Speelden ze een jaar later tegen Barcelona ?quote:Op zondag 13 november 2011 16:47 schreef borisz het volgende:
1983 het jaar dat NEC de beker won, maar ook degradeerde naar de eerste divisie.
Jupquote:Op zondag 13 november 2011 16:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Speelden ze een jaar later tegen Barcelona ?
Positief of plagend negatief op een positieve wijze.. ?quote:Op zondag 13 november 2011 16:44 schreef Jojoortje het volgende:
Volgende keer wil ik graag in de TT. Ik heb het verdiend.
Meen je niet, pfff....quote:Op zondag 13 november 2011 21:05 schreef borisz het volgende:
Nou geen OS voor de volleyballdames.
Verliezen met 3-2 van Kroatie.
Waar gaat dat om ?quote:Op maandag 14 november 2011 14:53 schreef borisz het volgende:
18.30 RTL7 Jong Oranje - Jong Schotland.
mooi ventjequote:Op zondag 13 november 2011 18:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Positief of plagend negatief op een positieve wijze.. ?
Even trotse-oom post. (liever niet quoten)
en ze hebben er lang genoeg gestaan..
Het meisje niet dan? Ik vind dat ze daar prachtig in de camera kijkt.quote:
Ik nog niet zo ver doorgescrolltquote:Op maandag 14 november 2011 16:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het meisje niet dan? Ik vind dat ze daar prachtig in de camera kijkt.
Euh... Foto's, foto's?! Scannen e.d....?quote:Op maandag 14 november 2011 16:54 schreef tong80 het volgende:
Kennis van me heeft een boek geschreven over 50 jaar carnaval in Zaltbommel.
M'n ma heeft hem gekocht namens de Sint voor mijn broer.
Zij trots dat er ooms en Wim mijn broer instaan. Als gewone prins, jeugdprins, en buutredenaar.
Er staan zo'n 200 foto's in echt een mooi document. Met veel vrienden, bekenden en legendarische carnavalskroeg-fragmenten enzo.
Dus ik het boek doorgenomen. Had ze de mooiste foto over het hoofd gezien. Daar waar ik drankmeester was in de jeugdraad van elf. Had dan ook een steekmuts op waar mijn lange haren onderdoor golfden. Echt een nostalgisch doorblader boek. Ga het ook kopen en na de foto's doorlezen.
Mijn broer staat er met nog een mooie foto in uit de jaren 80. Zit ie om half elf 's 'sochtend met een mens erger je niet en Vlooienspel voor z'n knieen in de kroeg te spelen om de eerste rustige uurtjes door te komen. Echt geweldig. Does where the days.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |