Omg.quote:Op zondag 13 november 2011 20:13 schreef MAHL het volgende:
Hoi kwekkende kwaker,
Laatst moest ik naar de supermarkt om suiker te halen, dus ik net zoals u in uw avontuur een liedje maken met 'niet vergeten suiker halen hi ha ho'. Maar wat gebeurde er? Ik liep de supermarkt uit, en wat bleek - ik was vergeten de suiker te halen!
Groetels Esmee (9)
Die weet ik nogquote:Op zondag 13 november 2011 23:39 schreef Mr.117 het volgende:
Snaterige Donald.
Ik speel vaak in bed. Op een avond kwam mijn vader mij een nachtzoen geven, maar ondertussen zag hij dat ik aan het spelen was.
Hij was boos en nam mijn speeltje mee. De volgende morgen zag ik het apparaat echter naast het bed van mijn vader liggen. En toen ik het aanzette, waren de batterijen leeg! Dus hij had wél in bed liggen spelen!
quote:Op maandag 14 november 2011 01:29 schreef potienza het volgende:
Lieve Donald Duck,
Ons juf is een heel groot Donald Duck fan. Elke week vertelt ze weer over welke avonturen u weer heeft beleeft. Nou was ze vorige week jarig en raad eens wat we kregen! We kregen allemaal een pak hagelslag van de Aldi.
Groetjes en kus,
Petra Pasveer(9, Hindeloopen)
Die was wel geniaal.quote:Op zondag 13 november 2011 23:39 schreef Mr.117 het volgende:
Snaterige Donald.
Ik speel vaak in bed. Op een avond kwam mijn vader mij een nachtzoen geven, maar ondertussen zag hij dat ik aan het spelen was.
Hij was boos en nam mijn speeltje mee. De volgende morgen zag ik het apparaat echter naast het bed van mijn vader liggen. En toen ik het aanzette, waren de batterijen leeg! Dus hij had wél in bed liggen spelen!
Gastquote:Op maandag 14 november 2011 08:53 schreef MAHL het volgende:
Hallo Oom Donald,
Ik vind het niet leuk als mijn vader zijn vinger in mijn gaatjes doet. Maar volgens hem doen alle papa's dat. Is dit ook zo? Doet u dit ook bij de neefjes?
Daphne (7)
Beste Femke,quote:Op zondag 13 november 2011 23:42 schreef MAHL het volgende:
Beste Donald,
Ik heb een klacht. Het is mij al geruime tijd opgevallen dat er in uw blad nergens zwarte eenden te bekennen zijn. Misschien omdat u vindt dat uw blad dan kwalitatief minder waard wordt? Ook zijn de vrouwen in uw strips stereotiep afgebeeld - bijvoorbeeld in de 'Damesclub', waarin de leden alleen maar kwebbelen over het huishouden, wat erg denigrerend is tegenover de geëmancipeerde Nederlandse vrouw. Gaarne verzoek ik u dit zo spoedig mogelijk aan te passen, anders voel ik mij genoodzaakt aangifte te doen bij het Meldpunt Discriminatie.
Femke (45)
Ik moest hardop lachenquote:Op maandag 14 november 2011 11:51 schreef Crimyclown het volgende:
Beste malle eend,
Ik had vanmiddag geen zin om naar school te gaan en zat dus alleen thuis. Uit verveling heb ik dit gedicht voor u geschreven. Als u hem niet leuk vind heeft u pech gehad. Want ik heb deze brief al naar u opgestuurd en u moet het toch lezen. Tenzij u de brief na de eerste zin al weg gooit natuurlijk. Want dan kunt u de brief helemaal niet lezen. Maar als u de brief weggooit heeft u eerst gekeken wat erin stond. Dus heeft u de brief toch een beetje gelezen. Maar goed, hier komt mijn gedicht.
Kwak kwakt zwak in Lizzy de vunzige slettenbak
na 4 glazen cognac
Kak, dacht kwak
Der zitvlak is wel heel erg strak
Kwek zijn zak paste met gemak
Misschien glijdt die van mij naar binnen met wat kak
Groetjes,
Jordy (12 jaar, Amstelveen)
quote:Op maandag 14 november 2011 12:46 schreef penny-wise het volgende:
Hoi Oom Donald
Kunnen wij niet in Duckstad komen wonen?
Ik zie namelijk nooit zwarte eenden in Duckstad
Groetjes Geert W( 48) en Henk en Ingrid
quote:Op maandag 14 november 2011 11:51 schreef Crimyclown het volgende:
Beste malle eend,
Ik had vanmiddag geen zin om naar school te gaan en zat dus alleen thuis. Uit verveling heb ik dit gedicht voor u geschreven. Als u hem niet leuk vind heeft u pech gehad. Want ik heb deze brief al naar u opgestuurd en u moet het toch lezen. Tenzij u de brief na de eerste zin al weg gooit natuurlijk. Want dan kunt u de brief helemaal niet lezen. Maar als u de brief weggooit heeft u eerst gekeken wat erin stond. Dus heeft u de brief toch een beetje gelezen. Maar goed, hier komt mijn gedicht.
Kwak kwakt zwak in Lizzy de vunzige slettenbak
na 4 glazen cognac
Kak, dacht kwak
Der zitvlak is wel heel erg strak
Kwek zijn zak paste met gemak
Misschien glijdt die van mij naar binnen met wat kak
Groetjes,
Jordy (12 jaar, Amstelveen)
quote:Op maandag 14 november 2011 12:46 schreef penny-wise het volgende:
Hoi Oom Donald
Kunnen wij niet in Duckstad komen wonen?
Ik zie namelijk nooit zwarte eenden in Duckstad
Groetjes Geert W( 48) en Henk en Ingrid
quote:Op zondag 13 november 2011 20:29 schreef Oerbeer het volgende:
Hallo Oom donald,
Nou ik was dus met een vriendje naar de supermarkt gegaan om een Duckie te kopen, maar toen kwam dat vriendje een tijdschrift tegen met een bloten mevrouw erop, en die heeft hij toen in de Donald Duck gedaan en de kassa mevrouw had het afgerekend.
Toen hebben we samen stiekem zitten kijken naar de bloten mevrouwen, maar ik vond het maar vies en toen zei ik tegen mijn vriendje ik ben 12 en wat is dit. Toen ben ik maar naar huis gegaan om de Donald Duck te lezen.
Groetjes, Igor (12)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |