Nee; biologie:quote:
Ander fenotype, ander genotype. Apen hebben net zoveel gemeen met mensapen als beren met mensapen.quote:Apes do not possess a tail, unlike most monkeys. Monkeys are more likely to be in trees and use their tails for balance. Apes are considerably larger than monkeys, with the exception of gibbons, which are smaller than some monkeys. Apes are considered to be more intelligent than monkeys, which are considered to have more primitive brains.[13] Unlike female monkeys which go through the estrous cycle, great apes, including humans, go through a menstrual cycle.
quote:Op zondag 13 november 2011 02:18 schreef Fyodor het volgende:
Heren, volgens mij kunnen we het allemaal gratis en live bekijken op www.ufc.tv
Bij UFC on Fox staat nu:
[..]
Normaal staat daar dan de prijs voor een PPV e.d.
Staat erquote:FOR RESIDENTIAL USE ONLY
Mendel Made Apesquote:Op zondag 13 november 2011 02:18 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee; biologie:
[..]
Ander fenotype, ander genotype. Apen hebben net zoveel gemeen met mensapen als beren met mensapen.
Ik denk dat jij niet helemaal bedrijpt wat semantiek is. Ik weet ook wel wat het verschil tussen een aap en een mensaap is, maar in elke setting behalve de wetenschappelijke, is het geoorloofd om een chimpansee als 'aap' aan te duiden. Als jij een willekeurig persoon op straat vraagt wat voor dier een chimpansee is, zal iedereen behalve biologen en betweters aap zeggen.quote:Op zondag 13 november 2011 02:18 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee; biologie:
[..]
Ander fenotype, ander genotype. Apen hebben net zoveel gemeen met mensapen als beren met mensapen.
Ja. DM please was te druk bezig met discussieren over totaal niet-relevante dingen.quote:Op zondag 13 november 2011 02:21 schreef Geo3kant het volgende:
Hebben jullie men stream niet geopend? Moet ik zeker weer DM'en omdat jullie blind zijn he ..
Staat er altijd hoor!quote:
Ahhhh beter. Vond 't ook nogal raar aangezien er staat dat je wel access hebtquote:Op zondag 13 november 2011 02:22 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Staat er altijd hoor!
Dat bekent dat je het alleen thuis mag bekijken en bijvoorbeeld niet mag uitzenden in een café of kantine. Net als die waarschuwingen van Brein e.d. als je een film op dvd koopt.
Ah, makes sensequote:Op zondag 13 november 2011 02:22 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Staat er altijd hoor!
Dat bekent dat je het alleen thuis mag bekijken en bijvoorbeeld niet mag uitzenden in een café of kantine. Net als die waarschuwingen van Brein e.d. als je een film op dvd koopt.
Ze moeten tijd rekken tot de start tijd van de FOX uitzending hequote:Op zondag 13 november 2011 02:22 schreef Fyodor het volgende:
Godzijdank, eindelijk! Guida vs Henderson nu!
Klopt, normaal gesproken staat er een 'purchase' buttonquote:Op zondag 13 november 2011 02:18 schreef Fyodor het volgende:
Heren, volgens mij kunnen we het allemaal gratis en live bekijken op www.ufc.tv
Bij UFC on Fox staat nu:
[..]
Normaal staat daar dan de prijs voor een PPV e.d.
Ik denk dat jij niet helemaal begrijpt wat semantiek is, want je probeert valide biologische verschillen af te schuiven op verschillen in benamingen.quote:Op zondag 13 november 2011 02:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet helemaal bedrijpt wat semantiek is. Ik weet ook wel wat het verschil tussen een aap en een mensaap is, maar in elke setting behalve de wetenschappelijke, is het geoorloofd om een chimpansee als 'aap' aan te duiden. Als jij een willekeurig persoon op straat vraagt wat voor dier een chimpansee is, zal iedereen behalve biologen en betweters aap zeggen.
Veetle downloaden bezorgde me vorige keer een virusquote:Op zondag 13 november 2011 02:21 schreef Geo3kant het volgende:
Hebben jullie men stream niet geopend? Moet ik zeker weer DM'en omdat jullie blind zijn he ..
Aja, natuurlijk. Dus we kunnen nu het beste hopen op een late finish in ronde 3, anders wordt het zo dadelijk helemaal lang wachten!quote:Op zondag 13 november 2011 02:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ze moeten tijd rekken tot de start tijd van de FOX uitzending hemain event begint pas over 40 minuten
Een UD voor Bendo zou wel lekker zijn voor mijn picks.quote:Op zondag 13 november 2011 02:24 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Aja, natuurlijk. Dus we kunnen nu het beste hopen op een late finish in ronde 3, anders wordt het zo dadelijk helemaal lang wachten!
quote:Op zondag 13 november 2011 02:24 schreef Jajong het volgende:
Gooo Bensonnnnn! Als ie niet altijd zo overdreven God zou bedanken zou ik pas echt een fan zijn. Niks tegen religie maar hou 't uit de sport plx.
Amen brother!quote:Op zondag 13 november 2011 02:24 schreef Jajong het volgende:
Gooo Bensonnnnn! Als ie niet altijd zo overdreven God zou bedanken zou ik pas echt een fan zijn. Niks tegen religie maar hou 't uit de sport plx.
Blijf inderdaad maar roepen dat het 2 verschillende diersoorten zijn, iets wat ik al 2 keer heb onderstreept.quote:Op zondag 13 november 2011 02:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet helemaal begrijpt wat semantiek is, want je probeert valide biologische verschillen af te schuiven op verschillen in benamingen.
Het kan me niet schelen wat domme mensen zouden zeggen; een mensaap is NIET hetzelfde als een aap. Dit is geen verschil in mening, of iets dat valt te herleiden tot zuiver semantische verschillen: apen en mensapen zijn biologisch gezien gewoon twee totaal verschillende diersoorten. Feit, geen mening. Je hebt gewoon geen gelijk.
Verbaasde me ook dat Mark Munoz het ineens deed, kan me niet herinneren dat ie dat bij vorige gevechten ook al deed.quote:Op zondag 13 november 2011 02:25 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Amen brother!![]()
Ik bedoel, met je eens. Vitor Belfort heeft er ook zo'n handje van...
Jup. Moet je niet nog een keer herhalen dat het puur semantische verschillen zijn, terwijl dat dus niet zo is? Je hebt gewoon geen gelijk. Normaal zou ik er niet zo'n punt van maken, maar jij vond het nodig anderen dom te noemen terwijl je zelf zo'n domme fout maakt.quote:Op zondag 13 november 2011 02:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
Blijf inderdaad maar roepen dat het 2 verschillende diersoorten zijn, iets wat ik al 2 keer heb onderstreept.
Brock Lesnar wijst naar boven:quote:Op zondag 13 november 2011 02:24 schreef Jajong het volgende:
Die moet gewoon Preacher worden. Onuitstaanbaar zulke types. Hij heeft zijn atmosphere niet weten te creeren met Anderson Silva.quote:Op zondag 13 november 2011 02:25 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Amen brother!![]()
Ik bedoel, met je eens. Vitor Belfort heeft er ook zo'n handje van...
Je kan eindeloos blijven roepen dat je vindt dat ik ongelijk heb, en een domme fout maak maar ik denk dat onze opvattingen van waarheid nogal verschillen. Je doet me een beetje denken aan een vriend van mij, je studeert zeker een exacte wetenschap? Of je hebt dat gedaan?quote:Op zondag 13 november 2011 02:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Jup. Moet je niet nog een keer herhalen dat het puur semantische verschillen zijn, terwijl dat dus niet zo is? Je hebt gewoon geen gelijk. Normaal zou ik er niet zo'n punt van maken, maar jij vond het nodig anderen dom te noemen terwijl je zelf zo'n domme fout maakt.
quote:Op zondag 13 november 2011 02:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
"Jason Guida is a very good fighter"
Goldberg heeft weer een brain fart
18-26-0quote:Op zondag 13 november 2011 02:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
"Jason Guida is a very good fighter"
Goldberg heeft weer een brain fart
Klopt. Maar ik vind niet dat je ongelijk hebt; je hebt gewoon geen gelijk. Maar jij bent iemand die graag uit de hoogte doet tegen anderen, dus als jij in je gelijk wilt blijven geloven, mag dat van mij hoorquote:Op zondag 13 november 2011 02:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je kan eindeloos blijven roepen dat je vindt dat ik ongelijk heb, en een domme fout maak maar ik denk dat onze opvattingen van waarheid nogal verschillen. Je doet me een beetje denken aan een vriend van mij, je studeert zeker een exacte wetenschap? Of je hebt dat gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ook gewoon spam.. dat jij niet door hebt dat er een kruisje boven zit kan ik niks aan doenquote:Op zondag 13 november 2011 02:35 schreef Fyodor het volgende:
En bedankt Geo, die onderste link geeft aan dat ik eerst een xvid codec moet installeren. Vervolgens flipt mn virusscanner door de troep die er mee binnen komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |