quote:Op zondag 13 november 2011 20:13 schreef smegmanus het volgende:
Hoi meneer Duck,
waarom proberen jonge/gewillige dames jou toch allemaal te imiteren?
Zie bijlage.
Groet,
Berend Arkruk
Bijlage:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 november 2011 20:13 schreef smegmanus het volgende:
Hoi meneer Duck,
waarom proberen jonge/gewillige dames jou toch allemaal te imiteren?
Zie bijlage.
Groet,
Berend Arkruk
Bijlage:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 november 2011 20:15 schreef Spouwerranger het volgende:
Hallo Donald,
Ik zou graag net zo goed als jou willen
worden in het amuseren van kleine
kinderen.
Groetjes,
Piet (87)
Hallo Nick,quote:Op zondag 13 november 2011 20:04 schreef MAHL het volgende:
Beste Oom Donald,
Ik vind dat patatje oorlog eigenlijk patatje vrede moet heten.
Nick (7)
quote:Op zondag 13 november 2011 20:13 schreef MAHL het volgende:
Hoi kwekkende kwaker,
Laatst moest ik naar de supermarkt om suiker te halen, dus ik net zoals u in uw avontuur een liedje maken met 'niet vergeten suiker halen hi ha ho'. Maar wat gebeurde er? Ik liep de supermarkt uit, en wat bleek - ik was vergeten de suiker te halen!
Groetels Esmee (9)
Hallo Esmee,quote:Op zondag 13 november 2011 20:13 schreef MAHL het volgende:
Hoi kwekkende kwaker,
Laatst moest ik naar de supermarkt om suiker te halen, dus ik net zoals u in uw avontuur een liedje maken met 'niet vergeten suiker halen hi ha ho'. Maar wat gebeurde er? Ik liep de supermarkt uit, en wat bleek - ik was vergeten de suiker te halen!
Groetels Esmee (9)
Nou nou, Kees-Jan,quote:Op zondag 13 november 2011 20:35 schreef Crocodi1e het volgende:
HEY DONALD OUWE REUS MAN HOE GAAT HET ERMEE MAKKER? MET MIJ GAAT ALLES GOED MAN JA! IK HEB EEN KKGEILE CHICK DIE ME ELKE AVOND NEUKT EN IK MAG OOK HAAR VOETEN LIKKEN HMMMMMMMMM LEKKERLEKKER HET PLUIS TUSSEN HAAR TENEN UIT SMIKKELEN! KAN ER GEEN GENOEG VAN KRIJGEN GODVERDOMME! NOU IK GA WEER MAN IK SPREEK JE NOG WEL EENS, EN VEEL SUCCES MET DIE GEILE SNOL KATRIEN WAAR JE AL JAREN OP JAAGT, IK ZEG HET JE, SLA HAAR BEWUSTELOOS EN NEEM HAAR ANAAL, ZOALS JIJ HET ZO LEKKER VIND!
NOU, HOUDOE!
GR KEESJAN
quote:Op zondag 13 november 2011 23:33 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Hallo DolDwaze Donald,
laatst wilde ik uw leuke blad lezen op de wc maar toen zat er in het midden een rare klodder waardoor de middelste pagina's aan elkaar geplakt waren. Hierdoor heb ik dus de moppentrommel niet kunnen lezne kan deze er alstublieft opnieuw in volgende week.
bednakt!
Lieselot (13)
quote:Op zondag 13 november 2011 23:36 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Beste Donald,
ik weet een goede grap voor bij buurman Bolderbast. Eerst koop je allemaal beelden (bijvoorbeeld op de rommelmarkt of maakt eigenlijk niet uit) en dan gooi je die allemaal kapot tegen zijn huis nou hij boos natuurlijk mijn huis wat doe je en dan zeg je ja haha die beelden heb ik toch zelf gekocht dus ik doe ermee wat ik maar wil en ik wilde ze nou eenmaal tegen je huis aan gooien SORRY haha![]()
![]()
nou groetjes
Jorg (32)
quote:Beste Donald,
Waarom heb je nooit een broek aan, behalve wanneer je gaat zwemmen? Want dan loop je ineens in een zwembroek.
Groet en dikke kus,
swarmahoer (22)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |