Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
[ Bericht 0% gewijzigd door Tim86 op 13-11-2011 19:22:19 ]Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op zondag 13 november 2011 19:26 schreef vandermar het volgende:
Zonnebrillenzo kan je de ogen niet zien
battyboyquote:
Nah, alleen botten brekenquote:
U luv da bootehhquote:Op zondag 13 november 2011 19:38 schreef vandermar het volgende:
Beyoncé, zij heeft een perfect figuur
En ze heeft ook wel lekkere tettenquote:
Zat even te kijken wie er online was, stond bij jou "Just conceded a penalty."quote:Op zondag 13 november 2011 19:09 schreef Dudeweiser het volgende:
Harre, hoe wist je dat ik een penalty moest stoppen?
Sowieso, liever iemand die er wat minder knap uit ziet zonder plamuur dan iemand met een meter plamuur op de kop om het mooi proberen te maken.quote:Op zondag 13 november 2011 20:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zat even te kijken wie er online was, stond bij jou "Just conceded a penalty."
Ik vind de chicks ook niet zo lekker, heupen zijn erg smal, te smal. En lelijke hoofden.
Precies, je zal er maar naast wakker worden de volgende ochtend en het is een rotkop.quote:Op zondag 13 november 2011 20:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sowieso, liever iemand die er wat minder knap uit ziet zonder plamuur dan iemand met een meter plamuur op de kop om het mooi proberen te maken.
Ik ken een meisje, kon ik altijd wel goed mee omgaan. Met make up is ze echt heel knap maar zonderquote:Op zondag 13 november 2011 20:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Precies, je zal er maar naast wakker worden de volgende ochtend en het is een rotkop.
Als je nog iemand vindt doe ik meequote:Op zondag 13 november 2011 20:18 schreef Kamikazie het volgende:
Word er weer eens clubs gedaan op de xbox??
Zelfde voor Ramos, een Colombiaanse spits van Hertha. Hij heeft "maar" 80 pace maar hij lijkt heel veel sneller.quote:Op zondag 13 november 2011 20:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat ik overigens wel denk is dat er op een of andere manier geschaald wordt om het spel niet onspeelbaar te maken. Heb paar keer met bronzes gespeeld en dat speelt niet veel slechter dan gouden spelers. Ik vraag me af of daar ook de kracht van silvers met specifieke kwaliteiten in ligt. Als het niet gewogen geschaald wordt, blinken ze nog meer uit op dat specifieke punt. Castaignos lijkt namelijk veel sneller dan zijn stats doen vermoeden.
Ik moet nog even opstarten. Ik zit klaar.quote:
die penalty was dus echt pure bullshit, de AI dacht eventjes te gaan liggen met Derijck en de tegenstander liep er tegenaanquote:Op zondag 13 november 2011 20:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zat even te kijken wie er online was, stond bij jou "Just conceded a penalty."
Ik vind de chicks ook niet zo lekker, heupen zijn erg smal, te smal. En lelijke hoofden.
Penalties zijn echt genaaid in deze editie ja. Krijg ook vaak belachelijke pingels mee. Eén keer zelfs gehad dat de bal niet eens in de buurt was en ik nog een klein tikje kreeg...pingel.quote:Op zondag 13 november 2011 20:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die penalty was dus echt pure bullshit, de AI dacht eventjes te gaan liggen met Derijck en de tegenstander liep er tegenaanen Babos vloog de goede hoek in maar was onhoudbaar.
en ook vaak dat je ze helemaal niet krijgt, schoot vandaag vol tegen de hand van de verdediger aan, wordt niet eens voor geflotenquote:Op zondag 13 november 2011 20:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Penalties zijn echt genaaid in deze editie ja. Krijg ook vaak belachelijke pingels mee. Eén keer zelfs gehad dat de bal niet eens in de buurt was en ik nog een klein tikje kreeg...pingel.
Even cd'tje eruit en erin?quote:Op zondag 13 november 2011 20:29 schreef Kamikazie het volgende:
Xbox blijft maar vastlopen als ik match lobby inwil, nog een keer proberen dan maar!
Ja, en krijg je een Anton-Geesink judoworp, dan krijg je niksquote:Op zondag 13 november 2011 20:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en ook vaak dat je ze helemaal niet krijgt, schoot vandaag vol tegen de hand van de verdediger aan, wordt niet eens voor geflotenen normaal gesproken houd ik de penalty wel, maar niet als ze net rechts van het midden gaan met Babos
Dat ook, af en toe word ik vol vanachter kapot geschopt...niks aan de hand.quote:Op zondag 13 november 2011 20:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en ook vaak dat je ze helemaal niet krijgt, schoot vandaag vol tegen de hand van de verdediger aan, wordt niet eens voor geflotenen normaal gesproken houd ik de penalty wel, maar niet als ze net rechts van het midden gaan met Babos
inderdaad, dat soort dingen. Het slaat soms echt als een lul op een drumstel dit spelquote:Op zondag 13 november 2011 20:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, en krijg je een Anton-Geesink judoworp, dan krijg je niks
Best wel mongolisch, zit je op de scheidsrechter te schelden, hahaquote:Op zondag 13 november 2011 20:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
inderdaad, dat soort dingen. Het slaat soms echt als een lul op een drumstel dit spel
Ik scheld altijd ;Dquote:Op zondag 13 november 2011 20:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Best wel mongolisch, zit je op de scheidsrechter te schelden, haha
wel lekker realistisch danquote:Op zondag 13 november 2011 20:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Best wel mongolisch, zit je op de scheidsrechter te schelden, haha
oke Kevin jij bent best dom.quote:Op zondag 13 november 2011 20:43 schreef Dudeweiser het volgende:
oke dit is vaag: ik wilde 4-2-3-1 overtoom kopen, die was er niet, dus ik even kijken welke formaties een groen vierkantje hebben, zet ik Poulsen 4-2-2-2 neer op CAM, donkergroen, dus oké, ik 4-2-2-2 overtoom kopen, heeft die ineens een rood vierkantje
Het gaat om de postitie, dus bij Poulsen gaat het om de 4 achterin, bij Overtoom (Cam) gaat het om het middenveld.quote:Op zondag 13 november 2011 20:43 schreef Dudeweiser het volgende:
oke dit is vaag: ik wilde 4-2-3-1 overtoom kopen, die was er niet, dus ik even kijken welke formaties een groen vierkantje hebben, zet ik Poulsen 4-2-2-2 neer op CAM, donkergroen, dus oké, ik 4-2-2-2 overtoom kopen, heeft die ineens een rood vierkantje
4-5-1 is denk ik wel een groen formatie.quote:Op zondag 13 november 2011 20:43 schreef Dudeweiser het volgende:
nooit te laat voor een leermomentje.quote:Op zondag 13 november 2011 20:45 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Het gaat om de postitie, dus bij Poulsen gaat het om de 4 achterin, bij Overtoom (Cam) gaat het om het middenveld.
Het beste kan je gewoon altijd ff een gold speler die op precies dezelfde posistie staat + dezelfde formatie voor 300 kopen. Dan kan je kijken of dat donkergroen oplevert. Daarna discard je die random gold gewoon weer.quote:Op zondag 13 november 2011 20:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nooit te laat voor een leermomentje.
Rustig blijven ademen, volgend potje wordt weer leukquote:Op zondag 13 november 2011 21:59 schreef BDIL het volgende:
Dit spel is ook zo GVD kenker oneerlijk jezus.... Hij speelt met bra silver ofzo alles lukt bij hem elke trik, 1-2tje, paas schot en met mij Eredivisie team geen eene kut. En dan nog bijdehand lopen doen na een goal 10 min celebration en replay elke keer afkijken wat een grafspel...
Altidore is nog beter imo..wat sneller dan Buly, maar net zo sterk.quote:Op zondag 13 november 2011 22:12 schreef Dudeweiser het volgende:
mensen die quitten in de 90ste minuut.
zo'n engels jochie van twaalf afgeslacht, 5-2Bulykin is BEAST
ik vind hem beter dan Sigi eerlijk gezegd.
Buly was de enige spits in de juiste formatie en ik had er even snel een nodig omdat Sigi geblesseerd isquote:Op zondag 13 november 2011 22:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Altidore is nog beter imo..wat sneller dan Buly, maar net zo sterk.
Dat schot gaat in slomo.quote:Op zondag 13 november 2011 22:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Buly was de enige spits in de juiste formatie en ik had er even snel een nodig omdat Sigi geblesseerd isen hij was lekker goedkoop.
En Overtoom, wat een beest is dat ook zeg, net als Holla, die heeft een flinke knal in de benen
lekker schot van Dmitry:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/102412424
Sweaty goal hoor!quote:Op zondag 13 november 2011 22:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Buly was de enige spits in de juiste formatie en ik had er even snel een nodig omdat Sigi geblesseerd isen hij was lekker goedkoop.
En Overtoom, wat een beest is dat ook zeg, net als Holla, die heeft een flinke knal in de benen
lekker schot van Dmitry:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/102412424
ik heb ze nog erger gemaakt hoorquote:
Zie mijn sig.quote:Op zondag 13 november 2011 23:01 schreef Toefjes het volgende:
Matig fifa dagje. Wel een paar keer gewonnen, maar vaak onterecht verloren. Meer schoten, overwicht, maar op de meest maffe manieren kansen missen. Niet gegeven strafschoppen voor mij, of rare strafschoppen tegen mij. Wel met de matchcoins alle spelers langdurig vastgelegdMorgen weer een dag.
2-0 voor maar het is gewoon niet leuk. 10-0 inmiddels met hattrick van Julio Cesar.quote:
Lijkt me van niet.quote:Op zondag 13 november 2011 23:27 schreef GuRBuH het volgende:
Even beetje off-topic maar weet iemand toevallig of je games die je moet activeren op steam kunt deactiveren en verkopen oid? (MW3)
Kan inderdaad ook alleen de volgende 3 bedenken:quote:Op zondag 13 november 2011 23:30 schreef Tobi-wan het volgende:
edit: Zijn er uberhaupt leftfooted strikers met wat pace? Ik kan er bijzonder weinig vinden....
Hoezo? als die m uit laat komen loop je er gewoon langs met rechterstick.quote:Op maandag 14 november 2011 00:58 schreef Doublepain het volgende:
Ik schiet liever buiten de 16 of uit een hoek ofzo, ipv 1-1 tegen de keeper. Dat is echt kaolo moeilijk geworden![]()
Wil bij mij niet, met 11 wel. Maar een of ander manier is mij speler net te langzaam. Net die seconde, zelfs met doumbiaquote:Op maandag 14 november 2011 01:04 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hoezo? als die m uit laat komen loop je er gewoon langs met rechterstick.
Als die m laat staan plaats je m rustig
giuseppe rossi wellicht?quote:Op maandag 14 november 2011 07:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zit niet echt wat bij... Hoe selecteer je ze trouwens op linkspoot, kijk ik ergens over heen?
quote:Op maandag 14 november 2011 07:51 schreef Tobi-wan het volgende:
Ah, bij Ulltimatedb kan je inderdaad wel selecteren op preferred foot.
Rossi is inderdaad een mogelijkheid, Maar dan moet ik hem met een lichtgroene link naar de CAM achter hem hebben die vervolgens weer een link heeft met mijn andere CAM en de CDM...
Lobje bij mij het meest succesvol, en oogt ook nog eens leukquote:Op maandag 14 november 2011 01:04 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hoezo? als die m uit laat komen loop je er gewoon langs met rechterstick.
Als die m laat staan plaats je m rustig
Ik niet, mn teams liggen in puinquote:Op maandag 14 november 2011 09:34 schreef OmniRocket het volgende:
nog wedstrijden gespeeld voor de compo?
Podolski kan ook, of IF Adam Johnson.quote:Op maandag 14 november 2011 07:51 schreef Tobi-wan het volgende:
Ah, bij Ulltimatedb kan je inderdaad wel selecteren op preferred foot.
Rossi is inderdaad een mogelijkheid, Maar dan moet ik hem met een lichtgroene link naar de CAM achter hem hebben die vervolgens weer een link heeft met mijn andere CAM en de CDM...
Vanavond kan ik spelen, aangezien Gurbuh zn teams in puin liggen een uitstekende timingquote:Op maandag 14 november 2011 09:34 schreef OmniRocket het volgende:
nog wedstrijden gespeeld voor de compo?
Mwah heb m nu bijna klaar. Zo ff wat testwedstrijdjes, en als dat bevalt dan kunnen we losquote:Op maandag 14 november 2011 10:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vanavond kan ik spelen, aangezien Gurbuh zn teams in puin liggen een uitstekende timing
Ow....quote:Op maandag 14 november 2011 10:46 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Mwah heb m nu bijna klaar. Zo ff wat testwedstrijdjes, en als dat bevalt dan kunnen we los
Wat voor team? Maar eens 3 punten proberen te scoren met m'n budget danquote:Op maandag 14 november 2011 10:46 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Mwah heb m nu bijna klaar. Zo ff wat testwedstrijdjes, en als dat bevalt dan kunnen we los
Ik hoop op een vrouwenelftalquote:Op maandag 14 november 2011 12:50 schreef laucas het volgende:
[..]
Wat voor team? Maar eens 3 punten proberen te scoren met m'n budget dan
Ananidze is een fucking heldquote:Op maandag 14 november 2011 14:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Haha, die Pukki look-a-like rechts.
The real Pukki is laughing at himquote:Op maandag 14 november 2011 14:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Haha, die Pukki look-a-like rechts.
Scheelt volgens mij 2 chemistry punten individueel. Ik zou zeggen van wel.quote:Op maandag 14 november 2011 14:45 schreef MaartenFM het volgende:
Speelt trouwens een CF die op de ST positie staat minder fijn dan wanneer je hem een ST kaartje geeft? De chemistry van mijn team is wel gewoon 100.
Met driedubbele link?quote:Op maandag 14 november 2011 14:50 schreef DutchSL het volgende:
Een CF op ST kan vreemd genoeg wel 9 chemistry halen.
Als je in 4-2-3-1 een CF op de ST positie zet, en de CF is een clubgenoot of een landgenoot in dezelfde competitie dan heb je toch 9 chemistry.quote:Op maandag 14 november 2011 14:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Met driedubbele link?
Maar goed, als hij 9 chem heeft, is het gewoon optimaal.
Booster? Zitten nogal wat neppers bij.quote:Op maandag 14 november 2011 15:31 schreef DannyDeko het volgende:
Wow degene die de meeste match coins in FUT heeft verdiend heeft in 1400 matches maar 32 keer verloren
Ik nu ook tegen iemand met Nilmar voorin en de rest heel Madrid-Barca.quote:Op maandag 14 november 2011 16:14 schreef GuRBuH het volgende:
Speel ik tegen gast met El Shaarawy, kan ie alleen maar pacewhoren
Bokkelulquote:Op maandag 14 november 2011 15:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik speel nu tegen een kutjochie uit Engeland.Sta 3-2 voor maar wat een bokkelul met z'n Young - Bent - dinges. Speedhoer.
Ah, oké, prima.quote:Op maandag 14 november 2011 16:49 schreef DannyDeko het volgende:
Harre ik moet zo eten en naar mn werk. Na half11 kan ik pas weer potje
Wie moet ik dan CF zetten als Wallyson in de spits gaat ?! Budget is niet echt hoog ( geen Neymarquote:Op maandag 14 november 2011 17:56 schreef vandermar het volgende:
Ik had Wallyson als Spits en Rafael Sobis. Neymar, Lucas, Ronaldinho en Carlos Eduardo als CAM met Maicosuel als 5e. Ik vond Fernandinho niet echt fijn spelen.
5* toch?quote:Op maandag 14 november 2011 18:03 schreef vandermar het volgende:
Carlos Eduardo zou wel CF, die vond ik erg fijn spelen, geweldig schot, snel en 4* skill
vreemd, die van mij kan hem wel, en ik zou niet weten waar ie de flair trait vandaan zou hebbenquote:Op maandag 14 november 2011 18:31 schreef vandermar het volgende:
Ik kan geen rabona met mijn VP maar toch is hij een 5* skiller
Tsja, ik kan de rainbow wel en net als around the world. Beetje vaagquote:Op maandag 14 november 2011 18:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vreemd, die van mij kan hem wel, en ik zou niet weten waar ie de flair trait vandaan zou hebben
Flair trait moet je unlocken toch? Vorig jaar tenminste wel..quote:Op maandag 14 november 2011 18:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vreemd, die van mij kan hem wel, en ik zou niet weten waar ie de flair trait vandaan zou hebben
Pro bewerken en helemaal naar rechts tabben naar 'Kenmerken' dacht ik. Unlock je overigens pas als je 35/50 passing achievements hebtquote:Op maandag 14 november 2011 18:44 schreef vandermar het volgende:
Waar kan je dat doen? Ik heb echt geen idee
Hmz, maar even kijken.quote:Op maandag 14 november 2011 18:47 schreef laucas het volgende:
[..]
Pro bewerken en helemaal naar rechts tabben naar 'Kenmerken' dacht ik. Unlock je overigens pas als je 35/50 passing achievements hebt
Fake rabona heb je alleen 5* nodig.
Ja inderdaadquote:Op maandag 14 november 2011 19:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Moeilijk langzame centerbacks heeft ie ook.
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1170458.pagequote:Op maandag 14 november 2011 19:15 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja inderdaad![]()
Heeft iemand btw een link naar die TOTW suggestions? Ik wil even kijken of daar ook silver RPL spelers bij zitten. Aantal posities bij mij kunnen beter..
Wel een geinig teamquote:Op maandag 14 november 2011 19:11 schreef GuRBuH het volgende:
Speel net weer tegen een Ajacied die perse met de Ajax home kit wilde spelen, terwijl ik alleen Spartak Moskva uit en thuis heb (rood-wit en wit-rood) dus niet echt handig. Toch maar gaan spelen, heeft ie dit team:
[ afbeelding ]
Uiteindelijk redelijk makkelijk gewonnen, ook met die fucking irritante shirtjes.
[ afbeelding ]
Hij heeft geen kans gehad
Hadouir. Beest.quote:Op maandag 14 november 2011 19:57 schreef psychedelicate het volgende:
Ik zie niets meer dan een gewoon finesse shot, maar goed.
Ja dat bedoel ikquote:Op maandag 14 november 2011 20:27 schreef Tim86 het volgende:
Nog 35 minuten en dan is het afgelopen ja, voor de duidelijkheid
Friendlies tellen niet voor TOTW![]()
![]()
Friendlies zijn toch ook international?twitter:TheRealGraoully twitterde op maandag 14-11-2011 om 19:39:25Tomorrow's In forms will be from international matches. reageer retweet
Er waren ook andere friendlies, zoals Feyenoord-Telstar.quote:Op maandag 14 november 2011 20:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik
Friendlies zijn toch ook international?twitter:TheRealGraoully twitterde op maandag 14-11-2011 om 19:39:25Tomorrow's In forms will be from international matches. reageer retweet
quote:Op maandag 14 november 2011 20:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik
twitter:TheRealGraoully twitterde op maandag 14-11-2011 om 19:56:22@FrZizzle Qualifiers. There were a bunch for Euro and WC (Africa, Asia, Americas). reageer retweet
twitter:RAWRSPASTiiC twitterde op maandag 14-11-2011 om 19:59:17@TheRealGraoully So will friendlies count? Including friendlies and not leagues is ridiculous reageer retweet
twitter:TheRealGraoully twitterde op maandag 14-11-2011 om 20:00:08@RAWRSPASTiiC no friendlies. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn poppetje is wel bagger :pquote:
quote:Op maandag 14 november 2011 20:44 schreef Rijst het volgende:
Maar ik ben slecht.Zolang je geen rainbow flick gaat doen zoals harregarre is het primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga mijn xbox aanslingeren.
4 man is wel leukquote:
quote:Op maandag 14 november 2011 20:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zolang je geen rainbow flick gaat doen zoals harregarre is het prima![]()
Ik ga mijn xbox aanslingeren.
FC Pino. gewoone ven zoeken.quote:Op maandag 14 november 2011 20:52 schreef BDIL het volgende:
Wie nodigt wie uit:p Ik zit nog niet in de club dagt ik
ik heb je invite gestuurd. kijk bij je playerhubquote:Op maandag 14 november 2011 20:52 schreef BDIL het volgende:
Wie nodigt wie uit:p Ik zit nog niet in de club dagt ik
Is die Koreaanse CF niets? Van HSVquote:Op maandag 14 november 2011 21:52 schreef GuRBuH het volgende:
Meh. Echt jammer dat je zo weinig kanten op kan qua CF om achter Pukki te zetten
Robbery in een 41212 is best wel een grote waste imoquote:Op maandag 14 november 2011 21:44 schreef Toefjes het volgende:
Denk je stoer te zijn met je 86 elftal, kom je tegen: Casillas-Evra-Vidic-Pique-Lahm-Xavi-Ribery-Robben-Iniesta-Torres-Aguero...
In perfecte 4-1-2-1-2, 100 chem. En verdomme, ik had zoveel meer schoten op goal, en toch 1-2 verliezen
Ja, heb ze eigenlijk ook niet gezien. Vind het altijd wel leuk om Robben de wedstrijd uit te schoppen. Maar ja, 4 gespeeld vanavond, 4 verloren, maar was ook een dag dat ik van 5 uur vanochtend tot half 10 vanvond in de weer was. Erg moe, en dan misschien niet verstandig om te gaan fifa'en..quote:Op maandag 14 november 2011 23:14 schreef laucas het volgende:
[..]
Robbery in een 41212 is best wel een grote waste imo
Leuk he fifaquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:42 schreef Doublepain het volgende:
Fuu, ik moest persé ouwehoeren met 2-1 voorsprong, ik kon de 3-1 maken, maar ik wilde te mooi met zo'n mooie pass goal. Verneuk ik het en schiet dat hoerenkuttyfus joch er 4 in met kk sturridge en anelkaecht van die kut goals, bal naar voren en hopen op die overrated spelers hem aannemen en erin schieten
Kut
Nee, heb hem gehad maar ik kan echt niks met linkspoten. Plus dat ik per se mn RPL defensie wil houden.quote:
Omdat het tegenwoordig de enige fatsoenlijke voetbal game is.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:45 schreef Doublepain het volgende:
Elk jaar hetzelfde gezeik, waarom blijf ik het spelen
Dikke pricefixquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:51 schreef Toefjes het volgende:
Ben erg benieuwd, Fernandez bevalt op zich ook uitstekend, maar sta altijd open voor nog betere spelersGuidetti is bedankt voor zn diensten en staat weer op de tradepile.
Trouwens, die El Kabir, is die echt 28K waard, of is dat het werk van 1 pricefixer?
Wat ik vermoedde, bedanktquote:
5212 is echt zo sad.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:49 schreef Tobi-wan het volgende:
Ga m'n 2e 433 team en mijn bronzen troep lekker verkopen om wat meer te investeren in mijn 4222. Heb wel voor het eerst verloren met dat team... Na 22 wedstrijden op rij gewonnen te hebben bleek een 5212 Brasil team net even te snel op de counter....
En wie was de 5e verdediger? als ik zo zo spelen zou ik aguero doen ipv Drogba trouwensquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:04 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
5212 is echt zo sad.
Speelde net tegen iemand die dat ook had, maar dan met zieke spelers ook nog:
Torres - Drogba
Rooney
Modric - IF Silva
Evra - Ferdinand - D.Luiz - Johnson
Was lastig door te komen maar Lavezzi de kleine rat wist er toch even 2 in te tikken
Ik vind dat zo sad, mensen die 4-2-1-2 spelenquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:04 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
5212 is echt zo sad.
Speelde net tegen iemand die dat ook had, maar dan met zieke spelers ook nog:
Torres - Drogba
Rooney
Modric - IF Silva
Evra - Ferdinand - D.Luiz - Johnson
Was lastig door te komen maar Lavezzi de kleine rat wist er toch even 2 in te tikken
Sorry, meneer V. Kompany hoort er nog tussenquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:19 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik vind dat zo sad, mensen die 4-2-1-2 spelen
Zou wel mooi zijn, beetje extra pacequote:Other Possibilities:
GK: Bologna's Jean Gillet. 77 --> 81
ST: Wolfsburg's Mario Mand¸ukic. 78 --> 81
ST: Bayern's Ivica Olic. 80 --> 82
LW: Napoli's Ezequiel Lavezzi. 85 --> 86
CB: R. Madrid's Pepe. 85 --> 86
ST: Stuttgart's Shinji Okazaki. 74 --> 78
CAM: Spartak's Zhano Ananidze 73 --> 74
Komt echt geen IF. Hij was invaller en scoorde, dat is het. Gewoon mensen die een excuus zoeken om hem als IF aan te dragen (net als ik doe met Gillet en Eredvisiespelersquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:51 schreef Tobi-wan het volgende:
Heeft Lavezzi het zo goed gedaan? Die IF zal wel een hoop gaan kosten dan...
Vanavond ben ik erbij! Moet eerst nog heel wat duits+ rijles maar ik hossel wel tijd.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:31 schreef BDIL het volgende:
Wordt er geclubt vanavond na voetbal anders morgen na half 9!?
Sopcastquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:54 schreef GuRBuH het volgende:
Weet iemand of Portugal - Bosnie vanavond ergens is te zien? Sport1, Eredivisie Live of gewoon NL 1 ofzo? Kan het niet vinden...
EDIN!!!!quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:54 schreef GuRBuH het volgende:
Weet iemand of Portugal - Bosnie vanavond ergens is te zien? Sport1, Eredivisie Live of gewoon NL 1 ofzo? Kan het niet vinden...
Sport1, EL en Eurosport in ieder geval niet..net gecheckedquote:
Weird. Is toch de enige waar nog wat spanning op zit.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sport1, EL en Eurosport in ieder geval niet..net gechecked
Hm zal zo es zoeken. Had verder zelf niet gekeken ofzo maar ga er eigenlijk altijd van uit dat alles wel wordt gestreamed ergens.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sport1, EL en Eurosport in ieder geval niet..net gechecked
Puur vanwege uitzendrechten..quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:44 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Weird. Is toch de enige waar nog wat spanning op zit.
Ik heb in de basis; Roberto Carlos, Hernanes, Ramires. Bankzitters; Lucas, Luiz Gustavo, Sandro.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:39 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hm zal zo es zoeken. Had verder zelf niet gekeken ofzo maar ga er eigenlijk altijd van uit dat alles wel wordt gestreamed ergens.
Weet niet wat ik aan moet m'n braziliaans teampje nu:
Welliton - Fernandinho
Wallyson
Danilo - Ibson - Carlos Eduardo
Fabio - Dede - Santana - Rafael
Helton
Wil eigenlijk het een en ander veranderen op het middenveld maar zou niet weten wie, en voor wie.
Ik heb wel eens dagen dat ik 10 keer tegen Pato moetquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:15 schreef GuRBuH het volgende:
Zie hier dit jaar weinig originele teams... komt zeker doordat iedereen nu al cash heeft ofzo.
Ja en nee. Iedereen heeft al zn favoriete spelers al kunnen kopen dus hoeven geen gekke alternatieven meer te komenquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:15 schreef GuRBuH het volgende:
Zie hier dit jaar weinig originele teams... komt zeker doordat iedereen nu al cash heeft ofzo.
ik heb nog lang niet genoeg cash om mn dreamteam te maken hoorquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:15 schreef GuRBuH het volgende:
ben maar 1 grappig team tegen gekomen, daar heetten alle spelers Taylor. Maar ook geen teams waar ik nou stijl van achterover sloeg. slechts 1 keer een 88 team en 2 keer een 87 team. Dus het overgrote deel bulkt denk ik nog niet van de coins. Gaandeweg zullen er wel steeds meer dreamteams komen, en als de markt eenmaal crasht rond april dan heeft iedereen een dreamteam.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:24 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja en nee. Iedereen heeft al zn favoriete spelers al kunnen kopen dus hoeven geen gekke alternatieven meer te komen
Aan de andere kant zou iedereen al genoeg geld moeten hebben om wat leuks te maken, maarja...wat?
Jammer dat bij 99% het dreamteam gewoon op elke positie de beste rating is.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ben maar 1 grappig team tegen gekomen, daar heetten alle spelers Taylor. Maar ook geen teams waar ik nou stijl van achterover sloeg. slechts 1 keer een 88 team en 2 keer een 87 team. Dus het overgrote deel bulkt denk ik nog niet van de coins. Gaandeweg zullen er wel steeds meer dreamteams komen, en als de markt eenmaal crasht rond april dan heeft iedereen een dreamteam.
dat zal ze lerenquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:57 schreef Tobi-wan het volgende:
Speelde net tegen iemand die na 10 minuten 2x op start drukte en daarna begon het heel erg te laggen. Hij kwam toen op 1-0 voor maar in de 2e helft schoot ik er gelukkig nog 5 in. Er hing een beetje een luchtje aan, dus ik ben uitgebreid naar de replays gaan kijken
Nu al?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:10 schreef Dudeweiser het volgende:
volgens de TheRealGraoully hebben ze het eindelijk voor elkaar om die disconnect aan het einde van de match te reproducen. Ze gaan er naar kijken zegt ie
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:10 schreef Dudeweiser het volgende:
volgens de TheRealGraoully hebben ze het eindelijk voor elkaar om die disconnect aan het einde van de match te reproducen. Ze gaan er naar kijken zegt ie
Dat is precies wat ie zegt ja.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:35 schreef laucas het volgende:
[..]x1000
Wat bedoelt ie met 'reproduced' ? Wat ik uit zijn bericht haal, is dat ze nu dus een modem in handen hebben die hier last van heeft. Nou als dat hun progress is na 2 maanden, mogen ze zich zeer diep schamen.
disconnecten maar.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:18 schreef DutchSL het volgende:
Jammer dat friendlies niet tellen, anders had er een IF Matavz kunnen komen (2 goals).
edit. Nederlands elftal kan beter een ragequit doen.
gewoon de lagswitch aangooien, pacewhores.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gewoon niet terugkomen uit de kleedkamer, dat zal ze leren. Duitsland bleef ook veel te lang replays kijken.
en dan flink wat sweaty cutbacks maken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nigel de Jong erin, al die spelers geblesseerd schoppen, moeten ze healing kaartjes kopen!
Snap niet waarom ze Babel niet lanceren, Huntelaar iets terugzakken. Hoppakee.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en dan flink wat sweaty cutbacks maken.
Forumpimp/Leanishibe wanneer kap je nou eens met klonen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:20 schreef Liteiten het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#ROvUxEDebbZx1
Denk dat ik klaar ben. Rooney is echt tof om mee te spelen.
Nooit.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Forumpimp/Leanishibe wanneer kap je nou eens met klonen?
Is nog bezig toch? Maarja, Bosnie is kansloos met 10 man.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:28 schreef GuRBuH het volgende:
Godverpino, POR - BOS was wel een leuke pot geweest denk ik om te kijken.
Ja klopt, maar ik kon het nergens zien.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Is nog bezig toch? Maarja, Bosnie is kansloos met 10 man.
CCTV5quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:38 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik kon het nergens zien.
ik vind hem wel mooiquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:40 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Gast, je sigMn ultieme pinorage vereeuwigd
Toepasselijk nu.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:40 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Gast, je sigMn ultieme pinorage vereeuwigd
Maar ze hebben wel veel betere stats gekregen, zo nep, kunstmatig op 74 gezet (goede silver is meer waard dan een matige gold). Okazaki: pace +3, shooting +10, passing +12 en dribbling +4quote:Op woensdag 16 november 2011 13:44 schreef GuRBuH het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#kJ029YNNbbZzx
Okazaki 74 -> 74
Rodriguez 74 -> 74![]()
Ik vind het prima hoor, maar wel raar....
Ik ga maar eens wat coins bij elkaar schrapen om de Jap te halen.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel veel betere stats gekregen, zo nep, kunstmatig op 74 gezet (goede silver is meer waard dan een matige gold). Okazaki: pace +3, shooting +10, passing +12 en dribbling +4
Als je dan geen 1 rating punt omhoog gaat als spits
IF Pepe helaas niet zo spectaculair verbetert, ik denk dat ik de 200 a 300k die hij gaat kosten maar op zak houd.
Castaignos heb ik alquote:Op woensdag 16 november 2011 14:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
Sowieso Castaignos, ga je geen spijt van krijgen. El Kabir is veel duurder maar als je met één spits speelt, zou ik voor Luc gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |