Ik denk dat we over een jaar al zien wie in zijn of haar oude levensstijl begint te vervallen.quote:Op zondag 13 november 2011 20:10 schreef Razztwizzle het volgende:
Laatst een uitzending Oprah gezien over mensen die zo'n vergelijkbaar jaar hadden gehad, vol begeleiding etc. en die allemaal (!!) na 10 jaar weer op hun oude gewicht zaten.
ik vind hem engquote:Op zondag 13 november 2011 20:46 schreef MissJ het volgende:
eigenlijk vind ik Radmilo best wel een lekkere vent
Precies. Hij kan elk moment z'n Kalashnikov pakken en roepen "Iek ben een Kroatische moslim. Zaaijn hier nog Bosnische Serviėrs?" RETTETETETETETETTEETTTT MUWUHWHAHAHAHAAH *schietgeluid + bulderlach*quote:
Het is wel de eerste Joegoslaaf die zijn geld op een eerlijke manier lijkt te verdienen.quote:Op zondag 13 november 2011 20:46 schreef MissJ het volgende:
eigenlijk vind ik Radmilo best wel een lekkere vent
85 eu/ uur voor in zijn gym met begeleiding is niet helemaal eerlijk:pquote:Op zondag 13 november 2011 20:48 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het is wel de eerste Joegoslaaf die zijn geld op een eerlijke manier lijkt te verdienen.
Hahah klopt, you should not fuck with my family!quote:Op zondag 13 november 2011 20:51 schreef xFriendx het volgende:
Radmillo doet me denken aan Niko uit Grand Theft Auto 4
[ afbeelding ]
bier en bitterballen!quote:Op zondag 13 november 2011 20:55 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik heb honger maar ik pak maar een appeltje nu
joh, dan ben ik allang uit mn huis gezaagd door de brandweer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |