee.
Nee, staat standaard uit.quote:Op zondag 13 november 2011 22:14 schreef wolfrolf het volgende:
Braddofiel: heb jij altijd 3G aan staan op je iPhone?
Daarmee verplaats je het gezeik alleen maar. Dat gezeik moet gewoon ophouden, simple as that. En als mensen dat niet zelf kunnen, dan worden ze daarbij geholpen door ontneming van postrechten. Want ik heb er geen zin in om berichten te blijven verwijderen. Ik neem aan dat men zelf wel weet wie zich hier aangesproken moet voelen. Zo niet, dan kom je er vanzelf achter.quote:
Okay, dat is wel een grote aanstuwer van een veel langer batterij leven. Thanks!quote:
Thanks!quote:Op zondag 13 november 2011 21:42 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Voor de applicaties: rechtermuisknop en "aankopen overzetten"
Voor alle instellingen/foto's/sms'jes ed: backup maken
Voor muziek en video: pod to Mac/mediamonkey downloaden en installeren.
Maak gewoon een apart jailbreak-topic aan. Veel van de discussies en irritaties die komen toch altijd daaruit. Het heeft voor een normale lezer ook weinig toegevoegde waarde om door al dat geneuzel heen te moeten kijken.quote:Op zondag 13 november 2011 22:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Daarmee verplaats je het gezeik alleen maar. Dat gezeik moet gewoon ophouden, simple as that. En als mensen dat niet zelf kunnen, dan worden ze daarbij geholpen door ontneming van postrechten. Want ik heb er geen zin in om berichten te blijven verwijderen. Ik neem aan dat men zelf wel weet wie zich hier aangesproken moet voelen. Zo niet, dan kom je er vanzelf achter.
Algemeen > Netwerk en dan 3g toggle gewoon?quote:Op maandag 14 november 2011 07:07 schreef bambino het volgende:
Klopt het trouwens dat je op de 4S niet meer alleen GPRS aan kunt houden?
Ik had op de 4 namelijk een optie voor 3G en GPRS. (het blauwe rondje).
Als er geen 3G is pakt die wel geloof ik automatisch GPRS maar vind het irri dat ik dat zelf niet kan doen.
Reden is, bij een wedstrijd in het stadion is 3G een beetje over belast, en soms heb je dan mazzel met gprs dat je wel ff teletekst er voor krijgt
@TT
Dat kan niet, de SoC die de 4S gebruikt ondersteunt geen on-the-fly switchen van 3G.quote:Op maandag 14 november 2011 07:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Algemeen > Netwerk en dan 3g toggle gewoon?
quote:Op maandag 14 november 2011 07:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat kan niet, de SoC die de 4S gebruikt ondersteunt geen on-the-fly switchen van 3G.
Dat verklaart ook voor een deel de battery drain klachten denk ik...quote:Op maandag 14 november 2011 07:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat kan niet, de SoC die de 4S gebruikt ondersteunt geen on-the-fly switchen van 3G.
Veruit de meeste mensen zetten 3G nooit uit hoor.quote:Op maandag 14 november 2011 08:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat verklaart ook voor een deel de battery drain klachten denk ik...
Ik zet het 3G aan als ik wil internetten. Het scheelt echt aanzienlijk @ accudrain.quote:Op maandag 14 november 2011 08:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Veruit de meeste mensen zetten 3G nooit uit hoor.
Ik durf te wedden dat 95% van de iPhone-gebruikers nog nooit 3G heeft uitgezet.quote:Op maandag 14 november 2011 08:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zet het 3G aan als ik wil internetten. Het scheelt echt aanzienlijk @ accudrain.
Ik in ieder geval nietquote:Op maandag 14 november 2011 08:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat 95% van de iPhone-gebruikers nog nooit 3G heeft uitgezet.
Pff in het begin bij Tmobile heel vaak. Omdat het weer eens niet werkte en hij wel wilde proberen.quote:Op maandag 14 november 2011 08:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Veruit de meeste mensen zetten 3G nooit uit hoor.
Ik heb het ook niet meer nodig, ik zit nu bij een echte provider.quote:Op maandag 14 november 2011 08:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pff in het begin bij Tmobile heel vaak. Omdat het weer eens niet werkte en hij wel wilde proberen.
Nu niet meer nodig idd.
De iPhone is tot op elk detail geperfectioneerd. Hardware en software zijn volledig op elkaar afgestemd, hier is zo lang door geniale mensen over nagedacht, over elke pixel. Over de schaduw achter de icoontjes, over de ronding van de hoeken, de glans, over de fade-in, fade-out. Alles wat er gebeurt als je de iPhone gebruikt. In de laatste update zijn de icoontjes zelfs 1 pixels verschoven, omdat de verhoudingen dan beter kloppen, de schuifknoppen bij instellingen zijn rond gemaakt. Dit maakt de iPhone de beste telefoon en dit is waarom Apple uitzonderlijke producten maakt. Omdat over elk detail wordt nagedacht, vorm en functie worden samengebracht.quote:Op maandag 14 november 2011 07:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maak gewoon een apart jailbreak-topic aan. Veel van de discussies en irritaties die komen toch altijd daaruit. Het heeft voor een normale lezer ook weinig toegevoegde waarde om door al dat geneuzel heen te moeten kijken.
Alsof een jailbreak topic iets toevoegt. De enige reden dat hier zoveel over gelult wordt is omdat de één het niet eens is met de ander en ze vervolgens met allemaal bullshit redenaties en kut argumenten op de man af komen. Een beetje irrationeel lopen schreeuwen om niks.quote:Op maandag 14 november 2011 07:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maak gewoon een apart jailbreak-topic aan. Veel van de discussies en irritaties die komen toch altijd daaruit. Het heeft voor een normale lezer ook weinig toegevoegde waarde om door al dat geneuzel heen te moeten kijken.
Dat voorkomt dus dit:quote:Op maandag 14 november 2011 09:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Alsof een jailbreak topic iets toevoegt.
quote:Op maandag 14 november 2011 09:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
De enige reden dat hier zoveel over gelult wordt is omdat de één het niet eens is met de ander en ze vervolgens met allemaal bullshit redenaties en kut argumenten op de man af komen. Een beetje irrationeel lopen schreeuwen om niks.
Ik Jailbreak niet maar ik vind je nog steeds een eng mannetje. Waarom ons bij elkaar forceren?quote:Op maandag 14 november 2011 09:00 schreef kadeya het volgende:
[..]
De iPhone is tot op elk detail geperfectioneerd. Hardware en software zijn volledig op elkaar afgestemd, hier is zo lang door geniale mensen over nagedacht, over elke pixel. Over de schaduw achter de icoontjes, over de ronding van de hoeken, de glans, over de fade-in, fade-out. Alles wat er gebeurt als je de iPhone gebruikt. In de laatste update zijn de icoontjes zelfs 1 pixels verschoven, omdat de verhoudingen dan beter kloppen, de schuifknoppen bij instellingen zijn rond gemaakt. Dit maakt de iPhone de beste telefoon en dit is waarom Apple uitzonderlijke producten maakt. Omdat over elk detail wordt nagedacht, vorm en functie worden samengebracht.
Ik heb hier heel veel bewondering voor en niet alleen voor Apple, ook voor de ontwikkelaars die met deze instellingen apps maken voor de appstore, daar betaal ik graag voor. Voor de uren dat ze achter hun scherm naar elke pixel staren, voor ons. Het is voor ons, niet om ons te controleren of wil op te leggen. Ze maken het gebruiksvriendelijk voor ons.
En hier staan de jailbreakers haaks tov. Het heeft niets met de perfectie van de iPhone te maken en staat daarom dichterbij Android dan iOS. En dat is verder allemaal prima, iedereen moet zelf weten hoe de iphone wordt verneukt, maar waarom die twee groepen bij elkaar forceren. Dat gaat altijd voor problemen zorgen. Zoals ik al eerder zei, net zoals Android en iOS bij elkaar. En wat is er op tegen?
Dat voorkomt het niet, dat verplaatst het. Maar het ligt achter ter discussie, dus ik stel voor dat we naast het gezeik ook de discussie over het gezeik lekker laten rusten, dat houdt het topic voor iedereen leukquote:
Nee, want de enige reden dat er zoveel wordt geluld over jailbreak is precies daarom. Dat zou dus betekenen dat er straks een jailbreak topic komt met 3 posts en that's about it.quote:
nou nou nou, dat gaat wel heel ver.quote:Op maandag 14 november 2011 09:00 schreef kadeya het volgende:
[..]
De iPhone is tot op elk detail geperfectioneerd.
Ik begon niet met de discussie. Kom alleen met een mogelijke oplossing.quote:Op maandag 14 november 2011 09:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik Jailbreak niet maar ik vind je nog steeds een eng mannetje. Waarom ons bij elkaar forceren?
Iedereen maar zijn eigen topic? Lekker makkelijk.
Laat het rusten. Lees er over heen. Stop being a cry baby
quote:Op maandag 14 november 2011 09:21 schreef kadeya het volgende:
[..]
Ik begon niet met de discussie. Kom alleen met een mogelijke oplossing.
quote:Op maandag 14 november 2011 09:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat voorkomt het niet, dat verplaatst het. Maar het ligt achter ter discussie, dus ik stel voor dat we naast het gezeik ook de discussie over het gezeik lekker laten rusten, dat houdt het topic voor iedereen leuk.
Bijvoorbeeld dat je batterij naar de klote gaat van het vele opladen.quote:Op maandag 14 november 2011 10:58 schreef zomer86 het volgende:
Snap niet waar iedereen last van heeft, wat is het probleem van elke dag je tel opladen? Of leven jullie nog in huizen waar je moet fietsen om elektriciteit op te wekken?
Goh, scherpe opmerking!quote:Op maandag 14 november 2011 10:58 schreef zomer86 het volgende:
Snap niet waar iedereen last van heeft, wat is het probleem van elke dag je tel opladen? Of leven jullie nog in huizen waar je moet fietsen om elektriciteit op te wekken?
Weet je hoeveel dagen er in 1 jaar zitten, en wie gebruikt een toestel nou langer dan 1 1/2 jaar.quote:Bijvoorbeeld dat je batterij naar de klote gaat van het vele opladen.
Zo'n accu kan zo'n 2000 keer volledig opgeladen worden en gaat dan drastisch achteruit.
Die hebben opladers op zonnecellen.quote:Op maandag 14 november 2011 11:06 schreef matthijst het volgende:
[..]
Goh, scherpe opmerking!
Raar dat al die telefoonfabrikanten wel allemaal gaan voor 200 uur standbytijd.
Zouden ze iPhone stiekem hebben ontworpen met 3e werelddorpjes in gedachten? Dat die negers 1x in de week naar de grote stad kunnen rennen om hun iPhone op te laden?
2000x is dus 2000 dagen is dik 5 jaar. Zo lang gaat de gemiddelde telefoon niet mee hoor.quote:Op maandag 14 november 2011 11:05 schreef very het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld dat je batterij naar de klote gaat van het vele opladen.
Zo'n accu kan zo'n 2000 keer volledig opgeladen worden en gaat dan drastisch achteruit.
Iedereen hier, alle iPhones zijn alleen verkrijgbaar met een contract van 2 jaar.quote:Op maandag 14 november 2011 11:11 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Weet je hoeveel dagen er in 1 jaar zitten, en wie gebruikt een toestel nou langer dan 1 1/2 jaar.
Als ná die 5 jaar pas verval op treed vind ik het wel prima. Dan heb ik allang de iPhone 6S.quote:Op maandag 14 november 2011 11:19 schreef Q. het volgende:
[..]
2000x is dus 2000 dagen is dik 5 jaar. Zo lang gaat de gemiddelde telefoon niet mee hoor.
Uhm...nee?quote:Op maandag 14 november 2011 11:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Iedereen hier, alle iPhones zijn alleen verkrijgbaar met een contract van 2 jaar.
Je kan ze toch ook los kopen?quote:Op maandag 14 november 2011 11:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Iedereen hier, alle iPhones zijn alleen verkrijgbaar met een contract van 2 jaar.
En wat dacht je van de telefoon van de zaak?quote:Op maandag 14 november 2011 11:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kunt het lopende contract eerder afkopen.quote:Op maandag 14 november 2011 11:20 schreef Q. het volgende:
Nee, ik heb die van mij gewoon los gekocht. Hoef die woeker tarieven van nu niet.quote:Iedereen hier, alle iPhones zijn alleen verkrijgbaar met een contract van 2 jaar.
Eh jaquote:Op maandag 14 november 2011 11:25 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Nee, ik heb die van mij gewoon los gekocht. Hoef die woeker tarieven van nu niet.
Maar dat is T-Mobilequote:Op maandag 14 november 2011 11:22 schreef very het volgende:
[..]
Uhm...nee?
Ik heb mijn iPhone gewoon met een 1-jarig abonnement hoor.
http://www.t-mobile.nl/iphone-4s-prijs
(zie tabs voor aantal jaar-keuze)
Idd, je moet er toch een abo bij hebben.quote:Op maandag 14 november 2011 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eh jaVolgens mij maakt dat uiteindelijk bar weinig uit.
Idd, we hadden het hier over providers, niet over bedrijven die een fictieve service aanbieden.quote:
quote:Op maandag 14 november 2011 11:11 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Weet je hoeveel dagen er in 1 jaar zitten, en wie gebruikt een toestel nou langer dan 1 1/2 jaar.
*Edit:quote:Op maandag 14 november 2011 11:19 schreef Q. het volgende:
[..]
2000x is dus 2000 dagen is dik 5 jaar. Zo lang gaat de gemiddelde telefoon niet mee hoor.
Ik ben zo intens blij dat ik er weg ben, het bereik er van was zo schandalig slecht.quote:Op maandag 14 november 2011 11:30 schreef Diaan73 het volgende:
200 is dan wel weer erg weinig vind ik...
Ik heb t-mobile trouwens, mijn man ook, maar wij hebben er geen klachten over eigenlijk.
Daarom is het ook zo'n probleem.quote:Op maandag 14 november 2011 11:30 schreef Diaan73 het volgende:
200 is dan wel weer erg weinig vind ik...
Ik ook niet hoor...snap niet waar die lui het over hebben.quote:Ik heb t-mobile trouwens, mijn man ook, maar wij hebben er geen klachten over eigenlijk.
Los toestelquote:Op maandag 14 november 2011 11:20 schreef Q. het volgende:
Ja heb jij een abbo met eindeloos online voor 2,95 per maand? Nee dacht ik al.quote:Idd, je moet er toch een abo bij hebben.
Ja oké, als ik nog zo'n Hi-abonnement had met eindeloos online voor 2,50 in de maand ligt het anders.quote:Op maandag 14 november 2011 11:41 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Ja heb jij een abbo met eindeloos online voor 2,95 per maand? Nee dacht ik al.
Ja, vergeet even de ontwikkeling, onderzoek, investeringen, reclame, transportkosten, lonen, huur, etc.quote:Op maandag 14 november 2011 11:39 schreef Pictogram het volgende:
Vond dit plaatje net ergens op internet, wou het delen met jullie:
[ afbeelding ]
Flabbergasted. Écht.quote:Op maandag 14 november 2011 11:51 schreef Copycat het volgende:
Een commercieel bedrijf dat winst wil maken, wie had dat kunnen bedenken.
Winstmargequote:Op maandag 14 november 2011 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, vergeet even de ontwikkeling, onderzoek, investeringen, reclame, transportkosten, lonen, huur, etc.
ontwikkelingskosten?quote:Op maandag 14 november 2011 11:39 schreef Pictogram het volgende:
Vond dit plaatje net ergens op internet, wou het delen met jullie:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 november 2011 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, vergeet even de ontwikkeling, onderzoek, investeringen, reclame, transportkosten, lonen, huur, etc.
Dit dus. En marktwerking speelt natuurlijk ook mee.quote:Op maandag 14 november 2011 11:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
ontwikkelingskosten?
designkosten?
software ontwikkelingskosten?
marketingkosten?
verpakkingskosten?
shippingkosten?
kwaliteitscontrolekosten?
arbeidskosten?
overheadkosten?
belastingen?
Licentiekosten?
Supportkosten?
En dan mis ik er nog wel een paar
Echt he.quote:Op maandag 14 november 2011 11:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
ontwikkelingskosten?
designkosten?
marketingkosten?
verpakkingskosten?
shippingkosten?
arbeidskosten?
overheadkosten?
belastingen?
Licentiekosten?
Ligt dat misschien ook aan het gebied waar je woont??quote:Op maandag 14 november 2011 11:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben zo intens blij dat ik er weg ben, het bereik er van was zo schandalig slecht.
Qua autolader boeit het allemaal niet zoveel, zolang je maar zorgt dat ie genoeg ampere aankan (minimaal 1000 mA)quote:Op maandag 14 november 2011 12:26 schreef NrSiX het volgende:
Ook maar even een serieuze vraag.
Ik ben opzoek naar een autolader + autohouder voor mijn iPhone 4. Op internet kom je zo ontzettend veel tegen en vraag ik me af wat de kwaliteit daar nou van is. Via deze weg krijg ik iig reacties van gebruikers, iets wat me beter lijkt dan op de gok maar 1tje van internet plukken. Dus, brand los
Brodit maakt altijd wel goed spul. Zou je eens op kunnen googelen. Ze hebben active en passive houders, dus met of zonder stroom.quote:Op maandag 14 november 2011 12:26 schreef NrSiX het volgende:
Ook maar even een serieuze vraag.
Ik ben opzoek naar een autolader + autohouder voor mijn iPhone 4. Op internet kom je zo ontzettend veel tegen en vraag ik me af wat de kwaliteit daar nou van is. Via deze weg krijg ik iig reacties van gebruikers, iets wat me beter lijkt dan op de gok maar 1tje van internet plukken. Dus, brand los
Ja, in het centrum van Utrecht hoor je natuurlijk nergens bereik te hebben.quote:Op maandag 14 november 2011 12:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ligt dat misschien ook aan het gebied waar je woont??
Dat dus. Mis je een of meer berichten? Ga bij jezelf te rade. En lees even mijn vorige waarschuwing nog een keer goed door, je hoeft niet later te komen huilen.quote:Op maandag 14 november 2011 16:37 schreef no1uknow het volgende:
Godallemachtig wat een vijandigheid hierzo, kan nou niemand normaal op een ander reageren?
Mogen grapjes ook al niet meer?quote:Op maandag 14 november 2011 16:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat dus. Mis je een of meer berichten? Ga bij jezelf te rade. En lees even mijn vorige waarschuwing nog een keer goed door, je hoeft niet later te komen huilen.
Voor degenen die het nu nóg niet snappen: het concept is heel simpel en bestaat uit slechts één woord: respect. Nee, je hoeft het niet met elkaar eens te zijn, maar je respecteert andermans mening maar gewoon. Een normale discussie is hartstikke goed, kan je dat niet dan mag je wegblijven hier. Iemand plaatst een plaatje, dan kun je het daar op een normale manier over hebben.
Eens, maar je kan het ook overdrijven. Ik zie dat mijn post is verwijderd, en dat was gewoon een grapje, echt niet respectloos ofzoiets (was een reactie op die productiekosten).quote:Op maandag 14 november 2011 16:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat dus. Mis je een of meer berichten? Ga bij jezelf te rade. En lees even mijn vorige waarschuwing nog een keer goed door, je hoeft niet later te komen huilen.
Voor degenen die het nu nóg niet snappen: het concept is heel simpel en bestaat uit slechts één woord: respect. Nee, je hoeft het niet met elkaar eens te zijn, maar je respecteert andermans mening maar gewoon. Een normale discussie is hartstikke goed, kan je dat niet dan mag je wegblijven hier. Iemand plaatst een plaatje, dan kun je het daar op een normale manier over hebben.
je bedoelt de hippie-likequote:Op maandag 14 november 2011 16:56 schreef very het volgende:
[..]
Mogen grapjes ook al niet meer?
(ik doel op het commentaar op die jippie-like iphone-cover)
Op dit moment is dit topic zo ontzettend niet grappig meer, dat zo'n 'grap' niet meer te onderscheiden is van gezeik. Dus die posts worden gewoon verwijderd. Jammer maar helaas, dat is wat er nu van deze reeks gemaakt is door een paar personen die niet normaal kunnen doen.quote:Op maandag 14 november 2011 16:56 schreef very het volgende:
[..]
Mogen grapjes ook al niet meer?
(ik doel op het commentaar op die jippie-like iphone-cover)
Er zijn ook reacties verwijderd op posts die wel over de grens gingen. Verder kun je in het FB-topic terecht, laten we het hier ontopic houden.quote:Op maandag 14 november 2011 16:57 schreef TimCook het volgende:
[..]
Eens, maar je kan het ook overdrijven. Ik zie dat mijn post is verwijderd, en dat was gewoon een grapje, echt niet respectloos ofzoiets (was een reactie op die productiekosten).
Ik word hier nog blijer van dan van Mona toetjes. Lekker kleurrijk!!!quote:Op maandag 14 november 2011 12:14 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en kijk wat een mooie case voor mij in Amerika is besteld:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Is gewoon voor mij "gemaakt".
Maar goed, ontopic: heeft iemand al tijd gestoken in fotografie met zijn iPhone? Ik heb er zelf nog niet echt tijd voor gehad, maar ben wel heel benieuwd naar wat het dingetje nou allemaal kanquote:Op maandag 14 november 2011 16:37 schreef BritchesAndHose het volgende:
[..]
Dit is vrij normaal hoor. Weet je wel wat er allemaal voor betaald moet worden?
ontwikkelingskosten?
designkosten?
marketingkosten?
verpakkingskosten?
shippingkosten?
arbeidskosten?
overheadkosten?
belastingen?
Licentiekosten?
Supportkosten?
Uiteraard, zoveel kost dat niet. Maar wat is er verrot aan? Is hij lam, of pakt ie er niet als je hem indrukt?quote:Op maandag 14 november 2011 17:39 schreef no1uknow het volgende:
Ik heb nou mijn iPhone 4 iets meer dan een jaar maar die home-knop wordt echt steeds verrotter, vooral als ik het vergelijk bij m'n broertjes iPod Touch (2nd) die nog wel soepel gaat. Is het 't waard om 'm te vervangen?
Mijn home-knop reageert ook steeds slechter trouwens.quote:Op maandag 14 november 2011 17:51 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Uiteraard, zoveel kost dat niet. Maar wat is er verrot aan? Is hij lam, of pakt ie er niet als je hem indrukt?
Fix de home button van je iDevicequote:1. Launch any application from your springboard (home screen).
2. Now hold the power button until the slider appears on your screen.
3. Release the power button.
4. Press the home button (lightly) until you return to the home screen.
vanuit hipstamatic en anders zelf bewerkt (ook op iphone).quote:Op maandag 14 november 2011 17:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
En deze trollreactie blijft wel vrolijk staan. Zoals ik al zei: je bent niet een erg consequente moderator, Bart.
Maar goed, ontopic: heeft iemand al tijd gestoken in fotografie met zijn iPhone? Ik heb er zelf nog niet echt tijd voor gehad, maar ben wel heel benieuwd naar wat het dingetje nou allemaal kan
quote:Op maandag 14 november 2011 17:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik word hier nog blijer van dan van Mona toetjes. Lekker kleurrijk!!!
Ik wist niet dat het om Utrecht ging. Maar daar mag je wel bereik verwachten. Ik weet dat er in sommige steden/dorpen in Noord-Brabant wel problemen met ontvangst zijn.quote:Op maandag 14 november 2011 16:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, in het centrum van Utrecht hoor je natuurlijk nergens bereik te hebben.
Goedkoper dan ¤1,59?quote:Op maandag 14 november 2011 18:13 schreef Diaan73 het volgende:
Hipstamatic wil ik ook nog! Maar wacht nog totdat hij goedkoper wordt.
1,60 is idd flink sparenquote:Op maandag 14 november 2011 18:13 schreef Diaan73 het volgende:
Hij is maar 1,59. Een maand geleden was hij tijdelijk 79 cent.quote:Op maandag 14 november 2011 18:13 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ookquote:Op maandag 14 november 2011 18:04 schreef very het volgende:
[..]
vanuit hipstamatic en anders zelf bewerkt (ook op iphone).
Niks bijzonders nog...zijn simpele point en shoots. Ik ben nog wel van plan een keer proberen wat serieuzer te gaan fotograferen hiermee. Gewoon om te kijken wat er uit te halen valt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Draai je spaarvarken es omquote:Op maandag 14 november 2011 18:13 schreef Diaan73 het volgende:
Zeg! JE weet wat Bart net zei je! Gedraag je! Iedereen heeft het recht om een cheap ass te zijn.quote:Op maandag 14 november 2011 18:36 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ja zoiets. Hopen dat 1,60¤ nog goedkoper wordt haha.
Ik kan bevestigen dat dit werkt.quote:Op maandag 14 november 2011 18:01 schreef zomer86 het volgende:
Je kan hem volgens mij ook opnieuw calibreren, weet niet of het werkt hoor.
[..]
Fix de home button van je iDevice
Reageert nauwelijks meer, vooral als ik wil multitasken is dat irritant, pakt 'ie vaak maar 1 van de 2 keer dat ik 'm indruk.quote:Op maandag 14 november 2011 17:51 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Uiteraard, zoveel kost dat niet. Maar wat is er verrot aan? Is hij lam, of pakt ie er niet als je hem indrukt?
Probeer eerst eens contactspray voor je hem weg brengt. Misschien helpt hetquote:Op maandag 14 november 2011 19:24 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Reageert nauwelijks meer, vooral als ik wil multitasken is dat irritant, pakt 'ie vaak maar 1 van de 2 keer dat ik 'm indruk.
Contactspray spuiten op de homeknop?quote:Op maandag 14 november 2011 19:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Probeer eerst eens contactspray voor je hem weg brengt. Misschien helpt het
Leuke foto's hoor, is dat je vriendin?quote:Op maandag 14 november 2011 18:04 schreef very het volgende:
[..]
vanuit hipstamatic en anders zelf bewerkt (ook op iphone).
Niks bijzonders nog...zijn simpele point en shoots. Ik ben nog wel van plan een keer proberen wat serieuzer te gaan fotograferen hiermee. Gewoon om te kijken wat er uit te halen valt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het valt te proberen, alleen heb ik hier niet zo'n 'baat het niet, schaadt het niet' gevoel, meer een 'baat het niet, schaadt het wel' gevoel.quote:
Omdat? Het is geen waterquote:Op maandag 14 november 2011 19:27 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Het valt te proberen, alleen heb ik hier niet zo'n 'baat het niet, schaadt het niet' gevoel, meer een 'baat het niet, schaadt het wel' gevoel.
Tsja, dat kan. Als je het niet aandurft, moet je het natuurlijk niet doen. Bij mij hielp het toen hij door water niet meer werkte (en een bak rijst niet hielp).quote:
Thanks en jaquote:Op maandag 14 november 2011 19:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Leuke foto's hoor, is dat je vriendin?
Olloclip + iPhone 4 Gorillapod = pure win!quote:Op maandag 14 november 2011 18:32 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik ookIk zit eraan te denken om de olloclip te bestellen, maar wil voor die tijd wel kijken of ik hem ook echt zal gebruiken. $70 is toch prijzig voor iets wat ik bij de volgende iPhone hoogstwaarschijnlijk niet meer kan gebruiken.
Voor jou ja, ik heb hier in Amsterdam perfect bereik. En als ik onderweg ben heb ik over het algemeen ook gewoon een goed bereik. Uiterst tevreden met T-Mobile.quote:Op maandag 14 november 2011 11:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben zo intens blij dat ik er weg ben, het bereik er van was zo schandalig slecht.
Ok, zal ik zo doen. Dank je.quote:Op maandag 14 november 2011 21:14 schreef Estolan het volgende:
Even een herstel doen
Dan nog niet goed, toestel terug
Zeg maar doei voor een tijdje..quote:Op maandag 14 november 2011 21:09 schreef McFearless het volgende:
Mensen,
Klein probleem, misschien weet een van jullie wat er mis is. Sinds vrijdag in het bezit van een 4s die af en toe vanuit het niets uitvalt.. Batterij is opgeladen en er is verder niks mee gebeurd. Ik heb er verder ook niks opgezet wat er niet op hoort en jailbreak heb ik ook niet gebruikt. Hij is nu vijf keer uitgevallen en de laatste twee keer kreeg ik m niet op de normale manier weer aan.
Iemand?
Ziet zo op het eerste oog Guitar Toolkit er beter uit.quote:Op maandag 14 november 2011 20:29 schreef no1uknow het volgende:
Ontopic, voor de gitaarspelers onder ons: Polytune. Hele fijne app
Misschien juist omdat er zo veel androids zijn he, dat ze niet in dat lijstje staanquote:Op maandag 14 november 2011 22:42 schreef TimCook het volgende:
Wow, hebben jullie dit al gezien? De bestverkopende smartphones in de VS afgelopen kwartaal:
1. Apple iPhone 4
2. Apple iPhone 3GS
3. HTC EVO 4G
4. Motorola Droid 3
5. Samsung Intensity II
Android toestellen komen sneller uit dan dat je met je ogen knippert maar ondertussen verkoopt een 2 jaar oude iPhone gewoon beter.
Dat kan ja. Toch had ik wel de Galaxy S2 bovenaan verwacht, maar die komt niet eens in het lijstje voor.quote:Op maandag 14 november 2011 22:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Misschien juist omdat er zo veel androids zijn he, dat ze niet in dat lijstje staan. Maar wel netjes van Apple
.
Hier hetzelfde. 15 maanden oud.quote:Op maandag 14 november 2011 17:39 schreef no1uknow het volgende:
Ik heb nou mijn iPhone 4 iets meer dan een jaar maar die home-knop wordt echt steeds verrotter, vooral als ik het vergelijk bij m'n broertjes iPod Touch (2nd) die nog wel soepel gaat. Is het 't waard om 'm te vervangen?
De Samsung Intensity II is toch een Galaxy S2?quote:Op maandag 14 november 2011 22:50 schreef TimCook het volgende:
[..]
Dat kan ja. Toch had ik wel de Galaxy S2 bovenaan verwacht, maar die komt niet eens in het lijstje voor.
Ja? Geen idee.quote:Op maandag 14 november 2011 23:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De Samsung Intensity II is toch een Galaxy S2?
quote:Op maandag 14 november 2011 23:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De Samsung Intensity II is toch een Galaxy S2?
Volgens mij begint je serienummer met 5K, moet je eens inloggen op je Apple Support profile misschien staat die daar tussen, ligt er een beetje aan wie hem gerepareerd heeft.quote:Op dinsdag 15 november 2011 08:51 schreef nelisb het volgende:
Iemand een idee.
Ik krijg een nieuwe IPhone 4 van de reparatie service van de Phonehouse.
Nu heb ik al een imei nummer ontvangen. Kan ik dan ergens zien of deze nieuw of refurbished is?
LOLquote:
Kolere.quote:
Tof dat er op het scherm van je telefoon een plaatje van een tafel (?) staat waar je eigen telefoon weer op ligt. Ik hou wel van M.C. Escher-achtige taferelen.quote:
Beledig Escher niet!quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:38 schreef Tijn het volgende:
Tof dat er op het scherm van je telefoon een plaatje van een tafel (?) staat waar je eigen telefoon weer op ligt. Ik hou wel van M.C. Escher-achtige taferelen.
Droste-effect is dat.quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tof dat er op het scherm van je telefoon een plaatje van een tafel (?) staat waar je eigen telefoon weer op ligt. Ik hou wel van M.C. Escher-achtige taferelen.
Ah inderdaad, dank! Ik had al het gevoel dat het niet helemaal Escher was wat ik bedoelde, maar ik wist niet wat het dan wel was.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:01 schreef Tijn het volgende:
Het is de Samsung Droste II, tanaa!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:01 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ]
Het ziet er wel uit als iets waar je over heen kunt rijden, over kunt pissen en daarna doorspoelen en dat het dan nog steeds werkt. Daar is ook een markt voor, denk ik.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:03 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Maar dat is in de VS serieus een gewild toestel?
Ah die heb ik.quote:
Hij ziet er iig beter uit als een iPhone in een fucking bumperquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het ziet er wel uit als iets waar je over heen kunt rijden, over kunt pissen en daarna doorspoelen en dat het dan nog steeds werkt. Daar is ook een markt voor, denk ik.
Nee sterker het ziet eruit alsof dat allemaal al gebeurt is!
Holy fucking fuckshit. Hoe gaat zoiets over de toonbank?quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:01 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent nog niet bekend met hoe een winkel werkt? Loop eens naar een winkelcentrum en ga er eens kijken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:46 schreef TimCook het volgende:
[..]
Holy fucking fuckshit. Hoe gaat zoiets over de toonbank?
Nee, ik vind Hipstamatic kut.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:25 schreef Diaan73 het volgende:
Nou ik heb hipstamatic nu. Ik moet er nog even inkomen maar heb gezien dat je maar beperkt aantal flashes/films kunt gebruiken. De rest moet je ook weer kopen. Hebben jullie die andere (allemaal) ook gekocht??
Kom je nu mee!quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nee, ik vind Hipstamatic kut.
¤ 1,79 hè?quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kom je nu mee!Heeft ze net 1.70 weten te sparen en geïnvesteerd en dan kom jii na twee dagen discussie hier mee!
Photostream uploadt toch alles uit je camera roll?quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:47 schreef Jarno het volgende:
Ik vind Hipstamatic wel ok, net als Camera+ maar het grote nadeel vind ik dat je dus buiten de standaard cam om werkt. Waardoor de snelle toegang tot je camera via je lockscreen dus niet meer werkt, Photostream het niet meer snapt, etc.
Ja maar sommige van die apps slaan eerst in een soort eigen camera roll op.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Photostream uploadt toch alles uit je camera roll?
Nee. Als dat zo zou zijn kan Apple wel kappen met de ontwikkeling. Wedden dat er nog updates komen om de boel te verbeteren? En genoeg functionaliteit die mist en GUI die op sommige plekken onhandig is. Niet voor niks dat het fenomeen jailbreaken bestaat om dit te adresseren.quote:Op maandag 14 november 2011 09:00 schreef kadeya het volgende:
[..]
De iPhone is tot op elk detail geperfectioneerd.
Ik heb totaal geen bewondering voor Apple en thirdparty ontwikkelaars. Die mensen doen het echt niet voor jou hoor. Die doen het voor hun eigen portemonnee.quote:Ik heb hier heel veel bewondering voor en niet alleen voor Apple, ook voor de ontwikkelaars die met deze instellingen apps maken voor de appstore, daar betaal ik graag voor. Voor de uren dat ze achter hun scherm naar elke pixel staren, voor ons. Het is voor ons, niet om ons te controleren of wil op te leggen. Ze maken het gebruiksvriendelijk voor ons.
Jailbreakers zorgen er voor dat de punten waarop Apple keihard faalt aangepakt kunnen worden. En daarmee van een matige smartphone een goede kunnen maken. Dat is niet haaks, maar in het verlengde.quote:En hier staan de jailbreakers haaks tov.
Polarizerende posts zoals die van jou zorgen voor problemen. Dat staat los van het onderwerp.quote:Dat gaat altijd voor problemen zorgen.
Als je de iPhone zo'n 'matige smartphone' vindt, en Apple in jouw ogen 'keihard faalt', waarom heb je 'm dan?quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:03 schreef BritchesAndHose het volgende:
[..]
Nee. Als dat zo zou zijn kan Apple wel kappen met de ontwikkeling. Wedden dat er nog updates komen om de boel te verbeteren? En genoeg functionaliteit die mist en GUI die op sommige plekken onhandig is. Niet voor niks dat het fenomeen jailbreaken bestaat om dit te adresseren.
[..]
Ik heb totaal geen bewondering voor Apple en thirdparty ontwikkelaars. Die mensen doen het echt niet voor jou hoor. Die doen het voor hun eigen portemonnee.
[..]
Jailbreakers zorgen er voor dat de punten waarop Apple keihard faalt aangepakt kunnen worden. En daarmee van een matige smartphone een goede kunnen maken. Dat is niet haaks, maar in het verlengde.
[..]
Polarizerende posts zoals die van jou zorgen voor problemen. Dat staat los van het onderwerp.
matig?quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:03 schreef BritchesAndHose het volgende:
Jailbreakers zorgen er voor dat de punten waarop Apple keihard faalt aangepakt kunnen worden. En daarmee van een matige smartphone een goede kunnen maken. Dat is niet haaks, maar in het verlengde.
Zoals ik schreef: Apple faalt keihard op bepaalde punten. Net zoals de Android- en Windowstelefoontjes falen op bepaalde punten. En waarom ik een iPhone heb? Goedkoop via het werk, ervanuitgaande dat iOS wel alle zaakjes op orde heeft. Nou nee dus. Bottomline vind ik het beter inelkaar zitten dan z'n concurrenten. Maar perfect? No way.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:37 schreef TimCook het volgende:
[..]
Als je de iPhone zo'n 'matige smartphone' vindt, en Apple in jouw ogen 'keihard faalt', waarom heb je 'm dan?
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:57 schreef -Menn0- het volgende:
15.11.2011:
Chauffeur is onderweg
Come on!!!! Come on!!!!
Gelukkig wordt de iPhone/iOS nog door mensen ontworpen dus perfect is het nooit, maar dat proberen te bereiken is wat bij Apple gebeurd, dat onderscheidt ze ook van de rest.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:03 schreef BritchesAndHose het volgende:
[..]
Nee. Als dat zo zou zijn kan Apple wel kappen met de ontwikkeling. Wedden dat er nog updates komen om de boel te verbeteren? En genoeg functionaliteit die mist en GUI die op sommige plekken onhandig is. Niet voor niks dat het fenomeen jailbreaken bestaat om dit te adresseren.
[..]
Ik heb totaal geen bewondering voor Apple en thirdparty ontwikkelaars. Die mensen doen het echt niet voor jou hoor. Die doen het voor hun eigen portemonnee.
[..]
[..]
Polarizerende posts zoals die van jou zorgen voor problemen. Dat staat los van het onderwerp.
Euh, Apple heeft voor een bepaalde filosofie gekozen om die telefoons te verkopen hoor. Of denk je dat de verkoop bijzaak is? Of dat de designers daar pro deo werken? De grote mensen wereld draait om geld.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:19 schreef kadeya het volgende:
[..]
Jij beweert dat het om eigen portemonnee gaat, maar dan begrijp je niets van design.
Ah, een update in de GUI. Dat zie je bij andere produkten inderdaad niet.quote:En bij dit soort details gaat het echt niet meer om eigen portemonnee: http://www.designer-daily(...)hanges-in-ios5-20398
Het gaat het erom dat Apple meer attention to detail heeft dan andere bedrijven.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:48 schreef BritchesAndHose het volgende:
[..]
Euh, Apple heeft voor een bepaalde filosofie gekozen om die telefoons te verkopen hoor. Of denk je dat de verkoop bijzaak is? Of dat de designers daar pro deo werken?
[..]
Ah, een update in de GUI. Dat zie je bij andere produkten inderdaad niet.
Het gaat erom dat dat attention to detail alles te maken heeft met de portemonnee van Apple.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:51 schreef TimCook het volgende:
[..]
Het gaat het erom dat Apple meer attention to detail heeft dan andere bedrijven.
Leg uit?quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:56 schreef BritchesAndHose het volgende:
[..]
Het gaat erom dat dat attention to detail alles te maken heeft met de portemonnee van Apple.
1. Een meneer met een grote zak geld stopt wat centjes in de portemonnee van Applequote:
Dude, get to the point. Apple is een commerciele organisatie ja, ik denk dat dat wel algemeen bekend is. Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:23 schreef BritchesAndHose het volgende:
[..]
1. Een meneer met een grote zak geld stopt wat centjes in de portemonnee van Apple
2. Apple geeft een designer een paar centjes uit de portemonnee om een mooi design te maken
3. Consumenten vinden het heel mooi en stoppen big bucks in de portemonnee van Apple en krijgen een telefoon
4. Apple geeft wat centjes uit de portemonnee aan de meneer met de grote zak geld terug
5. Apple geeft $1 aan Steve en zegt dat Steve pro deo werkt.
6. Profit
Is dit wel te snappen? Stap 2 en 3?
Dude, reageer gewoon niet als je niet inhoudelijk mee wilt praten.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:31 schreef TimCook het volgende:
[..]
Dude, get to the point. Apple is een commerciele organisatie ja, ik denk dat dat wel algemeen bekend is. Wat wil je hiermee zeggen?
Ik zal eens even teruglezen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:35 schreef BritchesAndHose het volgende:
[..]
Dude, reageer gewoon niet als je niet inhoudelijk mee wilt praten.
Kadeya zegt: "Jij beweert dat het om eigen portemonnee gaat, maar dan begrijp je niets van design."
Per ongeluk. Was ik helemaal over de zeik dat die KUT KPN ook al geen bereik in huis gaf. Was het een kwestie van 3G aanzettenquote:Op maandag 14 november 2011 08:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat 95% van de iPhone-gebruikers nog nooit 3G heeft uitgezet.
Instagram is ook leukquote:Op maandag 14 november 2011 18:13 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, kadeya had het over Apple's aandacht voor detail en dat ze op een haast obsessieve manier gebruiksvriendelijke producten willen maken, en dat hij daar bewondering voor heeft.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:35 schreef BritchesAndHose het volgende:
[..]
Dude, reageer gewoon niet als je niet inhoudelijk mee wilt praten.
Kadeya zegt: "Jij beweert dat het om eigen portemonnee gaat, maar dan begrijp je niets van design."
Dus?quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:48 schreef BritchesAndHose het volgende:
[..]
Euh, Apple heeft voor een bepaalde filosofie gekozen om die telefoons te verkopen hoor. Of denk je dat de verkoop bijzaak is? Of dat de designers daar pro deo werken? De grote mensen wereld draait om geld.
Ik heb alles gewoon terug gelezen hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:17 schreef BritchesAndHose het volgende:
Laat maar. De een leest terug en gaat er weer andere dingen bij halen + de meest vage conclusies trekken en de ander leest de context niet en gaat open deuren intrappen.
Duidelijkquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:45 schreef zomer86 het volgende:
Als dat er niet is, is daar aan te komen? Nee.
Hoe groot is de kans dat ze die nog heeft? als niet echt heel technisch persoon? Gering, heeft ze hem ooit gejailbreaked?
En als ze er niet zijn, zijn er dan nog andere opties? Nee.
Ik lees net dat je wel terug kan naar iOS versie 4.1, aangezien die nog ondertekend wordt door apple blijkbaar...quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:45 schreef zomer86 het volgende:
Als dat er niet is, is daar aan te komen? Nee.
Hoe groot is de kans dat ze die nog heeft? als niet echt heel technisch persoon? Gering, heeft ze hem ooit gejailbreaked?
En als ze er niet zijn, zijn er dan nog andere opties? Nee.
Dat wist ik niet, blijkbaar alleen voor de iPhone 3GS, dan heb je mazzel.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:11 schreef timbob het volgende:
[..]
Ik lees net dat je wel terug kan naar iOS versie 4.1, aangezien die nog ondertekend wordt door apple blijkbaar...
das weer bonus.
Tja, ik heb het nog niet geprobeerd hoor, maar dat las ik dan ook weer ergens.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:22 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, blijkbaar alleen voor de iPhone 3GS, dan heb je mazzel.
Dit dus.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:39 schreef SuperKaasNacho het volgende:
3GS+ iOS 5 is juist een verademing bij iedereen in mijn omgeving
NVM verkeerd gelezen.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:05 schreef Durango79 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heb een probleem.
Vanavond mijn iphone geupdate naar 5.01. Alles prima, ik heb een backup van 21.46 uur en eentje van 22.02 uur na de update. Alles werkt naar behoren.
Daarna heb ik de iphone van mijn vriendin geupdate. Hij is een tijdlang bezig geweest met het maken van een reservebackup. Na installatie bleek dat niet alle foto's teruggezet waren, de laatste waren van zaterdag. Aangezien mijn vriendin vandaag aardig wat foto's had gemaakt, wilde ik terug gaan naar de kopie die gemaakt was voor de update.
Maar...Ik zie de reserve kopie nergens meer! Ook niet in de mobile me map....helemaal nergens! Alle foto's zijn nu weg.... wie weet waar de backup staat die gemaakt is voor het updaten???
Op zich heb je een valide punt, en ik ben het met je eens dat iedereen zijn eigen mening mag hebben.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:23 schreef Bart het volgende:
Is het nou zo moeilijk om andermans afwijkende mening te accepteren? Nee, we gaan over 'verlies' lullen. Goed bezig hoor.
De een denkt dat Apple het alleen om de cash gaat, de ander denkt dat ze ook wat moois aan de wereld willen toevoegen. Beide interessante standpunten. Bedankt voor de bijdrage. GA ELKAAR NIET LOPEN AFZEIKEN DAAROM. Damn.
Eerst zeg je dat iedereen z'n eigen mening mag hebben, vervolgens ontneem je Kadeya dat recht. Dat is op z'n zachtst gezegd hypocriet te noemen.quote:Op woensdag 16 november 2011 01:25 schreef skittelman het volgende:
[..]
Op zich heb je een valide punt, en ik ben het met je eens dat iedereen zijn eigen mening mag hebben.
Ik moet BritchesAndHose echter wel gelijk geven dat het standpunt van Kadeya wel heel erg eng/gehersenspoeld klinkt. Ik snap dat je de touwtjes wat strakker in handen neemt na al dat gezeik eerder, maar reacties zoals die van Kadeya moeten gewoon ridicuul verklaard mogen worden.
Hier ookquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:39 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Als zij niet weet wat ze er meer mee wil, dan nietquote:Op woensdag 16 november 2011 03:56 schreef Kandijfijn het volgende:
Heeft het nog meerwaarde om een Iphone te jailbreaken deze dagen? Mijn vriendin zeurt erbij mij over als ik hem kan JB-en.
Ik heb haar gevraagd wat ze ermee wil wat ze nu niet kan. Daar wist je niet echt een antwoord op.
Maar dus de vraag, nog meerwaarde voor JB-en van je Iphone?
Mwa, als je iCloud aan hebt staan is het ding ellendig traag hoor, veel te weinig geheugen daarvoor. Nu ik mn Notification Center heb gestript en mn iCloud-account helemaal heb verwijderd werkt ie weer aardig snel.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:39 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Jij bent toch rijk. Neem een BBquote:Op woensdag 16 november 2011 06:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Mwa, als je iCloud aan hebt staan is het ding ellendig traag hoor, veel te weinig geheugen daarvoor. Nu ik mn Notification Center heb gestript en mn iCloud-account helemaal heb verwijderd werkt ie weer aardig snel.
Nee, dat moet juist niet. Niemands reactie wordt hier nog ridicuul verklaard. Als je het er niet mee eens bent dan kun je dat op een normale onderbouwde manier beargumenteren, zonder op de man te spelen. En anders hou je je mond gewoon. Newsflash: je hóéft niet te reageren hoor.quote:Op woensdag 16 november 2011 01:25 schreef skittelman het volgende:
[..]
Op zich heb je een valide punt, en ik ben het met je eens dat iedereen zijn eigen mening mag hebben.
Ik moet BritchesAndHose echter wel gelijk geven dat het standpunt van Kadeya wel heel erg eng/gehersenspoeld klinkt. Ik snap dat je de touwtjes wat strakker in handen neemt na al dat gezeik eerder, maar reacties zoals die van Kadeya moeten gewoon ridicuul verklaard mogen worden.
Jij snapt het.quote:Op woensdag 16 november 2011 03:38 schreef TimCook het volgende:
[..]
Eerst zeg je dat iedereen z'n eigen mening mag hebben, vervolgens ontneem je Kadeya dat recht. Dat is op z'n zachtst gezegd hypocriet te noemen.
En daar blijft het niet bij, je noemt z'n reactie zelfs eng en gehersenspoeld. Waar is het respect gebleven? Ik dacht dat we juist hadden besloten respectvol met elkaar om te gaan ongeacht ieders mening. Je toont hier niet echt een goed voorbeeld.
Zowel Kadeya als BritchesAndHose hebben recht op hun mening vind ik, zolang ze anderen in hun waarde laten. En dat doen ze. Ik stel voor dat jij dat ook doet.
Doodverwensing, ban! Als ik ooit iets anders neem dan een iPhone wordt het een Windows Phone.quote:
Ik stap al over, na alle modellen iphone vanaf dag 1 ga ik nu W7.5 eens proberenquote:Op woensdag 16 november 2011 08:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Doodverwensing, ban! Als ik ooit iets anders neem dan een iPhone wordt het een Windows Phone.
Zou je niet apps gaan missen? Heb het idee dat er voor Windows-phones veel minder beschikbaar is...quote:Op woensdag 16 november 2011 08:15 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik stap al over, na alle modellen iphone vanaf dag 1 ga ik nu W7.5 eens proberen
Die shortcuts schieten nog wel te kort, je komt dan in het menu waar je het uit kunt zetten net zoals je naar bijv. Wi-Fi kunt gaan. Met SBSettings kun je de boel meteen uitzetten.quote:Op woensdag 16 november 2011 06:52 schreef matthijst het volgende:
Meerwaarde jailbreak: gratis apps, maar dat kan tegenwoordig ook met iresign.
Shortcuts naar bluetooth heb je ook al geen sbsettings meer voor nodig, dus verder weinig meerwaarde meer, vind ik.
Enige zou zijn dat je shsh backup kunt maken zodat je ooit nog terug kunt naar 5.0.1.
Vast wel, maar kip en ei probleem, zonder gebruikers komen de apps er nietquote:Op woensdag 16 november 2011 09:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Zou je niet apps gaan missen? Heb het idee dat er voor Windows-phones veel minder beschikbaar is...
Meeste basis apps zijn er of zijn in de maak. Ik vertrouw erop dat er hard aan de kar wordt getrokken om de app store te vullen want daarvan hangt het succes van W7.5 af. Het zal zeker wel een keer tegenvallen maar ik wil wel eens wat anders en de iphone is niet meer zo onderscheidend als dat hij jaren geleden was. Denk wel dat ik mijn iphone er voorlopig naast houdt voor de zekerheid, al heb ik hem wel al beloofd aan iemand.quote:Op woensdag 16 november 2011 09:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Zou je niet apps gaan missen? Heb het idee dat er voor Windows-phones veel minder beschikbaar is...
Zeker! Maar je neemt dus wel een risico als je overstapt, je weet immers niet of er genoeg mensen volgenquote:Op woensdag 16 november 2011 09:15 schreef eleusis het volgende:
[..]
Vast wel, maar kip en ei probleem, zonder gebruikers komen de apps er niet
Facetime activeren? Dat werkte hier gewoon meteen, geen SMS geneuzel..quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:36 schreef wolfrolf het volgende:
$%#$Q%verdomme. Nu heeft mijn iPhone dus weer een SMS naar Engeland gestuurd om dat kansloze Facetime te activeren.
En dat terwijl ik dat hele kutprogramma uit heb staan EN ik het aangevinkt als een beperking.
Hoe kan ik dit oplossen???!Kost me 25 cent per SMS.
Hier wordt wat ik bedoel helder uit de doeken gedaan: http://forum.iculture.nl/(...)bruik-face-time.htmlquote:Op woensdag 16 november 2011 10:04 schreef Cid het volgende:
[..]
Facetime activeren? Dat werkte hier gewoon meteen, geen SMS geneuzel..
Nou mooi is dat, dat zouden ze wel even mogen zeggen inderdaad...quote:Op woensdag 16 november 2011 12:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hier wordt wat ik bedoel helder uit de doeken gedaan: http://forum.iculture.nl/(...)bruik-face-time.html
Ik snap niet waarom dat dus vorige week is gebeurd aangezien ik Facetime uit heb geschakeld
\quote:Op woensdag 16 november 2011 13:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wil graag andere ringtonen dan de andere ringtonen die in de iPhone zitten. Bij voorkeur wil ik daarvoor niet de iTunes optie gebruiken. Is er nog een andere manier om ringtones (muzieknummers) op je iPhone te zetten?
Is dat dezelfde als iMakeRingtone? Ik kan iRinger niet vinden in de apps. Is deze wel een beetje gemakkelijker?quote:
is een windows programmaquote:Op woensdag 16 november 2011 13:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is dat dezelfde als iMakeRingtone? Ik kan iRinger niet vinden in de apps. Is deze wel een beetje gemakkelijker?
Oja sorry, vergeten te vermeldenquote:Op woensdag 16 november 2011 13:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Werkelijk?![]()
Ben nog gewoon zo'n groentje op dit gebied.
Okay.. waar kan ik dat programmaatje dan vinden?quote:Op woensdag 16 november 2011 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oja sorry, vergeten te vermeldenIk denk nog in programma's en niet in apps
Hij gebruikt alleen de 1e 30 seconden van het geluidsfragment, je kunt (voor zover ik weet) niet zelf een fragment kiezen. Verder doet het programmaatje alles voor je: je hoeft alleen het bestand te selecteren en iRinger kiest de eerste halve minuut, converteert het nummer en zet hem in iTunes voor je.
http://iringer.nl.malavida.com/d8744-gratis-downloaden-windowsquote:Op woensdag 16 november 2011 13:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay.. waar kan ik dat programmaatje dan vinden?
quote:Op woensdag 16 november 2011 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
http://iringer.nl.malavida.com/d8744-gratis-downloaden-windows
Wat is je klacht?quote:Op woensdag 16 november 2011 13:50 schreef CherryLips het volgende:
Even een vraagje van mij: ik had op m'n vorige pc een programmaatje om videobestanden te converteren zodat m'n iPhone ze kon afspelen. Ik dacht dat het Videorama heette, maar als ik daarop google krijg ik allemaal porno
Handbrake?quote:Op woensdag 16 november 2011 13:58 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wat dacht je van: kent iemand dat programma?
Kan je toch afleiden aan de post?
Ik denk niet dat ie dat ermee bedoeldequote:Op woensdag 16 november 2011 13:58 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wat dacht je van: kent iemand dat programma?
Kan je toch afleiden aan de post?
Waarom alleen dan?quote:Op woensdag 16 november 2011 14:30 schreef zomer86 het volgende:
Handbrake is ideaal voor de Mac, als je tenminste een Mac hebt.
Het is ook voor Windows toch?quote:Op woensdag 16 november 2011 14:30 schreef zomer86 het volgende:
Handbrake is ideaal voor de Mac, als je tenminste een Mac hebt.
Ik zit op KPN en ik ben dik tevreden. Puike dekking zelfs in dubieuze hoeken en gaten en snel 3G internetsquote:Op woensdag 16 november 2011 20:54 schreef bjanaan het volgende:
Toch maar van Android naar Apple gestapt goeie zaak nie?
Nu krijg ik van die vent met die baard en die vooruitbeweegt op ze paard het geld wat ik los bij me 4S moet leggen.
Hebben jullie goeie ervaringen met KPN + IPhone 4(S)?
En hebben jullie suggesties voor een mooi hoesje/case.
grgr
Top om te horen!quote:Op woensdag 16 november 2011 21:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zit op KPN en ik ben dik tevreden. Puike dekking zelfs in dubieuze hoeken en gaten en snel 3G internets
Valt op zich nog wel mee. Zolang je niet in de middle of nowhere woontquote:Op woensdag 16 november 2011 21:14 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Top om te horen!
Een vriend van mij heeft een IPhone besteld bij T-Mobile maar volgens mij ia dat alleen maar pauper nie?:p
Wij wonen in Twente maar daar is de ontvangst van t-mobile gewoon goed!quote:Op woensdag 16 november 2011 21:14 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Top om te horen!
Een vriend van mij heeft een IPhone besteld bij T-Mobile maar volgens mij ia dat alleen maar pauper nie?:p
Was bij de 4 al extreem overdreven. Ik kreeg het in ieder geval niet voor elkaar. Ik denk dat het ook vaak met slechte netwerken te maken had.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:26 schreef bjanaan het volgende:
En klopt het dat de Deathgrip compleet is verdwenen met de 4S?
Geen last vanquote:Op woensdag 16 november 2011 21:26 schreef bjanaan het volgende:
En klopt het dat de Deathgrip compleet is verdwenen met de 4S?
Ik knip met Cool Edit stukjes uit nummers die ik leuk vind, en dan hernoem ik ze naar m4r. Maar heel veel handiger dan Itunes is het nietquote:Op woensdag 16 november 2011 13:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wil graag andere ringtonen dan de andere ringtonen die in de iPhone zitten. Bij voorkeur wil ik daarvoor niet de iTunes optie gebruiken. Is er nog een andere manier om ringtones (muzieknummers) op je iPhone te zetten?
Kort...quote:Op woensdag 16 november 2011 23:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe lang gaat de batterij ongeveer mee bij de 4s?
Heb je de foto's gemaakt met de onscreen shutter button of heb je de volumeknop gebruikt om de foto te maken? Als je ze met de volumeknop maakt, worden de foto's "ondersteboven" gemaakt, en wordt er een aantekening in de exif-data van je foto bewaard, die voor problemen kan zorgen.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:42 schreef Estolan het volgende:
Vaag probleem
net een foto op mn 4S gemaakt,
foto versturen via mail
openen in Outlook, opslaan, maar kan daarna foto niet aanpassen
Melding:
Windows photo viewer can't save the changes to this picture because there is a problem with the picture's file properties
als ik eigenschappen file kijk staat dat file geblokt kan zijn om pc niet te " beschadigen" en kan je het unblokken, maar daarna nog zelfde probleem
Stuurt de 4S files door met beveiliging??
Dat valt heel moeilijk te zeggen. Als de connector kapot is, kun je hem niet aan iTunes hangen om te kijken of hij nog herkend wordt, dus dan is het ook moeilijk te zeggen of hij zal werken als je er een nieuw scherm en een nieuwe connector in zet.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:21 schreef Oplosthee het volgende:
Heb een kapotte iPhone 4 gekregen van een vriend.
Voorkant, achterkant en connector van USB is sowieso kapot, weet niet of er nog andere dingen kapot zijn.
Als ik hem aanzet zie ik het scherm wel 'gloeien' maar verder niks, geluid en tril werken ook.
Zou ik het kunnen fixen door die 3 onderdelen te vervangen?
Probeer vanuit DFU-mode nog een keer te herstellen en te configureren als een nieuwe iPhone. Dan een keertje synchroniseren. Daarna kun je proberen om je reservekopie terug te zetten.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:20 schreef Saninl het volgende:
Bah, vandaag liep mijn iPhone 4 op iOS5 een aantal keer vast op miraculeuze wijze. Ik deed niet telkens hetzelfde ofzo.
Ik dacht ik maak een reservekopie, herstel hem (JB eraf) en zet de reservekopie terug.
Helaas, nu heb ik al 2x de reservekopie er terug opgezet, maar nu blijf hij in een loop;
Eerst zie je het unlockscherm, voor ongeveer 5 seconden. De gloed op de 'ontgrendel' balk loopt gewoon netjes, ik kan hem snel ontgrendelen, of zelfs snel (door de fysieke knop op de bovenkant van de iPhone ingedrukt te houden) de iPhone uit t zetten.
Daarzie wordt het scherm zwart en zie je zo'n rondje lopen... Daarna weer naar het unlockscherm enzovoorts...
Wat te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |