En teruggaan en ruilen voor een goed exemplaar geen optiequote:Op dinsdag 29 november 2011 14:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb net een foto-album met van die insteekhoesjes gekocht, zat in folie.
Maak ik het thuis net open, zit de helft van de bladzijdes omgevouwen, leuk hoor, enkeltje prullenbak
2 euro weggegooid.
Geloven ze dat verhaal wel dan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:08 schreef trovey het volgende:
[..]
En teruggaan en ruilen voor een goed exemplaar geen optie
Oke, ga het proberenquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:13 schreef trovey het volgende:
Gewoon proberen, je hebt de bon nog neem ik aan? Als ze zien dat het ding net gekocht is en er zo uitziet dan zijn ze best coulant bij de Action is mijn ervaring...een mislukt exemplaar kan er altijd tussenzitten.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:05 schreef trovey het volgende:
Graag gedaan en weer twee euro niet in de prullebak gegooid.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik moest trouwens ook nog aan je denken aan het begin van de winkel, bij de armwarmers
1? Puh, ik heb er 5 of 6quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Morgen maar weer eens themo-shirts kopenn...met eentje ga ik het niet redden.
Ja, had ik moeten doen met mijn sokken, maar ik was de bon kwijtquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:55 schreef NouMooiNiet het volgende:
Even over dat terugbrengen van artikelen:
Een verkoopster zei laatst toen ik een (goedkoop) rokje weg had gegooid in plaats van terug te brengen:
We hebben juist graag dat mensen - als iets kapot is - terugkomen, hoe klein het bedrag ook, want dan weten wij ook beter hoe de kwaliteit van artikelen is.
Eerst even uittesten of ik de goede maat hadquote:
Dank!quote:Op woensdag 30 november 2011 22:13 schreef Dandilion het volgende:
Intertoys heeft een bingo spel te koop.
Ik vond zakgeld spel altijd heel leuk.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:04 schreef aarontje112 het volgende:
Weet iemand of de nieuwe bordspellen die bij de 100 nieuwste artikelen staan (Zakgeldspel, Jungle Life en Stratego Fortress) de moeite waard zijn?
Misschien moet je je teennagels eens knippenquote:Op woensdag 30 november 2011 17:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, had ik moeten doen met mijn sokken, maar ik was de bon kwijt![]()
Sokken gehaald, basic zwarte. Trek ze aan... 4u later ga ik douchen, doe ze uit... zitten er gaatjes bij de tenenJa, godverdomme, ik ging nieuwe sokken halen omdat al mijn sokken versleten waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |