Sterkte.quote:Op maandag 14 november 2011 20:48 schreef Tauchmeister het volgende:
Vriend vannacht overleden na aanrijding
Wijze (maar natuurlijk veel te dure) les voor mij: nooit meer oordopjes in op de fiets.
sterkte.quote:Op maandag 14 november 2011 20:48 schreef Tauchmeister het volgende:
Wijze (maar natuurlijk veel te dure) les voor mij: nooit meer oordopjes in op de fiets.
Het eind.quote:
heavy shit man, sterkte ermeequote:Op maandag 14 november 2011 20:48 schreef Tauchmeister het volgende:
quote:Cultural Differences Noticed at the G20 meeting in Toronto ...
The Canadian: Self-absorbed and disconnected from reality.
The American: Businesslike, unwilling to be distracted.
The French and the Italian: "LOOK AT THAT ASS!"
Wij hebben Bob alquote:
Shit man, gecondoleerd :/quote:Op maandag 14 november 2011 20:48 schreef Tauchmeister het volgende:
Gecondoleerd.quote:Op maandag 14 november 2011 20:48 schreef Tauchmeister het volgende:
Sterkte.quote:Op maandag 14 november 2011 20:48 schreef Tauchmeister het volgende:
MW3 zuigt kneiter hard vanavond morgen beter hopelijkquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:51 schreef SoldMayor het volgende:
Ook al is mw3 nog zo poep
S&D blijft wel vet.
S&D was weer top ja, en de eerste keer met een normale lobbyquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:51 schreef SoldMayor het volgende:
Ook al is mw3 nog zo poep
S&D blijft wel vet.
Je gaat best rap iddquote:Op dinsdag 15 november 2011 02:52 schreef Pixell het volgende:
Zo weer een avondje skyrim er op zitten! Echt nog niks voor die main quest gedaan volgens mijmaar al wel veel dingen gezien/gedaan!
mjah, maar ook pas sinds deze avond afgerondquote:Op dinsdag 15 november 2011 03:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je gaat best rap idd! Nja je bent wel bij de grey beards geweest toch?!
UTquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |