Gelukkig maar. Als je dat uit de comics had gehaald, was het nu bijzonder lastig geweest om hier in dit topic géén ban op te lopen (want doodsverwensingen e.d.).quote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 01:49 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Als je dat uit de comics had gehaald, was het nu bijzonder lastig geweest om hier in dit topic géén ban op te lopen (want doodsverwensingen e.d.).
Ik ook dan schijnbaarquote:
Glenn niet, want als die neger dan ook nog eens doodgaat, heb je geen minderheden meer overquote:Op woensdag 16 november 2011 09:09 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik ook dan schijnbaar, ik denk dat of Glenn of die chick wel voedsel wordt voor de walkers, nice
We hebben nog een redneckquote:Op woensdag 16 november 2011 09:35 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Glenn niet, want als die neger dan ook nog eens doodgaat, heb je geen minderheden meer over.
Dat jij nu niet kunt lezenquote:Op woensdag 16 november 2011 08:33 schreef MikeyMo het volgende:
Zucht... jullie met je comic geneuzel
Ik verwacht eigenlijk nog steeds dat Merle nog wel een keer in levende lijve terug komt..quote:Op woensdag 16 november 2011 10:28 schreef Stefan het volgende:
Vond t trouwens wel minder dat ze Merle lieten terugkomen a la Dexter-style
Ja, beter gooit Hershell ze er af nu zijn Zombieverzameling is ontdekt.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:56 schreef Qwea het volgende:
dit hele gelul op die ranch sleept te lang
En beter vinden ze dat kind, of niet, maar beter gaan ze verder.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:04 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, beter gooit Hershell ze er af nu zijn Zombieverzameling is ontdekt.
Ja, zou raar zijn als dat kind nog leeft.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
En beter vinden ze dat kind, of niet, maar beter gaan ze verder.
en dan headshotquote:Op woensdag 16 november 2011 11:10 schreef Stefan het volgende:
Zou mooi zijn als dat kind rondloopt als zombie en dan Carol in haar nek bijt
ja, wel een beetje vage intro btw, dat stukje is vervolgens nooit teruggekomen en toen was er nog helemaal geen spraken van..quote:Op woensdag 16 november 2011 14:52 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hahah ja net als in de openingsscène van S1.
Mja ik keek em net nog even want ik dacht dat het misschien wel dat meisje zou zijn dat kwijt is, maar dat is dus (helaasquote:Op woensdag 16 november 2011 15:18 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ja, wel een beetje vage intro btw, dat stukje is vervolgens nooit teruggekomen en toen was er nog helemaal geen spraken van..
Dat stukje hoefde net terug te komen, speelde zich af toen de tank leeg was en Rick per paard verder gingquote:Op woensdag 16 november 2011 15:18 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ja, wel een beetje vage intro btw, dat stukje is vervolgens nooit teruggekomen en toen was er nog helemaal geen spraken van..
Zou het?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:19 schreef NoBody122 het volgende:
Ik verwacht overigens dat Andrea en Daryl een relatie gaan krijgen.. Benieuwd of die verwachting uitkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |