Hahahaquote:Op zondag 13 november 2011 20:13 schreef GizartFRL het volgende:
Hallo Ome Donald,
Ik vind je blad reuze leuk, ik lees altijd als eerste jouw verhaaltjes.
Ik wil later ook zo worden als jou.
Vorige week had ik me verkleed als jouw met een petje en matrozenjasje, maar toen kwam de politie en die deed me in de gevangenis.
Mijn mama zegt dat ik altijd een broek aan moet doen als ik buiten ben.
Groetjes en een poot voor Loebas.
Piet ( 38 jaar)
quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:28 schreef Mr.Houdoe het volgende:
!!! In de Donald Duck Nr.5-2012 staat een brief van Kay Anker. WIE van hier heeft die gestuurd?
![]()
Pics?quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:28 schreef Mr.Houdoe het volgende:
!!! In de Donald Duck Nr.5-2012 staat een brief van Kay Anker. WIE van hier heeft die gestuurd?
![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:42 schreef Onufriev het volgende:
Hallo dappere Duckie,
Vorige winter lag er bij ons in de staat best veel sneeuw. Wij gingen toen een sneeuwpop maken, en omdat we alle 3 lid zijn van uw blad, wilden we een Donald Duck sneeuwpop maken. Toen hij bijna af was konden we niet zo goed de snavel maken dus hebben we maar gewoon een wortel gebruikt. Toen liep de buurman langs en die zei: "Wie maken jullie als sneeuwpop, het lijkt wel broer konijn, die weet ook altijd aan worteltjes te komen." Toen moesten we allemaal lachen want mijn buurman lees dus ook de Donald Duck!
Geen zin om terug te lezen, is die naam in dit topic gebruikt?quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:28 schreef Mr.Houdoe het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:38 schreef Trommeldaris het volgende:
Brief aan Willie Wortel.
Beste Willie, hoeveel is twee keer de helft?
Gr gr
Verdient wel een melding op de frontpage. Weet Onufriev het zelf al?quote:
Jongen, verpest dit topic nou niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:38 schreef Trommeldaris het volgende:
Brief aan Willie Wortel.
Beste Willie, hoeveel is twee keer de helft?
Gr gr
Ik heb hem een DM gestuurdquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Verdient wel een melding op de frontpage. Weet Onufriev het zelf al?Die redactie ook, bij Kay Anker moet toch wel een alarmbelletje gaan rinkelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |