quote:Op zondag 13 november 2011 10:58 schreef Pisces29 het volgende:
Poef voor een tientje, ook in het wit.
Is dit dezelfde als die van een week of 2 geleden, nee toch?
quote:Op zondag 13 november 2011 10:55 schreef Pisces29 het volgende:
Thermo kleding weer in de weekaanbiedingen deze week...
Eindelijk nu m'n thermo shirt gepast, maar god wat valt het klein.
En ik las in het topic dat je je gewone maat aan kon houden, niet dusEn later schreef er pas iemand dat je echt een maat groter moet nemen
Het past wel, pas er ook wel in, maar het zit niet comfortabelMisschien ben ik gewoon geen thermo type
Vind het ook kort vallen, ding kruipt omhoog... en met de temperatuur dat je zoiets als dit draagt wil ik wel een shirt dat ik in kan stoppen.
Ik twijfel of ik nu een maat groter ga halen deze week voor 3,39, ik kan ze in de winkel eens naast elkaar leggen en vergelijken of een maat groter ook langer wordt.
Ik ben lang, dus ik denk dat daar het probleem zitquote:Op zondag 13 november 2011 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
Thermoshirtjes durf ik niet aan als ik het zo hoor.. ik moet dingen wel in mijn broek kunnen stoppen zonder dat ze opkruipen
Ja nieuwe week, nieuwe kansen, nieuwe rondes, nieuwe aanbiedingenquote:
XL en L. Beide ja, maar XL zit beter.quote:Op zondag 13 november 2011 11:00 schreef Pisces29 het volgende:
QWEA; heb jij een thermo shirt, en zo ja welke maat? Kan jij hem instoppen in je broek, nee zeker?
Deze gaat t/m maat L, heb jij een ander model?quote:Op zondag 13 november 2011 11:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
XL en L. Beide ja, maar XL zit beter.
Ik heb omvang dus ook een probleemquote:Op zondag 13 november 2011 11:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben lang, dus ik denk dat daar het probleem zit
quote:Op zondag 13 november 2011 11:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja nieuwe week, nieuwe kansen, nieuwe rondes, nieuwe aanbiedingen
Het drukt de boel zo plat, ik vind dat nou precies daar niet fijn zittenquote:Op zondag 13 november 2011 11:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb omvang dus ook een probleem
Zelfde dacht ik, in het zwart.quote:Op zondag 13 november 2011 11:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze gaat t/m maat L, heb jij een ander model?
[ afbeelding ]
Holy crappers, dat is ongeveer 4x de hoeveelheid stof van wat ik in M hebquote:Op zondag 13 november 2011 11:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zelfde dacht ik, in het zwart.
*naar boven loopt*
[ afbeelding ]
Te groot, maar omdat hij lekker lang is zit hij wel ideaal. Ik heb nu een L aan, die zit strak en kan ook gewoon bij mijn broek in... maar XL is gewoon iets langer.
Ik kan deze hoeveelheid stof echt nergens kwijt onder m'n mooie truien of vesten of in m'n skinny jeansquote:Op zondag 13 november 2011 11:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zelfde dacht ik, in het zwart.
*naar boven loopt*
[ afbeelding ]
Te groot, maar omdat hij lekker lang is zit hij wel ideaal. Ik heb nu een L aan, die zit strak en kan ook gewoon bij mijn broek in... maar XL is gewoon iets langer.
Waaronder DE sneeuwschepquote:Op zondag 13 november 2011 11:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja nieuwe week, nieuwe kansen, nieuwe rondes, nieuwe aanbiedingen
De stof is zeker fijnquote:Op zondag 13 november 2011 11:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het drukt de boel zo plat, ik vind dat nou precies daar niet fijn zittenMaar de stof is wel erg lekker
Ik kan het zelfs kwijt onder mijn strakke shirtsquote:Op zondag 13 november 2011 11:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan deze hoeveelheid stof echt nergens kwijt onder m'n mooie truien of vesten of in m'n skinny jeans
Ik ga wel de L bekijken in de winkel en naast een M leggen, blijft het zo kort, dan laat ik het liggen.
Oeh tofquote:Op zondag 13 november 2011 11:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh en gister bij de Action knutselspul gehaald, gaan we vanmiddag knutselen
Nee man, ik draag normaal een S (of M door lengte), wij dragen hele andere dingen en matenquote:Op zondag 13 november 2011 11:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kan het zelfs kwijt onder mijn strakke shirtsGoed instoppen
Heb nu een pantalon aan, daar zit L bij in. Wel lekker warm
1.84mquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |