SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 november 2011 02:51 schreef THEFXR het volgende:
FINISH HIM!
.[ http://img208.imageshack.us/img208/5036/brockhorsemeat.jpg (copy/paste deze link) ]
quote:Op zondag 13 november 2011 02:51 schreef Hooidraad het volgende:
Dat zei ik vorige week al tegen hoogstaande, maar die zei van nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij had dat gevecht ook kunnen winnen , je weet niet hoe het gegaan was als die kick niet was geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Betwijfel ik nog steeds, maar dat was een 5 rounds match, dat is wel heel anders natuurlijkquote:Op zondag 13 november 2011 02:52 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Dat zei ik vorige week al tegen hoogstaande, maar die zei van niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op zondag 13 november 2011 02:53 schreef Tazmaniac het volgende:
Jason Mayhem MillerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op zondag 13 november 2011 02:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
quote:Op zondag 13 november 2011 02:52 schreef Geo3kant het volgende:
Tja, ik kan niemand anders bedenken aangezien Melendez al voor een gevecht geboekt is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All in op Bendo tegen die tijdhopen dat hij op 2.10 ofso te krijgen is.
quote:Op zondag 13 november 2011 02:56 schreef Geo3kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
5 posts boven jequote:Op zondag 13 november 2011 02:56 schreef Cardizzle14 het volgende:
Oke, ben even de weg kwijt. Waar kan ik nu main event bekijken
www.ufc.tvquote:Op zondag 13 november 2011 02:56 schreef Cardizzle14 het volgende:
Oke, ben even de weg kwijt. Waar kan ik nu main event bekijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 november 2011 02:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]No way dude. Zag je hoe hij dat post-fight interview gaf? Ademde niet eens zwaar. En geloof mij die partij was zwaaaaaaaaaaaaaaaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op zondag 13 november 2011 02:57 schreef Jajong het volgende:
[..]Jup! En vergeet niet de snelheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar is waar edgar vaak door wint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die 5 rounders in de WEC heeft hij ook altijd gedaan met een highpace.. die vent heeft gewoon een hele goede cardio/gastank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Maar Bendo is overal beter.. maargoed, je hoeft niet mijn mening te delenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zei ik.. keep your back-up channel nearby!!quote:Op zondag 13 november 2011 03:00 schreef Geo3kant het volgende:
UFC.TV bam lekker HD
Net als je complimenten geeft klapt ie eruit![]()
.. en terug.
Nee man, gratissssssquote:Op zondag 13 november 2011 03:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
Klopt het dat het titelgevecht betaald is op UFC.tv?
Nee, dan moet je even terug gaan en opnieuw het aanklikken. Dan werkt t welquote:Op zondag 13 november 2011 03:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
Klopt het dat het titelgevecht betaald is op UFC.tv?
Hier niet... Even opnieuw laden?quote:Op zondag 13 november 2011 03:02 schreef Jajong het volgende:
Prrrrt. Geluid loopt niet helemaal synchroon.
me toquote:Op zondag 13 november 2011 03:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hij wil me 9.99 chargen als ik op Watch Now klik..
Huh, we zitten er allemaal op nu?!quote:Op zondag 13 november 2011 03:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hij wil me 9.99 chargen als ik op Watch Now klik..
Even op LIVE drukken.quote:Op zondag 13 november 2011 03:02 schreef Jajong het volgende:
Prrrrt. Geluid loopt niet helemaal synchroon.
Volgens mij was het zo afgesproken, ze kijken die fights aan.. en als ze FOX (nat tv) waardig zijn worden ze uitgezondenquote:
Nope.. Krijg eerst "log in or purchase" en dan dit:quote:Op zondag 13 november 2011 03:03 schreef Hoogstaande het volgende:
Als je op deze link klikt: http://www.ufc.tv/ufc/liveplayer.jsp?id=919
Werkt t dan niet?
Lesley is een meisjesnaamquote:Op zondag 13 november 2011 03:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nope.. Krijg eerst "log in or purchase" en dan dit:
[ afbeelding ]
Onee toch niet.quote:Op zondag 13 november 2011 03:06 schreef Jajong het volgende:
Je kan blijkbaar ook van cameraview wisselen.
klopt, tijdens UFC in Rio was ik mijn eigen regisseur. Echt lachen, beetje in de andere corner kijken tijdens de opkomst van een vechter enzo.quote:Op zondag 13 november 2011 03:06 schreef Jajong het volgende:
Je kan blijkbaar ook van cameraview wisselen.
Haha ja man, zit te bibberen hier. Maar ik ben 't nog steeds niet met je eens, let it go brah.quote:Op zondag 13 november 2011 03:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het zit je wel hoog dat je op je faux pas werd gewezen, he?
Mensen op TV hebben niks gezien volgens mij.. geen prelims, en aangezien het een super fight was is dat fucking nice om te laten zien aan de nieuwe fansquote:
heb je daar geen vrouw voor?quote:Op zondag 13 november 2011 03:10 schreef Hoogstaande het volgende:
Tanden poetsen, was vouwen en bed opmaken
quote:Op zondag 13 november 2011 03:10 schreef THEFXR het volgende:
LolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
UFC player loopt 30+ seconden achter op mijn andere stream .. dusquote:Op zondag 13 november 2011 03:08 schreef Fyodor het volgende:
Als anderen hier NIET via de UFC player kijken en ze lopen voor op ons, dan blijf ik tijdens het gevecht weg uit dit topic. Niets mag mijn mainevent spoilen!
quote:Op zondag 13 november 2011 03:10 schreef THEFXR het volgende:
Valse tussenstand, banSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dana is super zenuwachtig en ik geef hem geen ongelijk. Dit gevecht wordt heel bepalend voor de toekomst van MMA/UFC!quote:Op zondag 13 november 2011 03:15 schreef Tazmaniac het volgende:
Zou Dana al met een harde pik naar de kijkcijfer teller zitten te kijken..
1.000.000
2.000.000
3.000.000
4.000.000
4.200.000
4.750.000
Nee, anders had ik t niet gepostquote:
das crap,kunnen ze op uitglijdenquote:Op zondag 13 november 2011 03:19 schreef Tazmaniac het volgende:
Lol zie een foto op twitter dat ze het bloed over aan het 'verven' zijn in de Octagon
Avg. en peak zal wat dichter bij elkaar liggen denk ik, aangezien 't zo'n korte is en er maar 1 fight is. Maar ik heb werkelijk geen idee. Even kijken in hoeveel huishoudens FOX te zien is.quote:Op zondag 13 november 2011 03:18 schreef Tazmaniac het volgende:
Doe eens even een voorspelling allemaal, just for fun!!
Avarage: 5.850.000
Peak: 7.250.000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |