Maar extra aandacht idd, shit ik heb geen aandelen Ajaxquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
altijd een goed teken als het in dergelijke programma's veel over Ajax gaat, dan is er stront aan de knikker daar.
kopen danquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar extra aandacht idd, shit ik heb geen aandelen Ajax
Nee lijkt me ook nietquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:13 schreef rubbereend het volgende:
Ajax is ook niet echt een goede belegging volgens mij
slaap lekker tongquote:
Ja 25 gulden toch , het kan soms gek lopen op de beurs en daarom heb ik het uit handen gegevenquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:18 schreef rubbereend het volgende:
Ze gingen voor 12 euro per aandeel naar de beurs destijds en ze staan volgens mij nu op iets meer dan de helft
Nouja bij Ajax is het niet heel gek...... voetbalbedrijven zijn zelden rendabel qua aandelenhandel.quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja 25 gulden toch , het kan soms gek lopen op de beurs en daarom heb ik het uit handen gegeven
Zou dat aan het bestuur liggen ....?quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nouja bij Ajax is het niet heel gek...... voetbalbedrijven zijn zelden rendabel qua aandelenhandel.
mwah, in het algemeen, ik geloof dat alleen Manchester United een rendabele belegging was. VAn de clubs die volgenden was de beurskoers zelden een succes.quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou dat aan het bestuur liggen ....?
Meeste clubs hebben schulden ipv positiva iddquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah, in het algemeen, ik geloof dat alleen Manchester United een rendabele belegging was. VAn de clubs die volgenden was de beurskoers zelden een succes.
Zou goed kunnen. Wel heeft hij van een redelijk grote afstand gescoord tegen Colombia op het WK 94.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:12 schreef trebremmit het volgende:
Weet niet of dit het goeie topic is maar ik hoop dat jullie een antwoord hebben.
In mijn herinnering heeft de Roemeen Hagi ooit eens in het Roemeens elftal een goal gemaakt vanaf de middenstip, bij de aftrap meen ik en uit stand. Helaas kan ik hierover niks meer vinden, geen filmpje of wat dan ook. Mijn vraag is dus, klopt dit wel of was het mischien geen goal maar ging de bal naast, of is het helemaal nooit gebeurd en wordt mijn geheugen slechter?
quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Wel heeft hij van een redelijk grote afstand gescoord tegen Colombia op het WK 94.
Jeetjequote:Op zaterdag 19 november 2011 15:31 schreef Jojoortje het volgende:
Dit is ook wel hard:
Paard Sint overlijdt tijdens intocht Groningen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |