nou sorry hoor :p thanks iig, weet ik weer waar we het over hebbenquote:Op donderdag 8 december 2011 15:38 schreef Miniem het volgende:
[..]
Google mag je ook gebruiken hoor.
[ afbeelding ]
Ik heb ze geruild en je kan ze idd daar testen, maar leek me vrij lastig om een dikke tros van 360 lampjes daar even na te kijken, die mevrouw zei zelf ook dat ik het het beste thuis kon nakijken. Dus ik ga zometeen kijken, ben benieuwd.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:07 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
terugbrengen en je kan ze in de winkel testen. doen hoor!
Dingen zijn waardeloos. Ik krijg dat ding niet goed afgesteld. Ze hebben tien stippen. Dus ik denk, zet hem in het midden en dan krijg ik beetje een medium toastje. Gruwelijk verbrandtquote:Op zondag 4 december 2011 13:18 schreef Deezertje het volgende:
Iemand ervaring met de broodrooster van de Action? Kosten volgens mij rond de tien euro. Is 't wat?Ik had vorig jaar een waterkoker gekocht, doet 't op zich prima (al zag ik dat ze nu voor dezelfde prijs een verbeterde versie verkopen).
Oh dat lijkt me wel een leuk ding!quote:Op maandag 12 december 2011 14:58 schreef Miniem het volgende:
Wensballonnen bij de Action![]()
1,79
[ afbeelding ]
Oooowww die ga ik halen!quote:Op maandag 12 december 2011 14:58 schreef Miniem het volgende:
Wensballonnen bij de Action![]()
1,79
[ afbeelding ]
Steek je er een af, ziet iemand hem van een afstand verderop voor een UFO aan, is al een paar keer gebeurd.quote:Op maandag 12 december 2011 15:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me wel een leuk ding!
Je steekt ze niet af hoor.quote:Op maandag 12 december 2011 16:32 schreef Mylene het volgende:
[..]
Steek je er een af, ziet iemand hem van een afstand verderop voor een UFO aan, is al een paar keer gebeurd.
Probleem is dat de meeste mensen die tussen bebouwing wonen ze ook gebruiken....fikt je huis af.quote:Op maandag 12 december 2011 18:45 schreef Miniem het volgende:
Het is maar net hoe je ermee omgaat.
Het is net als vuurwerk, elk stuk heeft zijn eigen handleiding maar je kan het ook misbruiken.
Op de wensballon staat ook vast een advies om hen bijv op een open stuk op te laten.
hehe ik heb er al 2 jaar een in de kast liggen, ik vergeet hem elk jaar op te laten met oud en nieuwquote:
Herkenbaar.quote:Op maandag 12 december 2011 19:00 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
hehe ik heb er al 2 jaar een in de kast liggen, ik vergeet hem elk jaar op te laten met oud en nieuwhahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |