quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:38 schreef Trommeldaris het volgende:
Brief aan Willie Wortel.
Beste Willie, hoeveel is twee keer de helft?
Gr gr
Verdient wel een melding op de frontpage. Weet Onufriev het zelf al?quote:
Jongen, verpest dit topic nou niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:38 schreef Trommeldaris het volgende:
Brief aan Willie Wortel.
Beste Willie, hoeveel is twee keer de helft?
Gr gr
Ik heb hem een DM gestuurdquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Verdient wel een melding op de frontpage. Weet Onufriev het zelf al?Die redactie ook, bij Kay Anker moet toch wel een alarmbelletje gaan rinkelen?
Pubersquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:01 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Heey dolle dolan,
ik vraag me af he, als je katrien zo geil met dat kutje ziet waggelen, krijg je dan nooit zin om effe het plaatje op zwart te zetten en eens al die gaatjes van haar eens lekker te vullen. Zelf merk ik dat ik ook van dingen begin geil te worden, en ik zou graag katrien eens met een opengesperd eendeholletje zien, daar zou ik zon harde kleine penis krijgen! En zou je ook eens met je neefjes willen experimenteren? Je zou bijvoorbeeld een foto kunnen maken dat je doet alsof je een zetpil geeft, maar eigenlijk gewoon kwik's kontje lekker aan het bevingeren bent.
Gr. Pietje, 12 Jr
12 jaarquote:
Ik had wel een leukequote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:21 schreef wolfrolf het volgende:
Na dat mooie hoogtepunt alleen maar dieptepunten in dit topic
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:00 schreef mctwigt het volgende:
Best Dagobert,
Teringlul!
Hoogachtend,
Govert
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:09 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
Beste Donald Duck
Waarom ben ik zo kenkerdom, en schyzofreen?
groetjes Trollsience, en mijn vriend naast me
quote:Op maandag 14 november 2011 00:03 schreef MAHL het volgende:
Hoi Oom Donald,
Vorige week kwam ik eerder van school uit omdat de juffrouw ziek was. Toen ik thuis kwam gebeurde er iets heel geks! Mama was in de slaapkamer. Ze zat te knuffelen met een vreemde meneer en had geen kleren aan! Ze schrok wel toen ik haar zag.
Groetjes David (8)
quote:Op maandag 14 november 2011 08:53 schreef MAHL het volgende:
Hallo Oom Donald,
Ik vind het niet leuk als mijn vader zijn vinger in mijn gaatjes doet. Maar volgens hem doen alle papa's dat. Is dit ook zo? Doet u dit ook bij de neefjes?
Daphne (7)
quote:Op zondag 13 november 2011 20:51 schreef MAHL het volgende:
Beste Oom Donald,
Af en toe heb ik een vreemd gevoel als ik meisjes zie. Ik voel dan wat in mijn piemeltje en moet er dan aan zitten. Soms wordt hij dan ook hard. En is het best wel fijn als ik er aanzit. Wat is dit?
Harry (43)
quote:Op zondag 13 november 2011 20:04 schreef MAHL het volgende:
Beste Oom Donald,
Ik vind dat patatje oorlog eigenlijk patatje vrede moet heten.
Nick (7)
lol?quote:Op zondag 13 november 2011 20:13 schreef MAHL het volgende:
Hoi kwekkende kwaker,
Laatst moest ik naar de supermarkt om suiker te halen, dus ik net zoals u in uw avontuur een liedje maken met 'niet vergeten suiker halen hi ha ho'. Maar wat gebeurde er? Ik liep de supermarkt uit, en wat bleek - ik was vergeten de suiker te halen!
Groetels Esmee (9)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |