o wat heerlijk! een winkel waar je niet doodgeslagen wordt met kerstliedjes, kerstmeuk, kerstkaarten en andere gruwelijke kerstzooi!quote:Op woensdag 7 december 2011 21:29 schreef CherryLips het volgende:
Ze hadden in ede nog helemaal geen kerstspullen staan

en nog een paar kerstbomen uit de folder, maar een paar slingers en geen ballen. Ik wilde die cupcake ballen
 en nog een paar kerstbomen uit de folder, maar een paar slingers en geen ballen. Ik wilde die cupcake ballen  

Ik wilde ze in November kopen, maar vind ze ook écht te prijzig hoor. Kom op zeg, Action, en dan niet goedkoperquote:Op woensdag 7 december 2011 22:08 schreef Mylene het volgende:
Ik vind die cupcake ballen eigenlijk best duur.

Ze zijn ook niet mooi afgewerkt.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde ze in November kopen, maar vind ze ook écht te prijzig hoor. Kom op zeg, Action, en dan niet goedkoper

Dat dus ook ja, niet strak afgewerkt, van de Action en dan die prijs... nee bedankt. Hoe graag ik ook cupcakes wildequote:

Zien er wel goed uit, ze zijn wel wat strak om om je schoenen te krijgen maar mischien moet dat ook wel om ze niet te verliezen. Ze zitten namelijk alleen om je zool heen en niet over de neus van de schoen zoals bij de variant die ik ken vanuit buitensportzaken. Ik heb zelf trouwens de M variant gekocht voor maat 36 - 42, ik heb zelf maat 39.quote:Op woensdag 7 december 2011 03:40 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wat denk je nu zo van de kwaliteit daarvan? ja ik weet er ligt nog geen sneeuw
Zaterdag waren ze ook in de aanbieding voor 5 euro bij de Aldi maar toen ik daar aan kwam waggelen waren ze al uitverkocht volgens de manager, of ze hebben ze nooit binnen gekregen nauurlijk

die van de Bijenkorf zijn echt supertof, maarja, Bijenkorfquote:Op woensdag 7 december 2011 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat dus ook ja, niet strak afgewerkt, van de Action en dan die prijs... nee bedankt. Hoe graag ik ook cupcakes wilde

Watte?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:29 schreef CherryLips het volgende:
Ze hadden in ede nog helemaal geen kerstspullen staan
 Hier staat het al maanden (sinds eind september of zo
  Hier staat het al maanden (sinds eind september of zo  ).
 ). 

Wat zijn cupcake ballen?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:08 schreef Mylene het volgende:
Ik vind die cupcake ballen eigenlijk best duur.

http://www.action.nl/products/view/id/5652/-p/favoritelistid/1quote:Op maandag 5 december 2011 10:50 schreef SimtekF1 het volgende:
Iemand enig idee of de Action van die Airwick namaakvullingen heeft?
Ik vind 5 euro erg veel voor een busje met lucht.

Die heb ik. En hij doet het niet. Dus tip: probeer hem zodra je de winkel uitloopt. Want ik probeerde 'm pas toen ik 'm nodig had, 2 maanden later ofzoquote:Op woensdag 7 december 2011 20:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Volgende week even tijd vinden om langs de Action te gaan voor deze aanbieding:
http://www.action.be/products/view/id/5359/-p/favoritelistid/11

dat zijn toch de echte?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:59 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
http://www.action.nl/products/view/id/5652/-p/favoritelistid/1
deze? [ afbeelding ]
 )
 ) 

quote:Op woensdag 7 december 2011 22:08 schreef Mylene het volgende:
Ik vind die cupcake ballen eigenlijk best lelijk.

Die heb ik vanmiddag dus gehaald,en in luchtjes die ik nog nooit in de supermarkt heb gezien,heb er 6 meegenomenquote:Op donderdag 8 december 2011 14:03 schreef Mixende_match het volgende:
Ja dat zijn de echte, alleen niet voor de 'echte prijs'. Maar voor ¤1.99

was het niet iets van 2,60 per drie dusquote:Op donderdag 8 december 2011 15:18 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
heeft iemand niet een plaatje van die cupcake ballen? of ben ik er voorbij gescrolld, kon het niet meer vinden? en wat kosten ze dan dat jullie ze zo duur vinden?

Google mag je ook gebruiken hoor.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:18 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
heeft iemand niet een plaatje van die cupcake ballen? of ben ik er voorbij gescrolld, kon het niet meer vinden? en wat kosten ze dan dat jullie ze zo duur vinden?

..morgen weer een kans.
 ..morgen weer een kans.  

terugbrengen en je kan ze in de winkel testen. doen hoor!quote:Op donderdag 8 december 2011 19:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb vanmiddag de ijspegelverlichting gekocht, keileuk, maar er zijn er wel een paar die het niet doen.
Edit: er zit ergens iets niet lekker, als ik eraan frunnik gaan ze aan maar als ik ze loslaat gaan ze weer uit.

ohja dat is inderdaad niet goedkoop. ze lijken wel ok op het plaatje hierboven, maar in het echt is het dus niks? zag in de karwei folder geloof ik ook cupcake ballen, iets van 4 voor 5 euro ofzo? die leken me wel aardig maar dat zal dan ook wel niks zijn.. ach mijn boom is toch helemaal rood dit jaar, passen die cupcake dingen toch niet bij :pquote:Op donderdag 8 december 2011 15:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
was het niet iets van 2,60 per drie dus
ik vind ze niet mooi. grof en die papiertjes zitten er niet mooi aan.
niet het geld waard iig voor mij
bovendien heb ik er een stuk of 100 nodig wil mijn boom een beetje volhangen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |