Die slik ik.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:34 schreef MaJo het volgende:
Het medicijn wat ik ga slikken is trouwens Wellbutrin, bupropion is de familienaam
Heel erg goed! Ik word ineens serieus genomen en er wordt ineens gevraagd wat IK wil ipv opgelegd wat zij willen. Echt fijn. Meneer bedrijfsarts was ineens heel liefquote:
Tuurlijk vraag ik het! Ik weet hoe stressvol zoiets kan zijn. Maar fijn dat hij nu gewoon naar je heeft geluisterd. En wat was het dat hij nu wel inzag hoe je er aan toe was?quote:Op donderdag 24 november 2011 09:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Heel erg goed! Ik word ineens serieus genomen en er wordt ineens gevraagd wat IK wil ipv opgelegd wat zij willen. Echt fijn. Meneer bedrijfsarts was ineens heel lief![]()
En hij schrok nogal van hoe depressief ik ben![]()
Lief dat je t vraagt.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:29 schreef StampertjeX het volgende:
Hebben jullie ook van die dagen dat je als je vrij bent van werk dat je dan de godganze dag op bank/bed ligt ?. Mijn vader doet dit al weken lang ik wordt er stapelgek van, al mijn moeder weg is ligt hij weer op de bank. Word er nu flauw van eigenlijk en ik durf er niks van te zeggen want ik ben volgens hem nog steeds zijn kleine meisje.
sorry ik moest mijn frustatie even kwijt
Wie zeurt er dan wel? En slap en futloos staat toch nog niet gelijk aan een depressie?quote:Op donderdag 24 november 2011 17:00 schreef StampertjeX het volgende:
Inderdaad ja op dat zuipen en blowen na. Ik sta om kwart over 5 op om naar stage te gaan (zorg), en lig ik dan ook de rest van de middag op de bank ?, ik voel mij ook al een jaar slap en futloos en mij hoor je niet zeuren,
Maarwat vind je daar precies erg aan?quote:Op donderdag 24 november 2011 17:28 schreef StampertjeX het volgende:
Nee ik bedoel dus dat hij hele dagen op de bank ligt
Ik kan me voorstellen dat dat voor jou niet leuk is. Maar ik denk niet dat je vader er wel van geniet.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:28 schreef StampertjeX het volgende:
Nee ik bedoel dus dat hij hele dagen op de bank ligt
Ik kan me voorstellen dat dat schrikken is.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:37 schreef Sylvana het volgende:
Hier gaat het erg wisselend. Heb van de week gehoord dat ik diabetes heb en ben daar natuurlijk erg van geschrokken. Maar moet daar nu ook weer allerlei onderzoeken voor ondergaan en gesprekken voeren. En pieker me suf natuurlijk. Dus dat is wel ff heftig!
Maar ga vanavond samen met vriendlief naar de Grote Improvisatieshow en mag in het weekeinde van 14-20 uur naar huis, dus dat is wel fijn
ik heb 2 ssri's gehad en die ik nu heb weet ik niet wat dat is. t is wellbutrin in ieder geval.quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:40 schreef Ewelina het volgende:
Geen ervaring mee, maar welke soorten heb je gehad? Er zijn er best veel...
• SSRI
• SNRI
• NRI
• NDRI
• Tricyclische AD's
• MAO-remmers
En dan nog meer, zoals bijvoorbeeld St. Janskruid en Lithium. Mogelijk zit het probleem bij jou ergens anders.
Kijk anders in je bijsluiter, daar staat wel tot welke groep het behoort.quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb 2 ssri's gehad en die ik nu heb weet ik niet wat dat is. t is wellbutrin in ieder geval.
ik zal het eens vragen maandag. en ook maar voorstellen om een heel ander type te proberen ofzo.
grrr.... ik ben het echt zat dat depressieve gedoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |